Mam moto Honda Africa Twin XRV750 RD07A rv.96. Obcas mi po zahriati na volnobehu zle odpali a moto je taka nervozna pri akceleracii.
Predpokladam,ze bude problem v karburatoroch. Pre mna zakladom je vycistenie karburatorov,trisiek a nastavenie hladiny. A tu mam problem, neviem ako skontrolovat hladinu karburatorov. MAnual sice mam,ale je to pre mna nejasne. Na inych moto som povolil odkalovaci srob karburatora a podla manulau skontroloval vysku hladiny. Tu su karburatory trochu zo sikma a nikde som sa nedozvedel podla coho merat hladinu benzinu.
Prosim bol by niekto ochotny a poradil mi ,pripadne poslal obrazok ako zmerat hladinu nahodenych karburatorov???
DAKUJEM
Vycistil bych trysky a profouknul karbce a zkontroloval cerpadlo, svicky jak tam jsou dlouho, udelal synchro podtlaku, sytice jestli chodi a jestli nemas praskle kominky na syticich a jestli ti nesaje falesny vzduch pres priruby.
Mas prosim nejaky kvalitnejsi manual? Ten co som si stiahol ma tie obrazky v neskutocne hnusnej kvalite.
DAKUJEM
Jinak bohatos mas nastavenou na kolik otacek ? A to synchro je jedno cim meris, hlavni je aby byly hodnoty pro oba valce stejny.
Jak přepadové, tak i odvětávací hadičky musí od karburátorů neustále klesat, aby z nich mohl benzín odtéct pod motorku. Pokud ti někde cestou vede nahoru nebo je hadička škřípnutá/ucpaná, tak se vytvoří sifon a špunt kapaliny brání vyrovnávání tlaků + výšky hladiny. Náchylné jsou na to právě RD-07A, které mají propojené odvzdušnění s přepadovou hadičkou. Pokud se jezdí víc po drncavém nebo je použita pupma s větším tlakem nebo už lehce propouští ventilky, tak se často ten odvzdušňovací/přepadový labyrint vyhazuje a nahrazuje se řešením vedení hadic podle RD-07 1993-95.
Výška hladiny se podle manuálu měří tak, že sundáš plovákovku, otočíš karbec vzhůru nohama a změříš vzdálenost plováku od hliníkového těla karburátoru.
To Vilemx: zacinal som si mysliet, ze som mal prilis vela otazok.... ked si si mi do mailu neodpovedal
Tu hladinu som dufal ze budem vediet zmerat na motorke cez odkalovaci odpad karburatora, a len moozno tak ako u inych moto cca proti deliacej ciare karburatora.
Zatial zbieram informacie, a ked pridu priruby chcem sa do nich pustit...
Tie medzikusy by podla Vas mohli robit problem?
Kolko otacok motora mam nastavit cez srob volnobeznych otacok pri nastavovani podtlakov? Pokial su podtlaky nastavene spravne, maju byt rovnake v celom spektre otacok motora?
Budete niekto na ATAV-e? Mozno by som sa dotriasol na otocku. Je lepsie 1x vidiet a pocut , ako 1000x pisat.
Dakujem kamarati za cenne rady.
Naposledy editováno 04.09.2019 15:33:41
Ja mam myslim 3, ale mam pretryskany karbce a jiny vyfuk s filtrem.
Podtlaky serizuj od volnobehu (zavreny plyn) az po cca 2.500 ot/min, cemuz odpovida lehce otoceny heft. Pri vetsim otoceni uz jsou klapky tak otevrene, ze serizovaci sroubek uz nema skoro zadny vliv. Zkus pri tom zahybat lanky syticu, jestli nemaji na serizeni vliv. Pokud ano, tak netesni nebo nedoviraji, jak jsem ti psal.
Na vilemuv mail nechodim kazdy den, proto ty pozdejsi odpovedi.
Membrany som kontroloval,ale urcite dam dole a preverim..... Naposledy, ked som sa pokusal nastavovat podtlaky tak po pridani akoby sa zas rozhodili. Po chvilke volnobehu akoby sa zas vratili do normalu,ale.... Pri pridani sa rozchadzali... To ma dost zarazalo. Su nejake casti ktore by som mal pri demotazi karburatorov mazat? Cim mazat?
Viem ze pri synchro maju byt rozdiely v hadickach co najmensie,ale podla Vas aky max rozdiel by bol pre vas akceptovatelny?
DAKUJEM chalani za Vase rady a hlavne trpezlivost somnou...
A co ten ATAV? Nejdete?
By som sa rad stretol poradil a revanzoval....
Mazat se tam nic nemusi, jen lanka syticu, jelikoz tam jsou kovove ty kolinka a rez pak brzdi lanko. A jeste vyhod z tech kovovych sponek co jsou na prirubach valcu ty dorazovy valecky, aby sly sponky dotahnout na fest.
Na atav mevim jestli pojedu, max jen na otocku se podivat.
Ved ja chcem tiez len na otocku,predbezny plan je sobota. Mam to na ATAV 280km,zena deti,povinnosti.....
Rad by som sa tam moozno poradil co a ako, mozno riesim banalitu na 5minut a meleme tu textovky tyzden..... To mazanie som myslel ten mechanizmis medzi karburatormi,co otvara klapky. Ke dto budem mat rozobrate,aj mozno puzdra na klapkach,ale to len tak silikonovym sprejom,ziadna vazelina,alebo maglajzy.....
Chcel by som Vas poprosit o radu. Potreboval by som sa konecne vysomarit zo zapojenia prepadovych hadiciek z nadze a z karburatorov....
Predosly majitel este predtym ako som ju kupil ja ich porozoberal, a ja na ne cumim ako debil, neviem ich poriadne nakombinovat tak aby sli spravnym miestom a sklonom presne kadial maju ist.
Pozeral som na stranke :africatwin a aj na partsdepot,ale som akosi s toho debil.....
Pomohlo by fotky z real zapojenia pripadne nejake jasnejsie vysvetlenie.
Africka sice jazdi,ale motor sa mi zda byt stale trochu nervozny. Aj za tepla obcas skrtne akoby do karburatora.
Chcel by som preto zacat zo spravnym odvetranim karburatorov a pokracovat dalej zmesou.
Myslim ze spravne odvetranie je zakladom aby karbce pracovali spravne v zatazi.
DAKUJEM vsetkym ochotnym za pomoc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |