Zadní válec a svod od něj se mi brutálně zahřívá-svod je po nějaké chvíli doslova rudej, nenapadá Vás, v čem by mohl být problém?
Nikde to viditelně nečete, chladící kapalinu jsme u kámoše v dílně(dělá auta, motorky...) měnili na podzim-mno myslím, že to bylo už spíš v zimě(normálně vypuštěno, voda s nemrznoucí směsí na nějakých -25 tuším až povrch + do nádržky, nastartováno aby utekl vzduch, kontrola hladiny, dolito...), potom už jsem nejezdil.
Kontrolovali jsme vodní pumpu-točí se, termostat se ve vařící vodě otevřel, takže snad taky ok, ventilátor spíná, chladící obvod by měl fungovat. Žhavé je to jen u zadního válce, u předního se zdá svod OK, ale je možné, že se prostě líp chladí náporově, nevím? Když to nechám chvílu běžet na volnoběhu, postupně se začne do expanzní nádržky vracet vařící bublacíjí chladící kapalina(jak se vypne motor je slyšet jak to v tom syčí) a chcát ven. Posledně sem dolil nádržku (odhadem, je tak zašlá, že není vidět, kolik tam toho je), ujel sem kolem 50km a když sem zastavil, abych kouknul do mapy kde to sem, tak toho snad půl litru vařícího vychcalo ven. Přitom teplota se za půlku ukazatele dostane leda když trčím někde dlouho v ucpaném městě, to semtam občas spíná ventilátor-nebo když to nechám stát na volnoběhu nějakou chvíli.
Poněkud nám došly nápady, čím to může být...
Byly někdy dělané karbecy? co filtr vzduchu?
Když Ti vyvaří voda, musíš ji pak dolít do chladícího okruhu hrdlem pod nádrží, ne do expanzky pod sedlem..!!!
On to měl kámoš ještě než sem přišel cca 3/4 hodiny předtím nastartované jak tam doléval vodu, po 3/4 hodině zadní válec furt horkej, i ta svíčka ze zadního. Ještě když sem je tam po další 10-20 min. šrouboval zpět furt byl horkej.
Přesto světlá zadní svíčka věstí chudou směs!
Podíval bych se do karburátorů jesli nemáš třeba nižší hladinu na zadním válci, nebo šroubek bohatosti , jestli není třeba ucpaný kanálek ....
Prostě pročistit a nastavit podle manuálu!
A koleno výfuku zadního válce bylo vždy opálené z barvy, je tam totiž vysoká teplota a toto místo se dost špatně chladí a za ním je umístěn konektor od alternátoru k regulátoru a co myslíte že se s ním v takovém teplu po čase stane...?
kuzmič píše: Jestli to měl kámoš třičtvrtě hodiny nastartované na volnoběh, nebude to mít valný význam ta barva svíčky...
Přesto světlá zadní svíčka věstí chudou směs!
Podíval bych se do karburátorů jesli nemáš třeba nižší hladinu na zadním válci, nebo šroubek bohatosti , jestli není třeba ucpaný kanálek ....
Prostě pročistit a nastavit podle manuálu!
A koleno výfuku zadního válce bylo vždy opálené z barvy, je tam totiž vysoká teplota a toto místo se dost špatně chladí a za ním je umístěn konektor od alternátoru k regulátoru a co myslíte že se s ním v takovém teplu po čase stane...?
Odejde do věčných lovišť?
když sem pátral po webu, narazil jsem na jednom anglickém fóru ještě na zmínku o tom, že podobné chování může způsobovat prasklé těsnění pod hlavou, že se pak dostávají horké plyny do chlazení, teda pokud sem to dobře přeložil
Znovu jsem si přečetl Tvůj první příspěvek a myslím že to bude karburátorem... To, že Ti někdo řekl že to je dobré, neznamená, že to je dobré...
Píšeš, že se zahřívá svod až do červena, to by vysvětlovalo, chudou směs zadního válce...
Máš manuál?
Nejdříve vyndej karbecy ze sacích hrdel a zjisti o kolik otáček jsou povolené šrouby bohatosti směsi.
Zjistíš to tak, že je zašroubuješ nadoraz(pozor, ne silou, jen na dotek abys nedeformoval kužely) a počítáš při dotahování otáčky, o kolik jsi musel utáhnout přední válec a zadní válec. Měly by být stejně a povolené přibližně o 2 otáčky od úplného dotažení.
file:///C:/Users/L%C3%A1dik/Downloads/3402_honda-ntv-650_service-manual.pdf
Je to ten od "Flat Erica
https://www.motorkar...-revere.html#manualy
Naposledy editováno 14.09.2019 12:21:31
Chlapík si s tím ještě hrál a podle všeho se mu to nakonec podařilo vychytat, protože už šlape jak hodinky, navíc jde i líp za plynem než předtím a celkově má takovej hladší chod, pokud se to tak dá u tak staré mašiny vůbec říct
Naposledy editováno 03.07.2020 23:43:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere | Bert-Jawatesty | 8 | 3.3.2024 v 18:58 mad_zed |
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere | honza.honda | 1 | 9.7.2022 v 16:36 mapach |
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere | Metropolitan111 | 3 | 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo |
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere | Jenik111 | 3 | 22.12.2018 v 17:52 amiho |
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville | Pepe61 | 10 | 5.9.2018 v 07:37 Pepe61 |