globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tdm motor
1.9.2019 v 16:25
..

Naposledy editováno 10.09.2019 20:54:13

Tdm motor

1.9.2019 v 19:37 | Nahoru | #1
Záleží kdo to bude dělat... Kroužky tipuju tak pět litrů obě sady,zbytek hlavně práce.

Tdm motor

1.9.2019 v 21:54 | Nahoru | #2
Olej to zere pres kruhy. Vybrus se nevyplati, takze pokud jsou valce aspon trochu v toleranci, nahonovat, vymenit pistni krouzky, zbrousit hlavu (srovnat), novy tesneni pod hlavu, kdyz uz se to bude delat vymenit gufera a seridit vule. Material odhaduju 5-6 tisic, prace taky 5-6 tisic.
Jo a nezapomen udelat generalku karbcu, budou v haji jehly a kominky. Dalsich 3-5 tisic...

1 reakcí na tento příspěvek Tdm motor

2.9.2019 v 07:07 | Nahoru | #3
Jak dlouho ji máš? Nešla by uplatnit skrytá závada? Myslím, že je tam dle zákona půl roku na uplatnění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tdm motor

2.9.2019 v 09:38 | Nahoru | #4
ZdenalH> sám si skrytá závada! Tvl dvacet let starý bajk!

(reakce na) Tdm motor

2.9.2019 v 09:47 | Nahoru | #5
ramlik> tak pokud mu prodávající sdělil, že žere olej, tak má smolíka, jinak je úplně jedno jak starý bajk to je!

Naposledy editováno 02.09.2019 09:51:04

1 reakcí na tento příspěvek Tdm motor

2.9.2019 v 09:56 | Nahoru | #6
Tohle vlákno je odsouzený do sraček, zakladateli bych doporučil ho zavřít, protože se o možnostech opravy už víc nedozví a na několika stránkách tu bude hádka, jestli je prodávající hajzl a nebo jestli je kupující trouba a kdo je nebo není v právu...

(reakce na) Tdm motor

2.9.2019 v 10:55 | Nahoru | #7
Slávek-TDM> Přesně tak....ze to bude oprava cca za 13 už ví a ze dobře koupil taky

1 reakcí na tento příspěvek Tdm motor

2.9.2019 v 11:56 | Nahoru | #8
Diky za info. No sleva z ceny motorky je v řešení a snad to nějak dopadne . Každpoádně sezonu v hajzlu nikdo nevynahradí.

(reakce na) Tdm motor

2.9.2019 v 12:13 | Nahoru | #9
DoctorZoidberg> neházej flintu do žita. Moje TDM 4TX žralo na dálnici 3/4 litru na tisíc km a dalo se to vydržet. Spotřebu trochu snížíš použitím oleje 20W50 (třeba laciný Mogtul 3000). Rozborku motoru a karbců nech v klidu na zimu.

Tdm motor

2.9.2019 v 12:22 | Nahoru | #10
Ale jestli kouří černě a svíčky jsou černý, tak je bohatá hlavně.Olej může brát kolem ventilů klidně jenom, nemusí mít nutně kruhy pryč.
Zkus to nechat seřídit napřed, hlavně předtím vyměnit vzduchový filtr, koukni jestli jsou tam svíčky jak mají být, dej nové, možná teplejší a zbytek po sezoně.
Můžou tam být laďáky, nebo tam byly a někdo je sundal a neseřídil, někdy to taky ovlivní a chce to přeseřídit.
Taky špinavý vzduchový filtr zhoršuje oboje na co si stěžuješ, bohatší směs i spotřebu oleje.

Že některé TDM 850 žerou olej víc než jiné motorky se obecně ví. Možná to je v normě, zvlášť pokud jsi jí v rámci testu nový motorky dal trochu za uši. Tak dávej hlavně pozor, abys ho tam měl vždy dost a nezadřel to. Kontrola po pár km, než si osaháš kolik potřebuje. Nezapomeň že při palbě na dálnici vezme daleko víc než při klidné jízdě, je dobrý tam fakt často koukat zpočátku.

Naposledy editováno 02.09.2019 12:58:14

Tdm motor

2.9.2019 v 14:12 | Nahoru | #11
DVI> souhlas se vším. Ale gufera na ventilech jsem měnil na TDM osobně a rozdíl ve žraní oleje byl nepostřehnutelnej.
Jinak TDM typ 4TX má na rozdíl od 3VD už olejoznak na nádobě na olej (mazání je se suchou skříní), ale je utopenej uprostřed motorky. Osvědčilo se mi dát motorku na boční stojan a dolít olej, až jsem v olejoznaku zahlídl hladinu. Pak to bylo po horní rysku při stání rovně. Měří se na teplým motoru několik minut po jeho vypnutí.

1 reakcí na tento příspěvek Tdm motor

2.9.2019 v 20:05 | Nahoru | #12
OK.

Naposledy editováno 03.04.2020 16:10:27

Tdm motor

2.9.2019 v 20:23 | Nahoru | #13
No to je teda divné... Domů to dojelo a pak začala dělat bordel, nebo co?
Nepodradil jsi někde blbě a nepretocil ji??
Yamaha je mazel jinak, musela by být hodně olitana...

Tdm motor

2.9.2019 v 20:40 | Nahoru | #14
A má smysl měnit gufera na ventilech, když jsou vyběhané vodítka a dříky ventilů ? ...za chvíli to bude přes ventily brát olej znovu...srát na to, vyčistit karby, seřídit směs, zjistit spotřebu oleje a pak něco řešit dál - nejlépe sehnáním motoru v dobrém stavu (což může být trochu oříšek a je to jen o štěstí)....

Tdm motor

2.9.2019 v 22:24 | Nahoru | #15
Cely okynko ubyde za 20km? To neni mozny, to je pul litru. To bys jezdil na ohnivou smes mixu 1:3 a nebylo by mozny ani nastartovat, natoz aby motor bezel. Podle meho jen spatne meris, u suchy skrine je to komplikovany. Nehlede k tomu, co by teklo z vyfuku.
Co presne znamena, ze jsou karbecy udelane?

Tdm motor

2.9.2019 v 22:30 | Nahoru | #16
Jinak zdravej bazarovej motor do TDM 850 je nesehnatelna vec...

(reakce na) Tdm motor

2.9.2019 v 22:39 | Nahoru | #17

DoctorZoidberg píše: No zere to tak ze okynko oleje zmizi klidne za 20km pri proturovaní valí cerný, ale i šedý kouř. Karbecy jsou udělané ale motorka cuká. svičký nové, přičemž po výměně jela asi 5km super a pak začala cukat, filtr je OK.



Olej měřit tak,že motor necháš chvíli bublat (po dojezdu),aby se srovnaly hladiny.Pak teprve olej zkontrolovat.Olejové hospodářství na TDM si tak trošku žije svým vlastním životem...

1 reakcí na tento příspěvek Tdm motor

3.9.2019 v 02:50 | Nahoru | #18
Nakonec to bude přelitý a vyhazuje to ventilace do sání....
Suchá skříň je v tomhle trochu složitější, radši koukni do manuálu jak to měřit, resp. v jakým stavu.
Kdyby tam padlo půl litru na 20 km, nebude za tebou vidět a vejfukem povalí olej viditelně, kdo by jel za tebou , ten by měl helmu a čumák jeden olej...

Nemáš li manuál, stáhni si ho tady z katalogu motorek, někdy je jednodušší najít stejnou motorku v bazaru a kliknout dole na pole manuály.
Možná bych to vypustil, prohlédl co v tom plave nebo neplave a nalil zpátky množství co tam má být, kontrola a postup opět dle manuálu. A umejt svíčky, WD 40 jako dekarbon a pak čistič brzd do sucha na to plati.
Koukni do airboxu, možná tam bude překvápko. Opět pomůže čistič brzd.

A pak zahřát a dát ji napít ať se točí a shoří ten bordel co tam teď nejspíš je. Dálnice 50 tam a 50 zpět. Nejlíp do kopců, TDM jede jak lokomotiva tak bacha ať to nevytelis .

Naposledy editováno 03.09.2019 03:04:43

(reakce na) Tdm motor

3.9.2019 v 09:29 | Nahoru | #19
-

Naposledy editováno 30.12.2020 23:04:59

Tdm motor

3.9.2019 v 20:37 | Nahoru | #20
Na TRX jsem dělal komplet motor a nic moc se nezměnilo... kámoš měl taky na TDM svíčky černý a kouřilo to, a žralo 2x víc než mně a zjistili se, že tam má dynojet kit, a jehly a vše v karbecech, navíc opotřebeny, dal origo a měl klid... olej je teda na hlidani pakarna...

Naposledy editováno 03.09.2019 20:37:55

1 reakcí na tento příspěvek Tdm motor

3.9.2019 v 20:38 | Nahoru | #21
Noo...je vyzkoušené ze se to vrací zpět postupně, má se nechat teplá chvili vrcet a pak počkat. Ale kudy tudy to přesně netuším.

(reakce na) Tdm motor

4.9.2019 v 00:17 | Nahoru | #22
.

Naposledy editováno 30.12.2020 23:04:41

1 reakcí na tento příspěvek Tdm motor

4.9.2019 v 12:18 | Nahoru | #23
HMS> presne. Jediny riziko preliti oleje u mazani se suchou skrini je, že ti to při přeplnění nádoby vystřelí nejslabším místem, což je v případě TDMka plastová nalejvací trubice... U BMW F650GS prý mohlo dojít i k roztržení nádoby, která je z plechu ze dvou kusů a tlak čerpadla nevydrží.

1 reakcí na tento příspěvek Tdm motor

4.9.2019 v 17:27 | Nahoru | #24
No, tak pak mu to teda asi vážně bere litr oleje na sto...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tdm motor

4.9.2019 v 19:42 | Nahoru | #25
DVI> nesmysl. Uz pri pomeru oleje a benzinu nejakych 1:10 by neslo ani nastartovat, natoz s tim jezdit.

(reakce na) Tdm motor

4.9.2019 v 22:21 | Nahoru | #26
Slávek-TDM>
Tak mi Slávku vysvětli, když to podle tebe nejde přelít, ale ani to nemůže tolik žrát, kde ten olej teda je, když ho tam nalil a v nádrži ho nevidí ?

I když, podle mě by to běželo. Když se konzervují letecké pístové motory, tak se jim na brzdě na závěr dá sežrat smes oleje s benzinem 1:1 a taky to nezhasne, dokud to nezavres ( v palivovem systemu pak zůstane nanos oleje a tak se to zazatkuje aby tam nemohl vzduch).

Tdm motor

5.9.2019 v 05:23 | Nahoru | #27
asi před 15ti lety měl kamarád TDM 850 ještě byla krásná jak nová,najeto asi 20 tis,motor běhal taky pěkně,sežrala pul litru na vyjíždku kolem 130 km,už to bylo nesnesitelný,tak se to rozebralo a byla prasklá vložka,taky to nekouřilo.Za mě je motor TDM a XTZ jeden z nejhorších motorú co kdy udělaly,zbav se toho,Je o nich až moc příběhú.Na druhou stranu 9ka,je proti tomu jak z jinýho světa

(reakce na) Tdm motor

5.9.2019 v 12:03 | Nahoru | #28
.

Naposledy editováno 30.12.2020 23:04:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 Kožich. 4 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta
padací rámy Yamaha TDM 850 Ondrka1 4 19.7.2023 v 08:10 Gahan37
Yamaha TDM 850, točí ale nechytne Yamaha TDM 850 Ondra7221 1 8.1.2023 v 20:16 Slávek-TDM


TOPlist