Téma: Laciná náhrada dílu na BMW
Možná někdo z Vás bude stejně jako já měnit senzor polohy škrtící klapky a bude se chytat za hlavu kolik to stojí (víc jak 4000,- č.dílu 13548406249). - mám BMW R 1200 RT r.v. 06. Hledal jsem dlouho a našel stejnou věc používanou ve spoustě typů aut BMW. Nakonec jsem koupil TENTO za 932,- značky Febi, ale dá se koupit od 261,- zn. Delphi
Tvar, velikost, hodnoty... vše stejné, ale finanční rozdíl značný. Motor mi na volnoběžné otáčky kolísal a válce se hádaly, po výměně zase běží jak za mlada, takže doporučuji.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

27.8.2019 v 22:58 | Nahoru | #1
koho by napadlo že to bude pasovať z auta... super typ

Naposledy editováno 27.08.2019 23:00:20

Laciná náhrada dílu na BMW

27.8.2019 v 23:32 | Nahoru | #2
Super

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 05:14 | Nahoru | #3
vlko32> například čidla teploty vody, nebo termospínače ventilátorů jsou taky dost často shodné s díly z aut a za třetinu ceny. Obvzláště pak u italských pionýrů.

Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 06:18 | Nahoru | #4
Me se taky posralo cidlo polohy skrtici klapky. Original Magneti Marrlli stoji 5500,- coz se mi samozrejme tezce nelibilo. Po chvili guglovani jsem zjistil, ze se ten samy senzor pouzival v devadesatkach do nejakych renaultu a fiatu. Nakonec jsem nasel ten samy, znacky Facet, za luxusnich 900,- a drzi do ted. Jeste mam v supliku ten samy senzor z Aliexpresu za 8$, ale nezkousel jsem ho.

1 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 10:23 | Nahoru | #5
Nechci ti kazit radost, ale pokud zadáš číslo dílu do realoem tak ti vyjede ve kterých všech vozidlech je díl použitý a žádný auto tam psaný není. Tak kde máš jistotu, že je to úplně stejný třeba v krajních pozicích toho potenciometru jsou stejné hodnoty jako u toho motorkového?

Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 10:26 | Nahoru | #6
Jo, třeba takový termostat na Transalpa / Afriku stojí v Hondě skoro dva litry Ale když se tam vrazí identický z Daewoo Matiz 0,8L, tak se vejdeš do dvou stovek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 10:28 | Nahoru | #7

JiriBN píše: Nechci ti kazit radost, ale pokud zadáš číslo dílu do realoem tak ti vyjede ve kterých všech vozidlech je díl použitý a žádný auto tam psaný není. Tak kde máš jistotu, že je to úplně stejný třeba v krajních pozicích toho potenciometru jsou stejné hodnoty jako u toho motorkového?


BMW má propojené DB moto a auto dílů, resp. používá stejné kódy na dílech pro auta i motorky?

Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 10:54 | Nahoru | #8
jojo kdyi monster 900 ,a čidlo tlaku oleje z pola tuším 1,0 za 90kaček oproti 1100,- v ducati. jezdí doteď

1 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 11:19 | Nahoru | #9
u bawora fakt treba premyslat - ziadnou novinkou nie je zamena u F650GS/CS regulator tlaku paliva (so vstavanym filtrom paliva) z originalneho BMW Kayzer (cca 2500kc) za Bosch pre Skodu fabia za 350kc. Su vsak veci z ktorych fakt stoja vlasy na hlave a nahrada neexistuje

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 11:22 | Nahoru | #10

vilemx píše: BMW má propojené DB moto a auto dílů, resp. používá stejné kódy na dílech pro auta i motorky?

Kupodivu jo - odpovidam na prvni cast otazky.

Naposledy editováno 28.08.2019 11:22:44

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 13:06 | Nahoru | #11

Komorerth píše: u bawora fakt treba premyslat - ziadnou novinkou nie je zamena u F650GS/CS regulator tlaku paliva (so vstavanym filtrom paliva) z originalneho BMW Kayzer (cca 2500kc) za Bosch pre Skodu fabia za 350kc. Su vsak veci z ktorych fakt stoja vlasy na hlave a nahrada neexistuje


Ten filtr je zrovna ukázka, že ikdyž se dá použít tak to není stejné. Origo filtr má regulátor na 3,5 Atm a ty autový 3 nebo 4 Atm.

Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 13:15 | Nahoru | #12
Na BMW jde koupit z beznych autodil shopu i Hall senzor a vstriky (vlastni zkusenost) a urcite i spousta jinych elektrodilu.

1 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 13:24 | Nahoru | #13
Super příspěvek pro majitele BMW. Pro majitele Honda VTR SP1 dodavam, ze vadny sensor polohy skrtici klapky (od Hondy bambilion) lze nahradit senzorem z Hondy Civic a funguje bez problemu.

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 13:24 | Nahoru | #14

danycb píše: Super příspěvek pro majitele BMW. Pro majitele Honda VTR SP1 dodavam, ze vadny sensor polohy skrtici klapky (od Hondy za bambilion) lze nahradit senzorem z Hondy Civic a funguje bez problemu.

Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 14:07 | Nahoru | #15
Zajimavy. Diky za info

1 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 14:41 | Nahoru | #16
JiriBN mame u F650CS tam ten autovy 4tm (Bosch), momentalne asi cca 6000km. Moto mala pri vymene cca 48 000 na tacho, asi nikdy nemeneny. Teraz to ma citelne menej vibracii, ide to vyrazne lepsie za plynom. Ja som maximalne spokojny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 16:24 | Nahoru | #17
Komorerth> a nezvedla se ti spotreba? Vstrik totiz jednotka ovlada jen dobou otevreni a pochybuju, ze by pripadna korekce lambdou byla dostatecna. Nebo regulator v tom filtru cos koupil pousti o fous nizsi tlak. Jakej typ Bosche jsi daval?

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 16:41 | Nahoru | #18
Slávek-TDM> takové navýšení tlaku si lambda zreguluje.

3 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 16:57 | Nahoru | #19
JiriK84> Uměl bys to nějak doložit? Stačí odkaz na forum.
Jinak předpokládám, že se jedná o tento filtr s regulátorem:
https://voton.cz/pal...ltr-bosch-f026403006

1 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 17:17 | Nahoru | #20
je toho víc docela dobré když už bmw tak jak auto tak motorku lambda na 1150 gs 2800 kč když si ji najdete podle ID je to lamda z xy bmw aut a stojí 700 https://autodilos.c...a-delphi-es1085712b1 teď jsem "tunil" vstřiky na me 1150 gs a daval jsem z 1200 gs (stačí jen vyrobit redukce, z 12ky jsou tenčí), smaozřejmě na moto stojej raketu, na auto? 350 kč :D :D https://autodilos.c...til-bosch-0280158038
je to fajn že se to da takle zaměnovat..

Naposledy editováno 28.08.2019 17:17:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 17:25 | Nahoru | #21
Slávek-TDM> to čerpadlo je tam čistě aby dotlačilo benal do vstřiku na nic jiného samotný tlak vstřiku si dělá vstřikovač, starych 1100 gs a 1150 když odejde čerpadlo někde v nehostiném prostředí (kde se to nedá prostě sehnat) stačí jej vykostit a napojit hadice napřímo na vsřiky pokud máš víc jak polovinu nádrže tak to jede dál. tedy to jesem četl... v praxi jsem to ještě nepoužil

Naposledy editováno 28.08.2019 17:26:31

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 17:59 | Nahoru | #22
petrprochazka> no tak to moment jednoduchý systém nepřímého vstřikování paliva pro každý válec zvlášť s provozním tlakem paliva 3-4 bar funguje pouze s tímto tlakem, vstřikovače si další tlak nevytváří.

Naposledy editováno 28.08.2019 18:06:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 18:22 | Nahoru | #23
Slávek-TDM> tak asi nejjednodušší je u některých motoru přítomnost regulátoru tlaku paliva s pomocnou podtlakovou regulací, několikrát jsem řešil různé závady a při tom sledoval i tlak paliva a pokud je regulátor tlaku až na vstřikovací liště tak je doplněn o ovládání podtlakem z motoru, a pokud se budeme bavit o konkrétním tlaku třeba 3.5 tak na volnoběh a při mírném zatížení se tlak pohybuje 3.4-3.6 je to dáno odporem pružiny v membráně, ale pokud má připojenou podtlakovou hadičku tak při zatížení tlak u některých motorů stoupá až na 4.2, a jak jsi se ptal na zvýšení spotřeby, v důsledku navýšení tlaku o 0.5 tak dojde při stejném jízdním režimu na stejnou případně nepatrně nižší spotřebu vlivem lepšího rozprášení paliva, samozřejmě záleží na stavu vstřiku. Naopak proti tomu nižší tlak o víc jak 1.0 způsobuje nepravidelný chod motoru, nižší výkon a vyšší spotřebu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 18:27 | Nahoru | #24
Slávek-TDM> a ještě ta regulace směsi lambdou, záleží na motoru, objemu, elektronice, rozsahu lambdy, stavu vstřikovačů a spoustě dalších věcí ale vyzkoušené mám že lambda dokáže uregulovat směs i na 6ti barech tlaku paliva na vstřikovací liště.

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 18:41 | Nahoru | #25

Slávek-TDM píše: Komorerth> a nezvedla se ti spotreba? Vstrik totiz jednotka ovlada jen dobou otevreni a pochybuju, ze by pripadna korekce lambdou byla dostatecna. Nebo regulator v tom filtru cos koupil pousti o fous nizsi tlak. Jakej typ Bosche jsi daval?



je tam tento: BOSCH - F 026 403 006. Spotreba neviem, moto je zeny a co viem, tak tankuje obligatnych 11l na 250-280km

Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 19:55 | Nahoru | #26
Tak jsem ho objednal, obcas mam trabl s horsim startem a pocukavanim...

Laciná náhrada dílu na BMW

28.8.2019 v 21:09 | Nahoru | #27
Ty palivový filtry jsou stejný jako dává Škodovka do novějších 1,2 a 1,4 motorů např Roomsteru
https://iolej.cz/aut...filtr/palivovy-filtr

Laciná náhrada dílu na BMW

29.8.2019 v 09:54 | Nahoru | #28
U 1098Ducati čidlo cca 10.000Kč čekací doba dodání dílu 2 měsíce ….koupeno do Fiatu za cca. 1000Kč vyřešeno/funguje a je na chlup stejné

(reakce na) Laciná náhrada dílu na BMW

29.8.2019 v 10:15 | Nahoru | #29

JiriK84 píše: Slávek-TDM> a ještě ta regulace směsi lambdou, záleží na motoru, objemu, elektronice, rozsahu lambdy, stavu vstřikovačů a spoustě dalších věcí ale vyzkoušené mám že lambda dokáže uregulovat směs i na 6ti barech tlaku paliva na vstřikovací liště.



Na motorce? Vzdyt tam ta skokova lambda reguluje tak max volnobeh. Motorka temer porad akceleruje a stechiometricka smes, kterou lze nastavit podle skokovky je pro normalni funkci motorky chuda..

1 reakcí na tento příspěvek Laciná náhrada dílu na BMW

29.8.2019 v 12:51 | Nahoru | #30
Já mám BMW1150 a ze zvědavosti jsem si udělal sloupcový 10xLED monitor lambdy, abych věděl, co si za jízdy v různých režimech lambda myslí o bohatosti (resp. o zbytkovém kyslíku ve spalinách). No a přestože elektronika na této 20 let staré motorce pochází snad ještě z doby krále klacka, docela to funguje. Přesně vidím, kdy se lambdě/řídící jednotce daří a kdy ne. Když dám plnej plyn, tak ŘJ prdí na lambdu a valí benál co to jde. Ale jinak třeba i během svižné akcelerace (když není plyn na plno), tak to zvládá uregulovat. Naopak když jedu z kopce a mám skoro zavřenej plyn- motorka má tednedci trošku pocukávat, tak má podle lambdy bohatou směs. Dokonce mi tento displej pomohl odhalit mé lajdáctví- měl jsem zacpanej palivák. No a když jsem dal plyn na plno- na monitoru jsem viděl, že ve spalinách je zbytkovej kyslík - tzn motorka nestíhá tlačit benál= palivový filtr - jasná závada... Kdyby to někoho zajímalo, poskytnu detaily, jak to mám udělaný...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMV 1200 GS BMW R 1200 GS Tarzan2006 29 Dnes v 15:16 tomaskat
Vyhřívání gripu BMW R 1200 GS edymor 4 Dnes v 14:50 Ivos
Motorek ABS výměna BMW R 1200 GS Bob1967 3 Včera v 13:24 535xv
Klepání při brždění motorem a při z... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure ottoman 4 Včera v 12:58 Kočičák82
Přední kotouče BMW R 1200 GS Patriots 6 18.10.2019 v 13:23 Destroyer

TOPlist