Téma: Zhasínání při brždění mororem
26.8.2019 v 14:50
Ahoj všichni, mám problém se Suzuki LS650 Savage rok 1997. Má ještě karburátor a když se z kopce nejede pod plynem nebo s vymáčknutou spojkou, popřípadě s neutrálem, motor se při volnoběžném chodu když začne brzdit asi uleje a chcípne. Chvíli pak nejde nastartovat, patrně se uleje svíčka. Na volnoběh nebo v tahu to nikdy neudělá, ani za studena ani za tepla, jen když z kopce přibrzdí motor. Může si motor při brždění díky nějaké závadě třeba v karburátoru nasát víc paliva, které by motor takto zahltilo? Svíčka je měněná, v servise čistili karburátor a seřizovali ventily, závada se projevuje i poté. Jinak motor běží dobře, takto se chová jen když přibrzdí z kopce.
1 reakcí na tento příspěvek Zhasínání při brždění mororem
Zkusím to. Mě teda přijde, že nemám problém, že by mi tam nešel benzín, ale spíš mi přijde, že ho tam jde moc, když motor přibrzdí.
Mokrá určitě bude, když to po pár pokusech chytne jde z výfuku trochu kouř, asi moc benzínu. Ale vyndat svíčku není jen tak, musí se odmontovat sedlo, odpojit a odmontovat nádrž s tachometrem a ozdobný kryt hlavy motoru. To soudruzi z Japonska nevymysleli úplně dobře.
tam jde o to že membrána je ovládaná podtlakem/nasáváním z motoru a pokud je vadná prasklá/netěsná, tak ti jde benzín přímo do podtlaku tudíž rovnou do motoru, mimo karburátor a k tomu ještě jde benzín standardně přes karburátor, takže ho je v motoru moc, pokud použiješ na jízdu polohu PRI tak tím obcházís membránu, tudíž pokud by tomu tak bylo že je membrána vadná tak by se to na PRI mělo zlepšit.
Výměna ventilu jsou jen 2 šrouby . Ale stojí skoro 3500,- kč . Dá se koupit samotná membrána . Já jezdím na polohu PRI a musel jsem si zvyknout nezapomínat vypnout palivový kohoutek . Jede to normálně . Palivový ventil mám doma a vyměním ho , ale asi jsem línej . Ba ne , výměna proběhne o víkendu a jezdím na PRI necelý měsíc . Ale jak píšu výše , zkus to a uvidíš .
Chlapi, nejen ebay, ale existuje i levnější wish. Není toho tam originál na suzuki savage moc, ale něco snad přece. Zrovna jsem se díval na palivový ventil (cca 700 s dopravou), regulátor napětí (cca 400) a pár dalších věcí. Ale osobní zkušenost s těmito díly zatím nemám, jestli to opravdu pasuje. Jak to někdy bývá, kvalita odpovídá ceně.
Tak jsem to včera projel na PRI a jelo to úplně v pohodě, schválně jsem to vzal z několika větších kopců dolů kdy jsem přibržďoval motorem na volnoběh a nechcíplo to ani jednou, jelo to naprosto bez problémů. Takže moc děkuji za rady. Je to ten ventil. Teď už to dilema jestli ho vyměnit za drahý originál, nebo jezdit na to PRI trvale. Motoru to evidentně nijak nevadilo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage | Zvukostroj | 6 | 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj |
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage | Pegas21 | 3 | 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM |
Laďáček Suzuki LS 650 Savage | Bupo | 2 | 21.11.2022 v 10:30 ldoktor |
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage | Majsik | 1 | 29.7.2021 v 10:04 grooll |
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage | Štemb | 114 | 22.12.2020 v 18:17 assassin |