Téma: Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen
23.8.2019 v 23:50
Dotaz na majitele a znalce V-Stroma. Původně jsem mířil na MG V85 tt, ale je to novinka... a ty finance 300 tis.+
Po dnešním nadšení ze 150 km různých silnic, v jednom i ve dvou, v sedle předváděčky V-Stroma 650, jsem
se rozhodl pro jeho koupi.
1) Váhám, zda koupit poslední generaci (ať už novou, nebo dobrou ojetinu) nebo jít do 2. generace (2011+), která je přece jenom o něco levnější (finance mě až tak netíží), ale hlavně velký výběr ojetin. Je nějaký zásadní důvod, proč se 2. generaci vyhnout a zaměřit opravdu raději na tu poslední?
2) Přecházím z bezúdržbového kardanu na řetěz. Zajímalo by mě, jak cca často (po kolika zhruba km) si řetěz u V-Stroma 650 žádá o dopnutí? Jestli patří spíše do kategorie "vytáhnout se hned na začátku a pak už minimálně" nebo mezi ty, co se "napínají průběžně a rovnoměrně".
Díky.

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

24.8.2019 v 04:39 | Nahoru | #1
Pokud tě finance netíží, šel bych do nové generace.

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

24.8.2019 v 14:41 | Nahoru | #2
Kdyz se podivas do inzerce, tak pekna druha generace se cenou velmi blizi posledni generaci.

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

24.8.2019 v 21:34 | Nahoru | #3
Na fcb skupina v-strom cz, v-strom technika czech a v-strom bazar czech. Tam se ptej a dozvíš se všechno a možná i seženeš

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

24.8.2019 v 23:55 | Nahoru | #4
Diky...ja ovšem nemám fcb ani jine socialni site. Z určitého principu. Ale jsem téměř rozhodnutý jít do poslední generace.

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

25.8.2019 v 06:46 | Nahoru | #5
Tohle je taky sociální síť... Ale tvoje volba.

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

27.8.2019 v 08:37 | Nahoru | #6
Taky jsem Stomkovi uvažoval myslím, že nová generace má asi 160dílů v motoru inovovaných, osobně bych šel do ten nové generace, na netu jsou přímo články které se rozdílům věnují

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

27.8.2019 v 09:20 | Nahoru | #7
Díky pánové za názory. Ke stejnému závěru jsem došel i já...jdu do poslední generace. Trochu jsem ještě váhal zda 650 x 1000,
ale racionálně beru 650. Na mé potřeby, trasy, styl, úzké záplatované točité okresky bez velkých kopců (ty v ČR moc nejsou)
z 90% kochačky okolím 100-150 km ,sám bez bagáže...
A nakonec to nebude ani ojetina. Mezi pěknou jetou a novou není moc velký cenový rozdíl. Teď začnu vybírat kufry
Díky

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

30.8.2019 v 11:29 | Nahoru | #8
Zveřejněny nové barevné kombinace V-Stromu 650 pro modelový rok 2020. Mě tedy rozhodně nezaujaly

Suzuki DL 650 V-Strom r2011/2gen vs r2017/3gen

30.8.2019 v 12:21 | Nahoru | #9
Barva je to poslední co (nás) stromkaře na stromu zajímá. Když na tom sedíš, tak vidíš max nádrž.

2- já to kontroluji průběžně při čištění a mazání řetězu, dopíná se párkrát po výměně sady, pak to drží a jak řetězu končí životnost tak se dopíná častěji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki V-Strom 650 rozdíly Suzuki DL 650 V-Strom Béďa17 7 Včera v 13:13 Metric
Cestovní moto střední kubatura [1, 2] Honda XL 650V Transalp, Yamaha TDM 900, Suzuki DL 65... Transalp2005 36 15.9.2019 v 11:17 CRF1000
V-Strom 650 kmitani treseni riditek Suzuki DL 650 V-Strom Orbb 22 11.9.2019 v 22:59 DVI
Zapojení Gipro Suzuki DL 650 V-Strom konykonecny 10 10.9.2019 v 15:43 MrZman
Originál kosti na V-Strom Suzuki DL 650 V-Strom Kocicak86 17 9.9.2019 v 20:30 DVI

TOPlist