bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vúle ventilú vs synchro klapek
21.8.2019 v 06:02
Jakej má vliv správná vúle ventilú na seřízení podtlakú,chápu že když bude malá a nějakej ventil húř těsnit tak jo,ale když budou vúle třeba malinko větší,mělo by to být jedno,né?hlavně musí těsnit ventily,nebo se pletu?

Naposledy editováno 21.08.2019 06:04:12

1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú vs synchro klapek

21.8.2019 v 07:40 | Nahoru | #1
Pokud bude vůle větší než ostatní tak ventil bude mít menší zdvih a tím přes něj projde méně směsi a tím bude menší podtlak v karburátoru nebo vstřikovacím telese než u jiných válců kde vůle budou v pořádku.

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

21.8.2019 v 15:51 | Nahoru | #2
JiriBN> Jakože místo 8mm bude na sání zdvih 7,8mm? Tak to určitě poznat nebude.

vúle ventilú vs synchro klapek

21.8.2019 v 16:45 | Nahoru | #3
Kdyz jsou dobry tlaky tak problem neni , ale moto ktery ma zakarbonovany ventile se moc dobre neladi

vúle ventilú vs synchro klapek

21.8.2019 v 17:07 | Nahoru | #4
No tak taky si dobře neumím představit že ventil kterej má mít 0,15 a má třeba 0,20 by to nějak mohl ovlivnit.

1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú vs synchro klapek

21.8.2019 v 21:45 | Nahoru | #5
tak ty vůle nech aspoň změřit, když už né seřídit, ne? Buď to dělám správně, nebo nehledám berličky, jak ze špatného postupu dojít ke správnému výsledku.

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

22.8.2019 v 05:10 | Nahoru | #6
crestik> no to je jasný,vúle mám změřený a je to prostě volnější,dělat je nechci,motorka běhá pěkně a větší vúle není na škodu,jen si neumím představit že by to něco ovlivnilo při synchronizaci,

1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú vs synchro klapek

22.8.2019 v 20:39 | Nahoru | #7
Vždycky se napřed udělají ventily a pak karbecy (nebo klapky).
Protože změna vůlí na ventilech (aj o nejakých pět stovek) ti dycky tlaky rozhodí.

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

23.8.2019 v 04:48 | Nahoru | #8
Zdenalbenal> o velikonocích se dicky šupá,protože to je tradice.Otázka zněla,jakým zpúsobem to múže ovlivnit větší vúle.Jde mi o to že mám najeto 70 tis,podltlaky se nikdy nedělaly a ventily taky ne,při měřeni jsem zjistil že třeba některý ventily maj odchylky + - 0,20 misto 015, nebo má mít řeba 0,10 a ztuha tam nacpu 020,Takovyhle rozdíly motoru nijak nevaděj tak se necici do toho zbytečně jebat,běhá dobře,není hlučnej a td,žádnej není s malou vúlí,nebo že by netěsnil,což je myslím dúležitý,ty podtlaky jsem chtěl projít jen tak,taky že se to má,a asi by jsem nic nepoznal.prostě by jsem chtěl,ať mi někdo vysvětlí jak to těch 5 setin ovlivní,když ventil těsní

Naposledy editováno 23.08.2019 04:52:35

1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú vs synchro klapek

23.8.2019 v 09:29 | Nahoru | #9
Čau, o akej motke je reč? Asi máš podložky, keď sa Ti nechce s tým babrať. Na nastavovanie podtlakov máš aký merák? Ja by som to mal tiež pozrieť na Ine , ale sa mi NECHCE , ani ventily a ta sú na skrutky a podtlaky už vôbec, len dúfam , že to Nemec dal urobiť pri 18 000 km , videl som , že trčí spod ventilového veka nové tesnenie aj spod deklíku , čo sa dáva dole pri nastavovaní ventilov.

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

23.8.2019 v 15:19 | Nahoru | #10
krokoš> teťjde o Horneta 9,jinak inazumu 12 jsem taky kdysi měl,tam by jsem se o ventilech nebavil,to bylo jak na škodovce,jinak jsem jí prodával měla najeto 120 a taky jsem je nikdy nedělal,ale nevím jesli někdo přede mnou

2 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú vs synchro klapek

23.8.2019 v 16:06 | Nahoru | #11
je bozi si koupit motorku ktera nikdy nevidela servis. pritom kdyz to nekam das tak to stoji par korun. zvlast pokud to ma na tachu 70, v realu 120...
ale neni hlucna a jezdi dobre.. to jo... dobry je ze ty svoji lzi i veris.
kdyz koupim neco s neznamou historii tak udelam servis a potom servisuju v intervalech, a ventily byvaj vzdy po 24tis... tak nejak. ale jsme v cechach, tady se neresi jak to udelat spravne, ale zpusob jak si zduvodnit abych to delat nemusel... klasika

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

23.8.2019 v 17:54 | Nahoru | #12
husq701> twl, ty seš hejtař... Fakt.

Myslím že psal o tom, že vůle kontroloval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

24.8.2019 v 06:17 | Nahoru | #13
husq701> jaký lži ty blbče?takovým jako jsi ty nemám chuť něco zdúvodňovat nebo vyvracet

Naposledy editováno 24.08.2019 06:54:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

24.8.2019 v 09:08 | Nahoru | #14
VlaHa> no a že si byl tak přívětivý a smířlivý ohledně řetězů... Před dávnými časy... dám ti něco z teorie.

Rozhozený ventily, ač se může zdát že JEN desetinky nebo půl desetinky a nejedná se jen o to, že by netěsnily, jsou v těch rychlostech zavírání a průtokách možným zdrojem rozkolísání rázů v sání a de facto i výplachu ( střihu) To dost ovlivňuje reálný plnění směsi a síle expanze na každým válci.
Ale je to spíš o rozdílech mezi jednotlivýma ventilama.. Než o velikosti vůle na všech (stejně)

Naposledy editováno 24.08.2019 11:04:42

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

24.8.2019 v 22:10 | Nahoru | #15
t_freedom> no dobře,ale jesli to dobře chápu,tak to teoreticky múže ovlivnit jen volnoběch?protože si myslím že když už i byť jen trochu přidám plyn,tak na těch otevřenejch klapkách v takový díře tohle musí bejt zanedbatelný

p.s.to s těmi řetězy je ironye?asi jsem nebyl přívětivý ale za mazáním olejem si už roky stojím

Naposledy editováno 24.08.2019 22:17:31

1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú vs synchro klapek

25.8.2019 v 09:32 | Nahoru | #16
Jo i ne...
Volnoběh je samože nejmarkantnější fáze chodu, kde to bude poznat. Jenže i za jízdy a používání motoru padají otáčky, vrkáš plynem a chceš po klice, aby během zlomků sekundy brzdila a zase zrychlovala. V přechodech to pak může mít určitě jinou(neříkám že katastrofální) reakci na ovládání 'připusti'... Díry, kašlání aj. Obecně se ale podtlaky dělají hlavně kvůli volnoběhu, ne? Jak se otevřou klapy, leje to tam jako blázen.

mažu olejem (novým) už řadu let a není s tím problém - taky jsem si na to musel přijít. Jen ta výdrž řetězu na mým dvouhrnku je prostě pořád stejná … 25t max., ale to je tím motorem...

Naposledy editováno 26.08.2019 08:41:38

1 reakcí na tento příspěvek vúle ventilú vs synchro klapek

13.12.2019 v 23:02 | Nahoru | #17
Zdar, prosím jaké mají být vůle ventilů? Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

14.12.2019 v 00:53 | Nahoru | #18
.

Naposledy editováno 27.12.2020 23:34:43

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

14.12.2019 v 08:38 | Nahoru | #19
Fleg> 15 a 25

vúle ventilú vs synchro klapek

14.12.2019 v 10:09 | Nahoru | #20
freedom: hele a to mas necim podlozene - "rozkolisani razu" treba? ja jen jestli si to cucas z prstu, nebo pro to mas treba nejaky mereni, nebo odbornou literaturu?

ja si teda myslim, ze ventilove vule na synchro nemaji vliv, pokud nejsou ty vule tak spatne aby motor nefungoval - tzn pokud se ventily otviraji a zaviraji.
rychlosti otvirani, proudeni atd - na volnobeh to saje nejakou miniaturni sterbinou kolem klapky nebo nejakym malickym bypasem, ventil je proti tehle nejvetsi restrikci v sani obrovskej prurez a jestli je jeho zvih o 01 mensi nebo vetsi nema na podtlak v sani meritelnej vliv.

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

14.12.2019 v 10:09 | Nahoru | #21

HMS píše: t_freedom> Synchronizace podtlaků se dělá pro srovnání odchylek výkonu jednotlivých válců,ne pro doladění směsi.Měření podtlaku je jen berlička, ideální je měřit přímo jednotlivé zrychlení klikové hřídele při expanzi a k tomu srovnat množství nasáté směsi.



vúle ventilú vs synchro klapek

14.12.2019 v 14:22 | Nahoru | #22
assassin: Kámoš kdysi měřil na staré GPZ tlaky ve válcích při minimální a maximální ventilové vůli a rozdíl byl téměř 1 bar, takže změna ventilové vůle podle mě na podtlaky vliv mít bude. Akorát neodhadnu jak velký - jestli to i tak nezůstane v rámci tolerance. To se tehdy bohužel neměřilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

14.12.2019 v 17:33 | Nahoru | #23

HMS píše: t_freedom> Synchronizace podtlaků se dělá pro srovnání odchylek výkonu jednotlivých válců,ne pro doladění směsi.Měření podtlaku je jen berlička, ideální je měřit přímo jednotlivé zrychlení klikové hřídele při expanzi a k tomu srovnat množství nasáté směsi.


Nesmysl, ideální je snímat tlaky ve spalovacím prostoru a porovnávat indikovaný výkon.

(reakce na) vúle ventilú vs synchro klapek

15.12.2019 v 00:07 | Nahoru | #24
(

Naposledy editováno 28.12.2019 22:21:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex
Tempomat Kaoko na Hornet CB 900 F ... Honda CB 900F Hornet Jiřřan 5 6.6.2023 v 18:29 Jiřřan


TOPlist