Téma: Maximální rychlost
15.8.2019 v 21:09
Zdravím všechny. Mám dotaz ohledně výkonu a maximální rychlosti u cbf 1000.
Po pár svezenich od koupě jsem dnes poprvé zkusil maximalku, která by měla být okolo 250 km/h. Točit by měl jít motor až do 10 000 otáček/min.
Bohužel mi nejde přes 7500 otáček a maximalka je jen 180.
Údajně má být před 12 lety dovezena z Itálie. První majitel v ČR ji měl celou tu dobu. Při normálních cestovních rychlostech jede krásně... Kroutak tam je... Ale chybí špička.... Jako by to mělo omezovač otáček...
Vím že třeba ve Francii snad nějaké škrceni probíhá.... Ale co jsem slyšel tak na 100 koní a cbf má mít originál jen 95 .
Navíc je údajně z Itálie..
MÁTE S TÍMTO NĚKDO PODOBNOU ZKUŠENOST ?
Čím by to mohlo být?
Diky za vaše postřehy, zkušenosti a rady.
Hedek
Po pár svezenich od koupě jsem dnes poprvé zkusil maximalku, která by měla být okolo 250 km/h. Točit by měl jít motor až do 10 000 otáček/min.
Bohužel mi nejde přes 7500 otáček a maximalka je jen 180.
Údajně má být před 12 lety dovezena z Itálie. První majitel v ČR ji měl celou tu dobu. Při normálních cestovních rychlostech jede krásně... Kroutak tam je... Ale chybí špička.... Jako by to mělo omezovač otáček...
Vím že třeba ve Francii snad nějaké škrceni probíhá.... Ale co jsem slyšel tak na 100 koní a cbf má mít originál jen 95 .
Navíc je údajně z Itálie..
MÁTE S TÍMTO NĚKDO PODOBNOU ZKUŠENOST ?
Čím by to mohlo být?
Diky za vaše postřehy, zkušenosti a rady.
Hedek
...no jestli už někdo "opravoval" motor...
U takovýchto strojků, které něco točí, je potřeba pečlivě zkontrolovat mimo jiné tuhost ventilových pružin a jejich montážní délky (ono se to má dělat u každého motoru, ale kdo to kdy doopravdy třebas u embéčka dělal, že jo).
Dělá se to s přesností aspoň 0,1kg. Čím přesněji, tím líp.
Když se to neudělá pořádně, nevytočíš motor. Prostě to nejde dál.
Takže to může být i tohle...
U takovýchto strojků, které něco točí, je potřeba pečlivě zkontrolovat mimo jiné tuhost ventilových pružin a jejich montážní délky (ono se to má dělat u každého motoru, ale kdo to kdy doopravdy třebas u embéčka dělal, že jo).
Dělá se to s přesností aspoň 0,1kg. Čím přesněji, tím líp.
Když se to neudělá pořádně, nevytočíš motor. Prostě to nejde dál.
Takže to může být i tohle...
95 koňovej nahej Hornet dokáže jet 240km/h dle tacho. v TP má Vmax. 229km/h. Takže rozhodně CBF1000 má potenciál ke 250ti tachometrových.
Jednou sem měl ulitý svíčky na H6. Na neutrál to šlo točit do omezovače, ale při jízdě mě to nechtělo pusit přes 8K otáček, jinak se to chovalo relativně normálně, až na poškubávání kolem 5K otáček.
Jednou sem měl ulitý svíčky na H6. Na neutrál to šlo točit do omezovače, ale při jízdě mě to nechtělo pusit přes 8K otáček, jinak se to chovalo relativně normálně, až na poškubávání kolem 5K otáček.
proboha v tyhle rychlosti hraje podstatnou roly aerodynamika, ne jen vykon.. srovnavate nesrovnatelny,..
vic viz Jarin - otazka je proc to nejde pres 7k, jestli proto ze je to tak vodporny (=ma velkej vodpor) ze to dal nepijde, nebo jestli s tim nekdo neco delal...
...a rekl bych ze odpoved bude nekde uprostred mezi tim
vic viz Jarin - otazka je proc to nejde pres 7k, jestli proto ze je to tak vodporny (=ma velkej vodpor) ze to dal nepijde, nebo jestli s tim nekdo neco delal...
...a rekl bych ze odpoved bude nekde uprostred mezi tim
1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost
jeste doplnim, ze jsem mel i stejne vyssi plexi original honda, takze ani aerodynamika nehraje roli...
Ranger píše: jeste doplnim, ze jsem mel i stejne vyssi plexi original honda, takze ani aerodynamika nehraje roli...
aerodinamika hraje největší roli,od 150 nemilosrdně zasáhne,150 jede dneska kde co ale pak se začne lámat chleba a je k tomu duležitej i poměr váha výkon
Naposledy editováno 18.08.2019 16:14:39
Díky všem za postřehy ... těch 250 jsem viděl na youtube ... možná to měl borec upravené, ale na 220 je tam videí několik a to pěkně svižně. Například tady:
O tom si můžu nechat zdát ...
Až sednu zase na mašinu tak vyzkouším vytočit na neutrál a maximálku na jednotlivý stupně. Potom v servise nechám prohlídnout filtr a svíčky a další věci dle doporučení. Já nevím ani jak se mění žárovka ...
Těch 180 tam šlo pomalu. Pěkně to zrychluje na 160 ... pak už jen utrpení. Motor má krásný zvuk, necuká a odspoda jede krásně. ... jen ty otáčky. Mám pocit že přes 7500 otáček to nešlo vůbec ... ne že pomalu... ale prostě vůbec a to ani z kopce.
O tom si můžu nechat zdát ...
Až sednu zase na mašinu tak vyzkouším vytočit na neutrál a maximálku na jednotlivý stupně. Potom v servise nechám prohlídnout filtr a svíčky a další věci dle doporučení. Já nevím ani jak se mění žárovka ...
Těch 180 tam šlo pomalu. Pěkně to zrychluje na 160 ... pak už jen utrpení. Motor má krásný zvuk, necuká a odspoda jede krásně. ... jen ty otáčky. Mám pocit že přes 7500 otáček to nešlo vůbec ... ne že pomalu... ale prostě vůbec a to ani z kopce.
1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost
V TP je psáno 72 kw ... čili původní plný výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost
Hedek-XJR> Cbf 1000 je slabý jak čaj. 72Kw má i starý 600ccm Hornet. Motor je sice z CBR, ale tam měl 126Kw. Tím netvrdím že to nemáš rozbitý, ale taková motorka není na trhání rychlostních rekordů. To je motorka na pohodlný cestování v rychlostech povolených zákonem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost
dave-lister> jj vím co jsem koupil a je pro mně perfektní ... dává mi limit který si sám neumím stanovit. Mám 2 malé děti a proto zkrátka žádnou R1 nechci. Řeším to tu ale proto, že něco je špatně.
Má jet 230 a jezdí 180.
Nebylo příjemné, když jsem předjel Octavii TDi a ten vůl mě pak začal nahánět a já mu nemohl poodjet ...
Má jet 230 a jezdí 180.
Nebylo příjemné, když jsem předjel Octavii TDi a ten vůl mě pak začal nahánět a já mu nemohl poodjet ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost
Hedek-XJR> S volem se nehoníme! Vola necháme jet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost
Kohlstein> a když vola pustím a on na mě zas čeká.. Co pak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální rychlost
Hedek-XJR a nemáš to ty priškrtené tým najjednoduchším a zároveň najčastejším spôsobom ? To znamená - obmedzením dorazu plynovej rukoväte ?
Parametre zrýchľovania , maximálnych otáčok a maximálnej rýchlosti (ktoré opisuješ) by tomu aj zodpovedali .
Nejako takto .
Parametre zrýchľovania , maximálnych otáčok a maximálnej rýchlosti (ktoré opisuješ) by tomu aj zodpovedali .
Nejako takto .
1 reakcí na tento příspěvek Maximální rychlost
Maximálku jsem nezkoušel, nevím ani kde, snad někde na dálnici. Jezdíme 90% ve dvou a 160 jde na půl plynu, takže ke 200 by asi šla s přehledem. Na trhání rychlostních rekordů bych si asi pořídil jinou motku. Tuto mám na delší jízdy s odpovídajícím pohodlím. Je to takový běžec na delší tratě s dostatkem výkonu s batůžkem a narvanými 3 kufry. Tak hodně šťastných km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | Včera v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |
Honda CBF 1000 (2009) - umístění př... Honda CBF 1000 | satanek66 | 19 | 22.3.2024 v 08:53 Krautkopf |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 16 | 18.3.2024 v 18:16 Krtek215 |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 7 | 2.3.2024 v 12:01 Bubo32 |