bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/634-7 r 1984, Vape SZ14-2 6v, chcípá za jízdy
Zdar lidi,

koupil jsem Jawu 350/634-7 r.1984 , prošel celkovou renovací, tzn. rozebráno do šroubku, jednotlivé díly zrenovovány, co chybělo bylo nahrazeno novými díly.
Motor prošel také celkovým rozebráním, a renovací v servise, v případě potřeby doplním info....

Elektrická soustava je 6v je tam dané Vape SZ14-2 6v , které tam už ale bylo, nová kabeláž určená pro vape a na dvoubudíkovku.

Problém č.1: Kontrolka dobíjení: Jak je to u VAPE také zhasíná při provozu a správném dobíjení jako u starého
zapalování?

Problém č.2: Při jízdě se zapnutým osvětlením jede ze začátku perfektně (čerstvě dobytá baterie), po nějaké době
spadnou otáčky, ještě jde trochu přidávat plyn, zvuk motoru jakoby se dusila, poté klekne. Chvilka
odpočinku, poté start bez zapnutých světel bez problému na nakopnutí. Když sem nezapínal světla jela
bez chcípnutí, zapnu světla a tento problém se opakuje cca po 2-3 ujetých kilometrech.
Připomínám že mám už bezkontaktní zapalování.

Elektro soustavu u dobíjení budu znovu proměřovat staré hodnoty si nepamatuji a baterii mám starší...............

Motorka je ve fázi zajíždění po skompletování...

Předem děkuji za rady.


1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634-7 r 1984, Vape SZ14-2 6v, chcípá za jízdy

16.8.2019 v 03:17 | Nahoru | #1
Upozorňuji že sem začátečník a moje dotazy mohou být občas debilní:

Firma vape praví:

Souprava umožňuje provoz bez akumulátoru. Akumulátor je nutný v případě vypínání motoru pomocí rozpínacího relé, které je ovládané ze spínací skříňky.

Jelikož jsem si dal do el. soustavy spínací relé abych mohl vypínat klíčkem, tak mě ještě napadlo, že pokud je baterka po smrti, tak v určité chvíli při zapnutých světlech to vzdá a relé vypne motor....

Vysvětlovalo by to, proč se to při vypnutých světlech nestane.......

Naposledy editováno 16.08.2019 03:21:18

(reakce na) Jawa 350/634-7 r 1984, Vape SZ14-2 6v, chcípá za jízdy

16.8.2019 v 07:50 | Nahoru | #2
Paramedik350> Ahoj. Dej baterii na nabíječku . Ještě před tím ale změř napětí . Mezi tím co se bude nabíjet zapoj VAPE ( stator přímo do cívky a modrý přímo na chcípák , vynechej rozpínací relé) . Nastartuj a jeď to projet . Tady by to mělo fungovat bez problémů.
Po nabití baterku změř . Nasad na moto a zapoj (stále nebude zapojené rozpínací relé ) . Nech si měřák připojený na baterii a nakopni . Napětí bude 7.3V - 7.1V . Potom připoj všechny světla a sleduj jak klesne napětí . Při zapojení 90Watt bude úbytek kolem 0.2-0.3V .
Pokud spadne napětí pod 6 V je po baterce .
Dej vědět jak jsi dopadl .

Naposledy editováno 16.08.2019 11:31:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal


TOPlist