Téma: Servisovatelnost starých japonců
Ahoj

Postupně se vracím opět k motorkaření a po předchozích zkušenostech s CB600 a CB900RR už vím, že ideální kubatura pro mě je 300 - 500ccm. Dále je mi velmi sympatické, když je motor vzduchem chlazený a ideálně bez zbytečné elektroniky, plněný karburátory. Nejprve jsem se dost nadchl pro Jawu 350 OHC Scrambler, výhodou je, že je to nová motorka, sice plná elektroniky, ale to bych asi přežil - kubatura, výkon a celková koncepce je přesně to, co hledám, to že je to Čína a ne Jawa vůbec neřeším - je mi to úplně jedno - důležité je, jak to jezdí a jak to funguje... a tady je asi trochu kámen úrazu. Jednak se mi dost nelíbí některé detaily (hnusně svařené výfuky, olézající chromy, kastlíky) a pak někteří uživatelé z toho nejsou zrovna na větvi. Zvláště jeden má pak s motorkou dost problémů. Při představě že bych vyplázl 110 000 korun za motorku, která mě bude štvát... no prostě jsem to nějak zavrhl (slovy jednoho uživatele: "je to čínská kurva, kterou už v Asii mrdal kde kdo a Český pasák ji dal akorát makeup, ale pod ním je to pořád ta stejná laciná kurva jako předtím").

Tak jsem pátral dál a v podstatě jediná alternativa je Honda CB400N . Co se designu týká, tak mě to naprosto nadchlo - úplný opak Jawy, krásný kus železa z 80. let. Motor s nápisem "Made in Japan", krásné chromy, dnes zvláštní nýtovaná kola... prostě pohledově krásná motorka. Motor vzducháč, karbec, taky super. To musím mít !

Můj dotaz na zkušené z vás: Je to přeci jen 40 let starý werk a já ji chci používat denně s ročním nájezdem 4 - 6 tisíc kilometrů. Spolehlivosti bych se po předchozích zkušenostech s Hondami nebál, ale i tak se občas může na motorce něco porouchat - lze na to ještě vůbec sehnat nějaké díly ?
- Zapalování
- Regulátor dobíjení
- Spojka
- Řetězová sada (hlavně rozeta a přední ozubené kolečko)
- Rozvodový řetěz
- Brzdové kotouče, desky, pakny do zadu

Vždycky jsem měl za to, že starý Japonec musí být z pohledu náhradních dílů v Čechách peklo, ale možná jenom žiju v bludu ?

Děkuji
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 09:51 | Nahoru | #1
A nedíval ses po yamaze sr 400? Zánovní moto se dá kolem kila sehnat... Na ježdění asi lepší volba než ty starý babičky...

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 09:58 | Nahoru | #2
Wenca24> Děkuji za tip. To vypadá übercool, je fakt, že jsem vždycky vlastnil jenom Jawy a Hondy, tak jsem vůči jinejm značkám trochu slepý

2 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 09:58 | Nahoru | #3
Zijes v bludu .
Spoustu veci sice sezenes tady, ale ja osobne vetsinu dilu na stare motorky nakupuju v Nemecku v eshopech. Ma to nevyhodu v tom, ze podporujes skopcaky misto toho, abys prispel ceskemu prekupnikovi na to, aby se uzivil (sarcasm warning!) ale vyhody tu take nejake jsou: je to vetsinou (i s postovnym) lacinejsi nez u ceskych prekupniku, kteri to kupuji take tam, s nemeckym prodejcem je obvykle daleko lepsi domluva nez s tim ceskym prekupnikem a doba dodani se zkracuje o to kolecko, kdy to cesky prekupnik musi objednat u nemeckeho dodavatele a preposlat tobe. Spoustu dilu koupis i na ebay:

https://www.ebay.de/...+CB400N&_sacat=0

Spousta veci se da nahradit univerzalnimi dily, druhovyrobou nebo je spolecna pro vice modelu - specialne u Hondy je to pravidlem (regulator, spojka, korouce, desky...).

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 10:07 | Nahoru | #4
Medved> Děkuji. Já jsem si to trochu myslel, že Německo (hlavně to bývalé západní) by mohlo být tím pravým zdrojem ND. Zatímco my jsme v 80. jezdili na třiapůlách a dodnes je na to v podstatě všechno k sehnání (jenom mě dost sere ten hype okolo, kdy je všechno "veterán raryta pyčo"), tak oni drandili právě taková CBčka. Máš pravdu, že dost věcí, hlavně v elektrice jde překopat, ale třeba brzdy se mi líbí přesně tak jak jsou

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 11:22 | Nahoru | #5
žiješ v bludu, že by ses nebál spolehlivosti u 40let starého veterána. Tam se může oddělat všechno a všechno spotřební (lamely, těsnění brzdičů) potřebuješ nejlépe nové, tak koukni na partsdepot co z toho mají. Použité díly jsou rovněž rizikové. Na denní startování to není.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 12:09 | Nahoru | #6
bledemon> Jako tak - pro mě není problém si udělat kompletní repas motoru/převodovky tlumičů, brzd, elektriky atd... prostě z toho udělat téměř nový stroj. Co by byla konečná, tak prohnilý/bouraný rám - s tím si už poradit nedokážu. Ale abych mohl opravovat, tak musím mít díly - ložiska, hřídele převodovky, ozubená kolečka, válce, písty gufera atd. atd... a právě pro to mě třeba tak láká karburátor - ten lze opravit/nahradit vždy, oproti stříkačce, kde až odejde ŘJ nebo vstřikování, klapka a já nevím co ještě a pokud nebude ND (obvykle přesně ten samý) k dispozici, tak konečná - je ale pravda, že zrovna toto nejsou díly co by se kazily tak často a u nové motorky by to snad mohlo těch 20 let přežít...

Jinak zajímavý názor ohledně toho, že na denní dojíždění to není. Máš tím na mysli z hlediska jízdních výkonů/komfortu a nebo (ne)spolehlivosti, kdy týden ježdění = víkend v garáži strávený opravama ?

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 12:46 | Nahoru | #7
Věci se dají sehnat, někdy je to boj, jsou případy, o kterých si myslíš, že jsou ztracené, a pak ti znalý kamarád pošle odkaz, že jen čumíš
tak například mě nedávno plováky do karburátorů Yamaha XS750 rok 78 https://www.cruzini...net/?s=yamaha+xs+750
No a k dennímu používání to podle mě není, nebude to o spolehlivosti jako takové, to byly ještě poctivé motorky, i když stáří/únava materiálu tomu nepřidá, ale jízdní vlastnosti jsou někde jinde a neodpovídají dnešnímu provozu. Ty sice chceš 300 - 500, tak to u tebe nebude tak markantní, ale v těhle letech měly motorky ( větších objemů ) motory výkon daleko přesahující podvozek a brzdy. Když si vyjedu na starým golďasovi (r.76 ), tak musím koukat a předvídat kurva dopředu abych stačil zabrzdit, a po 200km toho mám dost ( a to jsem přesvědčen, že ho mám v solidním stavu ), pak přesednu na VFRo r.96 a je to o něčem jiném (vím, že to jsou rozdílné motorky ), docela by mě zajímalo, jak se chovají dnešní motorky, už delší dobu uvažuju, že si nějakou zánovní půjčím v půjčovně, jen to asi ještě nedozrálo.
Takže za mě Hondu 70/80 er pořiď určitě, pro radost a no a pak něco na ježdění

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 13:02 | Nahoru | #8
Johny_Servis> komfort a menší výkon nevadí (dnešní retro bude podobné, postačující běžnému provozu), ale na časté dojíždění-spolehlivost bude potřeba celkovou drahou repasi (což jsem netušil, že máš možnost) a pak je trochu škoda "oddělávat" pěkného klasika. Raději koupit 20leté gs500 a předělat do retra, ale každého majitele věc.

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 13:35 | Nahoru | #9

Johny_Servis píše: ... a právě pro to mě třeba tak láká karburátor - ten lze opravit/nahradit vždy, oproti stříkačce, kde až odejde ŘJ nebo vstřikování, klapka a já nevím co ještě a pokud nebude ND (obvykle přesně ten samý) k dispozici, tak konečná - je ale pravda, že zrovna toto nejsou díly co by se kazily tak často a u nové motorky by to snad mohlo těch 20 let přežít...


Žiješ v bludu.Zatímco u stříkačky můžeš použít skoro libovolnou pumpu,filtr,regulátor tlaku a vstřikovač a všechno to pořešit laditelným zapalováním od ignitechu,tak vymlácené karburátory starší výroby prostě zdravé neseženeš a neseřídíš..
Pokud starý stroj,tak řešit jaké má konstrukční slabosti a jaká je dostupnost nových dílů.Protože když něco u motorů chronicky odchází,jeté to neseženeš v cajku.Znám to z dob jednoválce,kdy jsem měl doma dva motory dílů ale ani jednu zdravou hlavu...

Naposledy editováno 14.08.2019 13:36:46

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 13:39 | Nahoru | #10
GL1> Děkuji za názor. Moje motorkářská historie je Jawa 50 mustang, ČZ175/477, Jawa 350/632, Hodna CB600S, krátce Honda CBR900, poté opět Jawa 50 pincek, Jawa 250/559 Panelka a teď aktuálně jezdím na Kentoya Twin Cup 50 ("Jawa" Betka). Hlavně teda ty Jawy rozhodně neoplývaly něčím jako "jízdní vlastnosti" a dobrý podvozek - vlastně to bylo (a stále je) docela peklo, tak jsem si říkal, že old school japonec mě nemůže překvapit - máš ale pravdu, že CBčko 400 je motorově úplně jinde oproti třeba té Jawě 350/632 a podvozkově to je takové "dobové". Trubkový rám, trubková zadní kyvka, zadní buben - no nebude to jako třeba na Hornetu, na který tak rád vzpomínám (a debil jsem ho prodal a ještě k tomu pod cenou

Je to těžké pořízení - Já se svým způsobem vyblbnu i na malém Twin Cupu, kterého držím celou dobu pod krkem a v 60km/h mám pocit, že se to buď rozpadne na prvočinitele nebo odlétne ze silnice - prostě takový ten pocit napětí (vydrží, nevydrží, vydrží ?). Takový pocit jsem na firebladu s 95kW nikdy nezažil - to byl těžký nemotorný mamlas, který jen čekal na moji chybu, aby mě mohl zabít - tak šel bleskem zase pryč. Čili tak jsem se "propracoval" zase nazpátek na kubatury 300 - 500 a plný nadšení jsem si myslel, jaký masivní výběr bude no a ono prd.
Jo je tady třeba Yamaha MT-03, ale to mi připadá jak šicí stroj na kolech (celkově takový složitý design, vodou chlazený motor - ten bych raději už neviděl - jednak vzhled a podruhé komplikace s tím spojené), Kawasaki Z400, Honda CB300 - v podstatě stejně jako Yamaha - mě tydle motorky nějak nedokážou oslovit.
A pak je tu ona Jawa 350OHC Srambler - ta mě oslovila, ale.... naštěstí si ji koupil jeden týpek, co na youtube hodně postuje videa i o úplných cipovinách na motorce, ale díky tomu si možná udělám trochu lepší obrázek o tom, co je to vlastně zač.

A to jsem měl původně v merku stopětadacítky:
- Yamaha YS125
- Honda CB125
Obě v novotě za lidově snesitelných 70 000Kč, ale pak se objevil OHC Scrambler s vidinou "přihoď 40 000 a budeš mít 2,5x silnější motorku", pak trochu vystřízlivění , že je to přeci jenom obyčejná čína a pak jsem narazil právě na staré CBčko, které vypadá oproti všemu výše jmenovanému jako vesmírná loď z budoucnosti, motorově strčí zbytek do kapsy a je za podobný prachy, jako jsem původně plánoval za dvácu, ale je zase 40 roků stará

No znáte to - proces výběru je pomalý a bolestivý...

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 13:48 | Nahoru | #11
Napadlo tě něco novějšího co vypadá starší?Mě se třeba líbí dost W650 od Kawy...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 14:01 | Nahoru | #12
Anti> No vida, děkuji za tip - to vypadá také velmi dobře. On nakonec ten výběr bude, jenom to chce hledat a hledat...

Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 14:21 | Nahoru | #13
Mě teď trochu leží v v hlavě enfield himalayan... Už jsem ho viděl na živo a až zas pojedu přes Prahu, musím si vzít helmu a vyzkouset..
Scrambler od jawy se mi taky líbil, videl jsem ho ve stejný den jako ten himalayan a ten rozdíl ve zpracovani jde jasně vidět ve prospěch enfielda... Jediny co, že je o poznání lehčí...

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 15:32 | Nahoru | #14
Johny_Servis> pěknejch motorek je..........ta kawa W je zrovna dost dobrá, a když budem psát o "klasice", tak v rozumné cenovce by mohly být z 90tých let Kawa Zephyr, ale na drátech dělali snad jen 750, nebo Honda CB 500Clubman, lehce se vymykající/trochu něco jiného Yamaha SRX 600, od Suzuki klidně i bandita, dala by sehnat i japonká verze 400ccm ( když nechceš velký obsah )

Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 15:35 | Nahoru | #15
TU 250 , jenom ten design je trošku divočejší.

Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 15:50 | Nahoru | #16
Johny: na starý japonce kupuju dost věcí tady:
http://www.wemoto.cz/
A vůbec se toho neboj, když si tu motorku pořádně zrepasuješ ( ale bude to možná stát i balík, záleží co všechno se bude dělat ) tak na tom můžeš lítat do aleluja.
Vždyť dřív se ty motorky dřív dělali na výdrž a ne jak dnes, kdy se to kolikrát po záruce začne srát.
Sám lítám mimo jiné na GSX 1100 z roku 1986 a leju jen benzín a mažu řetěz. Motor najet přes 85.000 km.

Naposledy editováno 14.08.2019 15:51:23

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 15:52 | Nahoru | #17
Johny_Servis>
Zdar! Honda CB rada, tá 70-80 roky je legendárna.
Sám mám CB 650 z '81. Vzduchom chladený, karburátorový. Asi mesiac dozadu som dokončil renováciu. Ako písali predomnou, naozaj takmer všetko sa dá kúpiť.
Moja skúsenosť je pozitívna, za mňa choď do toho!

Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 16:05 | Nahoru | #18
A co nový Royal Enfield? Než řešit nějaký starý werk...

https://jednoustopou...ledna-za-super-ceny/

Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 16:10 | Nahoru | #19
Hele - vy vsichni, kteri mu radite novodobe retro si fakt myslite, ze je to totez jako jezdit na klasice? A ze je nejake "znesveceni", kdyz clovek ma na kazdodeni jezdeni nejakou opravdovou motorku s karbcem misto plastove mrdky se strikackou?

Asi delam neco spatne .

(A uz jsme zase od puvodniho dotazu u filozofie motorkarstvi - jeste ze nejsem motorkar )

2 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 16:13 | Nahoru | #20
Medved ak by si nebol tak lenivy a aspon sa pozrel na toho Himalayana tak by si vedel, ze plastu je tam skutocne minimum. resp takmer nic

Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 16:22 | Nahoru | #21
stare motorky jsou fajn, jen se musis smirit s tim, ze to dojezdis do smrti, ktera muze prijiit kdykoli a koncis, protoze na to nesezenes typicky ojnicni, klikove saly a motorka nemusi mit konstrukcni slabost, ale po tech letech a hlavne najezdech uz to bude na vymenu, pokud nemas stesti a nekdo to pred tebou neudelal.

Ja to stesti mel a saly mam relativne v pohode. Dle mereni jsou v poradku, ale okem ta samozrejme nejakej nabeh videt je.
Rekl jsme si, ze kdyz uz mam motor kompletne rozhozenej, ze to vse vymenim, ale jaksi neni za co. Psal jsme si emaily s australanem, ktery se tvaril, ze mi saly sezene a posle, ale nakonec se odmlcel a nic z toho nebylo. Takze jsem to poskladal s jetejma salama a vim ,ze az tohle dojezdi tak motor konci a muzu sehnat zas na chvili nejake bazar, kterej zas dojedu do srti a tak dale. Ty dily proste nejsou.
Nicmene dulezite je pohlidat si karburatory aby nebyly vybehany. Vyhodou tehle starejch motorek je to, ze muzes zerit komprese, podtlaky a vsechno pekne pohodlne na ulici bez nejakeho velkeho rozebirani a tudiz ti to i prodejce povetsinou schvali. Takze pokud je dobre synchro karbiku, motorka jede slusne a a dobrou kompresi tak vis ze nekupujes uplne vyhonenej vrak. Narozdil od novejch motorek kde kvuli synchru musis sundat nadrz, mnohdy airbox a tak dale...a to uz te nikdo pri koupi udelat nenecha.
Membrany i ruzne trysky a jehly se daji koupit. Na stare motorky jsou dostupne i soupatka alepokud je vydrene telo karburatoru tak s tim bohuzel nehnes...a jedina moznost je to pokus omyl zkusit naplnit jinyma karburatorama a to je docela jebacka...nicmene i to se da...
Ja mam strou motorku na skakani kolem komina a obcasnej vejlet...bavi me to vic jak nove motorky ...ty jsou bez duse, zbytecne vykone a neni na tom zabava pokud to clovek nekosi vyrazne nad povolene rychlostni limity.
Stare motorky bych se nebal ,ale je potreba aby jsi byl schopny si ji sam servisovat... jinak na tom proteces moc penez.

Komplet rozlozenej motor jsem skladal a daval do ramu vcetne serizeni vseho celkem 31 hodin... spocitej si kolik by jsi zaplatil v servisu za praci...
Pokud tedy nejsi schpny sii servis delat sam, poohledni se po necem novejsim.
Ono ne nadarmo se rika, ze nejlepsi motorka je nova motorka...a ze se tomu loupe chromovani a nejake male bolesti... na to sere pes... u te 40 let stare vrazdy budes mit taky orezlej ram a olezle chromy kastliku..takze vlastne neni moc co resit a na tvem miste pokud nemas jak servisovat sam bych volil klidne ty namaekupovane kurvy...

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 16:32 | Nahoru | #22
ja teda s medvedem docela souhlasim, treba na maly VFR jde sehnat skoro cokoliv (paradoxne krom cely motorky, ale tu uz zaplatpriroda mam )
nedavno jsem z UK kupoval komplet prevodovku se spojkou na NC24 (je fous jinak odstupnovana nez nc30, nicmene motor/blok je totoznej) za tusim 13kil vcetne posty, a to jsem ji ani nepoteboval ale za ty prachy az se jednou pustim do motoru jak kdyz najdes... stav samozrejme v pohode

Medved píše: Spousta veci se da nahradit univerzalnimi dily, druhovyrobou nebo je spolecna pro vice modelu - specialne u Hondy je to pravidlem (regulator, spojka, korouce, desky...).



tak tak, aftermarketovych dilu je tez dostatek a i zamenitelnost dilu puvodnich je docela velka (z hlavy napr. viko radicky, vodni cerpadlo.. VFR750/VFR400...) jen to chce trosku hledat.. + to samy dily starejch showa vidlic napr. a zde i mezi jednotlivymi znackami pro ktere showa vidle delala..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 16:34 | Nahoru | #23

Komorerth píše: Medved ak by si nebol tak lenivy a aspon sa pozrel na toho Himalayana tak by si vedel, ze plastu je tam skutocne minimum. resp takmer nic



doporucit Medvedovi studovat nejakej indickej vytvor

1 reakcí na tento příspěvek Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 17:10 | Nahoru | #24
Koupil jsem vfr400 za 35t.....zhruba stejnou částku už jsem dal do dílů a repase .....a ještě tak 20 mě čeká....
Nákup převážně eBay....
Nečekej ze provoz takhle staré moto bude za par korun když to chceš mít v pořádku ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 17:16 | Nahoru | #25
Gahan37> a toho casu.. ted jsem delal jen vicko palivovyho kohoutu (bez podtlaku),.. takova picovinka, kousicek hliniku, a pul dne v prdeli, vid

Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 21:12 | Nahoru | #26
Když starou, tak vyrobenou po roce 1990, nebo modely, které vznikly cca po roce 1986. Podle toho, co píšeš, tak Zephyr 550, jak už bylo jednou zmíněno. Něco jako Kawa ER5 by ti asi taky stačilo, je na ni milion dílů v bazaru, ale podle mě tahle motorka je jenom levný recyklát už víckrát použitých technologií a nemá duši.

Servisovatelnost starých japonců

14.8.2019 v 23:03 | Nahoru | #27
Tedy, já znám spíš ty endura, ale jsem si skoro jisty, ze treba honda xl 500, 600, nebo yamaha XT kolem roku 90 je stále provozovatelná.
A plně servisovatelna.
Pokud to není napadené kutilem a rezavé, tak ta motorka bude fungovat vždycky lip než ty čínský laciný ojebavky poskládaný s nezájmem.

A v teto kategorii to platí i pro jízdní vlastnosti.

Taky jsem to chtěl , a našel jsem několik ulozenek z dovozu, myslim na bazosi zrovna neco ted bylo, tuším honda xl.
Jsou k tomu tu dílenský manuály, včetně rozměrů a tolerancí. Pokud jsi dobrý mechanik ze starý školy, víš že jediný zádrhel může být převodovka, ostatní se dá repasovat donekonečna.
Jako, chce to čas, třeba, pokud tomu něco je. Ale jak to je zdravý, tak se jenom mění olej ...

Třeba tohle: https://motorky.baz...a-XL-600R-RV1985.php

A tady se startérem:
https://motorky.bazo...24000km-Top-stav.php

To je super. A to jsem nic moc nehledal.
Čína se v prach obrátí dřív než ti tady na tom odejde spojka

A když to nedojebes, tak cena spíš poroste.

Naposledy editováno 14.08.2019 23:17:23

Servisovatelnost starých japonců

15.8.2019 v 11:18 | Nahoru | #28
Mám kamaráda,který odjakživa opravoval Hondy.
Pak chvilku Jawy.
Po pár letech se pokorně vrátil k Hondě, řka, že díly ny Jawy sů drahé a nekvalitní a že už teho moc není.
Na Hondy že je všecko (vrtá se hlavně v endurech, ale těch, co mají vzadu dva tlumiče, takže dost staré motorky).
Ale protože to jen tak opravovat nevydrží, udělá temu lehký tuning (podvozek, motor) - na první pohled není nic poznat, ale motorky fungujou líp, jak originály .
Akorát teda ta výsledná cena...

(reakce na) Servisovatelnost starých japonců

15.8.2019 v 12:01 | Nahoru | #29

kerut píše: Gahan37> a toho casu.. ted jsem delal jen vicko palivovyho kohoutu (bez podtlaku),.. takova picovinka, kousicek hliniku, a pul dne v prdeli, vid


To jo , já už to mám rozebraný 2 roky....
Ale letos v zimě a jaro chci zabrat ....

Servisovatelnost starých japonců

16.8.2019 v 16:38 | Nahoru | #30
Mám Kawasaki KLR 600 1985 a některé díly na to seženu a jiné už ne. A to bych řekl že jsem na tom docela dobře protože spousta dílů je podobná z KLR 650 která se vyráběla skoro do teď. Myslím, že 40 let stará motorka na každodenní ježdění není nejlepší nápad.

Naposledy editováno 16.08.2019 16:38:53
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Varování před koupí "moderních" mot... [1, 2, 3] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... pen 63 12.9.2019 v 07:55 Kire640
Jawa 350 OHC, Special , Scrambler -... Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... Stanislav1282 11 6.9.2019 v 15:31 udinar
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 34 17.7.2019 v 10:31 Čadil
Lambda sonda v Jawa 350 OHC [1, 2, 3] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... pen 76 29.6.2019 v 06:11 JiriK84
Praktické zkušenosti s Jawou 350 OH... [1, 2] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... pen 36 22.6.2019 v 23:08 pen

TOPlist