1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 vs Nc 750x
si predatavim ze niekto jazdi cely zivot na bezpohlavnej Honde a potom to pride. Sadne na Yamahu alebo Ducati ci BMW...
...a zisti ze cely dosavadny zivot netusil co znamena "zajazdit si".
1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 vs Nc 750x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 vs Nc 750x
1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 vs Nc 750x
Jdi, vyzkoušej a uvidíš, která ti bude líp vyhovovat.
1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 vs Nc 750x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 vs Nc 750x
Destroyer píše: pamataj na jedno. Honda je vyrobca ktory najviac setri na svojich motorkach. Aj co sa tyka vyvoja, aj co sa tyka vyroby. Su to extremne lacno vyrobene motorky. Setri sa kde sa len da - od povrchovej upravy az po motorove diely. Nikto nevie vyrobit motorku tak lacno ako Honda. Ver mi, prave mam v garazi 2 transalpy 650 a 700. Necudoval by som sa keby nejaka Cina na tom bola kvalitativne lepsie.
Ty si fakt nevidíš do huby, co? Ano většina produkce Hondy je vymyšlená a vyrobená efektivně. Ale přesto kupodivu funguje, a to velice uživatelsky příjemně a spolehlivě. Naopak co se mi kdy pod ruku dostala čína, tak to je koncert na bezmyšlenkovité splácání všemožných dílů bez jakékoliv snahy o funkčnost.
Naposledy jsem půl dne upravoval dětskou čtyřkolku, aby ji děti vůbec mohly ovládat. Číňan klidně použije brzdové páčky pro dospělé, takže pěti-sedmileté dítě není schopno na páčku dosáhnout. Když už to dokáže (vyrobím aretační šroubky páček a zároveň posunu mikrospínače), tak kvůli těžkému chodu brzdu sotva zmáčkne, natož aby vyvinulo sílu potřebnou pro zabrzdění. Takže zase laborace s předimenzovanými pružinami jak nahoře u páčky, tak dole u třmenu. Dále tam máme tuhé řízení bez jakéhokoliv ložiska (všude kov na kov, dvě silonová futra na těhlicích jsou luxusem), kdy otočit řídítky je práce jak u V3S. Otočný přepínač (obrovitánský mechanický stykač) chodu D-N-R dítě nemá sílu otočit, takže na každé couvnutí potřebuje asistenci, .... ale jo, Honda je šmejd, zato čína děla vše s rozmyslem....
Naposledy editováno 13.08.2019 10:06:47
vilemx píše: Ty si fakt nevidíš do huby, co? Ano většina produkce Hondy je vymyšlená a vyrobená efektivně. Ale přesto kupodivu funguje, a to velice uživatelsky příjemně a spolehlivě.
Máš zcela pravdu, mám taky Hondu a nemůžu si ji vynachválit.
1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 vs Nc 750x
ALE
opravoval som Hondy, Yamahy, Suzuki... aj BMW, Guzzi ci Ducati. Tiez som jazdil aj na HD ci KTM. Tym ze pracujem na vyvoji vyzkume automotive tak presne viem ako sa kde a na com setri. Honda uz viac ako 20 rokov vedie v setreni nakladov na vyrobu. Co Yamaha to dobry podvozok, Hondu som na dobrom podvozku este nezazil. To som jazdil od Horneta, Fireblade a Transalp na ktorom mam odjazdene cca 2.000 km. Spokojne prehlasujem, radsej V-Strom...
Nepletme tu hrusky s jablkami a motorky s detskymi hrackami.
Destroyer píše: To som jazdil od Horneta, Fireblade a Transalp na ktorom mam odjazdene cca 2.000 km. Spokojne prehlasujem, radsej V-Strom... Nepletme tu hrusky s jablkami a motorky s detskymi hrackami.
Jenom jestli si ty nepleteš dekády, kdy byly ty motorky vyvíjené. Porovnávat Stroma s TA-čkem z hlediska technologíí prostě nejde, vždyť tam je snad 20 let časová mezera. Úplně stejně bych tvojí logikou mohl pomluvit Stroma, protože proti nové AT je na tom technologicky hůř, s Crosstourerem zhruba stejně a Varana sice technikou převálcuje, oblibou prodeje si ho ale Varan namazal na chleba... Souhlasím, že Honda na komponentech šetří, do mrtě využívá unifikaci dílů, ale že by vyráběla nedodělky alá číňan, tak to ti nevěřím (jasně nějakou typickou bolístku má každá motorka).
Lenže to je niečo iné ako spoľahlivosť.
1 reakcí na tento příspěvek Transalp 700 vs Nc 750x
Hovorim o strojarine, o technickych rieseniach, o patentoch, o aplikacii unikatnych rieseni, o odladeni podvozkov....
Ak japonca tak Hondu nie. Preslo mi ich cez ruky kopec a viem preco mam tento nazor.
Resp. ak hondu tak VTR SP01, VFR 750 R alebo 400 R ci CBX 1000, CB1300 alebo zo 70-tychCB750 ci stara 900. To su Hondy. Sucasna produkcia je kvalitativny a technologicky vysmech tychto strojov.
Je to moj nazor coby starinara, strojara a milovnika vynimocnych rieseni. Vdaka za pochopenie.
...Dufam ze ma chapes VilemX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 vs Nc 750x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp 700 vs Nc 750x
Lebo Varan je v mojom pohlade 270kilogramov nudy. Sadni na KTM, mozno pochopis. Podla slov mi pride ze si na KTM nesedel.
moj posledny prispevok, aby si niekto nahodou nemyslel ze Hondy nemam rad, alebo ze musim mat poslede slovo ci co hlavne jazdit vsetci to mame trochu inak v tych gebuliach.
Destroyer píše: vilemx> stoji +- stejne, a tak isto aj jazdia, samozrejme.
Lebo Varan je v mojom pohlade 270kilogramov nudy. Sadni na KTM, mozno pochopis. Podla slov mi pride ze si na KTM nesedel.
Lidé, co si v kupovali/kupují V2 cenduro litra na cestování vcelkj dost často upřednostnili Varana právě před LC8 (nebavíme se o střelcích do terénu), kdy jim jeho obyčejný podvozek stačí. Jo a na LC8 i Varanovi jsem jel.
na čas videa...9:50, kde doporučují a chválí NC750X (dej si titulky do českého překladu)
nebo pěkný test
nebo profil vlastníka Samic
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=108872