potřeboval bych prosím poradit.. Jednoho večera jsem se vracel domů a jel svižněji s motorkou Hornet CB600F r.v. 2003. Když jsem zastavil a vypnul motor viděl jsem, že mám mokrou botu a z motoru šlo sálavější teplo. Zjistil jsem, že mi vylétnul nátrubek s chladicí kapalinou, která vede do hlavy válců kousek u termostatu. Hadici jsem opět připojil a vyměnil chladicí kapalinu. Při startování na sytič motor vůbec nenaskočil a jen to střílí. Bez sytiče, to natočit šlo, ale občas to střílelo do výfuku, při sytiči to pak střelilo a zdechlo. Dále jsem zjistil, že po vynutí motoru jsou výfukové svody 1. a 2. válce horké a 3. a 4. vlažné.
Mé poznatky, co jsem zkoušel:
- výměna svíček - nepomohlo, zkoušení jiskry vně motoru bylo ok
- změření kompresí - stejné ve všech válcích
- chladicí kapalina není v oleji a olej nebyl v chladicí kapalině
- rozvody jsou ok - nepřeskočeny
Napadá vás prosím, čím by to mohlo být, nebo jestli je motor KO.
Děkuji za rady
Byla motorka uvarena, nebo byl unik jen slaby? Musime doufat, ze je hlava ok, tesneni ok a blok ok - ta namerena komprese a stav kapalin tomu odpovida, ze to pravdepodobne prezil motor. Mozna to zni nepravdepodobne, ale ja bych proklepnul karburatory.
Na nasem CBF600s se leta jezdilo a za studena to blblo. Jinak vse super vcetne spotreby. Pred mesicem jsem rozebral karby, vycistil a sesynchronizoval a co hlavne volnobezne smesi byly nastavene na 3,5 az 4 otacky zpet. Vrátil jsem to na tovarni hodnotu 2ot zpět a všechno se zlepsilo.
Naposledy editováno 10.08.2019 20:52:00
Kvůli těm kompresím a tím, že jedna kapalina nejde do druhé, tak se mi zatím moc do sundávání hlavy nechce. Někdo mi tvrdí, že tam může být nějaká prasklinka a ta se projeví až po zahřátí, ale kdyby to tak bylo, tak by se měl studený motor chovat ok, dle mého. Asi tedy nejdříve začnu tím, že zkusím pročistit a seřídit karburátory.
Moc děkuji za odpověď a měj se.
Jeste je tu druha moznost a to, ze tedy fouklo tesneni a tlakovalo to do vody. Naslednym tlakem hadice vyskocila. Pokud to foukne jen do vody, nemusi dojit k promichani vody a oleje. Kazdopadne bych udelal ten test na CO2, to ti spolehlive rekne co a jak
podtlak malý protože ve chvíli kdy jeden saje se do něj z druhého dostává tlak, je ve výfukové fázi.
Naposledy editováno 12.08.2019 13:28:00
Tu novou chladicí kapaliny jsem doléval až za dva dny, ten osudný večer jsem už měl akorát sílu to dát do garáže a zkoumal jsem to druhý den.
Časování rozvodů je OK, rysky sedí přesně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 4 | 15.4.2024 v 22:21 Slávek-TDM |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet | biosák | 38 | 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM |
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet | Modra_Vafle | 18 | 21.3.2024 v 20:45 satanek66 |