Téma: Sytic na teplem motoru
Zdarec, když mám motorku zahratou, a dám sytic cca do poloviny, je normální že se mi zvednou otáčky nad 2000?(na teplem motoru)
Neukazuje to na moc chudou směs?
Dale se mi děje že když jedu a zavřu plyn, tak to jakoby skubne do brzdění motorem a když jemně přidám plyn tak to zas skubne a pak to akceleruje. Jízda v koloně (když je to nevyhnutelné) je fakt zazitek.
To spolu může souviset ne?
Hornet 600 1999


Naposledy editováno 08.08.2019 15:56:52

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 15:15 | Nahoru | #31

Koudy01 píše: Kdyby tomu nic nebylo, tak to necuka ne?
Neco tomu chybet bude. Tezko rict co.



Vytahanej řetěz? Unavený gumy v unašeči rozety? Způsob použití (pro každýho je "cukání" něco jinýho)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 15:17 | Nahoru | #32
FiZzeR> No, třeba.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 15:24 | Nahoru | #33

Koudy01 píše: FiZzeR> No, třeba.



... protože nevidím způsob, jak by mohl karbec způsobit cuknutí v přechodu z otevřenýho plynu do zavřenýho

2 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 16:15 | Nahoru | #34
Řetězem to není, gumama v rozete taky ne. A jak by mohl způsobit cuknuti? No to právě řeším jak by mohl. Třeba když jeden karbec dává trochu jinou směs?
Když z brzdění motorem dám velmi jemný plyn jen abych udržoval rychlost, tak to zní jak trivalec, a někdy to i "skáče"... Nebo poskakuje. Kdybych jezdil plnej, brzda, plnej brzda tak to asi ani nepotrehnu... já ale jezdím normálně, a tohle chováni mě dost štve.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 19:40 | Nahoru | #35
Spajwer> Co jsem měl Horneta, musel jsem v nízkých otáčkách jemně přidávat plyn aby to necuklo. Ve vyšších to bylo lepší. Důležité je mít dobře seřízené podtlaky. Jak už tu psali, vůle v sekundárním převodu to ještě zesílí. Pokud mají svíčky dobrou barvu, motorka dobře startuje nic bych neřešil.

Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 20:00 | Nahoru | #36
Svíčky sem dával nedávno nový, kouknu na ně až bude chvilka a to mi asi řekne nejvíc :)

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 23:39 | Nahoru | #37
Jen napad....Ma to TPS? Je funkcni v celem rozsahu a dobre nastavenej? Treba ti to v urcite ne/zatezi spatne predstihuje.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

10.8.2019 v 10:32 | Nahoru | #38
Koudy01> má ho to, zleva na karbecech myslim. nějakej dobrej navod jak overit jeho funkčnosti?

Sytic na teplem motoru

10.8.2019 v 21:24 | Nahoru | #39
Na Horneta nevim. Ale treba v navodu XJ900 je popsany serizeni TPS pomoci rucicky otackomeru a i postup na premereni samotnyho TPS. U Horneta v manualu neco takovyho neni? Pogugli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

10.8.2019 v 21:28 | Nahoru | #40

FiZzeR píše: Vytahanej řetěz? Unavený gumy v unašeči rozety? Způsob použití (pro každýho je "cukání" něco jinýho)?



Přesně tak, ty vůle v převodu dělají taky bordel.
A pravda je že nový svicky ti řeknou přesně.
A jen tak pro jistotu, jestli se ti zdá že vypadne válec, tak bych se podival dukladne i na vysokonapěťový vedení ( nevim jak to u horneta vypadá) . Me jednou zatekl olej z pod víka , karbon je vodivej, a musel jsem vyměnit celou tu jednotku na svíčce u R6. Nekde si to probilo cestu a blbla, nic nepomohlo.

Naposledy editováno 10.08.2019 21:38:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

11.8.2019 v 09:55 | Nahoru | #41
DVI>

Svíčky mam nový, vule v převodu jsou normální, kabely ke svíčkám sem kontroloval včetně cívek a vše vypadá v pořádku.

Naposledy editováno 11.08.2019 09:55:27

(reakce na) Sytic na teplem motoru

11.8.2019 v 11:22 | Nahoru | #42
Spajwer>
Tak bych to fakt nechal udělat někde, kde maji s daným typem zkušenosti.
Nejde o to že by člověk neuměl, jsou specifický veci, který uz někdo ví a ty je budeš zkoumat půl roku než se toho doberes.
Dělal jsem kdysi ( do 2001 ) okruhový motorky, i s laděním ve spolupráci s člověkem co ladil i motory pro MS superbike.
Naučil jsem se hodně. Mimo jiné i to, že nevymýšlet vymyšlené šetří čas, prachy a nervy.
A dneska si klidně motorku nechám odservisovat, pokud vim že to někdo zná.

Naposledy editováno 11.08.2019 11:24:01

Sytic na teplem motoru

11.8.2019 v 20:17 | Nahoru | #43
Dělá to i studené?

(reakce na) Sytic na teplem motoru

11.8.2019 v 20:18 | Nahoru | #44

GL1 píše: ...".... když jemně přidám plyn tak to zas skubne a pak to akceleruje..."..

asi blbost, ale přeci jen..., nemáš velkou vůli na plynové rukojeti (dlouhý mrtvý chod ) ?.



nebo velkou vůli na řetězovce...
a ano, četl jsem, cos vše dělal, včetně výměny řetězovky

edit: už radilo 5 jiných

Naposledy editováno 11.08.2019 20:28:39

(reakce na) Sytic na teplem motoru

11.8.2019 v 20:27 | Nahoru | #45

Spajwer píše: Řetězem to není, gumama v rozete taky ne. A jak by mohl způsobit cuknuti? No to právě řeším jak by mohl. Třeba když jeden karbec dává trochu jinou směs?
Když z brzdění motorem dám velmi jemný plyn jen abych udržoval rychlost, tak to zní jak trivalec, a někdy to i "skáče"... Nebo poskakuje. Kdybych jezdil plnej, brzda, plnej brzda tak to asi ani nepotrehnu... já ale jezdím normálně, a tohle chováni mě dost štve.



tak pak skontroluj cívky, vn kabely, fajfky a svíčky - jedna se ti může chytat až s vyššíma otáčkama (nejlépe poznáš na rozdílu teploty jednotlivých svodů po jízdě "pod úroveň akceleračního cuknutí"). taky mi to kdysi dělala motorka, když byla slabá baterka (nebo ti dobíjení nedává tolik, což může mít od cívky podobné symptomy)

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

11.8.2019 v 21:26 | Nahoru | #46
tohle vypada jako spatně seřízená tzv.přechodová oblast , je to oblast přechodu karbece z volnoběhu do častečného zatížení a jak si psal seřizuje se to šroubem bohatosti
směsi na vonoběh a šroubem volnoběžných otaček a to na zahřátem a běžícím motoru a pokud maš šroubky na vonoběžnou směs zespodu karbece budeš potřebovat šroubovak ´´za roh´´

(reakce na) Sytic na teplem motoru

11.8.2019 v 21:34 | Nahoru | #47

zdenysrx6 píše: tohle vypada jako spatně seřízená tzv.přechodová oblast , je to oblast přechodu karbece z volnoběhu do častečného zatížení a jak si psal seřizuje se to šroubem bohatosti
směsi na vonoběh a šroubem volnoběžných otaček a to na zahřátem a běžícím motoru a pokud maš šroubky na vonoběžnou směs zespodu karbece budeš potřebovat šroubovak ´´za roh´´



Při přidání ano, ale při ubrání?

Sytic na teplem motoru

11.8.2019 v 22:25 | Nahoru | #48
Mě takhle blbě poškytaval Strom, když jsem ho dovezl. Ale to je totálně jiný motor a ještě k tomu stříkačka - vim.
Nicméně ty pocity stejny, kopání v akceleraci i deceleraci a výrazný kolísání vykonu na otacky pod 3000, pri pokusu udržovat rychlost se motorka vyloženě rozskakala. U dvouválce výrazný. Super v zatáčkách na štěrkem opravenych šoustkách...Studený i teplý.

Spravilo se to výměnou svíček, filtru a vyčištěním airboxu, kde bylo trochu oleje, hlavně ve snímači co tam je . Vystříkal jsem to čističem brzd do sucha.
Taky byla volná přední svíčka, šla skoro rukou povolit.

Dále, vyhodil jsem G-box co tam byl pridanej a pak cukání v přechodech zmizelo úplně, teď je od 2000 plynulej a kopne si jen někdy, v normě daný typem, když mám nervózní zápěstí, a jen v akceleraci.

Naposledy editováno 11.08.2019 22:32:50

Sytic na teplem motoru

12.8.2019 v 16:01 | Nahoru | #49
Díky za rady, zkusim proměřit TPS a uvidim. připadně nastavim bohatost podle dilensky přiručky, a pak ji zkusim doštelovat podle ucha, jestli to něco udela. a pokud ne tak se s tim asi smířím

Sytic na teplem motoru

12.8.2019 v 16:53 | Nahoru | #50
Zmer si napětí na volnobeh. Jestli ti to dobře nedobiji, může ti některý válec v nízkých otáčkách vynechávat.

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

12.8.2019 v 16:58 | Nahoru | #51
To byl můj případ, CBR 600, 99, poslední karbec. Průjezd městem katastrofa. Pomohla až výměna statoru.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

12.8.2019 v 17:22 | Nahoru | #52
cbr6set> Díky, Zkusím to

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

12.8.2019 v 18:54 | Nahoru | #53
Než s tím budeš točit, možná otestuj jestli ty komůrky podtlakový jsou těsný.
Jestli máš budíky, tak to odsaj pres tecko aby se na třičtvrtě otevřela a ucpi hadičku. Par minut počkej, jestli se budik nehne.
Každou zvlášť.
A ideálně kdybys změřil jestli se plně zvednou každá zhruba pri stejnym podtlaku. Jsou tam pružinky, jestli v tom nekdo byl, mohl ji blbě nasadit třeba.

Seřizovat bohatosti jednotlivě je vyšší dívčí.... Bez vybavení skoro nemožné.
Dela se to dotáhnout a vsechny stejně povolit o neco podle manuálu. Jenže u jetych karbcu to nemusí být ok.
Pak je možnost měřit teploty zplodin, bývají na svodech záslepky. Jenže to chce extra ctyrkanalovy teploměr.
A pak se vyrábí taková průhledná svíčka, serizuje se to na barvu hoření...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

12.8.2019 v 20:24 | Nahoru | #54
DVI> Karbce sem mel rodělany, pružinky maji všechny stejnou délku a vše vypada ok. To jen to co sem schopnej říct já jako laik.
Abych pravdu řekl tak sem tu první část tvého příspěvku moc nepochopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

12.8.2019 v 22:07 | Nahoru | #55
Spajwer> no, prostě jen jestli to někde neuchází...
S vakuometrem by to šlo pěkně vidět.
A to zlobeni se objevilo naráz, nebo postupně, nebo jsi to tak koupil?
Já osobně na tu bohatost nerad sahám, protože seřídit to pak je dost nejistá akce u čtyř karbcu bez vybavení. Pokud to dřív jelo dobře, tak se tohle nemohlo samo rozstelovat. Klapky, membrány, to jo, to se opotřebuje, ale tohle určitě ne...

Naposledy editováno 12.08.2019 22:16:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

13.8.2019 v 06:13 | Nahoru | #56
DVI> No to je pravě těžký. Byla to moje druhá motorka, první byla jednovál Cagiva River, Takže si myslim že to tam možná bylo od začátku, jen sem to nevnímal, a nebo se to taky postupem času zhoršuje. To samý ty vibrace... Ale to je kapitola sama pro sebe :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

13.8.2019 v 10:13 | Nahoru | #57
Spajwer>
Jasný... Já si tu vyslechl taky fůru keců , že mám tvrdou ruku, když jsem se ptal na kopání Stroma a přiznal že jsem předtím jezdil hlavně jednoválcový endura a kros.

https://www.motorkar.../?t=180953&pgr=3

Ale jak jsem psal vejš, vada to nakonec byla. Akorát nevím jistě jaká.

Tu synchronizaci omrkni, změř polohy klapek šuplerou od horní hrany karbecu, mělo by to sedět na desetinu, pokud ne, tak to dorovnej těmi šroubky na hřídelce a pak teprve znova podtlaky. Koukni na ty klapky jestli nejsou nějak poškozený, volný na hřídelce nebo ohnutý. Ohnout se může mírně, když to střelí do sání. Měř to v poloze 12 h a taky v poloze 6 hod. , z pohledu jezdce. Pokud bude ohnutá, tak opatrně porovnat a donastavit - ve výsledku by měl mít všechny míry stejný nahoře (12h) a dole (6h). Taky s tím párkrát klapni , jestli se to pěkně vrátí , ono to někdy už má vůle a není to ono.

No, a pak podtlaky podle manuálu a TPS,pokud tam je - to nevím jak se dělá u tohoto, ale v sekci manuál to najdeš. U Suzuki to srovnat jde přes displej motorky, ale u hondy netuším.

A mrkni jestli někde není něco , co by překáželo vzduchu do airboxu, jednou jsem takhle vykuchal celou R6 po pádu na okruhu, a furt nejela, až jsem zjistil kus laminátu v tom náfuku zepředu, co tam byl... Tři dny dumání, telefonování, milionkrát seřízený, kybl svíček, majitel už protivnej a nakonec taková kravina, to je hned.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

13.8.2019 v 18:32 | Nahoru | #58
DVI> jojo ten TPS proměřím, vím jak. překážce vzduchu je vyloučená, měl sem motor venku, vše rozebráno, zkontrolováno, vyčištěno podle dílenské příručky.

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

13.8.2019 v 19:13 | Nahoru | #59
Tak TPS zkontrolován a podle příručky funguje.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

14.8.2019 v 10:18 | Nahoru | #60
Spajwer>
no, koukám že tam toho je hafo…. doma dost hardcore tu chybku najít. Koukal jsem že to má filtr sekundárního vzduchu taky, ten je cajk? A pak to ovládání volnoběhu, tam je taky membrána.

Naposledy editováno 14.08.2019 10:40:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Synchronizace karburátoru Honda CB 600F Hornet beryp 21 14.9.2019 v 12:32 beryp
honda hornet 600 - zaseklé sedlo Honda CB 600F Hornet blooder512 3 11.9.2019 v 12:57 Hornetyk
Přilepená spojka na Honda Hornet 2005 Honda CB 600F Hornet Jana112 12 10.9.2019 v 21:59 Zdenalbenal
ADV topánky na každodenné jazdenie ... Honda CB 600F Hornet, Yamaha MT-07 dejvid15 12 8.9.2019 v 19:04 CRF1000
Diagnostický konektor Honda CB 600F Hornet foresterbig 8 3.9.2019 v 20:21 foresterbig

TOPlist