globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sytic na teplem motoru
Zdarec, když mám motorku zahratou, a dám sytic cca do poloviny, je normální že se mi zvednou otáčky nad 2000?(na teplem motoru)
Neukazuje to na moc chudou směs?
Dale se mi děje že když jedu a zavřu plyn, tak to jakoby skubne do brzdění motorem a když jemně přidám plyn tak to zas skubne a pak to akceleruje. Jízda v koloně (když je to nevyhnutelné) je fakt zazitek.
To spolu může souviset ne?
Hornet 600 1999

Naposledy editováno 08.08.2019 15:56:52
Předchozí
1 2 3
Následující

Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 16:26 | Nahoru | #1
Kolik máš nastavené volnoběžné otáčky?

Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 16:43 | Nahoru | #2
1300 cca

2 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 16:47 | Nahoru | #3
Je to normální, neřeš hovadiny

Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 16:48 | Nahoru | #4
Napadlo mě obohatit směs na karbecech a pak otáčky stáhnout šroubem na voln. Otáčky.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 16:49 | Nahoru | #5
FiZzeR> řeším to co se na jinejch Hornetech neděje. Takže to normalni není, takže si takovýhle kecy nech. Tady se na každej druhej problém píše ať to neřeší a jezdí. Pak si tady po někom kup motorku tvl.

Naposledy editováno 08.08.2019 16:49:57

(reakce na) Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 16:56 | Nahoru | #6

FiZzeR píše: Je to normální, neřeš hovadiny



JO

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 16:58 | Nahoru | #7
Nastav tam 1500 a hlavně nešťárej do té bohatosti, protože je to evidentně nad tvoje chápání ( to je k tvému komentu o motorce po někom), chytrolíne.

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 17:05 | Nahoru | #8
Otáčky to zvýši pri pridávaní sytiča. Skôr na teplej moto by si to so sytičom ani nemal naštartovať. To šklbanie, nemôže robiť moc napnutá reťaz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 17:14 | Nahoru | #9
nevo7> Nemuže, pač to dělalo i se starou retezovkou, i s novou. A hlavně to poznám podle chodu motoru. když držim jen malinko plynu tak to zni jak trivalec.

MungoJerry> Ty víš tak leda prd co je nad mé chápání ty inteligente . Dělal sem ventily, pak sem dělal podtlaky a ted si chci seřídit bohatost, protože do toho evidentně někdo předemnou hrabal.
A podle toho všeho co sem o tom četl by měla být bohatost nastavení tak, že jakýkoli pohyb směsi na obě strany způsobí snížení volnoběhu a nepravidelný chod motoru.
Tudíž podle toho dedukuju že pokud obohacení směsi sytičem zvýší otáčky, tak je asi směs moc chudá.

Ale jo, třeba tomu nerozumim, a od toho sem si myslel že je tohle forum, ale už spoustukrát sem byl presvědčen o tom že ne, že se tu řešej jen píčoviny, a pokud si někdo na motorce chce něco udělat nebo opravit tak je to vlastně kretén co do toho bezduvodně hrabe....
takže si prosím pěkně naserte

(reakce na) Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 17:18 | Nahoru | #10
MungoJerry> nebudu nastavovat 1500 když výrobce jasně říká 1300 +-. To je zas obcházení problému. typický.

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 8.8.2019 v 18:33 | Nahoru | #11
Souvislost otáčky a bohaté směsi není. Aby se zvýšili otáčky musí se přidat i vzduch. Pokud je směs extrémně chudá, trochu ti to zvýší otáčky, ale to není tvůj případ. Ten sytič funguje jako další karburátor který má jakousi emulzní trubici kde proudí benzín a vzduch. Obohatí to tedy směs a zvedne otáčky.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 19:08 | Nahoru | #12
dave-lister> Díky za normální odpověd!

Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 20:26 | Nahoru | #13
Sám si naser. Víš hovno, jestli ti ten tvůj otáčkoměr neukazuje blboviny.

Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 20:59 | Nahoru | #14
A hele, další pan přechytralej co všechno ví, všude byl a od všeho má klíče... Tak proč chodíš o rady mezi nás debily?

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 21:22 | Nahoru | #15
Veď sa normálne pýta a píše čo už skúšal. Ma problém s motorkou a chce to vyriešiť. Určite mu pomôže odpoveď ser na to. Keď neviem aspoň nič nepíšem.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 22:02 | Nahoru | #16
zdeno255> Projdu se po dílně, u deseti karbecovejch motorek vytáhnu za tepla sytič a deset jich zvedne otáčky. On totiž takhle ten sytič funguje, otvírá další okruh kterým proudí vzduch s benzínem, a obchází klapku.

Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 22:04 | Nahoru | #17
Zacal bych kontrolou dotazani sponek na prirubach. A nechal udelat synchro klapek.

Sytic na teplem motoru

8.8.2019 v 22:56 | Nahoru | #18
Takže jsi udělal ventilové vůle, udělal sis synchro a karbecy jsi neměl venku?
Jestli je to tak, tedy musíš rozebrat karbecy a pohlídat si plovákové výšky a zjistit o kolik jsou povolené jednotlivé šroubky bohatosti a to porovnat s manuálem pro daný ročník Horneta.
To je základ před tím, než ty karbecy budeš rozebírat a čistit...

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 06:28 | Nahoru | #19
...".... když jemně přidám plyn tak to zas skubne a pak to akceleruje..."..

asi blbost, ale přeci jen..., nemáš velkou vůli na plynové rukojeti (dlouhý mrtvý chod ) ?.

(reakce na) Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 07:35 | Nahoru | #20

Spajwer píše: nevo7> Nemuže, pač to dělalo i se starou retezovkou, i s novou. A hlavně to poznám podle chodu motoru. když držim jen malinko plynu tak to zni jak trivalec.

MungoJerry> Ty víš tak leda prd co je nad mé chápání ty inteligente . Dělal sem ventily, pak sem dělal podtlaky a ted si chci seřídit bohatost, protože do toho evidentně někdo předemnou hrabal.
A podle toho všeho co sem o tom četl by měla být bohatost nastavení tak, že jakýkoli pohyb směsi na obě strany způsobí snížení volnoběhu a nepravidelný chod motoru.
Tudíž podle toho dedukuju že pokud obohacení směsi sytičem zvýší otáčky, tak je asi směs moc chudá.

Ale jo, třeba tomu nerozumim, a od toho sem si myslel že je tohle forum, ale už spoustukrát sem byl presvědčen o tom že ne, že se tu řešej jen píčoviny, a pokud si někdo na motorce chce něco udělat nebo opravit tak je to vlastně kretén co do toho bezduvodně hrabe....
takže si prosím pěkně naserte



k veci - robil si ventilové vôle a potom si robil podtlaky. Ako vravel kolega nado mnou, hladiny v komorách si skontroloval? Takisto, ak niekto do toho hrabal, sú pôvodné pružiny nad membránami,alebo bolo s nimi narábané nejakým spôsobom? Hladiny v karbcoch sa asi nedajú nastaviť (neviem, hornetové karbce som rozobraté nemal), ale aspoň skontrolovať ich treba. Nemáš tam nejaký zázračný športový filter/výfuk?
Z manuálu tu na motorkároch si pozri základné nastavenie bohatosti zmesi a začni tým. Ale doma od oka to nenastavíš. Postup nastavenia bohatosti voľnobežnej zmesi je taký, že pri otáčaní so skrutkou bohatosti s presným otáčkomerom sleduješ zmenu o +-50 ot/min, čo nemáš šancu zbadať na budíkoch, na to potrebuješ extra otáčkomer. Alebo druhý postup, lambda do výfuku a sledovať A/F pomer a nastaviť podľa toho. Za mňa, obráť sa na špecializovanú firmu, ktorá toto robí. Mne spravili nastavenie aj s meraním za 70E, čo je dosť, ale som spokojný.

Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 07:46 | Nahoru | #21
".... když jemně přidám plyn tak to zas skubne a pak to akceleruje..."
přesně tohle sem řešil taky, je potřeba nastavit podtlaky v karbecech, jen jeden karbec ze čtyř byl špatně a přesně takhle se to projevovalo

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 07:54 | Nahoru | #22
Já mám Horneta 2001, taky karburátor, volnoběžné otáčky cca 1200 1/min. Když ho vytlačím z garáže studeného a nastartuju na plný sytič tak po zahřátí vyletí otáčky ke 4000. Tak ho stáhnu do půlky a je tam asi 2000. Až se doobleču, tak sytič vypnu a vyrážím volnou jízdou do plného ohřátí. Není to vada, ale vlastnost! Škubání při přechodech také nějaké mám, ale není to nic, co bych nepozoroval na jiných mašinách... Vzducháč i výfuk originál. Na KN flitr a bůhvíco výfuk to bylo horší.

Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 08:01 | Nahoru | #23
Vsazim na podtlaky. Asi si je seridil spatne.

Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 08:43 | Nahoru | #24
podtlaky sem špatně neseřídil, a kontroloval sem je 2x, karbce sem měl venku, pružiny i membrány jsou v pořádku, trysky čistý, trysky bohatosti sem si označil abych je vrátil na správný místo, a každá byla trochu jinak...
Ještě zkusím zkontrolovat hladiny, a pak prostě nastavim bohatostní šroubky podle dílenský příručky a uvidim.

žádnej mega filtr tam nemam, mam origo, čistej, novej, jediný co mam je Dominátor výfuk bez vložky. Nicméně to dělá i s originálem.

Díky za to že se tu rozjela nějaká normální diskuse :)

(reakce na) Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 08:44 | Nahoru | #25
Delk> Já vím že sytič takhle funguje, ale mě zvedá otáčky i v uplnem ohřátí. Ale jak už tu psal Fizzer, pokud ten sytič je jako samostatný karburator tak to je pak normální.

Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 09:31 | Nahoru | #26
A tým nastavením ventilových vôlí si si tiež 100% istý?

Mne takto šklbala Yamaha 250 keď boli zle vôle a kolegovi takisto Vstrom, nastavili sa vôle a išiel hladko.

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 10:37 | Nahoru | #27
A co trysky? Jsou origo, jaké mají být podle manuálu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 11:50 | Nahoru | #28
kuzmič> ano trysky jsou v pořádku a jaké mají být. Ventilama sem si jistý, na jednom válci byli hodně malé vůle, dal sem jiné podložky a po smontovani už jsou správně. Ale říkal sem si že to ještě jednou otevřu a premerim jestli si to nějak nesedlo

(reakce na) Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 14:42 | Nahoru | #29
Spajwer> Co pořád řešíš? Myslel jsem že jsem ti to vysvětlil dostatečně. Nic tomu není a nemusíš nic řešit.
A pořád platí toto

1 reakcí na tento příspěvek Sytic na teplem motoru

9.8.2019 v 15:12 | Nahoru | #30
Kdyby tomu nic nebylo, tak to necuka ne?
Neco tomu chybet bude. Tezko rict co.

Naposledy editováno 09.08.2019 15:13:12
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 Včera v 19:08 Anti
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 4 15.4.2024 v 22:21 Slávek-TDM
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet Modra_Vafle 18 21.3.2024 v 20:45 satanek66


TOPlist