Téma: Jawa 350 632 po GO nestartje
6.8.2019 v 10:43
Zdar páni, Pred 2mesiacmi sa mi rozislo stredove lozisko na kluke. Dal som si klukovku spravit do servisu, rovno mi aj zlepili kartre. Doskladal som si motor doma, dal nove gufera, loziska, pretesnil. Precistil karbec, dal nove piesty a kruzky - kompresia super. Ale uz druhy den sa ju pokusam nakopnut ale iba bafka. Predzapal nastaveny, je tam VAPE. Benzin tam strieka ale mam pocit ze taku zmesku s kropajkami oleja. Ten co mi robil kluku vravel ze pri spajani tam dal nejaky olej a ten sa musi vypalit a pojde. Dajte pls nejake postrehy co to moze byt, nieco co ma nenapadlo. Dik
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 632 po GO nestartje
Kontroloval jsi předstih na obou valcích?
Neprehodil jsi písty pravý levý?
Před tím ta jawka jela? V karbecu jsi něco menil?
Jiskru teda dává? Svíčky nové?
Neprehodil jsi písty pravý levý?
Před tím ta jawka jela? V karbecu jsi něco menil?
Jiskru teda dává? Svíčky nové?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 632 po GO nestartje
Zkoušels to roztlačit?
Vyšroubuj svíčky, párkrát ji prošlápni aby vyházela ten "olej" případně šplíchni dokaždýho válce trošku benzínu, dej svíčky zpátky a zkus nastartovat. Případně podle karburátoru jaký tam máš trochu benálu nacupuj cupákem anebo otevři sytič (u hranatýho karbecu ). Jediný co mě jinak napadá fuka mezi karburátorem a sáním a nebo špatně nasazený gufero pod zapalováním. No, ještě jedna možnost - že bys ji uchlastal. Ale to bys poznal na svíčkách že jsou mokrý jak Dunaj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 632 po GO nestartje
Wenca24> Na oboch nie, spolieham na Vape, tam je to u druheho dane ked mam nastaveny prvy, ci? Sviecky akurat nesiem nove....skusim. Piesty su ok podla smeru jazdy L -vlavo a sipky dopredu k vyfuku. Predtym isla super. dal som na nej 600km, a 20km pred domom mi klaklo lozisko (stredove)na kluke a ostal som stat. Odvtedy som ju teraz skusal nakopnut prvykrat. Karbec len precistil, a nahodil. Iskra ide ok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 632 po GO nestartje
WANDERER_REVUCA> jj, ale podle toho poznáš, jestli máš dobře sestavenou kliku...ze není pootocena..
No a svíčky vypadají jak? Karbec je dotaženej k válcům a není křivá příruba? Když odtama vyflusalo mraky benzínu z gumy mezi karbecem a luftboxem, tipoval bych že by to mohlo být ulité. Takže svíčky ven a koukni jak vypadají. Jestli budou mokrý, tak prostě třeba desetkrát prošlápni bez plynu a bez klíčku s vyndanejma svíčkama a zavřeným benzínem, ono to ten přebytek vyfluše, pak dej nový svíčky, necupuj cupákem , dvakrát prošlápni, zapni klíček a mohlo by to chytnout. Pokud to bude furt ulitý tak vypnout benzín, půl nebo plnej plyn, zapnout klíček a zastartovat nohou na kyj pana Janečka. Je dobře plovák?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 632 po GO nestartje
Kubo, třinda se roztláčí blbě i ve dvou, natož v jednom. Jestli má tak vysokou kozu jako já Světlušku, tak potěškoště, po rovině ji neroztlačím mlátím se pravou nohou o stupačky, leda tak z kopce. Čmoud z ní nedosáhl oběma nohama naráz na zem a když jsme postavili vedle sebe jeho Modrý oblak a moji Světlušku, tak ta moje byla o pět čísel vyšší.
Wanderer Revúca - jakej tam máš karbec - starej kulatej co byl na 634 anebo hranatej co je na 638, 639 a vejš?
Wanderer Revúca - jakej tam máš karbec - starej kulatej co byl na 634 anebo hranatej co je na 638, 639 a vejš?
Těch poruch proč jsou suchý svíčky může bejt povícero, nejen ucpaná volnoběžná tryska. Vyndej svíčky, flusni pod každou trochu benzínu, dej je zpátky a zastartuj. Kam jsi prosímtě dával silikon a jakej ??
edit - těsnění pod válce se dává papírový, pod makovice plochej hliníkovej kroužek. Pokud to má citelnou kompresi, tak by si to směs mělo natáhnout.
Naposledy editováno 07.08.2019 11:30:50
edit - těsnění pod válce se dává papírový, pod makovice plochej hliníkovej kroužek. Pokud to má citelnou kompresi, tak by si to směs mělo natáhnout.
Naposledy editováno 07.08.2019 11:30:50
No, čítam túto tému, ako bestseller. Uvažujem, že to môze byť iskou. Ono VAPka odpaľuje fakt krásne, len či v správny moment.
Môže to byť karbecom. Aj dobre cistý karbec, so správnymi tryskami vie pohnevať. Skús prosím karbec odpojiť od motora (stačí povolit štifty a odďialit od motora na pár mm), pripojiť hadičku z nádrže, otvoriť ventil, preplaviť a čakať, či plavák drží a neprechlastáva motor.
Môže ťahať bludný vzduch spod karbeca, okolo simeringov, atd.
Ak spricneš trocha benzínu do válcov a trocha oleješ (čistým) benzínom luft filter, mala by aspoň na moment chytnúť.
Ak nechytne, vráť sa k iskre, lebo benzínu vo valcoch si mal na start dosť.
Ďalšou chybou, zriedkavou môže byť karter plný oleja (alebo zmesi). Tiež to potom nie a nie drcnúť. Tam pomôže pustiť sa z kopca a štartovat s pol plynom, alebo aj plným, nech to vygrcia von. Až má čo grcať, nexhytne, ale sviečky budú znateľne zagrcané
Môže to byť karbecom. Aj dobre cistý karbec, so správnymi tryskami vie pohnevať. Skús prosím karbec odpojiť od motora (stačí povolit štifty a odďialit od motora na pár mm), pripojiť hadičku z nádrže, otvoriť ventil, preplaviť a čakať, či plavák drží a neprechlastáva motor.
Môže ťahať bludný vzduch spod karbeca, okolo simeringov, atd.
Ak spricneš trocha benzínu do válcov a trocha oleješ (čistým) benzínom luft filter, mala by aspoň na moment chytnúť.
Ak nechytne, vráť sa k iskre, lebo benzínu vo valcoch si mal na start dosť.
Ďalšou chybou, zriedkavou môže byť karter plný oleja (alebo zmesi). Tiež to potom nie a nie drcnúť. Tam pomôže pustiť sa z kopca a štartovat s pol plynom, alebo aj plným, nech to vygrcia von. Až má čo grcať, nexhytne, ale sviečky budú znateľne zagrcané
Hmm, tak zkus ještě vyměnit svíčky - jestli ty co tam jsou byly ulité, nemusely vyschnout a tak ve válci nehážou pod tlakem jiskru. Ještě se pro jistotu koukni jestli hážou jiskru ve správný okamžik - plusmínus 3 mm před horní úvratí - vape by to mohlo snad taky umět i při pomalém otáčení klikou. Je divný že to nechytlo ani při šplíchnutí trochy benálu pod svíčky. Anebo jak píše Kuba - roztlačit. Jak se to motoru víc zahemží, líp nasaje. Pro sichr ještě vyndat a profouknout volnoběžnou trysku a i do místa kde tryska je zašroubovaná fouknout luft z kompresoru - může tam být bordýlek a pak ten jemnej kanálek nedá dost směsi.
No precistene, nova ,trochu vacsia volnobezna tryska bola tam 50 ale predpisana je 55 tak som taku dal. Sviecky nove, ale suche.....Este premyslam co este to ovplyvnuje... simering pod zapalkom je ale bez oleja...ak by netesnil tak by aj tiekol,ci? PS otazka ,mozno blba, nevadi za tymto ucelom ak su dole vyfuky ? Kvoli protitlaku myslim. Ake viem ze kedysi som startoval aj bez vyfukov, len neboli po go
Naposledy editováno 09.08.2019 08:33:24
Naposledy editováno 09.08.2019 08:33:24
Na nastartování by to tolik vadit nemuselo že tam laufy nejsou, motor by měl nastartovat i bez nich. Přemejšlím jestli nemůže být nějaká škvíra mezi válci ( mám tuchu že je mezi válci pod nima nějaký stahovací šroub na kartery ) nebo mezi kartery nahoře - kamarádovi takhle začala najednou zlobit dvěstěpadesátka panelka. Jezdila bez problémů ale pak najednou chcípla a zaboha nešla nastartovat ať se dělalo co chtělo. Dostal pomocí jiného kámoše s tranzitem motorku domů a začal hledat a našel drobnou škvíru mezi kartery nahoře zhruba mezi karburátorem a válcem. On tam byl nějaký starý šmír , ježděním a sem tam deštěm se to uvolnilo a škvíra začala dejchat - ta trocha falešného vzduchu stačila aby motor nešel. Gufero pod zapalováním nemusí být omatlané od oleje aby netěsnilo a blblo, stačí aby se ožvejkal vnitřní břit nebo bylo špatně nasazené, málo doklepnuté (třeba plastovou trubkou správného průměru) a podtlakem si to umí tahat falešný vzduch. Dávají svíčky jiskru ve správný moment? Ona to bude nějaká blbost.
edit - ještě mě napadla úplná kravina - sem tam někdo když se dělá výbrus vebo jsou válce dole má ve zvyku ucpat hadrem nebo něčím aby tam nešly nečistoty sání i výfuky - ale to by sis asi všimnul při kompletaci že je někde strčenej hadr.
Naposledy editováno 09.08.2019 09:03:13
edit - ještě mě napadla úplná kravina - sem tam někdo když se dělá výbrus vebo jsou válce dole má ve zvyku ucpat hadrem nebo něčím aby tam nešly nečistoty sání i výfuky - ale to by sis asi všimnul při kompletaci že je někde strčenej hadr.
Naposledy editováno 09.08.2019 09:03:13
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 632 po GO nestartje
Hmm servisak co to robil, to spojil silikon - papier - silikon. snad to vytesnil dobre kua. viem to nejak laicky narychlo potestovat? Skusim este podotahovat sroby
Že jsou vejfuky dole je jedno. Chytnout to musí i bez nich.
A stále to jenom tak bafne? Zkoušel jsi to rozltačit?
S tou "50" tryskou to jezdilo?
Snažil bych se co nejvíc to dostat do původního funkčního stavu.
Dal bych tam zpět trysku "50" a zkusil roztlačit.
Když je předstih OK tak to musí být karbec....
A stále to jenom tak bafne? Zkoušel jsi to rozltačit?
S tou "50" tryskou to jezdilo?
Snažil bych se co nejvíc to dostat do původního funkčního stavu.
Dal bych tam zpět trysku "50" a zkusil roztlačit.
Když je předstih OK tak to musí být karbec....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 | honzaza | 3 | 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal |