bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laděný výfuk Tracer 900
Zdar hoši, máte někdo laděný výfuk na svém Tracerovi?
Pochlubte se ?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Laděný výfuk Tracer 900

20.7.2022 v 12:33 | Nahoru | #31
vjenceslav>
Rozhodně je nutnost flashovat. Jednotka bude na 1000% laditelná stejně jako na XSR 900. Bude tam určitě Denso ECU. Kup si ze smartmoto z Řecka zaslepení AIS, uprav-zkrať sací komín na filtrboxu dle BD Performance Germany, dej BMC filtr, nech to flashnout u Švarc Performance a dokup a zapoj modul Rapid bike Easy.
To je celý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900

3.2.2024 v 20:05 | Nahoru | #32
PeťanBé> Mám koncovku Scorpion s homologací a nic jsem ladit nemusel. Motorka jede o chlup lépe, než s originálním výfukem. Myslím že byl u výfuku přibalen i graf výkonu. Přeci jen je to odladěné na tuto motorku.

Laděný výfuk Tracer 900

5.2.2024 v 10:45 | Nahoru | #33
Já mam na své 09 ročník 20 systém Mivv M2 a motor šlape uplně v pohodě, nikde žádnej úbytek výkonu necítím, spíš naopak, zmizela ta výkonová homologační díra kolem 5500 tis otáček, která byla se sériovym výfukem hodně znatelná. Jediná úprava byla vyřazení AIS, žádný úpravy na vstřiku se nedělaly. On taky může být pak dost rozdíl jestli má laďák katík nebo ne, jestli jsou namontovaný oba killery(vnitřní a vnější) nebo jenom jeden z nich nebo tam neni ani jeden, vše může ovlivnit výslednou křivku výkonu a krouťáku.

Naposledy editováno 05.02.2024 22:22:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900

8.2.2024 v 11:32 | Nahoru | #34
Bedla20> Já bych vůbec nevěřil těm přibaleným grafům. Bratranec na svou FZ1 namontoval Mivv Suono k němuž byl taky graf a taky to nebylo OK.

SuperSic58> Souhlasím s Tebou ohledně ovlivnění křivky krouťáku a výkonu. V sérii jsem taky vnímal tu nepříjemnou díru v 5500 ot./min. Jinak já na tom G.P.R. M3 mám katík a mám namontovaný ten vnitřní db killer v koncovce, ten koncový killer tam nemám. Kamarád, co má XSR 900 60" Anniversary, tak tam má G.P.R. Evo4 Poppy a taky měl stejný problémy jako já a ten jeho výfuk neměl ten vnitřní killer, jen koncový. Oběma nám ty XSRa po montáži výfuku pak ztratily dech v celém otáčkovém spektru a nehorázně nám to střílelo do vejfuku a i po AIS-OFF to stále pod 5 tis. ot./min. střílelo do výfuku. Je to teda docela anabáze to pak naladit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900

10.2.2024 v 16:59 | Nahoru | #35

PeťanBé píše: Bedla20> Já bych vůbec nevěřil těm přibaleným grafům. Bratranec na svou FZ1 namontoval Mivv Suono k němuž byl taky graf a taky to nebylo OK.

SuperSic58> Souhlasím s Tebou ohledně ovlivnění křivky krouťáku a výkonu. V sérii jsem taky vnímal tu nepříjemnou díru v 5500 ot./min. Jinak já na tom G.P.R. M3 mám katík a mám namontovaný ten vnitřní db killer v koncovce, ten koncový killer tam nemám. Kamarád, co má XSR 900 60" Anniversary, tak tam má G.P.R. Evo4 Poppy a taky měl stejný problémy jako já a ten jeho výfuk neměl ten vnitřní killer, jen koncový. Oběma nám ty XSRa po montáži výfuku pak ztratily dech v celém otáčkovém spektru a nehorázně nám to střílelo do vejfuku a i po AIS-OFF to stále pod 5 tis. ot./min. střílelo do výfuku. Je to teda docela anabáze to pak naladit.



Ono prej dost hlavní problém u CP3 jsou ty krátký systémy, co končí pod kyvkou, že to nemá asi to správný proudění nebo co, tak se pak musí asi častějc sahat k úpravám ECU. Už sem se s touhle teorií setkal v debatách na netu několikrát. Na 09 mám delší systém vyvedenej klasicky nahoru nad kyvku, kat nemám a killer jen vnitřní.



Na 07 mám taky dlouhej systém, plně průchozí bez katu a killerů a taky cajk, žádný střílení, propady, nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900

12.2.2024 v 09:22 | Nahoru | #36
SuperSic58> Řekl bych, že s těmi krátkými výfuky, co máme s kamarádem, bude problém asi s "odporem" výfukových plynů, respektive v tlaku těch plynů a tím asi dochází ke snížení výkonu motoru. Vycházím z takové logiky, že jak v sání musí být určitý odpor nebo podtlak nasávaného vzduchu, tak určitý odpor nebo tlak musí být i ve výfukovém potrubí.

(reakce na) Laděný výfuk Tracer 900

15.2.2024 v 17:12 | Nahoru | #37
PeťanBé> Něco na tom bude

Naposledy editováno 29.02.2024 17:45:35

1 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk Tracer 900

28.2.2024 v 09:19 | Nahoru | #38
Určitě bude, když Tobě to takovou neplechu neudělalo... Příště bych si vybral nějakej delší výfukovej systém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900

29.2.2024 v 17:49 | Nahoru | #39
PeťanBé> No dost lidí remcá, že se jim ty dlouhý vejfuky a nelíběj a chtěj mít ten krátkej dole pod kyvkou. Podle mě sluší obojí provedení, když je to dobře vytvarovaný a daj se pořídit i pěkný paskvily u obou provedení..

(reakce na) Laděný výfuk Tracer 900

6.3.2024 v 13:26 | Nahoru | #40
SuperSic58> Tomu bych i věřil, že remcaj, ale za mě je prostě nejdůležitější vliv toho vejfuku na průběh výkonu a krouťáku toho motoru, protože ten vejfuk fakt dokáže citelně pos*at vlastnosti toho motoru a hned jako druhej aspekt v pořadí je homologace a za třetí koukatelnej design vejfuku. Já taky nemám z hlediska vzhledu problém s krátkým i dlouhým vejfukem, když to dobře vypadá... Homologovanej G.P.R. M3 Inox jsem si vybral hlavně kvůli jeho vzhledu a homologaci a "přijatelný" ceně, ale nenapadlo mě tehdy bohužel, že bude mít až tak katastrofálně špatnej vliv na ten motor a pak teda dostávat zpět ty ztráty na výkonu a krouťáku jsou dost nákladný..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dotaz na volnoběh Yamaha Tracer 9 / 900 olin72 4 Včera v 18:43 Kohlstein
Tracer 900 GT přední vidlice Yamaha Tracer 9 / 900 dodocb 10 14.4.2024 v 17:29 JAVR
Tracer 9 GT zadní centrála Yamaha Tracer 9 / 900 mára929r 15 14.4.2024 v 09:58 mára929r
Tracer 9 poziční světla Yamaha Tracer 9 / 900 Michal.R6 6 19.3.2024 v 16:55 Jirka.46
Tracer 900 - QuickShifter Yamaha Tracer 9 / 900 Slaboch 11 5.2.2024 v 09:24 Krautkopf


TOPlist