Pochlubte se ?
Rozhodně je nutnost flashovat. Jednotka bude na 1000% laditelná stejně jako na XSR 900. Bude tam určitě Denso ECU. Kup si ze smartmoto z Řecka zaslepení AIS, uprav-zkrať sací komín na filtrboxu dle BD Performance Germany, dej BMC filtr, nech to flashnout u Švarc Performance a dokup a zapoj modul Rapid bike Easy.
To je celý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900
Naposledy editováno 05.02.2024 22:22:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900
SuperSic58> Souhlasím s Tebou ohledně ovlivnění křivky krouťáku a výkonu. V sérii jsem taky vnímal tu nepříjemnou díru v 5500 ot./min. Jinak já na tom G.P.R. M3 mám katík a mám namontovaný ten vnitřní db killer v koncovce, ten koncový killer tam nemám. Kamarád, co má XSR 900 60" Anniversary, tak tam má G.P.R. Evo4 Poppy a taky měl stejný problémy jako já a ten jeho výfuk neměl ten vnitřní killer, jen koncový. Oběma nám ty XSRa po montáži výfuku pak ztratily dech v celém otáčkovém spektru a nehorázně nám to střílelo do vejfuku a i po AIS-OFF to stále pod 5 tis. ot./min. střílelo do výfuku. Je to teda docela anabáze to pak naladit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900
PeťanBé píše: Bedla20> Já bych vůbec nevěřil těm přibaleným grafům. Bratranec na svou FZ1 namontoval Mivv Suono k němuž byl taky graf a taky to nebylo OK.
SuperSic58> Souhlasím s Tebou ohledně ovlivnění křivky krouťáku a výkonu. V sérii jsem taky vnímal tu nepříjemnou díru v 5500 ot./min. Jinak já na tom G.P.R. M3 mám katík a mám namontovaný ten vnitřní db killer v koncovce, ten koncový killer tam nemám. Kamarád, co má XSR 900 60" Anniversary, tak tam má G.P.R. Evo4 Poppy a taky měl stejný problémy jako já a ten jeho výfuk neměl ten vnitřní killer, jen koncový. Oběma nám ty XSRa po montáži výfuku pak ztratily dech v celém otáčkovém spektru a nehorázně nám to střílelo do vejfuku a i po AIS-OFF to stále pod 5 tis. ot./min. střílelo do výfuku. Je to teda docela anabáze to pak naladit.
Ono prej dost hlavní problém u CP3 jsou ty krátký systémy, co končí pod kyvkou, že to nemá asi to správný proudění nebo co, tak se pak musí asi častějc sahat k úpravám ECU. Už sem se s touhle teorií setkal v debatách na netu několikrát. Na 09 mám delší systém vyvedenej klasicky nahoru nad kyvku, kat nemám a killer jen vnitřní.
Na 07 mám taky dlouhej systém, plně průchozí bez katu a killerů a taky cajk, žádný střílení, propady, nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900
1 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk Tracer 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk Tracer 900
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dotaz na volnoběh Yamaha Tracer 9 / 900 | olin72 | 4 | Včera v 18:43 Kohlstein |
Tracer 900 GT přední vidlice Yamaha Tracer 9 / 900 | dodocb | 10 | 14.4.2024 v 17:29 JAVR |
Tracer 9 GT zadní centrála Yamaha Tracer 9 / 900 | mára929r | 15 | 14.4.2024 v 09:58 mára929r |
Tracer 9 poziční světla Yamaha Tracer 9 / 900 | Michal.R6 | 6 | 19.3.2024 v 16:55 Jirka.46 |
Tracer 900 - QuickShifter Yamaha Tracer 9 / 900 | Slaboch | 11 | 5.2.2024 v 09:24 Krautkopf |