Osobně bych ocenil tu první variantu, trošku víc výkonu a bezdušová kola (ať už je to jakkoliv proti hardcore around the world použití).
První kusy by prý měly být v ČR dealerstvích už letos v září ! Ví někdo něco víc?
Bude větší?
Bude stejná?
Ať vybírám, jak vybírám, ideální motorka není a už Afry mi vadí vlastně jen ta dušová kola. Protože to vidím z 99% na silnice. Teď jsou Afriky za dobré peníze, tak vzít teď novou 1000 nebo počkat do zaří na novou 1100 ... odhaduju ale, že bude velká a že bude za 399tis ...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
CRF1000 píše: foxdive> ty boršice, to jsou ty slavné buchlovické kopce, kde jezdí oranžové motorky na bezdušovkách 210?
Jj, 210 ale s kuframa, bez kufrů 260Buchlaky jezdím max kilo, nikdy víc, tady je to proklete
Minulý týden zas jeden pomnicek celkově silnice první třídy lepší nejezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
dave-lister píše: foxdive> Musím to vyměnit abych nebrzdil provoz. Teď se táhnu jak šnek. :D
7 koní tomu nepomůžePodle čísel bude ještě vyšší, trošku těžší, větší, zvuk bude horší, vysral bych se na to
Kuwa to mě uniklo tady nejde o to že by na to třeba někdo neměl ale za ty peníze nedostanes nic extra v zakladu ani zásuvku
Co se ceny týče, tak všude brečeli, že těch 310 resp. 320 je už fakt dno a není kam jít (něco málo uměj na výbavě, ale moc nic).
Řekl mi to přímo prodejce z Hondy, nechci konkrétně jmenovat, ale objel jsem 4 dealerství a tohle jednoznačně nejlepší a nejprofesionálnější přístup. Včera jsem mluvil s jiným a ten říkal, že očekává 850 a 1100 na krámě spíše v říjnu.
Naposledy editováno 31.07.2019 07:08:22
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Malý Tigři mě nepřesvědčili výkonem, ve dvou je to docela líný a musí se to točit do nesmyslu. Cenově to je zajímavý jedině v akci s kuframa zdarma a i tak je to výš než např Afrika. Xc navíc dušový kolo (ale možná to moc prožívám) a Xr hnusný bez zobáku.
Velkej Tigr překvapivě hooodně příjemná motorka, motor úžasnej, váha mi vůbec nepřišla. Ale po chvíli to topí jak debil a oni to od roku 2013 nedokázali vyřešit, respektive je to ještě horší. A to jako fakt hodně špatný.
Velká Tenerka překvapivě taky dobrý, motor by mohl šlapat trošku víc. Nicméně je to relativně stará moto - nová stojí jak Afrika a je to vlastně pořád 2010, ojete 2010 jsou kolikrát dražší jak 1200GS ze stejného roku. To nějak nekousnu.
800GS dobrý, ty nový už i celkem ok podvozek. Ale pro mě je to jen o dost dražší slabší Afrika. Duše.
KTMky jedou parádně, topí nechutně pod prdel, ale na týhle motorce nechci jezdit kolem baráku a jednoduše nevěřím v jejich spolehlivost, trvanlivost a ochotu značky něco řešit. Viz i vlákna tady.
Afrika - motorově je to v pohodě, neměl bych problém - jede to nejvíc tam, kde to nejvíc člověk chce, zvuk je příjemnej bonus, co ostatní nemají. Dobrej posez, ve dvou pohoda, chápu nevýhody 21/18" na silnici, ale pořád mi to přijde pro mé použití v klidu. Jen ty posrané duše. Cenově je to pro mě tak akorát psychologicky na hraně, proto by mě investice do kol vyloženě srala. ATAS hroznej autobus oproti klasické AT.
KTM790 - nejel jsem. Už moc off, možná pro dva malé. Nový model, nechci být pokusný králík
Strom 1000XT - nejel jsem, seděl jsem, není to zlý, ale mám pocit, že bych za svoje peníze chtěl o maličko víc. Ta plně okufrovaná verze za 320 by mooožná stála za zvážení.
Multistrada 950 - byl jsem na špičkách, snížené sedlo nebylo k dispozici. Nepříjemně vysoké těžiště, neměl jsem z toho dobrý pocit. Jezdecká pozice vyloženě na hovno. Motor zklamání, nejede to špatně, ale od 6tis výš, kde to jede nejvíc, se to celé tak nechutně rozvibruje, že je to otravné i jen při předjíždění.
1200GS - měl jsem 2007 asi 10tis km, dneska je to určitě o mnoho lepší, ale průběh výkonu ve dvou byl vyloženě o nervy. Nová za nesmysl a ojetou za 400tis s 30tis km nechci. Spolehlivé roky jsou 2017/18.
Na něco jsem asi zapomněl a napsal jen to nejhlavnější.
Naposledy editováno 31.07.2019 10:03:47
Aktuálně se vidím víc jako cestovatel a to delší trasy ve dvou a 790 mi přijde jako vyloženě mrháním potenciálem, pokud nepůjdu offroad nějak vážněji. A přestože jsem slyšel, že narozdíl od velkých Kačen je to spolehlivé, tak na advrider už si pár lidí stěžuje. Nějak jsem to nezkoumal. Každopádně parametry motoru a podvozku jsou oproti konkurenci o parník dál. Vyzkoušet ji můžu. Nakonec jsem rád, že mě to donutilo řídit se starou dobrou radou "musíš se projet", protože ty rozdíly jsou neskutečný. A mezi náma - ty recenze jsou fakt hovna. Rozdíl mezi AT a ATAS je OBROVSKEJ a pochopíš to v první zatáčce. Podle recenzí je velká snad ještě hbitější, což je směšná blbost.
Naposledy editováno 31.07.2019 10:00:37
Na 99% silnice bych zkusil versys1000
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Už mě ta celá situace dost žere. Plán na letoš byl koupit adventure moto pro dva něco pořádnýho objezdit. Půlka sezony v prdeli a já nic nemám. A ještě do toho vleze Afrika 1100, která by to celé mohla řešit. Nebo naopak vůbec, pokud to má být větší velká Adventure Sports.
že na ní trochu fouká, má tvrdé sedlo a dušové pneumatiky, to jsou pseudoproblémy, vůbec neváhej kup jí a užívej si....
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Navíc to má okrasné nepadací rámy, které bych stejně měnil, větší kryt pod motor (ok), vyhřívané hefty (9tis!), zásuvku (500) a vyšší plégo (Puig do 2tis). Z pohledu pouze finančního, uznávám, je ATAS lepší kauf. Ale mě sedí výrazně míň.
Naposledy editováno 31.07.2019 12:36:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Je fakt že s přední gumou jsou problémy s únikem kolem ráfku - konkrétně Mitas E 07. Teď jsem zkusil natřít pneu kaučukem tak su zvědavý jestli to bude držet. Doufám že jo. Pokud ne tak zkusím jinou pneu.
Jinak Barty jsou sice drahé jako prase ale opravdu kvalitní a pevné
Animals21 píše: Protože Jsem měl možnost jezdit x hodin a prohazovat je mezi sebou dle libosti. Velká je autobus, ať se mi kdo chce snaží namluvit co chce. Stačila mi opakovaně první zatáčka, abych si to uvědomil. Navíc vyšší zdvihy se při prudším brždění víc potápí. S mými 178cm je to s normálním sedlem ok pro jednoho, ve dvou nabalenej bych si to fakt neužil. Se sníženým sedlem -6cm je to v tomhle ohledu lambada, ale ruce mám na řidítkách jak na čopru, což ještě víc prohlubuje výše uvedené věci.
Navíc to má okrasné nepadací rámy, které bych stejně měnil, větší kryt pod motor (ok), vyhřívané hefty (9tis!), zásuvku (500) a vyšší plégo (Puig do 2tis). Z pohledu pouze finančního, uznávám, je ATAS lepší kauf. Ale mě sedí výrazně míň.
jediné co bych z ní bral je větší nádrž
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin 1100
Animals21 píše: jets: tak přesně tohle jsou důvody, proč ještě nemám Afriku. A potom teda ta představa, že píchneš ve 160 předek a během půl vteřiny je kolo prázdné a to se fakt smíchy neudržíš
Stejně tak můžeš píchnout i bezdušák. Když se v gume udělá větší trhlina je to taky hned prázdný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Naposledy editováno 31.07.2019 13:35:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Animals21 píše: Protože Jsem měl možnost jezdit x hodin a prohazovat je mezi sebou dle libosti. Velká je autobus, ať se mi kdo chce snaží namluvit co chce. Stačila mi opakovaně první zatáčka, abych si to uvědomil. Navíc vyšší zdvihy se při prudším brždění víc potápí. S mými 178cm je to s normálním sedlem ok pro jednoho, ve dvou nabalenej bych si to fakt neužil. Se sníženým sedlem -6cm je to v tomhle ohledu lambada, ale ruce mám na řidítkách jak na čopru, což ještě víc prohlubuje výše uvedené věci.
Navíc to má okrasné nepadací rámy, které bych stejně měnil, větší kryt pod motor (ok), vyhřívané hefty (9tis!), zásuvku (500) a vyšší plégo (Puig do 2tis). Z pohledu pouze finančního, uznávám, je ATAS lepší kauf. Ale mě sedí výrazně míň.
Ona ta Africa na silniční ježdění není moc dobrá, tam bude vhodnější 1250GS nebo Tiger.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin 1100
Naposledy editováno 31.07.2019 14:46:52
No jo....svět jde dopředu a my ostatní jen zíráme....Platit kartou....kdo to kdy slyšel....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Ledys | 38 | 9.12.2023 v 20:08 Davidrak |
Originální quickshifter pro ATAS Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | rst1467 | 20 | 10.4.2023 v 16:02 Sema |