Téma: Okraje pneu - L jinak než P
Zdarec! dneska po pár zatáčkách jsem si o cígo pauze všiml, že mám jinak sjetej okraj na levý a jinak na pravý straně. né jakože míň nebo víc, jenom to na tý pravý straně udělalo nějakej gumo-kekel.
Myslím, že klopím stejně L i P, mohu se mýliti.
Má s někdo podobnou zkušenost?
Pneu Pirelli Angel GT, cca 3 týdny a 1500km (už druhá sada, na té první se mi tohle nestalo).

Levá

Pravá
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 23:48 | Nahoru | #31
to neni jenom ta lateralita, ta se tyka tech sipek(jj, to byl blbej priklad... ) ale lidi jsou ruzne krivy, ne vsichni nejak zasadne extra moc, ale uplne symetrickej neni fakt nikdo
blbe upecena guma to bejt samozrejme muze, to je taky jedna z moznosti.. urcite bych souhlasil s tim teplem, ale spis si fakt myslim ze do prave proste davas vic plynu a trosku vic to prokluzuje.. muze to ale stejne tak trosku klouzat tou pripadnou vyrobni vadou .. BTW ohledne teda te kohlovy teorie s upecenim - no, a je to nejak citit primo v zatacce, ze by se to v prave chovalo jinak nez v leve ??

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

27.7.2019 v 17:35 | Nahoru | #32
kerut>
drzi stejne P i L, ale asi jezdim plisen. poznal bych to az pri lehnuti, kdy me to pusti, ktera strana prijde driv. dneska chci ale lezet max. v sitovce, prubnu to zitra..
bajdvej mi v pruseru vzdycky ujela predni jako prvni, na zadku byly jen lehky HS, ale to vzycky hned zaklapnu plyn a pak uz jedu kochacku

Okraje pneu - L jinak než P

28.7.2019 v 16:43 | Nahoru | #33
Ahoj,kromě gumy si také zkontroluj levý okraj ráfku,zdá se mi,že u značky TWI je naprasklý.Z fotky není vidět,jak daleko zasahuje.Tak to radši zkontroluj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

29.7.2019 v 10:38 | Nahoru | #34
Slavan> Měl jsem GT kupovaný 2015, pak měl ST (zadek byl E, to je ta nová směs bo co) 2017, a ty drápance má až tady ta zadní GT (je to obyč. bez A). No máš to úplně do kraje, to mi jako mrdání zrovna nepřijde teda, GT mají takovej divnej tvar, cenťák od kraje jde i lehkou jízdou dát, ale ty poslední milimetry už chce kua kalup

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

29.7.2019 v 14:26 | Nahoru | #35

..Roko.. píše: Slavan> Měl jsem GT kupovaný 2015, pak měl ST (zadek byl E, to je ta nová směs bo co) 2017, a ty drápance má až tady ta zadní GT (je to obyč. bez A). No máš to úplně do kraje, to mi jako mrdání zrovna nepřijde teda, GT mají takovej divnej tvar, cenťák od kraje jde i lehkou jízdou dát, ale ty poslední milimetry už chce kua kalup



Je to tak udělané proto, aby ji nepřeklopil . Z toho jsou pak hnusné pády...

Okraje pneu - L jinak než P

29.7.2019 v 20:26 | Nahoru | #36
DOT je 1819, takze cerstve. jezdit jsem nezvladl, ctvrtecni veselice se trochu protahla
dneska jsem na to koukal v garazi a ty "cucky" tam nejsou - zmizely . takze asi to byla nejaka ta oil primes, jak psal Kohlstein
zato na rozhrani driv cucky X guma vznikla hrana, a to uz asi na jizde nejak poznam i ja

@change.
na rafek seru, jeste bych dostal strach

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

11.8.2019 v 20:37 | Nahoru | #37
Zdar vážení,
Po delší pauze jsem to konečně projel
Poznatky - do levejch to drží v každém náklonu stejně, ale už se tam taky dělá taková ploška (zatím bez bordelu). dám náčrt.
Do pravejch mi to v max. náklonu, co jsem schopnej dát (mám boty široký už od špičky, takže dřu slidery) nijak nestabilní nepřišlo, ale v jedný rychlejší (cca 90 nájezd, výjezd max. 120), kde ještě byly rezervy co se náklonu týká, se to celý rozvlnilo, dokud jsem to trochu nenarovnal. Dal jsem jí pak ještě jednou a to samý, ale nic, z čeho by se člověk posral - nebylo cítit, že by klouzala..

tady náčrt, co myslím tou ploškou


a drápance přibývají

2 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

11.8.2019 v 21:48 | Nahoru | #38
Pořiď si sportovnější gumy. Zavčasu.

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

11.8.2019 v 22:27 | Nahoru | #39

ramlik píše: Pořiď si sportovnější gumy. Zavčasu.



Mám na nich ani ne 2000km... Baňďour je 20let (možná víc) stará kostrukce, tak jsem myslel, že i při prasáckym používání (tj. při sliderech na botkách broušení) by pryže současnosti měly stačit..

Okraje pneu - L jinak než P

11.8.2019 v 23:36 | Nahoru | #40
hele a nemuzes to mit prehusteny treba ? jinak kdyz to neklouze tak (snad asi) dobry,..
(kazdopadne co by za to spousta jinejch poseru dalo, je videt ze se toho nebojis )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 00:57 | Nahoru | #41

ramlik píše: Pořiď si sportovnější gumy. Zavčasu.



Jezdím na GTčkách už 5 let okruhy, malé i velké, a zvládají všechno v pohodě. Jejich problém je přehřívání (jako u všech silničních) ne málo gripu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 10:41 | Nahoru | #42
Mr.Dreamer> Já na té fotce vidím, že ty gumy mají s jeho stylem jízdy evidentně problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 11:36 | Nahoru | #43

ramlik píše: Mr.Dreamer> Já na té fotce vidím, že ty gumy mají s jeho stylem jízdy evidentně problém.


Jak jsem někde výš psal, ty loňský to nedělaly (a jezdil jsem je i letos někde do června, takže stylem to nebylo)

@Kerut
mám tam 2,3, teda měl při posledním měření asi před měsícem.

@Mr.Dreamer
Pokud koupíš zase stejné, dej pak vědět, jestli to opravdu nedělají až ty letos vyrobené.

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 12:07 | Nahoru | #44
Slavan> Tak tomu se říká řezat zatáčky. To jsem ještě neviděl. Podle mě je to vada pneumatiky.

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 12:20 | Nahoru | #45

Slavan píše: Jak jsem někde výš psal, ty loňský to nedělaly (a jezdil jsem je i letos někde do června, takže stylem to nebylo)

@Kerut
mám tam 2,3 , teda měl při posledním měření asi před měsícem.

@Mr.Dreamer
Pokud koupíš zase stejné, dej pak vědět, jestli to opravdu nedělají až ty letos vyrobené.



Upravit tlak je asi první, co bych zkoušel. (ale teda divný je, že to dělá jen na jedný straně)

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 16:44 | Nahoru | #46
na tom sedíte asi ňák zkrouceně

Naposledy editováno 12.08.2019 16:45:42

2 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 16:49 | Nahoru | #47
Ten tlak 2,3 atm je hodně málo a guma se přehřívá! OK, podle návodu je doporučeno pro Bandita 2,5 atm a to není o moc víc, ale taky se tam píše, že jenom Michelin Macadam. Takže nevím, jestli tento relativně nízký tlak není specifikum této konkrétní gumy. V rozměrech, které jsou na Banditu, je normální tlak u většiny mašin 2,5-2,6 vpředu a 2,8-2,9 atm vzadu.

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 17:57 | Nahoru | #48
Kohlstein>
ok, diky, pritvrdim

Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 19:54 | Nahoru | #49
To máte z toho že litate pres kruhový objezdy
Voe...
Anglani to mají obráceně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

12.8.2019 v 23:13 | Nahoru | #50

Kohlstein píše: Ten tlak 2,3 atm je hodně málo a guma se přehřívá! OK, podle návodu je doporučeno pro Bandita 2,5 atm a to není o moc víc, ale taky se tam píše, že jenom Michelin Macadam. Takže nevím, jestli tento relativně nízký tlak není specifikum této konkrétní gumy. V rozměrech, které jsou na Banditu, je normální tlak u většiny mašin 2,5-2,6 vpředu a 2,8-2,9 atm vzadu.



Tlak 2.2-2.4 je pro ostřejší jízdu na GT úplně v pohodě já tam dávám 2.6 při 80°. Více tlaku také vždy neznamená méně přehřívání, možná na rovince, ale v zatáčkách se ti zahřátá a přehuštěná guma méně deformuje a má tak menší kontaktní plochu a klouže se, proto se zahřívá naopak více. Už se mi stalo, že se mi guma při první rozjížďce přehřívala (modrala), reagoval jsem ubráním tlaku a zbytek dne už si vedla bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

13.8.2019 v 01:49 | Nahoru | #51

Mr.Dreamer píše: přehuštěná guma méně deformuje a má tak menší kontaktní plochu


...prave proto me napadla prehustena, mensi plocha, vetsi kontaktni tlak, grip dobrej ale vetsi "opotrebeni".. podhustena by se spis vselijak "zvejkala", utikala do strany, plavala,.. viz klasicky chovani pri defektu.. tzn na podhusteny by podle me nebyly ty drsny "vrypy" ve smeru otaceni..

DVI> na kruhaci se u nas (minimalne dle prav. s.pr.) jezdi do leva, ...on ma sjetou pravou stranu

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

13.8.2019 v 10:03 | Nahoru | #52
Spíš to vypadá, že se ti o něco dře ta guma. Máš to dobře nasazené v kyvce?

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

13.8.2019 v 10:38 | Nahoru | #53
dakarista>
O nic to nedře. jestli je to nasazené dobře nevím, ale asi jo - nedavno jsem došponovával řetěz a na rysky je to na obu stranách stejně.
k tomu tlaku - dal jsem to trochu pod nominal bo zahřátím se ten tlak o něco zvedne. Zkusim přifouknout a uvidim.

na kruháči klopit do prava - atak asi by to šlo, jen by to vypadalo trochu divně

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

13.8.2019 v 11:44 | Nahoru | #54

kerut píše: ...prave proto me napadla prehustena, mensi plocha, vetsi kontaktni tlak, grip dobrej ale vetsi "opotrebeni".. podhustena by se spis vselijak "zvejkala", utikala do strany, plavala,.. viz klasicky chovani pri defektu.. tzn na podhusteny by podle me nebyly ty drsny "vrypy" ve smeru otaceni..

DVI> na kruhaci se u nas (minimalne dle prav. s.pr.) jezdi do leva, ...on ma sjetou pravou stranu



Však levou má pěkně . Ta pravá není tak. Ten proužek na kraji vypadá jako by se už vezl bokem jenom... asi víc plynu ve výjezdu a studená guma, co si tak pamatuju z okruhů... Zralý na highsider, ty škráby to docela potvrzují, že to zakmitlo. Já tohle udělat, tak mám bláto na hřišti

Kouknul bych na vůle v kyvce a rovinu přední vidle v brejlích, možná. A ověřil že napínáky jsou fakt na stejno, seknout se o čárku je hned

Okraje pneu - L jinak než P

13.8.2019 v 12:06 | Nahoru | #55
Myslím si, že tak guma je prostě špatná z výroby. Zkus poslat fotku dodavateli, jak se k tomu bude stavět. Docela mě zaráží to množství teorií ostatních přispěvatelů o tlacích, vůlích a anglických kruháčích

Okraje pneu - L jinak než P

Skvělá odpověď, děkuji! 14.8.2019 v 17:41 | Nahoru | #56
jj špatně upečená, zkusil bych reklamaci

Okraje pneu - L jinak než P

14.8.2019 v 20:57 | Nahoru | #57
diky, fotku s doprovodnym textem jsem poslal, tak uvidime. ale na jizde to uplne poznat proste neni, nebo to vsechno pobere ten hadi ram a vidlice. mozna nekdo zkusenejsi by to poznal, ja po silnici jezdim teprv druhy leto.

ad tlaky a vule - to si nemyslim, ze je uplne mimo misu, prubnu to dohusteni dle Kohla a dam tomu poradny karate

Naposledy editováno 04.09.2019 21:11:33

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

14.8.2019 v 21:45 | Nahoru | #58
Já nechci malovat čerta na zeď, ale nerad bych použil onu větu.

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

14.8.2019 v 22:12 | Nahoru | #59

ramlik píše: Já nechci malovat čerta na zeď, ale nerad bych použil onu větu.


coto?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
sytič porďte Suzuki GSF 1200 Bandit pidlo66 5 1.9.2019 v 16:40 pidlo66
Dotaz o radu Suzuki GSF 1200 Bandit kazos43 3 26.8.2019 v 08:53 kazos43
Budíky gsf 1200S Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit mufb 10 31.7.2019 v 15:04 Uni33
Bandit 1200 zdecha při podřazení Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit, Suz... Keša 2 17.6.2019 v 08:41 Keša
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 194 24.4.2019 v 15:32 Hejdzzzuk

TOPlist