Myslím, že klopím stejně L i P, mohu se mýliti.
Má s někdo podobnou zkušenost?
Pneu Pirelli Angel GT, cca 3 týdny a 1500km (už druhá sada, na té první se mi tohle nestalo).
Levá

Pravá

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

blbe upecena guma to bejt samozrejme muze, to je taky jedna z moznosti.. urcite bych souhlasil s tim teplem, ale spis si fakt myslim ze do prave proste davas vic plynu a trosku vic to prokluzuje.. muze to ale stejne tak trosku klouzat tou pripadnou vyrobni vadou .. BTW ohledne teda te kohlovy teorie s upecenim - no, a je to nejak citit primo v zatacce, ze by se to v prave chovalo jinak nez v leve ??
drzi stejne P i L, ale asi jezdim plisen. poznal bych to az pri lehnuti, kdy me to pusti, ktera strana prijde driv. dneska chci ale lezet max. v sitovce, prubnu to zitra..
bajdvej mi v pruseru vzdycky ujela predni jako prvni, na zadku byly jen lehky HS, ale to vzycky hned zaklapnu plyn a pak uz jedu kochacku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

..Roko.. píše: Slavan> Měl jsem GT kupovaný 2015, pak měl ST (zadek byl E, to je ta nová směs bo co) 2017, a ty drápance má až tady ta zadní GT (je to obyč. bez A). No máš to úplně do kraje, to mi jako mrdání zrovna nepřijde teda, GT mají takovej divnej tvar, cenťák od kraje jde i lehkou jízdou dát, ale ty poslední milimetry už chce kua kalup
Je to tak udělané proto, aby ji nepřeklopil



dneska jsem na to koukal v garazi a ty "cucky" tam nejsou - zmizely


zato na rozhrani driv cucky X guma vznikla hrana, a to uz asi na jizde nejak poznam i ja
@change.
na rafek seru, jeste bych dostal strach

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
Po delší pauze jsem to konečně projel

Poznatky - do levejch to drží v každém náklonu stejně, ale už se tam taky dělá taková ploška (zatím bez bordelu). dám náčrt.
Do pravejch mi to v max. náklonu, co jsem schopnej dát (mám boty široký už od špičky, takže dřu slidery) nijak nestabilní nepřišlo, ale v jedný rychlejší (cca 90 nájezd, výjezd max. 120), kde ještě byly rezervy co se náklonu týká, se to celý rozvlnilo, dokud jsem to trochu nenarovnal. Dal jsem jí pak ještě jednou a to samý, ale nic, z čeho by se člověk posral - nebylo cítit, že by klouzala..
tady náčrt, co myslím tou ploškou

a drápance přibývají


2 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

ramlik píše: Pořiď si sportovnější gumy. Zavčasu.
Mám na nich ani ne 2000km... Baňďour je 20let (možná víc) stará kostrukce, tak jsem myslel, že i při prasáckym používání (tj. při sliderech na botkách broušení) by pryže současnosti měly stačit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
ramlik píše: Pořiď si sportovnější gumy. Zavčasu.
Jezdím na GTčkách už 5 let okruhy, malé i velké, a zvládají všechno v pohodě. Jejich problém je přehřívání (jako u všech silničních) ne málo gripu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
ramlik píše: Mr.Dreamer> Já na té fotce vidím, že ty gumy mají s jeho stylem jízdy evidentně problém.
Jak jsem někde výš psal, ty loňský to nedělaly (a jezdil jsem je i letos někde do června, takže stylem to nebylo)
@Kerut
mám tam 2,3, teda měl při posledním měření asi před měsícem.
@Mr.Dreamer
Pokud koupíš zase stejné, dej pak vědět, jestli to opravdu nedělají až ty letos vyrobené.
Slavan píše: Jak jsem někde výš psal, ty loňský to nedělaly (a jezdil jsem je i letos někde do června, takže stylem to nebylo)
@Kerut
mám tam 2,3 , teda měl při posledním měření asi před měsícem.
@Mr.Dreamer
Pokud koupíš zase stejné, dej pak vědět, jestli to opravdu nedělají až ty letos vyrobené.
Upravit tlak je asi první, co bych zkoušel. (ale teda divný je, že to dělá jen na jedný straně)
2 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
Kohlstein píše: Ten tlak 2,3 atm je hodně málo a guma se přehřívá! OK, podle návodu je doporučeno pro Bandita 2,5 atm a to není o moc víc, ale taky se tam píše, že jenom Michelin Macadam. Takže nevím, jestli tento relativně nízký tlak není specifikum této konkrétní gumy. V rozměrech, které jsou na Banditu, je normální tlak u většiny mašin 2,5-2,6 vpředu a 2,8-2,9 atm vzadu.
Tlak 2.2-2.4 je pro ostřejší jízdu na GT úplně v pohodě já tam dávám 2.6 při 80°. Více tlaku také vždy neznamená méně přehřívání, možná na rovince, ale v zatáčkách se ti zahřátá a přehuštěná guma méně deformuje a má tak menší kontaktní plochu a klouže se, proto se zahřívá naopak více. Už se mi stalo, že se mi guma při první rozjížďce přehřívala (modrala), reagoval jsem ubráním tlaku a zbytek dne už si vedla bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
Mr.Dreamer píše: přehuštěná guma méně deformuje a má tak menší kontaktní plochu
...prave proto me napadla prehustena, mensi plocha, vetsi kontaktni tlak, grip dobrej ale vetsi "opotrebeni".. podhustena by se spis vselijak "zvejkala", utikala do strany, plavala,.. viz klasicky chovani pri defektu.. tzn na podhusteny by podle me nebyly ty drsny "vrypy" ve smeru otaceni..

DVI> na kruhaci se u nas (minimalne dle prav. s.pr.) jezdi do leva, ...on ma sjetou pravou stranu

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
O nic to nedře. jestli je to nasazené dobře nevím, ale asi jo - nedavno jsem došponovával řetěz a na rysky je to na obu stranách stejně.
k tomu tlaku - dal jsem to trochu pod nominal bo zahřátím se ten tlak o něco zvedne. Zkusim přifouknout a uvidim.
na kruháči klopit do prava - atak asi by to šlo, jen by to vypadalo trochu divně


kerut píše: ...prave proto me napadla prehustena, mensi plocha, vetsi kontaktni tlak, grip dobrej ale vetsi "opotrebeni".. podhustena by se spis vselijak "zvejkala", utikala do strany, plavala,.. viz klasicky chovani pri defektu.. tzn na podhusteny by podle me nebyly ty drsny "vrypy" ve smeru otaceni..
DVI> na kruhaci se u nas (minimalne dle prav. s.pr.) jezdi do leva, ...on ma sjetou pravou stranu
Však levou má pěkně . Ta pravá není tak. Ten proužek na kraji vypadá jako by se už vezl bokem jenom... asi víc plynu ve výjezdu a studená guma, co si tak pamatuju z okruhů... Zralý na highsider, ty škráby to docela potvrzují, že to zakmitlo. Já tohle udělat, tak mám bláto na hřišti


Kouknul bych na vůle v kyvce a rovinu přední vidle v brejlích, možná. A ověřil že napínáky jsou fakt na stejno, seknout se o čárku je hned
ad tlaky a vule - to si nemyslim, ze je uplne mimo misu, prubnu to dohusteni dle Kohla a dam tomu poradny karate
Naposledy editováno 04.09.2019 21:11:33
1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit | drtikol | 7 | 20.3.2023 v 08:07 Kovi |
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit | Stehlajs | 6 | 23.2.2023 v 05:57 JardelT |
Suzuki Bandit 1200 - Vymena oleja a... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 13 | 5.1.2023 v 08:22 Geofrey |
Suzuki Bandit 1200 - nastavenie vol... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 2 | 20.12.2022 v 12:57 petrapet |
Suzuki Bandit 1200 - nastavenie vol... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 0 | 20.12.2022 v 12:53 Geofrey |