bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Okraje pneu - L jinak než P
Zdarec! dneska po pár zatáčkách jsem si o cígo pauze všiml, že mám jinak sjetej okraj na levý a jinak na pravý straně. né jakože míň nebo víc, jenom to na tý pravý straně udělalo nějakej gumo-kekel.
Myslím, že klopím stejně L i P, mohu se mýliti.
Má s někdo podobnou zkušenost?
Pneu Pirelli Angel GT, cca 3 týdny a 1500km (už druhá sada, na té první se mi tohle nestalo).

Levá

Pravá
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 19:58 | Nahoru | #1
jednak myslim ze uplne stejne L a P neklopi proste nikdo (a nejen na moto, lyze, prklno, i sipky hazis jednou stranou lip), druhak je otazka poctu, polomeru a povrchu zatacek (i kdyz pojedes uplne stejnou trasu tam a zpet, pokazde jedes jinym pruhem/stopou), ..a za treti bych laicky hadal ze ta sjetejsi strana mi prijde jakoby "odriftovana" z cehoz prameni ten gumohumus na boku, zatim co ta druha je sjeta bez prokluzu..

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 20:13 | Nahoru | #2
kerut>
Díky za názor, ale ty příklady z jiných sportů nevím nevím - třeba ty lyže dávám taky na obě stejně. prkno neumim, ale tam nejsi v "symetrickym" postoji, šipky jsou podle laterality.
Zatáčky na levou pravou jsem nepočítal, ale je to asi pravděpodobnější, než to "odriftování".. je to kolem dokola a takhle dlouhej šmejr by znamenal hnědý záznam v trenkách

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 20:34 | Nahoru | #3
úplně normální stav L vs P

ps.: stačí kroužit a kroužit

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 21:00 | Nahoru | #4
Kolko si urobil na tej prvej sade ?

Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 22:03 | Nahoru | #5
Ta pravá strana je ve výrobě nějak divně upečená.

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 22:09 | Nahoru | #6
hofo4>
cca 10tisic, na zadku toho zbylo vic na stredu (to GT je ze jezdis s tezkou masinou hodne treba dalnice, tak stred vydrzi hafo), nez na bokach, predek byl na zero mezi stredem a bokama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 22:10 | Nahoru | #7
Kamikadze-Ace>
doleva po kruhaci

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 22:17 | Nahoru | #8
Jezdil jsem nekolik sad rosso II, az u te posledni jsem zacal mit ony jakoby zarezy ziletkou (v urcitych mistech zajimave hluboke). Na obou stranach stejne, cumel jsem jak pero. Od te doby pirelky ee. Chyba gumy podle me

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 22:52 | Nahoru | #9
Gonzo>
jo, ty drapance mam taky jen na P, leva cista. s tou prvni sadou jsem byl spokojenej, i proto je mam znova (ale tohle tam nebylo). zkusim jim dat o vikendu bidu na Jestedu nebo Ironu, to ukaze vic..
bajdvej predek je stejnomerne

Okraje pneu - L jinak než P

24.7.2019 v 23:05 | Nahoru | #10
No říká se, že do levé zatáčky se tahá víc, protože člověk má lepší výhled než do pravé. Já mívám levou stranu sjetou víc.

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 07:35 | Nahoru | #11
Souhlas s kerutem , aniž si to uvedomuješ tak každou stranu jezdíš jinak já třeba tohle vnímam i při létaní raděj točim levou stoupák než pravou (cejtim se líp naloženej ) dokážu ho líp středit na pravo znej takovej pocit nemám ,nebo si di zahrat fotbal a hraj oběma nohama taky budeš na jednu hrát jak kokot .

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 09:02 | Nahoru | #12
Slavan> třeba tak na drsoně :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 11:27 | Nahoru | #13
zatr> presne, ja myslim ze je do prave proste fous jistejsi tak dava vic plynu, trosku to prokluzuje (nemyslel jsem drift jako kaskaderskej samozrejme) zatim co do leve jde trosku opatrneji.. jinak (nerikam ze to tak musi byt zde, jen mozna varianta) to muze byt samozrejme treba i motorkou, staci milimetr krivosti a na kazdou stranu to ma hned jinou stopu..

BTW nebyl jsi ted o vikendu v Rokytnici ? nam pri zavde nad hlavama litali padackari

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 12:05 | Nahoru | #14
kerut> bohužel mám na pár dní doma zaracha minulej čtvrtek sem z lítaní přijel až v půl dvanácté večer takže já určitě nebyl v rokytce

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 13:41 | Nahoru | #15
Jinak v pravostranném provozu najezdíme víc km v levém náklonu než v pravém. Levotočivé zatáčky projíždíme vnější, tedy delší stopou, pravotočivé kratší vnitřní stopou. Takže je jasné, že nějaké rozdíly ve sjíždění stran pneu být musí.

Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 13:46 | Nahoru | #16
Jo, je to normální

2 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 15:52 | Nahoru | #17
diky za nazory!
neslo mi o to, ze se sjizdi min nebo vic na jedne strane, ale spis (na pohled) jinym zpusobem..

@Chabra
tvl cotoje?
to vypada, ze jsi fanda NASCAR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 17:28 | Nahoru | #18
Slavan> Tohle jsem našel jednou na vyjížďce, vím že 14 dní zpátky byl vlevo taky vzorek. Nechápu jak to tak zmizelo. Asi taky jezdím radši doleva

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 19:24 | Nahoru | #19
Chabra> tvl řekl ti už někdo že když opřeš motku o stojan že máš vyřadit

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 22:39 | Nahoru | #20

RTourer píše: Jinak v pravostranném provozu najezdíme víc km v levém náklonu než v pravém. Levotočivé zatáčky projíždíme vnější, tedy delší stopou, pravotočivé kratší vnitřní stopou. Takže je jasné, že nějaké rozdíly ve sjíždění stran pneu být musí.


Ale prd. Když už, tak za to může příčný sklon silnice. Což ovšem není případ z tématu.

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

Skvělá odpověď, děkuji! 25.7.2019 v 23:09 | Nahoru | #21
Slavan> Ta pravá strana vypadá, jako když se na hraně přehřeje a začne se vylučovat z gumy olej - jedna z přísad ve směsi. Takže jak jsem psal, buď je ve výrobě špatně zvulkanizovaná, nebo má pruh směsi napravo špatné složení.

Okraje pneu - L jinak než P

25.7.2019 v 23:24 | Nahoru | #22
Mám už třetí nebo čtvrtou sadu GT a nikdy mi nic podobného neudělaly. Pokud chceš, podívám se ti na DOT u těch aktuálních, ale bude to druhá polovina roku 2018...

Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 06:37 | Nahoru | #23
Mám tam ty drápance taky. Ale byly už na nové gumě. Jelikož to mám sjetý do kraje podobně a pneu fungují, nějak to neřeším. Mám dotku přelom roku.

E: taky je mám jen na pravé straně.

Naposledy editováno 26.07.2019 06:40:37

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 08:57 | Nahoru | #24
Kerut to na začátku popsal uplně přesně. Člověk je prostě na jednu stranu zatáčení, na čemkoli, prostě odvážnější. Když si budeš "mejt" péro jenom pravou tak ho taky budeš mít za čas do leva

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 09:24 | Nahoru | #25
jezdíš často na kruháčí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 12:16 | Nahoru | #26

Sonicek píše: jezdíš často na kruháčí...



bych musel v protismeru nebo v Britanii

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 12:38 | Nahoru | #27
MartasUS>
nejezdim na jednu hranu a na druhou nic. ten rozdil na gume je fakt vetsi, nez na jizde
honim taky pravackou, i na fotbal (nekdo vyse) jsem pravak. to se ale neda moc srovnavat, u vetsiny sportu je to lateralita, co rozhoduje.. na motorce to tak nemam
spis verim tomu, co napsal Kohlstein - nedopecena P strana z fabriky.
..Roko..
na DOT taky mrknu, ta predtim to nedelala (ale ty uz nemam, tak DOT nezjistim, prezuto vloni na konci sezony). jinak jasne, drzi to na obe= na to moje mr..ni dost
jinak davam mozna spis levy rychlejc, nevim

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 15:10 | Nahoru | #28
Slavan> no nevim nevim jestli bych do toho tahal nějaké chemické rozbory a složení gumy + výroba. Je to Pirelka a ve fabrikách na gumy se dělá každej den to samé do kola. Nevěřím, že to bude mít nějakou spojitost s výrobou. Jen jezdíš větší kudlu doleva a ani o tom prostě jen nevíš. Je to normální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 15:58 | Nahoru | #29
Slavan> no nevim ale jeví se že na levo ti do kraje chybí cca 1,5-2 a na pr. ten vejpek takže stejně nejezdíš ale je tu možnost že tu pravou stranu máš trochu podhuštěnou

(reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

26.7.2019 v 22:53 | Nahoru | #30

zatr píše: Slavan> no nevim ale jeví se že na levo ti do kraje chybí cca 1,5-2 a na pr. ten vejpek takže stejně nejezdíš ale je tu možnost že tu pravou stranu máš trochu podhuštěnou


...a určitě má taky větší tlak na straně ventilku! Chtělo by to prubnout šroubovákem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 Dnes v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit drtikol 7 20.3.2023 v 08:07 Kovi
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit Stehlajs 6 23.2.2023 v 05:57 JardelT


TOPlist