Myslím, že klopím stejně L i P, mohu se mýliti.
Má s někdo podobnou zkušenost?
Pneu Pirelli Angel GT, cca 3 týdny a 1500km (už druhá sada, na té první se mi tohle nestalo).
Levá

Pravá

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
Díky za názor, ale ty příklady z jiných sportů nevím nevím - třeba ty lyže dávám taky na obě stejně. prkno neumim, ale tam nejsi v "symetrickym" postoji, šipky jsou podle laterality.
Zatáčky na levou pravou jsem nepočítal, ale je to asi pravděpodobnější, než to "odriftování".. je to kolem dokola a takhle dlouhej šmejr by znamenal hnědý záznam v trenkách

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
ps.: stačí kroužit a kroužit
1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
doleva po kruhaci

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
jo, ty drapance mam taky jen na P, leva cista. s tou prvni sadou jsem byl spokojenej, i proto je mam znova (ale tohle tam nebylo). zkusim jim dat o vikendu bidu na Jestedu nebo Ironu, to ukaze vic..
bajdvej predek je stejnomerne
1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
BTW nebyl jsi ted o vikendu v Rokytnici ? nam pri zavde nad hlavama litali padackari

1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
2 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P
neslo mi o to, ze se sjizdi min nebo vic na jedne strane, ale spis (na pohled) jinym zpusobem..
@Chabra
tvl cotoje?

to vypada, ze jsi fanda NASCAR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

RTourer píše: Jinak v pravostranném provozu najezdíme víc km v levém náklonu než v pravém. Levotočivé zatáčky projíždíme vnější, tedy delší stopou, pravotočivé kratší vnitřní stopou. Takže je jasné, že nějaké rozdíly ve sjíždění stran pneu být musí.
Ale prd. Když už, tak za to může příčný sklon silnice. Což ovšem není případ z tématu.
1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P










1 reakcí na tento příspěvek Okraje pneu - L jinak než P




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
Sonicek píše: jezdíš často na kruháčí...
bych musel v protismeru nebo v Britanii

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P
nejezdim na jednu hranu a na druhou nic. ten rozdil na gume je fakt vetsi, nez na jizde

honim taky pravackou, i na fotbal (nekdo vyse) jsem pravak. to se ale neda moc srovnavat, u vetsiny sportu je to lateralita, co rozhoduje.. na motorce to tak nemam
spis verim tomu, co napsal Kohlstein - nedopecena P strana z fabriky.
..Roko..
na DOT taky mrknu, ta predtim to nedelala (ale ty uz nemam, tak DOT nezjistim, prezuto vloni na konci sezony). jinak jasne, drzi to na obe= na to moje mr..ni dost

jinak davam mozna spis levy rychlejc, nevim



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okraje pneu - L jinak než P

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit | drtikol | 7 | Dnes v 08:07 Kovi |
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit | Stehlajs | 6 | 23.2.2023 v 05:57 JardelT |
Suzuki Bandit 1200 - Vymena oleja a... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 13 | 5.1.2023 v 08:22 Geofrey |
Suzuki Bandit 1200 - nastavenie vol... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 2 | 20.12.2022 v 12:57 petrapet |
Suzuki Bandit 1200 - nastavenie vol... Suzuki GSF 1200 Bandit | Geofrey | 0 | 20.12.2022 v 12:53 Geofrey |