Téma: Zapalovací svíčka
24.7.2019 v 17:54
Dobrý den,
chci vyměnit zapalovací svíčky. Vím jaké by tam měly být podle manuálu, ale spíš by mě zajímaly reálné zkušenosti majitelů stejných motocyklů. Co tam mají / měli a jak s tím byli / jsou spokojeni.
Ono těch svící je na trhu spousta a tudíž je složité si vybrat, neřkuli všechny vyzkoušet.
Proto se obracím s dotazem sem, i když uznávám, že je mírně stupidní.
Každopádně mě velmi zajímají Vaše opravdové zkušenosti..
Děkuji
chci vyměnit zapalovací svíčky. Vím jaké by tam měly být podle manuálu, ale spíš by mě zajímaly reálné zkušenosti majitelů stejných motocyklů. Co tam mají / měli a jak s tím byli / jsou spokojeni.
Ono těch svící je na trhu spousta a tudíž je složité si vybrat, neřkuli všechny vyzkoušet.
Proto se obracím s dotazem sem, i když uznávám, že je mírně stupidní.
Každopádně mě velmi zajímají Vaše opravdové zkušenosti..
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Zapalovací svíčka
Svíčky dej výrobcem předepsané NGK a klíč na svíčku by jsi měl mít v nářádí k motorce. Případně koupit na golu a nechat ho na soustruhu upravit na průměru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapalovací svíčka
JiriBN , výrobca žiadne NGK nepredpisuje !
Ak by aj niečo doporučoval (nie predpisoval) , tak možno BOSCH , isto nie japončíkov .
Nemci , ktorí vymysleli všetky spaľovacie motory , budú "predpisovať" japončíka ...
Keď nemčúri už vyrábali motory , japončíci sa ešte rúbali mečmi .
Ak by aj niečo doporučoval (nie predpisoval) , tak možno BOSCH , isto nie japončíkov .
Nemci , ktorí vymysleli všetky spaľovacie motory , budú "predpisovať" japončíka ...

1 reakcí na tento příspěvek Zapalovací svíčka
2 reakcí na tento příspěvek Zapalovací svíčka
pokud praktické tak nikdy BRISK nikdy. a ano ač se se to zde zučastněným zdá divné BMW opravdu jezdí na NGK. Tudíž dej co predepisuje BMW
1 reakcí na tento příspěvek Zapalovací svíčka
brazel> rekl bych, ze servisak vymenil na boxerech vic svicek, nez ty uvidis za celej zivot

Slávek-TDM , to je v poriadku , nech ich vymení aj milión a čo ? Ja som už za svoj život stretol servisákov habadej .
Ohľadne BOSCH , NGK , Denso a vôbec sviečok , je to na dlhšiu polemiku a na to tu nie je priestor , ja len tvrdím , že výrobca nič nepredpisuje , ale doporučuje .
Predpísať môže lekár lieky a aj to bude asi tak , že dvaja lekári = dve diagnózy , traja = 3 , atď atď .
Každý má svoju obľúbenú značku sviečok , tak ich tam láduje , no a keď to povie servisák (nemyslím konkrétnu osobu) , tak pre drvivú väčšinu užívateľov moto je to ako písmo sväté .
Jasné , že do BMW rady R850/1100 podstatná časť vkladá BKR7EKC , lebo stojí tak 130-140 Kč a to sa predsa oplatí .
Ja jazdím BRISK DR14BSXC , funguje tiež a dosť dobre (a olej 5W-50 , to si ešte len teraz pár ľudí poklepe na čelo , že predsa "predpísaný" je 20W-50 a to je modla) .
Toto by si mal každý prečítať (a vôbec nie je dôležité , že to píše firma BRISK) http://www.brisk.cz...manual_cz_150dpi.pdf
No a ešte foto len tak , pre ešte väčšiu srandu a polemiku .

Naposledy editováno 25.07.2019 09:05:42
Ohľadne BOSCH , NGK , Denso a vôbec sviečok , je to na dlhšiu polemiku a na to tu nie je priestor , ja len tvrdím , že výrobca nič nepredpisuje , ale doporučuje .
Predpísať môže lekár lieky a aj to bude asi tak , že dvaja lekári = dve diagnózy , traja = 3 , atď atď .
Každý má svoju obľúbenú značku sviečok , tak ich tam láduje , no a keď to povie servisák (nemyslím konkrétnu osobu) , tak pre drvivú väčšinu užívateľov moto je to ako písmo sväté .
Jasné , že do BMW rady R850/1100 podstatná časť vkladá BKR7EKC , lebo stojí tak 130-140 Kč a to sa predsa oplatí .
Ja jazdím BRISK DR14BSXC , funguje tiež a dosť dobre (a olej 5W-50 , to si ešte len teraz pár ľudí poklepe na čelo , že predsa "predpísaný" je 20W-50 a to je modla) .

Toto by si mal každý prečítať (a vôbec nie je dôležité , že to píše firma BRISK) http://www.brisk.cz...manual_cz_150dpi.pdf
No a ešte foto len tak , pre ešte väčšiu srandu a polemiku .

Naposledy editováno 25.07.2019 09:05:42
Moje praktická zkušenost je následující. Já jsem S-ko koupil se standardníma NGK, které už byly poměrně jeté. Tak jsem si řekl, že tam dám něco lepšího a koupil iridiové NGK BKR7EIX (podle doporučení NGK pro tento model) v domnění, že vydrží déle. Ale po 25 tisících km mi motor začal trošku pokuckávat a po 28 tisících jsem už nenastartoval. Tak jsem tam na chvilku vrátil ty staré NGK, se kterými to normálně jelo, a objednal Brisk DR14TC. S těmi mám momentálně najeto už taky 25 tisíc km. Zatím bez sebemenších problémů a tak čekám, co bude dál.
V druhé motorce mám Brisk DR14YP, které fungují také úplně bez problémů, ale mám na nich najeto prd, takže to nemůžu hodnotit z dlouhodobého hlediska.
Za sebe tedy můžu říct, že nevidím důvod k prohlášení "Brisk nikdy". Já jsem s nimi spokojený.
V druhé motorce mám Brisk DR14YP, které fungují také úplně bez problémů, ale mám na nich najeto prd, takže to nemůžu hodnotit z dlouhodobého hlediska.
Za sebe tedy můžu říct, že nevidím důvod k prohlášení "Brisk nikdy". Já jsem s nimi spokojený.
Tak už tam jsou ty NGK BKR7EKC.
Motorka startuje mnohem lépe, téměř okamžitě po stisknutí startéru. Na ty předchozí svíčky točil starter i třeba 4 sekundy. A já blázen koupil novou baterii
Pak se to sice malinko zlepšilo, ale nebylo to ono.
Takže to bylo svícema a ne akumulátorem. Už si zasloužily vyměnit.
Ale tím vůbec neříkám, že to bylo svíčkama BRISK, to vůbec ne. Spíš stavem těch svíček.
Teď je to každopádně úplně jiný kafe, co se týká startů a doufám, že i chodu motoru na nízké otáčky.
Děkuji všem za rady v tomhle vláknu.
Motorka startuje mnohem lépe, téměř okamžitě po stisknutí startéru. Na ty předchozí svíčky točil starter i třeba 4 sekundy. A já blázen koupil novou baterii

Pak se to sice malinko zlepšilo, ale nebylo to ono.
Takže to bylo svícema a ne akumulátorem. Už si zasloužily vyměnit.
Ale tím vůbec neříkám, že to bylo svíčkama BRISK, to vůbec ne. Spíš stavem těch svíček.
Teď je to každopádně úplně jiný kafe, co se týká startů a doufám, že i chodu motoru na nízké otáčky.
Děkuji všem za rady v tomhle vláknu.
1 reakcí na tento příspěvek Zapalovací svíčka
NGK už léta nedávám , stačí jedno ulití a jsou KO ( osobní zkušenost ) , přes léto jo , to fungovaly , ale jak teploty po ranu padly na 5 stupnu , tak byly problémy na světě
1 reakcí na tento příspěvek Zapalovací svíčka
Zkoušel jsem NGK, Denso i brisk svíce a nejvíce se mi osvědčily svíčky od Brisku, motorka necuká v nízkých otáčkách i lépe startuje za studena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zapalovací svíčka
context> Osvědčená pravda:
"Se svíčkou CÍL-tisíce mil, se svíčkou PAL-dojedeš dál, po krátké době zahodíš obě a koupíš NGK. Zdarec!
"Se svíčkou CÍL-tisíce mil, se svíčkou PAL-dojedeš dál, po krátké době zahodíš obě a koupíš NGK. Zdarec!
zdenysrx6 píše: NGK už léta nedávám , stačí jedno ulití a jsou KO ( osobní zkušenost ) , přes léto jo , to fungovaly , ale jak teploty po ranu padly na 5 stupnu , tak byly problémy na světě
Stejná zkušenost, nicméně jsem asi blbej a NGK dávám dál

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdové desky - značka BMW R 1100 S | Obdélník | 6 | Včera v 20:00 Cválav |
Zadní blatník BMW R 1100 S | Obdélník | 2 | 13.8.2019 v 14:15 Obdélník |
Kolínko vstřiku BMW R 1100 S | Kolatch | 4 | 6.8.2019 v 08:03 brazel |
Vzduchový filtr K&N [1 ... 4, 5] BMW R 1100 S | Obdélník | 121 | 25.7.2019 v 23:27 Kohlstein |
Stříbrná barva na ventilová víka BMW R 1100 S | Obdélník | 5 | 24.7.2019 v 00:12 V_i_c_i |