globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky
Ahoj. Kurnik koupil jsem si Kawasaki ER6N skoro novou, rv 2009. Najeto 3500 km. Je fakt boží ale co mě štve je že od 3000 - 5500 ot/min mi drnční palubovka , či ten budík . Zvuk to není pěkný a tak se ptám jestli to už někdo řešil a vyřešil. Děkuji

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

23.7.2019 v 15:09 | Nahoru | #1
něco je někde opřený kde nemá být, za jízdy zkus různě chytat za masku budíky světlo až zjistíš kdy se to ztratí, někdy to je tak výrazný že se to dá zjistit i vrčením v určitých otáčkách na místě, někdy stačí držet plyn stát vedle motorky a jedním prstem lehce primackavat různá místa až najdeš kde to je, rozdělat masku a kouknout se, bývá v tom místě odřený ošoupaný plast, no a pak řešit co s tím zda je něco ohnuté, nebo přišroubované natvrdo, měli by být většinou všude matky zavulkanizovane v gumovém pouzdře, tak třeba vyměnit. Prostě hledat a zkoušet.

Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

23.7.2019 v 15:12 | Nahoru | #2
Někdy to je docela slušnej boj, když už si myslíš že máš vyhráno, tak necháš motku někde půl hodiny smažit na slunci, nastartuješ a můžeš začít znova

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

23.7.2019 v 15:34 | Nahoru | #3
Pokud si pamatuju z motoškoly, tak er6 byla slušnej drnčák a palubovka drnčela furt.

Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

23.7.2019 v 16:11 | Nahoru | #4
Rok mi to drncelo fakt pekelne, pak jsem zjistil ze to neni palubovka, ale nedotazenej sroubek ktery drzi sklicko v levem blinkru. To jen tak aby si hledal i jinde nez jen u budiku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

24.7.2019 v 10:28 | Nahoru | #5

JiriK84 píše: něco je někde opřený kde nemá být, za jízdy zkus různě chytat za masku budíky světlo až zjistíš kdy se to ztratí, někdy to je tak výrazný že se to dá zjistit i vrčením v určitých otáčkách na místě, někdy stačí držet plyn stát vedle motorky a jedním prstem lehce primackavat různá místa až najdeš kde to je, rozdělat masku a kouknout se, bývá v tom místě odřený ošoupaný plast, no a pak řešit co s tím zda je něco ohnuté, nebo přišroubované natvrdo, měli by být většinou všude matky zavulkanizovane v gumovém pouzdře, tak třeba vyměnit. Prostě hledat a zkoušet.



Už jsem na to přišel. Drnčí ten budík. Když ho za jizdy ze předu nad světlem přimáčknu tak to ztichne. Otázka je jak to pořešit

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

24.7.2019 v 10:33 | Nahoru | #6

rv 2009. Najeto 3500 km


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

24.7.2019 v 12:03 | Nahoru | #7
FiZzeR> Proč se hihnas. Původ ČR . Ověřeno km. Prodával 70 lety pan ze na to už nemá .

(reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

24.7.2019 v 12:47 | Nahoru | #8
mahor> i budíky jsou usazený na gumach, tak zkontrolovat.

Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

24.7.2019 v 18:19 | Nahoru | #9
Mě takhle na Er6n drnčelo plexi - bylo to fakt dost hustý. Koupil jsem nový šroubky s těma gumovejma hříbkama do kapot a ještě plexi na dvou místech podložil kouskem gumy a byl klid....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

25.7.2019 v 21:49 | Nahoru | #10

_Michal píše: Pokud si pamatuju z motoškoly, tak er6 byla slušnej drnčák a palubovka drnčela furt.


A nebyla stokrát padená?

(reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

26.7.2019 v 11:16 | Nahoru | #11
Read About It...
Kawasaki Ninja ZX10R price of Model Year 2020

(reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

26.7.2019 v 21:17 | Nahoru | #12
Pedl> to víckrát Ale opravdu to neuveritelny drnceni delal ten hroznej dvouval.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

26.7.2019 v 23:31 | Nahoru | #13
u ER6 i u versysu jsou proste detske problemy s drncenim kapot, jeste jsem nepotkal tento typ motorky, kterej by jezdil potichu a to ani kdyz se majitel snazil kapotaz ruzne podlepit penovejma ctvereckama a podobne. Je to proste rozpoctovka a tak se setrilo kde mohlo...a toto je vysledek.
libi se mi pojem "skoro nova" vis o tom, ze je rok 2019 ? to znamena, ze ta motorka je 10 let stara, coz uz vazne neni novej kus a prave u plastu se stari projevuje nejvice, plasty tvrdnou a rozpadaji se a ruzne zacinaji vrzat prave starim a ne poctem najetych kilometru...navic tyhle masiny vydavaly pazvuky uz na vyrobnich linkach

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

27.7.2019 v 00:20 | Nahoru | #14
10 let, 3500 km. Fakt bych ji chtel videt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

27.7.2019 v 01:55 | Nahoru | #15

mahor píše: FiZzeR> Proč se hihnas. Původ ČR . Ověřeno km. Prodával 70 lety pan ze na to už nemá .



A teď tu o červené Karkulce

(reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

1.8.2019 v 15:47 | Nahoru | #16
Baldric> To klidně můžeš

(reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

1.8.2019 v 15:50 | Nahoru | #17

2stroke píše: A teď tu o červené Karkulce


Má to cenu vůbec na to reagovat ?
Tu o karkulce si přečti sám. Já nemám potřebu nikomu nic dokazovat

(reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

1.8.2019 v 15:52 | Nahoru | #18

cuir píše: u ER6 i u versysu jsou proste detske problemy s drncenim kapot, jeste jsem nepotkal tento typ motorky, kterej by jezdil potichu a to ani kdyz se majitel snazil kapotaz ruzne podlepit penovejma ctvereckama a podobne. Je to proste rozpoctovka a tak se setrilo kde mohlo...a toto je vysledek.
libi se mi pojem "skoro nova" vis o tom, ze je rok 2019 ? to znamena, ze ta motorka je 10 let stara, coz uz vazne neni novej kus a prave u plastu se stari projevuje nejvice, plasty tvrdnou a rozpadaji se a ruzne zacinaji vrzat prave starim a ne poctem najetych kilometru...navic tyhle masiny vydavaly pazvuky uz na vyrobnich linkach



Tohle beru, je to logické. Ano měl jsem napsat jako a ne skoro.

Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

21.11.2019 v 12:47 | Nahoru | #19
When we speak about affordability, Hero and TVS comes in our mind, here are best scooters under 50000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

Skvělá odpověď, děkuji! 2.12.2019 v 20:08 | Nahoru | #20
Musíte odstranit kryt měřiče, odtrhnout staré papírové polštářky a místo nich nalepit tři kusy 1mm silné pěny (fotografie)

Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

27.12.2019 v 13:32 | Nahoru | #21
Honda India is gearing up for some serious attack in Indian Market with these upcoming Honda bikes in India
Though Honda is performing well in the commuter segment, they have always been a sloth when it came to performance bikes in India.

(reakce na) Kawasaki ER6N - drnčnení palubovky

12.8.2020 v 18:41 | Nahoru | #22
pr55> Ahoj, dostal jsem se k tomu až nyní a vypadá to že to je přesně ta rada kterou to chtělo.
Zatím je klid, bez drnčení. Uvidíme co přinese čas.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom

TOPlist