bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu
22.7.2019 v 21:31
Zdar endurákům co mají dualsporty jako já nevěděl by někdo nějaký nápad nebo radu jak zvýšit výkon (hlavně krouťák od spodu na crf 250l 2019? Dík za rady a tipy (výfuk chci nechat origo kvůli ekoteroristům, myslivcům, lesní správě, PČR, sousedům, atd... Napadl mě EJK ale nenašel jsem na model 2019 všude píšou 2017, 2018 nechci kupovat zajíce v pytli a vyhazovat peníze z okna za něco co by nefungovalo Pro rýpaly vím že 40kw to nikdy mít nebude a ostré enduro nechci kvůli financím a údržbě výkon je dostačující jen ten spodek je udušený, řekl bych že za to může evropská únie a nesmyslné euronormy
Předchozí
1 2
Následující

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

23.7.2019 v 01:09 | Nahoru | #1
Asi jenom fakt výfuk tomu umožní líp fungovat

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

23.7.2019 v 05:59 | Nahoru | #2
koupil bych vyfuk na ekoteroristy se vyser.. plus zkus pohledat jestli vyrobce nenabizi jinou mapu i kdyby ti to zvedli o pet koni tak je to na tehle motorce znat

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

23.7.2019 v 08:40 | Nahoru | #3
Doporučil bych třeba vznést dotaz na výrobce EJK (myslím, že Dobeck Performance). Já o něm taky uvažuji, ale zatím jsem se nedokopal (místo toho jsem si k tomu na zkoušku koupil WR250R, tak uvidíme v porovnání :D)

Výfuk se dá koupit i s nějakou tlumící vložkou, ale mám to stejně - taky nechci dávat pryč originál kvůli kraválu. V lese apod se hodí být spíš tišší. Bohužel je to i váha navíc. Ideální by byl nějaký odlehčený laďák, který by bylo možné snadno uzavřít na hluk originálu :D.

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

23.7.2019 v 12:16 | Nahoru | #4
je to obyč 250 ta nikdy trhat asfalt nebude - pokud chceš vyšší výkon tak nejlevnější je koupi jinou motorku
pokud si s tím chceš hrát tak jediné skutečně významné zvýšení výkonu je big bore kit tj. zvětšit objem válce

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

23.7.2019 v 13:41 | Nahoru | #5
Vždyť ten L model vymysleli kvůli velké spolehlivosti ne? Kdo chce vyšší výkon koupí R nebo X ne?

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

23.7.2019 v 13:44 | Nahoru | #6
ladak , s XT 350 to udělalo neskutečný věci oproti origo , ovšem na ukor vršku . Existujou ladaky s DB kilerem , stim je hlučnost stejná jako origo,bohužel i výkon klesne zpět

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

23.7.2019 v 15:18 | Nahoru | #7
Výfuk komplet vyměnit (nevím teda za co), od hlavy až dozadu. Kat pryč, stejně shoří, až bude na vstřikách commander.

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

23.7.2019 v 17:31 | Nahoru | #8
Díky za rady někteří mě možná nepochopili nechci ani tak vyšší výkon jen trochu vyšší krouťák od spoda aby se dalo s moto manipulovat v nižších otáčkách v těžším terénu, mě přijde že motor má potenciál jen od spodu je udušený kvůli chudé směsi kvůli euronormám tak tam flákli více vzduchu a méně paliva od 7tis. to jede perfektně to si nemůžu na 250 stěžovat. A ostré enduro jak již podotýkám nechci kvůli financím nejsem milionář abych co 4mth měnil olej a filtr a každý rok dělal GO motoru nebo preventivní výměnu pístu. Jinak o tom výfuku jsem uvažoval ale většinou stojí nesmysl a když je levný tak nemá homologaci a to nemluvím o hlučnosti v lese

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

24.7.2019 v 12:00 | Nahoru | #9
tet mě tak napadlo co takhle o zub menší pastorek anebo o tři zuby větší rozetu?vetší kroutak odspodu bude zaručene

(reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

24.7.2019 v 13:37 | Nahoru | #10
zdenysrx6> Mne toto dosť v teréne pomohlo - krouťák to väčší mať nebude, ale hneď sa to správalo inak. Akurát som si pridal vzadu až 5 zubov, nie iba 3.

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

24.7.2019 v 16:03 | Nahoru | #11
Ve skupině CRF250L se rozety probíraly - vyrábí je jistý p. Oldřich Gebauer. Umí různé množství zubů - s dopravou asi 750,-. Jedna 42z mi leží doma, ale ještě jsem ji neaplikoval :)

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

24.7.2019 v 16:43 | Nahoru | #12
Bore-kit se dá pořídit třeba tady, ale není úplně za pusu (s EJK jednotkou už vůbec):
https://www.crfsonly...php/products_id/5146
Zkoumal jsem to, když jsem hledal druhou motorku na vejlety po horách, ale nakonec jsem i přes vysokou váhu zvolil Dakara. Do CRFka bych nasypal dalších 50 tisíc, aby bylo podle mých představ a při předpokládaný pořizovací ceně 90k za ojetou motorku už mi to nedávalo smysl. Navíc jsem měl obavu, že by iniciativní rakouskej četní mohl mít problém s nápisem Racing use only nebo Not for street legal nebo co tam mají vyraženýho...

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

24.7.2019 v 19:21 | Nahoru | #13
A co říkáte na tohle? https://www.crfsonl...290/products_id/6968 nebo jsem přemýšlel ještě si nechat upravit software u nějakého garážového tunera co tomu rozumí ale nikoho kdo by tomu rozuměl a za dobrý peníz upravil dejme tomu do 3 tis kc neznam. Kdyby někdo věděl o někom v moravskoslezskem kraji tak dejte vědět. Nad rozetou jsem uvažoval ale vzhledem k tomu že jezdím 70% cesty a 30% teren mi to přijde jako nerozumna věc na 6tku to jede max 130 lažo plažo jezdím 90 až 110 vic to netrápím to bych jezdil na 6 plny 100vkou a to nechci.

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 06:56 | Nahoru | #14
Krouťák dole bez změny objemu nezvýšíš. Výměna rozety je na toto rozumná věc. Ta změna nebude tak velká, aby to snížilo maximálku ze 130 na 100, spíš si myslím, že změna o 3 zuby vzadu maximálku vůbec neovlivní a dostane se tam rychleji - bude točit o 7% víc otáček a pojede to stejně rychle. Se změněným převodem pak můžeš ladit i výkon nahoře (tam to trochu jde), protože se tam motorka bude dostávat.

(reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 09:42 | Nahoru | #15
.

Naposledy editováno 01.01.2021 14:18:23

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 10:10 | Nahoru | #16
Pokud vezmeš v potaz rozetu 43z proti 40z originál tak maximálka cca 130 ti klesne přepočtem na zhruba 121 km/h. Stovkou pořád půjde jet asi celkem bez problémů a naopak možná bude i moto více držet rychlost do mírného kopce. Ono jet přes těch 110 na tom stejně není žádný med. Na takovou rychlost to rozmotám maximálně občas v nějakém raplu, ale pouze krátkodobě. Reálně s tím jezdím do 100 kmh. Je to fakt výborné přibližovadlo po městě a okolí. Teď na tom jezdím radši než autem. Za 3,5l neber to :).

Naposledy editováno 25.07.2019 14:43:20

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 12:29 | Nahoru | #17
Ale ono se to díky menšímu zatížení zase vytočí do vyšších otáček, takže ten pokles rychlosti možná ani nebude. Samozřejmě, že to bude lépe držet rychlost do kopce.

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 19:25 | Nahoru | #18
Díky za rady asi začnu s tou rozetou ( jen tak naokraj když dám dozadu větší rozetu dejme tomu o ty 3 zuby a ve předu primár nechám origo tak budu muset koupit nový řetěz ne? Protože budou 3 články chybět) Nebo jste měli na mysli i primární kolečko jestli to vůbec jde? Myslím menší primár o 3 zuby a větší sekundár o 3 abych nemusel kupovat řetěz nebo ho nadstavit?

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 21:40 | Nahoru | #19
V základu nemá žádný spodek, jízda utrpením, jezdím na krouťák a série nemá žádný ve spod do 4tis.

Nutnost u tohoto pincku pro mě asi toto:

rozříznout výfuk a vykuchat kat
EJK jednotka a správné nastavení - mám EJK na starý model, funguje na 2017 jak má, konektory pasovaly
zvětšit šnorchl na vzduch filtru
změnit převod, min o jeden zub méně vpřed + min 2 víc vzadu (myslím, že mám 13/43 a řetěz pův)
molitanový vzduchový filtr, případně KN

Po těchto úpravách už si i trochu hrábne a po přidání plynu z volnoběhu už celkem zabírá, není problém ostrý kopec za dva přidat a táhne jak béék
Pocity při jízdě na sérii - katastrofa - ale pro rohlíky důchodcem skvělé
Ostrá to nikdy nebude ale jede slušně.
Dále je počítat s tím, že takovou úpravou převodů se ztratí komfort jízdy po silnici, pak je to tak na 60-70km/hod a spíš ten TERÉN !

Bavím se o MR 2017 a výš.
Starší model má užší výfuk a difusor sání, ten nikdy takhle nejel, ať jsem dělal co jsem dělal..
Víc už nelze, pak už jedině ten BORE 300ccm

Naposledy editováno 25.07.2019 21:58:53

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 22:04 | Nahoru | #20
Díky za radu bohužel mám 2019 a je dva roky v záruce tak na řezání výfuku a zvětšování průchodu vzduchu můžu zapomenout nevím co by mi v případě záruky na to řekli, ale jak jsem se obával ta rychlost rapidně klesne tady psali že ne ale selský rozum mi říká že pojede o dost pomaleji tak teď jsem úplně na vážkách co s tím možná fakt koupím to EJK a KN filtr a uvidíme to se dá dát do původního stavu v případě reklamacky . Koukal jsem na e-bay a mají tam sety i s KN akorát je tam psáno 2017-2018 mod. Tak nevím zda li na 2019 něco nepozmenili aby to fungovalo

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

25.7.2019 v 22:56 | Nahoru | #21
bud měníš jenom rozetu +3 zuby , nebo jenom pastorek -1 zub kapišto? řetez by mohl vyjít , u pastorku stopro satčit bude , u rozety zaleží na tom jak moc je vytahanej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 08:42 | Nahoru | #22

Jamesrider250 píše: Díky, ale jak jsem se obával ta rychlost rapidně klesne tady psali že ne ale selský rozum mi říká že pojede o dost pomaleji


Selský rozum ti lže! Pokud přidáš 3 zuby na velké rozetě, tak při stejných otáčkách pojedeš místo 130 - 121, ale určitě se ten motor vytočí výš, takže to pojede skoro stejně. Tedy pokud to teď nejede těch 130 v omezovači. Podívej se, kde máš šponování řetězu, pokud je ke konci, tak by to mělo vyjít i se stávajícím řetězem. Určitě to vyzkoušej, je to levná varianta zvýšení tahu. U Mita je dokonce při otevření předepsáno změnit rozetu z 38 zubů na 43 zubů, a teprve poté to jede rychleji. Motor se konečně vytočí do o tolik vyšších otáček, že to přesáhne změnu převodu do pomala a dostane se na vyšší rychlost, a to zvýšení tahu je super a zároveň to dokáže jezdit i na nižší otáčky, než předtím. Například na 6-tku jede již od 4 tisíc. Předtím to nešlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 08:45 | Nahoru | #23

mito7 píše: Selský rozum ti lže! Pokud přidáš 3 zuby na velké rozetě, tak při stejných otáčkách pojedeš místo 130 - 121, ale určitě se ten motor vytočí výš, takže to pojede skoro stejně. Tedy pokud to teď nejede těch 130 v omezovači. Podívej se, kde máš šponování řetězu, pokud je ke konci, tak by to mělo vyjít i se stávajícím řetězem. Určitě to vyzkoušej, je to levná varianta zvýšení tahu. U Mita je dokonce při otevření předepsáno změnit rozetu z 38 zubů na 43 zubů, a teprve poté to jede rychleji. Motor se konečně vytočí do o tolik vyšších otáček, že to přesáhne změnu převodu do pomala a dostane se na vyšší rychlost, a to zvýšení tahu je super a zároveň to dokáže jezdit i na nižší otáčky, než předtím. Například na 6-tku jede již od 4 tisíc. Předtím to nešlo.


KN filtr ti zvýší výkon hlavně v nejvyšších otáčkách, dole se neprojeví. Ale ve spojení se změnou převodu se toho využije, takže ano, ale seřídit směs.

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 10:18 | Nahoru | #24
DejvGSR myslím dával 42z rozetu a řetěz ok. Když spojíš menší primární kolečko a větší rozetu tak se to malinko vykompenzuje, ale minimálně. Obecně lepší řešení je spíš více zubů vzadu.

(reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 11:12 | Nahoru | #25
.

Naposledy editováno 01.01.2021 14:18:06

1 reakcí na tento příspěvek Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 14:08 | Nahoru | #26
Efekt možná jo, ale skutečnost je až ve vysokých otáčkách, kde standartní filtr začíná škrtit průchod vzduchu více, než KN.

Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 14:32 | Nahoru | #27
Jestli chceš KN mám jeden přebytečný :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 21:28 | Nahoru | #28
.

Naposledy editováno 01.01.2021 14:17:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 21:42 | Nahoru | #29

HMS píše: Ale tady vysoké nikoho nezajímají, tady kuci ladí krouťák v nízkých pomocí filtrů a otevřených laufů tzn.placebo v plném proudu...


tři příspěvky a všechny rejpavý ,pokud memaš nic k tematu tak jdi do ...............

(reakce na) Honda crf250l 2019 zvýšení výkonu

26.7.2019 v 22:36 | Nahoru | #30
.

Naposledy editováno 01.01.2021 14:17:40
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8249 Dnes v 07:49 Ozzy_
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist