Motorka VFR800 Fi, zadni guma tak ve 3/4 zivotnosti, predni skoro nova (jen asi 4roky stary DOT)
Ja zadny extra pilot ale ani ne novacek
Ostra prava zatacka do kopce (pred Suchym vrchem od Jablonneho, pred odbockou k Vavrovce kdo to zna), rychlost mala ..tipuju kolem 30kmh
Nalitl jsem trochu rychleji nez obvykle tak klopim, rikam si pohoda tak rychle nejedu..a najednou v naklonu motorka povolila a ja lehl....motka doklouzla do pulky cesty,ja ke kraji.
Ja jsme v cajku,jen me poboliva rameno, obleceni taky ok, ani to v podstate neni znat, motorka podreny pravy bok...
A ted proc se to stalo? Mala rychlost na tak velky naklon? Moc velky naklon? Nepodrzela guma? (dnes je teplo ale jel jsem jen par km)
Zadni gumu jsme mel sjetou az na par mm ke kraji uz z rumunska predloni, predni kraj zajety nemela, ted je takovy jemne oskrabany.
Omlouvam s eza roman a mozna blby dotaz ale fakt by me zajimalo co bylo spatne abych se toho vyvaroval a nezacal se bat. Zitra vyrazim se zenou smer Slovensko:) Sice se me snazila presvedcit at jedem radsi na tigrovi ale poedeem na VFR at se nezacnu moc bat, i kdyz z naklonu asi zacnu mit ted strach tak jako tak (akorat musi aspon opravit blinkr, skrabance se poresi pres zimu)
Naposledy editováno 22.07.2019 15:22:24
1 reakcí na tento příspěvek Proč jsem spadl
diky, ja prave pridal naklon a vezl jsem se, fakt pdezrivam ze ta guma byla jeste studena no a ja to vzal moc. rozhodne jsme nijak nebrzdil nebo prudce neubiral plyn, nebyla to takova rychlost a cesta byla prazdna, prave jsme si rikal ze to doklopim no:) (coz je posun,jako maldej jsme dvakrat ze zatacky v male rychlsoti vyletel protoze jsem se klopit bal)
soustredi na padani mas na mysli co?ze se hodne pada? tak to by slo nez necham nalakovat kapoty, to asi udelam pres zimu:) ted mam fofry ale zkusim se ti ozvat pres SZ
a fakt si rad vazim
edit:
jinak predkem v naklonu jsem v tahlejsich zatackach uz brzdil a drzel v naklonu,ale ne v takovemhle. Podrazovat se snazim pred zatackou abych mel rezervu v tahu
edit2:
a v tehle zatacce jsem vubec nervozni nebyl prave..jen sem si rekl jedes rychlejsi,vic to sklop..a pak jeje,jdu dolu.)
Naposledy editováno 22.07.2019 19:18:32
Kolikrát stačí málo. Trochu přidáš náklon, přitom trochu ubereš a je to.
Nebo zpomalíš pod hranici, kdy to jde udržet plynem. ten třeba nepřidáš dostatečně.
Těch možností je mnoho.
Jasné, piš, jak budeš mít čas
A ještě jedna věc. Tvé VFR má duální systém brzd, je třeba počítat s tím, že brzdí obě dvě zároveň nebo v určité kombinaci, jak to Honda vytvořila.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |