bbg_listopad_2





Téma: Regulator
20.7.2019 v 08:51
Panove ma smysl tento regulator? Ocividne mi klesa napeti po pridani plynu... https://www.motonet...6d0dbm&isCatalog

Naposledy editováno 20.07.2019 08:51:49

Regulator

20.7.2019 v 12:18 | Nahoru | #1
Nech to prvně přeměřit, vím o dvou Triumph - ech co jim pošlo vinutí v altíku, abys neměl jeden regulátor navíc...

Regulator

20.7.2019 v 12:31 | Nahoru | #2
A jak se to meri prosim te?:) zklusel jsem dat merak na baterku a napeti po pridani plynu slo dolu, ale to mi neumaze kde je chyba ne? Diky...

Regulator

20.7.2019 v 22:43 | Nahoru | #3
Změř před regulátorem výstup z alternátoru a za ním

Regulator

20.7.2019 v 22:56 | Nahoru | #4
jestli ti při zavření plynu za jízdy stoupne napětí o 0,1 až 0,2V tak je to normální - je to pravděpodobně spotřeba cívek. Také poklesne napětí o 0,1 až 0,3 V když se regulátor hodně a dlouho zahřeje.

Naposledy editováno 20.07.2019 22:57:41

Regulator

21.7.2019 v 09:36 | Nahoru | #5
1- zmer stejnosmerne napětí na baterce při vonobehu a při zvýšených otáčkách, bude-li menší než 13,5, někde je chyba
2- nápis sem výsledek a já ti napíšu co dal

Regulator

21.7.2019 v 15:58 | Nahoru | #6
Meril jsem opet pres baterku a pri prisavani plynu slo napeti az cca 13,44...nevim kde mam merit regulator/alternator. Musim vyhledat nejakyho odbornika...

Regulator

22.7.2019 v 08:15 | Nahoru | #7
13,4 V není totální katastrofa, ale udělej dale:
Z alternatoru vede svazek kabelu, jdi po něm až ke konektoru, rozpoj ho a najdeš 3 kontakty.
Mezi sebou je zmer (střídavě napeti) při volnobehu a při zvýšených otáčkách. Hodnoty by měly být na každé fázi stejné.
Vypní motor a zmer to samé (odporem ). Vše musí být nekonecno.
Napiš výsledek.

Naposledy editováno 23.07.2019 11:43:56

Regulator

22.7.2019 v 16:18 | Nahoru | #8

Regulator

22.7.2019 v 18:08 | Nahoru | #9


Zde je meren odpor na altiku, ale nevim zda ho mam nastaven dobre. Jinak mereni na baterce pokleslo na 13, 43 a pak slo nahoru...cca 3-5tis otacek

Regulator

23.7.2019 v 09:23 | Nahoru | #10
Nastav na meraku hodnotu 200 (mezi diodou co jsi tam mel na jedne foto a tim, co jsi tam mel na druhe foto). Promer rozpojeny konektor (vystup ze statoru) tak, ze propoj prvni kontakt s druhym, pak s tretim a druhy se tretim, poradi je jedno. Vysledek by mel byt nekonecno.
Pak nastav v rezimu meraku na stupnici ACV hodnotu 200 a to same promer pri bezicim motoru na volnobeh a treba pri 4000 ot.
Obe mereni by na kazde fazi mely ukazovat stejne hodnoty, pri otackach 4000 take stejne, ale vyssi nez na volnobeh.
Ale to uz se opakuji.

Regulator

23.7.2019 v 12:42 | Nahoru | #11
Prvni mereni odporu dopadlo pri nastaveni 200, ze volmetr piska a pri behu ukazuje -1...druhy mereni ACV ukazovalo cca 26 na volnobehu a pri cca 4tis/ot. cca 50+-

Regulator

23.7.2019 v 12:59 | Nahoru | #12
Oprava: odpor pri druhem mereni ukazuje 0,07

Regulator

23.7.2019 v 13:03 | Nahoru | #13
Vyborne:
pokud tedy mereni odporu bylo u kazdeho (1 a 2, 1 a 3, 2 a 3 konektoru) stejne (3x-1), neni tam zkrat.
pokud mereni ACV bylo u kazdeho (1 a 2, 1 a 3, 2 a 3 konektoru) stejne (3x26V a 3x50V), jsou vsechny faze OK.
Tzn. ze stator je v poradku a muzes ho jako zavadu vyloucit.
Ted je treba projit ty konektory a spoje mezi statorem, regulatorem, baterkou a vsechny kostrici spoje na ram.
Rozpojit, ocistit, spojit. Nepodcenovat tento krok, je to vazne dulezite.
Pokud ani to nepomuze, bude blbnout regulator, ale jeste neni uplne vadny, protoze dava 13,4 jak meris na baterii.
Bud s tim jezdit normalne dal a obcas dobit baterku nabijeckou, nebo sehnat novy.

Regulator

23.7.2019 v 13:07 | Nahoru | #14
Tak to meni situaci, je tam zkrat a stator je v haji.
Tu tvoji opravu jsem cetl az po napsani prispevku.
Jo a ten odpor mer s vypnutym motorem.

Naposledy editováno 23.07.2019 13:08:58

Regulator

23.7.2019 v 13:45 | Nahoru | #15
Meril jsem odpor jeste xKrat, a neustale ukazuje -1 a piska...

Regulator

23.7.2019 v 13:47 | Nahoru | #16
ACV ukazuje cca 24 na vsech x mereno

Regulator

23.7.2019 v 13:50 | Nahoru | #17
Tak ted tomu nerozumim, pises ze jedno mereni odporu ukazuje 0,07 a pak pises ze vsechny mereni odporu jsou nekonecno (-1)??
Takze pokud tam nameris hodnotu, je to spatne. Pokud nekonecno, je to OK a rid se prispevkem vyse, co delat dal.

Naposledy editováno 23.07.2019 13:55:21

Regulator

23.7.2019 v 13:56 | Nahoru | #18
Natáhni dráty z regulátoru přímo na baterku (ideálně s pojistkou na + vodiči). V origo vedení budou odpory a pak je z toho regulátor zmatenej. Řešil jsem to samé na Speed Triplu 955.

Regulator

23.7.2019 v 16:52 | Nahoru | #19
To mereni jednou bylo opravdu s 0,07 pak uz ok, jeste to parkrat zkusim. Vycistim a uvidim co bude masina delat za jizdy...

Diky moc panove za rady, pomohlo a uvidim co z toho bude dal:)

Regulator

24.7.2019 v 20:48 | Nahoru | #20
A pak dej vědět co a jak
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manual speed triple 2007 Triumph Speed Triple draxis 0 Dnes v 19:38 draxis
Speed Triple ztráta výkonu Triumph Speed Triple Dermi83 3 14.10.2019 v 10:59 xb
Speed - termostat var vody u zhaslé... Triumph Speed Triple opic26 8 6.10.2019 v 00:10 jawakain
Spojkový koš Triumph Speed Triple gr3p 5 1.10.2019 v 12:08 zdenysrx6
řazení Triumph Speed Triple gr3p 2 19.9.2019 v 20:50 gr3p

TOPlist