Spojkou to na 99% nebude.
Naposledy editováno 24.07.2019 23:05:33
Jestli tam máš karbec 2924SBD17b tak má být hlavní tryska 90 případně 88 kdyby to bylo moc bohatý a volnoběžná 50 a bohatost směsi na 1/4 otáčky.
Prohnutou přírubu srovnat tak že dáš na sklo šmirgl, na ten šmirgl postavíš karbec přírubou a budeš jí po tom šmirglu jezdit a kontrolovat vedle na skle jestli už ta škvíra mezi sklem a přírubou mizí. Jde použít i širokej jemnej pilník kterej si položíš na stůl či ponk. Rovnat to nějak násilím nedoporučuju, můžeš to urvat. Pokud je křivej protikus příruby na motoru tak jedině srovnat pilníkem.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa škube při rozjezdu
Cukání - pokud to jistě není už směsí (mně cukala bohatá 175/356 jak prase a 125 Čz to samé, po seřízení karbenátku a výměně hlavní trysky protože tam byla tryska z 250-ky cukatury zmizela) , mohl by to cukání způsobovat volnej nebo křivej koš spojky nebo spojkový ložisko vyběhaný. Vyběhanej - protaženej primární řetěz by to mohl mít na svědomí taky.