Téma: Výběr motorky s kardanem
19.7.2019 v 18:00
Mám několik let Suzuki Intruder M800,2005. Motorka mi vyhovuje hlavně na cca 100km pohodové kochačky kolem komína a rozhodně se jí nechci zbavovat. Často ale pošilhávám ještě po druhé motorce k ní, ideálně nějaké střední cestovní (enduro) něco jako V-Strom, Versys, Tracer... Bohužel jsem si tak zvykl na pohodlnost bezúdržbového kardanu, že již nechci motorku s řetězem. Nechápu, proč se výrobci tak málo soustředí na moto s kardanem. Přitom vnímají pohodlnost řidičů, kterým už se ani nechce na motorce řadit a čím dál více nabízejí automatické převodovky.
Nemáte přehled o nabídce vhodných motorek s kardanem? (kromě BMW 1200-1250 GS, Yamaha FJR 1300) Díky.
Nemáte přehled o nabídce vhodných motorek s kardanem? (kromě BMW 1200-1250 GS, Yamaha FJR 1300) Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky s kardanem
Jednou za rok (nebo za dva) vyměnit olej, ale jo, údržba to je...
Spíš jak se něco rozjebe, to je paráda...
Spíš jak se něco rozjebe, to je paráda...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky s kardanem
Proč né normální řetěz a scottoiler?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky s kardanem
Bozo> já měl vždy motorky s řetězem, ale po zkušenosti s kardanem se těžko vrací zpět
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky s kardanem
dakarista> Proto to píšu. Automatický mazání řetězu funguje. Jestli chceš kardan kvůli pohodlnosti (což chápu), tak automatický mazání ti poskytne to samý za třetinu ceny, budeš si moct vybrat motorku jakou budeš chtít a ještě ušetříš něco na váze.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky s kardanem
Díky za dosavadní tipy. Některé jsem ani netušil. Motorky FJR, GS 1200... jsou pro mě zbytečně moc, neplánuji cestovat kontinenty...nevyužil bych je. Pro mě škoda.
I když zrovna Yamaha FJR 1300 a Honda 1200 CrossTourer (škoda, že je Honda čtyřválec) se mi moc líbí.
Raději něco z těch tipů ze středních kubatur. Kardan je fakt návyková věc. Zvykl jsem si, že mi stačí lít benzin, dofouknout kola a občas motorku umýt (a i toho mytí je díky kardanu potřeba méně). Zbytek servis. Škoda, že je tak malá nabídka moto s kardanem. Řada lidí by si za tento komfort ráda připlatila. Bohužel na to výrobci dosud
nějak nepřišli.
I když zrovna Yamaha FJR 1300 a Honda 1200 CrossTourer (škoda, že je Honda čtyřválec) se mi moc líbí.
Raději něco z těch tipů ze středních kubatur. Kardan je fakt návyková věc. Zvykl jsem si, že mi stačí lít benzin, dofouknout kola a občas motorku umýt (a i toho mytí je díky kardanu potřeba méně). Zbytek servis. Škoda, že je tak malá nabídka moto s kardanem. Řada lidí by si za tento komfort ráda připlatila. Bohužel na to výrobci dosud
nějak nepřišli.
Výrobci to vědí moc dobře, ale taky vědí, že takový pohon kardanem je oproti řetězu daleko těžší, složitější a hlavně dražší a tím zvedá taky cenu nové motorky.
Však se koukni na jakých motorkách ty kardany jsou, na už tak drahých velkých cesťákách...
Snad vyjímkou je Honda NTV Revere, ale to už je taky historie...
Však se koukni na jakých motorkách ty kardany jsou, na už tak drahých velkých cesťákách...
Snad vyjímkou je Honda NTV Revere, ale to už je taky historie...
Jestli chceš cenduro s kardanem a trváš na střední kubatuře, tak z těch rozumně dostupných ti zbude jen Moto Guzzi V85TT. Zbytek už zmizel v propadlišti dějin a nebo všichni používají řetěz...
Pokud se přeneseš přes to, že to bude 1200 , tak je ten výběr o něco větší (Tiger Explorer, Super Tenere, Stelvio, CrossTourer, R 1250 GS, R 1200 GS, R 1150 GS a případně jejich deriváty víc orientované na silnici R, RT, RS).
Pokud se přeneseš přes to, že to bude 1200 , tak je ten výběr o něco větší (Tiger Explorer, Super Tenere, Stelvio, CrossTourer, R 1250 GS, R 1200 GS, R 1150 GS a případně jejich deriváty víc orientované na silnici R, RT, RS).
zahadnytajemny> No vyrobci na pohodli a jednoduchost prisli a proto se delaji i velkoobjemove skutry. Remen ve variatoru vydrzi pomerne dlouho a jeho vymena je velmi jednoducha.
Pak je jeste jeden zpusob pohonu, ale ten uz spada myslim jen mezi "klasiky", protoze posledni moto/skutr s nim byl vyroben v roce 2016. Vespa PX a dalsich jejich starsi modely. To ma pohon primo zadni hnaci hridel
Pak je jeste jeden zpusob pohonu, ale ten uz spada myslim jen mezi "klasiky", protoze posledni moto/skutr s nim byl vyroben v roce 2016. Vespa PX a dalsich jejich starsi modely. To ma pohon primo zadni hnaci hridel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky s kardanem
Bozo> Není nad motorku zasranou od maziva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky s kardanem
_Michal> Je potřeba ho seřídit.
edit: písmenko
Naposledy editováno 22.07.2019 15:19:56
edit: písmenko
Naposledy editováno 22.07.2019 15:19:56
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky s kardanem
Na německym bazaru(mobile.de)jsem viděl Fazera předělanýho z řetězu na řemen, to by mi asi vyhovovalo nejvíc. I když nevím, jakou výdrž takový řemen může mít. (byl myslím ozubený-nejspíš)
Přesně tak...díky za tipy. Momentálně mě opravdu nejvíc zaujala Moto Guzzi V85 TT. Já mám nyní v garáži Japonce a tohle je Italka,
takže z toho plyne lehká obava. Procházel jsem nějaké testy a i v nich se právě ukazuje, že to není "sterilní a bezchybná" motorka.
Zkusím vyhledat testů a recenzí ještě víc, ideálně sám vyzkoušet. Spíš jsem na pozoru v tom, že některé názory testujících jsou dost protichůdné.
Např. na vibrace a na projev a výkon motoru. Pro někoho úžasný živý motor, výborný od spodku, jiný by mu hádal o 10-15 koní méně a dole mrtvo.
Asi se vyplatí ještě chvilku počkat, jak tuto novinku víc prověří čas. Taky z druhé ruky, komu nesedla, zatím nekoupím a dávat přes 300 tis. za novou
se mi momentálně úplně nechce. Ale výborný tip.
takže z toho plyne lehká obava. Procházel jsem nějaké testy a i v nich se právě ukazuje, že to není "sterilní a bezchybná" motorka.
Zkusím vyhledat testů a recenzí ještě víc, ideálně sám vyzkoušet. Spíš jsem na pozoru v tom, že některé názory testujících jsou dost protichůdné.
Např. na vibrace a na projev a výkon motoru. Pro někoho úžasný živý motor, výborný od spodku, jiný by mu hádal o 10-15 koní méně a dole mrtvo.
Asi se vyplatí ještě chvilku počkat, jak tuto novinku víc prověří čas. Taky z druhé ruky, komu nesedla, zatím nekoupím a dávat přes 300 tis. za novou
se mi momentálně úplně nechce. Ale výborný tip.
Měl jsem stejné pocity, jako píšeš Ty. Taky kvůli protichůdným recenzím.
Ale čeho se nebojíš, to v životě nestojí za to.
Guzzi asi není lamač rekordů v žádném směru, ale ten pocit...
Asi ty reakce v recenzích jsou proto, že to není žádná služka, ale vášnivá italská holka. Ne, že by zlobila v zatáčkách, to ne. To je hodná. Ale občas se lekneš, jestli se něco nekazí, ale pak zjistíš, že ne. Že ty zvuky jsou vlastnost.
Naposledy editováno 24.07.2019 13:24:20
Ale čeho se nebojíš, to v životě nestojí za to.
Guzzi asi není lamač rekordů v žádném směru, ale ten pocit...
Asi ty reakce v recenzích jsou proto, že to není žádná služka, ale vášnivá italská holka. Ne, že by zlobila v zatáčkách, to ne. To je hodná. Ale občas se lekneš, jestli se něco nekazí, ale pak zjistíš, že ne. Že ty zvuky jsou vlastnost.
Naposledy editováno 24.07.2019 13:24:20
Od té doby, co jsem osedlal Moto Guzzi, jsem nejel na motorce, která by mě zaujala natolik, abych alespoň na chvilku zaváhal ji za Guzzi vyměnit...
Jasně, neměl jsem tu čest s Nortonem, nebo třeba s Voxanem, ale to, co nabízí dnešní produkce mne příliš neoslovuje...
Dokonalost, plynulost, jemnost...? Děkuji, nechci...
Jasně, neměl jsem tu čest s Nortonem, nebo třeba s Voxanem, ale to, co nabízí dnešní produkce mne příliš neoslovuje...
Dokonalost, plynulost, jemnost...? Děkuji, nechci...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder | OndrovoMotoStory | 13 | 27.2.2024 v 17:08 1Gabo |
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder | tahgun | 15 | 23.11.2022 v 11:39 Medved |
Co se to stalo s cruisery Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Su... | peta.mar | 24 | 15.7.2022 v 05:02 Yura |
Motor suzuki M 800 Suzuki M 800 Intruder | Alg3na | 2 | 13.6.2022 v 15:42 fatesmaker |
Cukání a zhasnutí motoru Suzuki M 800 Intruder | Qqww | 2 | 2.5.2022 v 07:23 Qqww |