globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Africa vyteklé tlumiče
Přátelé před několika dny jsme se vrátili z Kavkazu, kde jsme si užili super poježdění. Musím se s vámi ale podělit o situaci, která mě velmi zklamala. Jeli jsme ve složení 3x Honda Afrika (2017) 2x Triumph Tiger 800XC a jedna Yamaha XT 660 z Tenere.
A zkráceně dvěma ze tří Afrik vytekly tlumiče. Z ničeho nic, nerosily prostě hned vytekly. Obě Afriky byly servisovány u dealera v Brně. Jedna má najeto 16 tisíc kilometrů a je ještě v záruce, druhá má 20 tisíc km a měsíc už v záruce není. Dnes se dealer v Brně vyjádřil tak, že mi to sice opraví ale protože už je měsíc po záruce tak na záruku to nejde. (děkuji) Přidal i to, že stejný problém mají nové modely Afriky a že i "oprava" nezaručí, že se to v budoucnu nestane znovu.
Proto Vás tímto varuji a uvádím, tak jak to je. Znám další majitele Afrik a všichni to dřív nebo později řešili. Triumphy ve skupině mají najeto 50 a 70 tisíc, jeli stejné cesty co my a tlumiče bez problémů.

Tímto u mě jako majitele Afrika celkem spadla. Ano z Kavkazu jsem dojel ale bylo to krušných 5 tisíc kilometrů, při kterých vám olej z vidlic teče přímo do brzd na destičky a kotouč. Jak to brzdilo si asi dokážete představit. Také se mi velice líbí postoj autorizovaného servisu Honda Brno. Chápu, že tlumiče nejsou věčné ale 16 a 20 tisíc by snad měli při jednoduché péči dát.

Více viz video a rovněž přidám video z dronu, Kavkaz stojí za návštěvu!




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa vyteklé tlumiče

20.7.2019 v 00:58 | Nahoru | #1

vilemx píše: assassin> Jak jsem psal výše, podle mého názoru by ty Magnumy funkčností i pevností pro 95 % případů použití CRF bohatě stačily. Jenže kdo by si dnes koupil velkou motorku bez USD vidlí??? Vždyť by byla pro smích. Jasně, vývoj jde dopředu. Přesto mi USD řešení přijde jako zbytečné riziko pro použití na dálkové cestování ve sra**kách. Stejně jako třeba zadní centrál s nezakrytou pístnicí nebo hned 8 pístků v předních brzdách....



ja mam dojem, ze zrovna s magnumama bylo docela dost problemu, vcetne uniku oleje.
ano dneska uz nikdo nebude chtit dalkove cestovat na slaby motorce a silna motorka proste vyzaduje slozita a mene spolehliva reseni co se podvozku, brzd atd tyka. Zvlast kdyz k cestovani mimo civilizaci pouziva tyhle stroje male procento lidi - tezko pak bude motorka konstruvana pro tohle male procento, pak totiz nebude vyhovovat te vetsine ktera si ji koupi...

Naposledy editováno 20.07.2019 00:59:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa vyteklé tlumiče

20.7.2019 v 01:37 | Nahoru | #2
assassin> Beru to asi moc naivně, ale když vezmu třeba takové Varadero (stejný výkon jako CRF, ale je o pár desítek kg těžší, než CRF) které mělo tu nejobyčejnější 43 mm klasickou vidlici, tak v porovnání s tím by pro CRF musela stačit cca 50 mm vidle s moderní konstrukcí cartridge. Ano, doba pokročila, nároky i měřítko už je jiné, ale stačí se podívat, kam se za deset let posunuly vnitřky vidlic. Z kovařiny to je najednou hodinařina.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 Dnes v 07:49 Koudy01
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR


TOPlist