A zkráceně dvěma ze tří Afrik vytekly tlumiče. Z ničeho nic, nerosily prostě hned vytekly. Obě Afriky byly servisovány u dealera v Brně. Jedna má najeto 16 tisíc kilometrů a je ještě v záruce, druhá má 20 tisíc km a měsíc už v záruce není. Dnes se dealer v Brně vyjádřil tak, že mi to sice opraví ale protože už je měsíc po záruce tak na záruku to nejde. (děkuji) Přidal i to, že stejný problém mají nové modely Afriky a že i "oprava" nezaručí, že se to v budoucnu nestane znovu.
Proto Vás tímto varuji a uvádím, tak jak to je. Znám další majitele Afrik a všichni to dřív nebo později řešili. Triumphy ve skupině mají najeto 50 a 70 tisíc, jeli stejné cesty co my a tlumiče bez problémů.
Tímto u mě jako majitele Afrika celkem spadla. Ano z Kavkazu jsem dojel ale bylo to krušných 5 tisíc kilometrů, při kterých vám olej z vidlic teče přímo do brzd na destičky a kotouč. Jak to brzdilo si asi dokážete představit. Také se mi velice líbí postoj autorizovaného servisu Honda Brno. Chápu, že tlumiče nejsou věčné ale 16 a 20 tisíc by snad měli při jednoduché péči dát.
Více viz video a rovněž přidám video z dronu, Kavkaz stojí za návštěvu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa vyteklé tlumiče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa vyteklé tlumiče
vilemx píše: assassin> Jak jsem psal výše, podle mého názoru by ty Magnumy funkčností i pevností pro 95 % případů použití CRF bohatě stačily. Jenže kdo by si dnes koupil velkou motorku bez USD vidlí??? Vždyť by byla pro smích. Jasně, vývoj jde dopředu. Přesto mi USD řešení přijde jako zbytečné riziko pro použití na dálkové cestování ve sra**kách. Stejně jako třeba zadní centrál s nezakrytou pístnicí nebo hned 8 pístků v předních brzdách....
ja mam dojem, ze zrovna s magnumama bylo docela dost problemu, vcetne uniku oleje.
ano dneska uz nikdo nebude chtit dalkove cestovat na slaby motorce a silna motorka proste vyzaduje slozita a mene spolehliva reseni co se podvozku, brzd atd tyka. Zvlast kdyz k cestovani mimo civilizaci pouziva tyhle stroje male procento lidi - tezko pak bude motorka konstruvana pro tohle male procento, pak totiz nebude vyhovovat te vetsine ktera si ji koupi...
Naposledy editováno 20.07.2019 00:59:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |