máte už nějaké postřehy?
Naposledy editováno 14.07.2019 19:06:39
Naposledy editováno 11.10.2020 11:18:30
Jsem na tom úplně stejně. Hlavní kritériu proč nejnovější model byl "Duální Bluetooth modul umožňuje komunikaci mezi jezdci s hudbou/rádiem v pozadí" což uvádí ve funkcích.
Pokud se mi nedostane od výrobce informace, kdy to odstraní, vracím to. Z mého pohledu je to nesplnění funkcionality výrobku.
M.
EDIT: Sdílení hudby šlo už i u Touru, to bych asi nebral jako novinku, ale navigační pokyny a současně interkom, to už jako novinka proklamováno bylo.
Naposledy editováno 12.10.2020 14:08:22
Přišel mi email, že je to předáno výrobci. Tak čekám na vyjádření.
Interphone Tour měl sdílení hudby ale nepřepokládám, že na pozadí během komunikace interkomu.
To by měl umět až Avant díky duálnímu Bluetooth 5.
Já mám právě u svého Avantu pochybnosti ohledně technologie dual Bluetooth 5. Jednotka by měla být schopná posílat dva signály současně.
Z netu.
Funkce Bluetooth 5.0 také umožňuje novou skvělou funkci, která umožňuje současně přehrávat zvuk ve dvou připojených zařízeních. Jinými slovy, můžete mít k telefonu dvě páry bezdrátových sluchátek a streamovat je do obojího najednou, a to vše přes standardní Bluetooth. Nebo můžete přehrávat zvuk na dvou různých reproduktorech v různých místnostech. Dokonce můžete vysílat dva různé zvukové zdroje do dvou různých zvukových zařízení současně, takže dva lidé mohou poslouchat dvě různé skladby hudby, ale vysílané ze stejného telefonu.
Pokud by to tak nebylo, tak jsme si koupili Toura v novém obalu. Ale za větší peníze.

1 reakcí na tento příspěvek Interphone Avant
Kazdopadne cim vic subjektu a potazmo i prodejcu se jim ozve, tim vetsi mame sanci na napravu.

Jinak vyjádření servisního střediska značky Cellular.
(Nemáme žádné informace, že by byl obecně problém s uvedenými funkcemi.
Obě funkce je nutno před použitím aktivovat v menu nastavení, popis použití je uveden v návodu k produktu.
Pokud má zákazník s funkčností problémy, může samozřejmě zboží reklamovat.)
Škoda, že se tu nevyjádří i další majitelé ať máme přehled, zda je to softwarem nebo ojedinělou jednotkou.
Už jsem opravdu zoufalý. Napsal jsem výhradnímu distributorovi pro ČR firmě RECALL s.r.o. zda nám může nějak pomoct, třeba tím že tam má nějaký kontakt a prosadí aby nám už konečně někdo odpověděl. Víc už asi nedokážu zařídit, zkusil jsem už všechno.
Obávám se, že na řešení problému je nás málo.
Pokud bude příští rok motosalon v Brně, tak se ke stánku Internprhone rozhodně zastavím a nechám si to vysvětlit.
Uvažoval jsem o CARDU, ale jezdil jsem s kamarádem s AVANTem (AVANT - TOUR anebo 2x AVANT - TOUR) a spojení bylo super lepší než TOUR - TOUR, jedině kdy jsem měl problém s kvalitou spojení bylo spojení TOUR - SPORT anebo TOUR - Sena, Senu jsme museli každý den znovu párovat, jak jsme vypnuli interkomy, tak Sena už TOUR nepřipojila.
Zatím nemám s AVANTem žádnou zkušenost, tak nebudu hodnotit. TOUR mi fungoval 2 roky bez problémy, jediná závada je utržená krytka (gumová zátka) nabíjecího konenktoru. Do Schuberth C3 Pro jsem si koupil PRO SOUND sadu (lepší sluchátka a mikrofon) a zvuk je rozhodně lepší než standardní sada.
Co mě na TOURu hodně štvalo, tak to byla hlasitost pokynů navigace anebo zvonění telefonu, vše jsem nastavil v appce, ale jednou za čas jsem to musel překontrolovat, jinak mi "výkřik" navigačního pokynu šel utrhnout uši, tak uvidím jak bude AVANT držet uložené nastavení. Nejspíš stojí appka za prd ...
Jinak dosah 1,5-2km je reálný a sám jsem ho vyzkoušel na okraji Prahy, řídká zástavba, jedna jednotka zůstala mezi domy a já jsem odjížděl střídavě mezi RD, přes malý kopeček, lehce do dolíku a dostal jsem se až na 2km, ale při návratu se jednotky spojili až když byly na vzdálenost okolo 1km, ale hustý les, velké kopce a hustá zástavba dosah zkjracují.Nejlepší připojení k mému TOURu měl kamarádův AVANT. AVANT a TOUR a SPORT jsou vzájemně kompatibilní, stejné držáky na přilbě a stejné konektory, proto jsem přikoupil k TOURu AVANT.
Naposledy editováno 08.02.2021 20:20:09
Jsem z toho už frustrovaný. Během jízdy, kdy se necháváte navigovat podle navigace se skoro nedá komunikovat s baťůžkem.
Hlavně když jedete přes město.

Přesto, že sdílení GPS pokynů má Avant v technické specifikaci, nikdy se mi to nepodařilo naklikat.

1 reakcí na tento příspěvek Interphone Avant
2 reakcí na tento příspěvek Interphone Avant
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interphone Avant
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interphone Avant

Pri sparovanych jednotkách (ak sú len dve), si na prvej prilbe pustite hudbu. Z mobilu, gps, ľubovoľný BT zdroj. Vypnite aktívne spojenie medzi jednotkami (nedokážete sa rozprávať, pomocou krátkeho stlačenia zadneho tlacitka). Podržte tlačítko UP (zadné horné) po druhé pipnutie. Po druhom pipnuti ho hneď pustite. Po uvoľnení zaznie ešte jedno pipnutie, vyšší ton, a do cca troch-štyroch sekúnd sa v druhom interkome objavi hudba.
Návod navyše píše, že tým istým spôsobom sa zdieľanie hudby aj ukončí. Nie je to pravda. Zdielanie sa ukončí re-aktivovanim aktívnej komunikacie krátkym stlačením tlačítka interkom (zadné on/off tlačítko) na ľubovoľnej z jednotiek. Tým pádom sa hudba v prvej jednotke ktorá hudbu zdieľala dá opäť na úroveň podľa nastavenia "mix level" a komunikácia sa obnoví. POZOR, NASTAVENIE MIX LEVEL NESMIE BYT NA DISABLED. V TOM PRIPADE NEBUDETE POCAS AKTIVNEJ KOMUNIKACIE NIKDY HUDBU POCUT. BUDE POTLACENA NA UROVEN NULA. Ani toto nevysvetľuje návod úplne presne. Užívateľ by mohol chápať pojem DISABLED ako vypnutie funkcie, čo by znamenalo, že k potlačeniu hudby vôbec nedôjde. Avšak opak je pravdou. Myšlienka je taká, že obidve kominukujuce strany nemajú potrebu so sebou hovoriť, tak nemajú aktívne spojenie, sú len sparované, tým pádom akože o sebe vedia len vedia. Jednotka zdiela hudbu dvojke. V čase keď chcieť niekto niekomu niečo povedať, aktivuje spojenie zadným tlacitkom, vybavi to a spojenie opäť vypne. K opätovnému zdieľaniu hudby ale nedôjde. Opäť nedomyslene. Musí sa na novo aktivovať.
Naposledy editováno 14.10.2022 08:49:49