Speedy Přidat reklamu

Téma: Vzduchový filtr K&N
Dobrý den všem,

v jednom z předchozích témat jsem psal o dobývání akumulátoru u BMW R 1100 S.
Povedlo se a když už jsem musel vyndat Airbox, kouknul jsem se na vzduchový filtr. Wow nikdy jsem neviděl tak špinavý filtr. Nikdy. Je tam vzducháč od firmy K&N. Na stránkách jsem nalezl, že tento filtr je možné opakovaně vyprat
("Tyto filtry jsou prací, nemusí se tedy měnit. Firma K&N poskytuje záruku na funkčnost těchto filtrů 10 let nebo 1 milion mil.").
Vypral jsem v benzinu, kolik sajrajtu z toho teklo si neumíte představit.
Ale co po umytí ? Výrobce filtru píše ("Po usušení naimpregnovat filtr olejem K&N. Nepoužívat jiné oleje než od firmy K&N.").
No po pravdě se mi nechce kupovat nějaký olej za 4 kilča. Tak se ptám, jestli můžu olej nastříkat něčím jiným ? WDčko, nebo silikonový olej, nebo rozprášit normální olej ?

Co vy na to ?

Děkuji

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

18.7.2019 v 11:14 | Nahoru | #91

MartasUS píše: Myslím si, že to každý moc prožívá kolem vzduchových filtrů....... FILTR PROPOUŠTÍ VÍC ......., ale otázka je jestli je to vůbec špatně Ve válci se pálí benzín a jde z toho taky bordel a saze tudíž nějaký mikro... nano ... piko bordel v nasátém vzduchu ve válci je úplně ukradený a v K&N to asi vědí a tak nechají pouštět přes jejich filtry prostě víc vzduchu. Když něco prolítne tak to stejně shoří



takovejch veci co jsou vyhajpovany marketingem a pritom k nicemu se prodava mraky ...

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

18.7.2019 v 12:05 | Nahoru | #92

MartasUS píše: Myslím si, že to každý moc prožívá kolem vzduchových filtrů....... FILTR PROPOUŠTÍ VÍC ......., ale otázka je jestli je to vůbec špatně Ve válci se pálí benzín a jde z toho taky bordel a saze tudíž nějaký mikro... nano ... piko bordel v nasátém vzduchu ve válci je úplně ukradený a v K&N to asi vědí a tak nechají pouštět přes jejich filtry prostě víc vzduchu. Když něco prolítne tak to stejně shoří



Jasně, třeba zrníčka pylu shoří, ale křemenný prach (jemný písek), ten při těch teplotách, co jsou ve spalovacím prostoru určitě neshoří a jistě má nesrovnatelně lepší abrazivní schopnosti než případné saze z moc bohaté směsi.

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N

18.7.2019 v 12:10 | Nahoru | #93
Tak hodnotit filtr podle toho, že není za nějakou dobu zasranej, to je trochu úlet.. Ten filtr je tam od toho, aby byl zasranej on a ne doškrábaný a zasraný věci za ním.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

18.7.2019 v 12:18 | Nahoru | #94

colossus09 píše: Sonicek> A uz jsme u toho zase....Prosim te muzes mi vysvetlit na zaklade ceho, jakych vlastnich studii a svych zkusenosti, jsi prisel na to, ze uz v zakladu je KN docela na hovno a ma DOST MIZERNOU FILTRACI? Vysvetli mi to. Nechci aby jsi mi tady napsal jako nekteri jedinci, ze jsi cetl, ze nejaky franta pepa a renomovany casomis atd. naspali ze to je na hovno. Kolik jsi odrovnal motoru ty osobne kolik jsi tech motoru rozebral po pouziti KN, kolik jsi s nim najel KM v aute nebo biku. Ted neresim jestli udelal nebo neudelal dobre protoze nehledal kone. Prestante uz konecne mystifikovat lidi proboha.



Téma: Mýtus jménem KN filtr
Naměřené hodnoty z laboratoře při stejných podmínkách pro všechny filtry asi těžko vyvrátíš, že? Tak už si to připusť, KN je nahovno.

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

18.7.2019 v 12:55 | Nahoru | #95
Barney> Díky, ten článok som si pamätal, no nemal som kópiu :)

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

18.7.2019 v 14:28 | Nahoru | #96
ynzha> Jasně, ale předpokládám, že se filtr pravidelně mění. Tohle vypovídalo o tom, že se dlooouho neměnil. Zřejmě se předchozímu majiteli k němu moc nechtělo ( nedivím se, ten přístup není jen šup, šup.
|Ale takhle jsem to myslel, že byl zajebanej jako humusák.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

20.7.2019 v 08:23 | Nahoru | #97

Barney píše: Téma: Mýtus jménem KN filtr
Naměřené hodnoty z laboratoře při stejných podmínkách pro všechny filtry asi těžko vyvrátíš, že? Tak už si to připusť, KN je nahovno.



No original filtr v tomto zachytíi 99.9 % meřenych nečistot, K&N 98.38 % Já bych z toho nedelal záběry že KN filtruje nahovno, ale že KN zachytí o 1.5% méně nečistot. Projeví se to vůbec nějak negativně? Nebo se zkrátí životnost agregátu o 1.5%? nebo o kolik? V článku vůbec není specifikovaná velikost prachových částic. Zrnko písku které by asi problém dělalo nejspíš nepropustí žádný z nich. Jestliže propustí částice větší ne 5 mikronů skončí v oleji a následně v olejovém filtru. Jestliže propustí částice menší než 5 mikronů tak ty ničemu nevadí, olejový filtr je také neřeší. Co se týká propustnosti filtru tak v tomto případě skutečně KN nic nepřinese. Ale určitě se to nedá takhle zobecnit. Ze své zkušenosti na karburátotové moto se deklarovaná propustnost projevila dost výrazným ochuzením směsi kterou bylo nutno kompenzovat, jinak to jelo na hovno. Jinak po 120000 km s tímto filtrem motor litá jako drak, vevnitř čistý jako sklo, žádné usazeniny usazeniny prachu v rozích karterů nebo vany čímž se taky často straší.

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

20.7.2019 v 08:54 | Nahoru | #98

petrvtr_new píše: No original filtr v tomto zachytíi 99.9 % meřenych nečistot, K&N 98.38 % Já bych z toho nedelal záběry že KN filtruje nahovno, ale že KN zachytí o 1.5% méně nečistot. Projeví se to vůbec nějak negativně? Nebo se zkrátí životnost agregátu o 1.5%? nebo o kolik? V článku vůbec není specifikovaná velikost prachových částic. Zrnko písku které by asi problém dělalo nejspíš nepropustí žádný z nich. Jestliže propustí částice větší ne 5 mikronů skončí v oleji a následně v olejovém filtru. Jestliže propustí částice menší než 5 mikronů tak ty ničemu nevadí, olejový filtr je také neřeší. Co se týká propustnosti filtru tak v tomto případě skutečně KN nic nepřinese. Ale určitě se to nedá takhle zobecnit. Ze své zkušenosti na karburátotové moto se deklarovaná propustnost projevila dost výrazným ochuzením směsi kterou bylo nutno kompenzovat, jinak to jelo na hovno. Jinak po 120000 km s tímto filtrem motor litá jako drak, vevnitř čistý jako sklo, žádné usazeniny usazeniny prachu v rozích karterů nebo vany čímž se taky často straší.



psal jsem to taky, ze filtruje hur je zmereno, jakej to ma dopad na motor uz temer zmerit nejde, takze závěry at si vytvoří kazdej sam.

Vzduchový filtr K&N

20.7.2019 v 09:59 | Nahoru | #99
Já jsem do mašiny zatím KN nedal, páč by to znamenalo přenastavení karburátorů.
Ale na různých autech jsem s nima najel nějakejch 600tis. a nezaznamenal jsem žádné problémy, které by s ním souvisely. Jak psáno výše. Ty malé částice, co projdou, neuškodí. Nedostanou se přes olejový film na válcích.
Na výkonu to u atmosferických motorů znát je, především na reakci. A ušetří to náklady, páč orginální čistící sada (benzín nepoužívám) vyjde levněji než papírový filtr.
Asi jediné negativum je, že je třeba častěji čistit váhu vzduchu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

20.7.2019 v 11:19 | Nahoru | #100

petrvtr_new píše: No original filtr v tomto zachytíi 99.9 % meřenych nečistot, K&N 98.38 % Já bych z toho nedelal záběry že KN filtruje nahovno, ale že KN zachytí o 1.5% méně nečistot. Projeví se to vůbec nějak negativně?

Trošku matematiky... tých "o 1.5 percentných bodov" znamená 16.2-krát viac. Či to škodí? Neviem...

Vzduchový filtr K&N

20.7.2019 v 12:35 | Nahoru | #101
Nejhorsi účinnost filtrace ma KN po vyprani. Je to uvedeno v návodu - tuším, ze to bylo kolem tech 97,8 %. Proto je v návodu i vyfoceno kdy se ma filtr čistit a kdy jeste není potřeba. Takže záleží jak moc měl autor tohoto tématu filtr špinavý. Časté pranni KN filtru není ke prospěchu.
Ten test je podle me neobjektivní - neodpovídá průběhu filtrace při běžném každodenním provozu.

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

20.7.2019 v 21:22 | Nahoru | #102
Metric> Přesně tak. Já také ne. Ani o charakteru těch propuštených částic není žádný info. Skoro si myslím, že větší význam než účinnost samotné filtrační plochy je přesnost usazení ve filtrboxu.

Vzduchový filtr K&N

21.7.2019 v 13:09 | Nahoru | #103
Ještě jednou vstoupím do diskuze. Trochu mne to nakoplo, abych ještě bádal jak je to vlastně s použitím K&N v prašném provozu a nakonec jsem skončil na stránkách výrobce. Tam jsem si početl o užití filtrů mmj. i offroadových soutěžíche, ale také o způsobu testování a to mimo firmu (nezávislé odborné testy). Je tam i zajímavá diskuze praktických uživatelů vs. "sem slyšel, že ..." . Myslím si, že každý, kdo chce tyto filtry používat, by si to měl pročíst a pak se obrnit.

https://www.knfilter...ect-critical-systems


Here's some info on filtration testing: https://www.knfilte...ficiency_testing.htm
Here's some info on K&N oil and MAFS: https://www.knfilters.com/maf/massair.htm

A na závěr jeden "asi typický nezávislý zkušený odborník s podloženým odborným testem K&N"

Vzduchový filtr K&N

21.7.2019 v 21:01 | Nahoru | #104
Řekl bych, že na tom druhém videu není KN, ale nějaká levnější napodobenina. A autor je totální kokot, což se pozná podle toho, že točí video navýšku.

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 12:13 | Nahoru | #105
ja bych vsechny ty K&N filtry zakazal ... je to uplne k hovnu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 16:33 | Nahoru | #106
Využiju toho, že je téma tohoto filtru otevřené a ještě vložím jeden svůj dotaz.
Jeden z popudů pořídit si K&N nebylo mít více koníků, nýbrž že plánuji výjezd (někdy) na Kavkaz a Pamír highway. Přejezd přes nejvyšší sedlo v Pamíru je kolem 4600 mnm. Tak jsem uvažoval, že když K&N udává větší propustnost vzduchu, znamená to, že bych i v té výšce měl mít v sání více vzduchu než přes standardní filtr. Co si o tom myslíte? Prosím, pokud možno , k věci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 16:47 | Nahoru | #107

PetNed píše: Využiju toho, že je téma tohoto filtru otevřené a ještě vložím jeden svůj dotaz.
Jeden z popudů pořídit si K&N nebylo mít více koníků, nýbrž že plánuji výjezd (někdy) na Kavkaz a Pamír highway. Přejezd přes nejvyšší sedlo v Pamíru je kolem 4600 mnm. Tak jsem uvažoval, že když K&N udává větší propustnost vzduchu, znamená to, že bych i v té výšce měl mít v sání více vzduchu než přes standardní filtr. Co si o tom myslíte? Prosím, pokud možno , k věci.



Ze je to stejne nemeritelna ptakovina, jako to, ze je KN lepe propustny. A ted si predstav, ze to moc napatles olejem a ono Ti to bude motorku s uz tak bohatou smesi v nizkym tlaku jeste dal dusit. Jeste ze mas strikacku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 17:09 | Nahoru | #108
PetNed>
Zní to logicky. Určitě to vliv mít bude, otázka jaký.
Že má KN lepší propustnost je prokazatelné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 17:23 | Nahoru | #109

Borntobewild píše: PetNed>
Zní to logicky. Určitě to vliv mít bude, otázka jaký.
Že má KN lepší propustnost je prokazatelné.



Jasne doktore...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 20:21 | Nahoru | #110
DrDNA01>
Věřit, či neveřit v Boha nebo v píču se dá nezávisle na jeho či její existenci. U technických věcí víra nestačí

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 20:56 | Nahoru | #111

Borntobewild píše: DrDNA01>
Věřit, či neveřit v Boha nebo v píču se dá nezávisle na jeho či její existenci. U technických věcí víra nestačí



jeeeee bez to rict ekologum

Vzduchový filtr K&N

22.7.2019 v 22:29 | Nahoru | #112
Ekologové se mezi lidi nepočítaj. Někdo, kdo věří, že jeho pluginhybrid má spotřebu 1,5 litru na 100km, protože 70 z těch 100km najede na elektřinu, která je zadarmo a vzniká sama od sebe bez vzniku emisí, by měl být zbaven svéprávnosti a ne sedět v Bruselu a vymýšlet píčoviny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

23.7.2019 v 13:12 | Nahoru | #113
DrDNA01> Transalp je na karburátorech. Nevím co je na tom ptákového. Jets ve svem cestopise o Pamiru popisuje svoji zkušenost právě v tomto sedle. On na Africe (stříkačka) a kolega na KTM (karburátory). Od určité výšky mu Africa začala žrát jako tank, kouřila a smrděla. KTM jela bez problémů. Po překonání určité výšky a hustoty vzduchu se Africa uklidnila a jela normálně. A jestliže má KN větší propustnost, tak by o tu větší propustnost měl mít motor více vzduchu.
Ad napatlani olejem - nevím, jestli jsi uživatel KN nebo. Podle odpovědi bych řekl, že nejsi. Proto ta tvoje připomínka. Jinak bys věděl, že to je blbost. Už i proto, že ve svém vvlastním zájmu tam pouštíš ten olej po kapkách anebo zastříkneš sprejem tak, abys čistý povrch souměrně pokryl a dokapal tam, kde se ti to nepozdává. Více ani ťuk.

No, kuknul jsem a tvuj profil a je mi jasne, že pouze trolíš.

Tady jsem si dovolil vložit výňatek z Jetsova popisu.
....
Přejíždíme Ak Baital pass, nejvyšší bod naší cesty. Do 4000m byla moje Afrika v pohodě, ale v tomhle průsmyku už se jí výška moc nelíbila. Do kopce žrala přes 20l, na vrcholu nedržela volnoběh, výfuk byl černý od sazí a smrděla tak, že Dan odmítl jet za mnou… KTM se držela mnohem lépe, ač ještě s karburátorem, Dan nepozoroval žádné problémy spojené s nadmořskou výškou. Děláme povinné fotky u cedule Ak Baital pass a další desítky fotek po cestě až do Murghabe.

Více na: https://www.motorka...40262.html?kid=45686
Copyright © Motorkari.cz

Naposledy editováno 23.07.2019 13:17:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

23.7.2019 v 14:57 | Nahoru | #114

PetNed píše: DrDNA01> Transalp je na karburátorech. Nevím co je na tom ptákového. Jets ve svem cestopise o Pamiru popisuje svoji zkušenost právě v tomto sedle. On na Africe (stříkačka) a kolega na KTM (karburátory). Od určité výšky mu Africa začala žrát jako tank, kouřila a smrděla. KTM jela bez problémů. Po překonání určité výšky a hustoty vzduchu se Africa uklidnila a jela normálně. A jestliže má KN větší propustnost, tak by o tu větší propustnost měl mít motor více vzduchu.
Ad napatlani olejem - nevím, jestli jsi uživatel KN nebo. Podle odpovědi bych řekl, že nejsi. Proto ta tvoje připomínka. Jinak bys věděl, že to je blbost. Už i proto, že ve svém vvlastním zájmu tam pouštíš ten olej po kapkách anebo zastříkneš sprejem tak, abys čistý povrch souměrně pokryl a dokapal tam, kde se ti to nepozdává. Více ani ťuk.

No, kuknul jsem a tvuj profil a je mi jasne, že pouze trolíš.

Tady jsem si dovolil vložit výňatek z Jetsova popisu.
....
Přejíždíme Ak Baital pass, nejvyšší bod naší cesty. Do 4000m byla moje Afrika v pohodě, ale v tomhle průsmyku už se jí výška moc nelíbila. Do kopce žrala přes 20l, na vrcholu nedržela volnoběh, výfuk byl černý od sazí a smrděla tak, že Dan odmítl jet za mnou… KTM se držela mnohem lépe, ač ještě s karburátorem, Dan nepozoroval žádné problémy spojené s nadmořskou výškou. Děláme povinné fotky u cedule Ak Baital pass a další desítky fotek po cestě až do Murghabe.

Více na: https://www.motorka...40262.html?kid=45686
Copyright © Motorkari.cz



Asi by ses mel naucit cist. U svy S4 mam KN/Termi/cip. KN peru a mazu pravidelne. Prave proto vim, ze o nejakem "standardnim" napusteni muze clovek tak akorat snit. Jednou to napustis prilis malo a propusti to tunu prachu - viz ty odkazy, co jsem dal vyse, podruhe to maznes vic a v tu ranu mas prilis bohatou smes. Na druhou stranu papir (OEM) bude plus minus pri pravidelnych vymenach stejny. A o tom vstrikovani jsem psal prave proto. Jestli mas karbec a podari se Ti to maznout moc, tak to na tech horach budes mit bohaty nadvakrat.

Me proste jen pripada ta zaslepenost nekterych lidi kolem KN usmevna. Ja ho pouzivam, ale soucasne nemam zbytecny iluze..

Edit: Jsem Ti doplnil do profilu koment pro lidi, co neumi precist datum vlozeni motorky, ze uz ji teda par sezon mam. Predpokladam, zes reagoval na to, ze ji mam teprve od zimy..

Naposledy editováno 23.07.2019 15:39:23

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr K&N

23.7.2019 v 15:13 | Nahoru | #115
Pokud ho užíváš pravidelně jak píšeš tak ses to asi ještě nenaučil používat, protože premazat tak aby to změnilo propustnost umí asi málo kdo

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

23.7.2019 v 15:34 | Nahoru | #116
foxdive> To nevim. Ja to neresim.. Proste vyperu a namazu. Ale kdyz nekdo resi rozdil tlaku a bohatosti ve ctyrech tisicich metrech, tak uz by mohl nastat problem i s mazanim.

Pozn: Vojin Kefalin, co si predstavujete pod pojmom "zmenilo propustnost".... kdyz to stejne neumis zmerit..

Naposledy editováno 23.07.2019 15:36:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

23.7.2019 v 16:16 | Nahoru | #117
DrDNA01> Tak jo, omlouvám se a naučím se číst.

Doplňky na motorce - Ducati Performance Remus koncovky - nadherny zvuk, ale sousedi mě za to nemaji rádi.. Jinak oceňuji že předchozí majitel (ital) tam necpal KN filtr ale nechat to dýchat přes origo. Nejsem zastánce "honování válců městským prachem"..

Více na: https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=99430
Copyright © Motorkari.cz

Ale uznávám, že jsem u té druhé moto přehlídnul, že máš v závorce napsáno (+ KN filtr). Moje chyba. A už toho nechme.
V žádném případě tady slepě neobhajuju nějaký směr. Napsal jsem co mne k mému rozhodnutí vedlo a ptal jsem se na názor. Nechápu tvoji poznámku o rozdílu tlaku a bohatosti ve čtyřech tisících. Pochopil bych kdybys napsal rozdíl hustoty vzduchu a tím pádem i obsah kyslíku a tím pádem i rozdíl v bohatosti směsi. Ale to ty všechno samozřejmě víš, akorát sis trochu popletl veličiny, že? To se pak lehce stane, že můžeš to své KN přemazat.

Naposledy editováno 23.07.2019 16:18:16

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr K&N

23.7.2019 v 16:33 | Nahoru | #118

PetNed píše: DrDNA01> Tak jo, omlouvám se a naučím se číst.

Doplňky na motorce - Ducati Performance Remus koncovky - nadherny zvuk, ale sousedi mě za to nemaji rádi.. Jinak oceňuji že předchozí majitel (ital) tam necpal KN filtr ale nechat to dýchat přes origo. Nejsem zastánce "honování válců městským prachem"..

Více na: https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=99430
Copyright © Motorkari.cz

Ale uznávám, že jsem u té druhé moto přehlídnul, že máš v závorce napsáno (+ KN filtr). Moje chyba. A už toho nechme.
V žádném případě tady slepě neobhajuju nějaký směr. Napsal jsem co mne k mému rozhodnutí vedlo a ptal jsem se na názor. Nechápu tvoji poznámku o rozdílu tlaku a bohatosti ve čtyřech tisících. Pochopil bych kdybys napsal rozdíl hustoty vzduchu a tím pádem i obsah kyslíku a tím pádem i rozdíl v bohatosti směsi. Ale to ty všechno samozřejmě víš, akorát sis trochu popletl veličiny, že? To se pak lehce stane, že můžeš to své KN přemazat.



No ja si ty veliciny nepletu. On je to opravdu rozdil v tlaku vzduchu (prumer na hladine more 101,325kPa a ve ctyrech tisicich to pak dela neco kolem 60kPa). Z toho pak vychazi i parcialni tlak kysliku (fakt se to nenazyva koncentrace nebo dokonce obsah, coz je plocha). Ale to Te moc nezajima. Co Te zajima je prave ten rozdil tlaku sani (ktery vznikne podtlakem ve valci) a vnejsiho tlaku, ktery vlastne udava efektivitu plneni. Kdyz pridas ucpany filtr (a je jedno jestli spinavy papir, nebo preolejovany KN), tak jeste dale snizis gradient tlaku a snizis efektivitu plneni. Strikacka, pokud nema zohledneny tlak v airboxu pak muze byt ultra bohata. U karbecu je to slozitejsi a vychazi to z typu karburatoru. Ale i tam muzes dojit k dost bohate smesi.

A tentokrat to, ve jmenu zklidneni situace, necham bez te zaverecne ironie..

Naposledy editováno 23.07.2019 16:38:33

(reakce na) Vzduchový filtr K&N

24.7.2019 v 18:49 | Nahoru | #119
DrDNA01> Souhlas, taky mi ten styl diskuze nevyhovuje. Měj se.

Vzduchový filtr K&N

25.7.2019 v 14:52 | Nahoru | #120
Já jenom doplním, že osobní zkušenost samozřejmě mám, jak už psal někdo ze zastánců, neudělalá to nic, tos řek dobře předsedo V autech mám na nich najeto desítky, spíš stovky tisíc km, jedno z nich má aktuálně 400tk a mám podezření, že bylo stočený a nezničilo se, na druhou stranu, ani nic do plusu. Je to prostě pocitová záležitost, asi jako když někdo s motorem bez čidla klepání a úpravy předstihu tvrdí, jak mu to na N98 jede o půlku líp. Pokud máte někdo odbržděnej rozdíl, za stejnejch podmínek mezi KN a papírem, bez dalších úprav, sem s tím, zajímá mě to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní blatník BMW R 1100 S Obdélník 2 13.8.2019 v 14:15 Obdélník
Kolínko vstřiku BMW R 1100 S Kolatch 4 6.8.2019 v 08:03 brazel
Zapalovací svíčka BMW R 1100 S Obdélník 25 28.7.2019 v 12:54 context
Stříbrná barva na ventilová víka BMW R 1100 S Obdélník 5 24.7.2019 v 00:12 V_i_c_i
Tachometr - kilometry BMW R 1100 S Obdélník 27 20.7.2019 v 11:28 Mircez

TOPlist