ráda bych se zeptala, zda má někdo zkušenost se všemi výše jmenovanými motorkami? Můj sen je GS, ale poslední dobou jak brouzdám po netu, všude možně, dost se mi začal líbit Scarver, a četla jsem samá pozitiva. Jakože lehká, řemen super, do města super, pro holku super.... Ale i ST je pěkný stroj.
Už jsem tu dotaz na výběr moto pokládala, ale jak říkám, dvakrát měř, jednou řež. Dlouho jsem nejezdila, není mi už 20, dáávno a chtěla bych to, co se mi líbí.
Můžete hodit do placu zkušenosti a názory? Moc vám děkuji!
1, kvalita plastov - vsetko je bud hlinik alebo plast, proste podriadene nizkej hmotnosti. Plasty vekom praskaju (madla, drizaky plexi) a origo diely su BMW = drahe
2, technicke riesenia - napr bateria. Tazko (extremne) sa vybera vondnu/dobija. celkom komplikovana je aj pripadna udrzba remena, ten ma vsak zivotnost 50 000+ km. Borci vzdy nadavaju ked prezuvaju zadnu pneu, na zadna kyvka je vec aku clovek tak casto nevidi. Menit sviecku (nastastie jednu / max dve od roku 2004) je za tresti, ale da sa
moto ma milu spotrebu (realne do 3,8 ak sa fakt vyuziva mrstnost a vykon moto), v bazare su pekne kusky. dost info najdes aj na fore https://www.scarver.cz/forum1/index.php. Ak jazdis cesty, asi by som primarne riesil Scarvera. ST je stare, GS je zbytocne drahe
Naposledy editováno 08.07.2019 13:27:36
1 reakcí na tento příspěvek BMW 650 CS ST GS
Lucky-Jarda: mám 172 cm. Takže žádný prcek, ale upřímně mám z větší trochu strach. A taky ty finance, no...
posed: ten je v pohode, trochu sme otocili riaditka a dali vyssi predstavec (z ciny). Takze teraz sa na tom sedi ako na klasickom cenduru, chrbat pekne rovny, kolena pokrcene minimalne. Este ma napadla jedna slabina Scarverov --> Sedadlo. Podobne ako u plastov boli nie moc stastne vyriesene hacky na zaklapnutia sedadla vpredu, takze sa casom olamovali. Co som vsak videl, je to podobny system ako u GS podobneho rocniku. Ked to pojdes pozerat a skusat, mrkni aj na sedlo. My sme to sice opravili doma, ale je to zas drobnost ktora nepotesi a sedlo ma tendenciu sa trochu posuvat a to berie radost z vracaciek, kde clovek do sedla tlaci trochu viac