Téma: Co vás pobavilo v inzerci
6.7.2019 v 20:37
Myslím, že nejsem sám, který i když nic neshání jen tak prochází inzerci. Občas jsou tam fakt perličky, takže sem s nimi, na co narazíte. Doufám, že pokud někdo přispěje, to nebude takové to handrkování, jestli je možné aby 20 let stará motorka měla 20.000km a pod.
Tak pro začátek, neříkám, že to nejlepší co jsem viděl, ale pobavilo.

1 2 3 4 5 6 7... 25

6.7.2019 v 21:16 | Nahoru | #1
To bude řidič, chystá se na projížďku,oblečenej už je, doplňuje tekutiny,aby zamezil dehydrataci !

6.7.2019 v 21:36 | Nahoru | #2

6.7.2019 v 23:37 | Nahoru | #3
Tak třeba tady ... těžkej drsňák, spisovatel a patrně fanoušek Pepy Sršně a jeho průpovídek

Text pokud to smaže :

Prodám cca 5 let starou helmu na motorku Caberg VOX RIVAL ve velikosti L, což odpovídá 59-60 cm velký palici. Prostě na normálního chlapa.
V helmě jsem těch cca 5 let jezdil. Na motorce. Venku. I když chcalo. Ne neměl jsem jí vystavenou na skříni a neutíral z ní prach. Nejezdil jsem sice každej den, ale občas jsem jí na té palici vyvezl. Vždycky jsem měl na hlavě kuklu, ale to ti může bejt stejně úplně jedno, protože jsem jí teď kompletně vydrbal, takže je teď vyvoněná jak z reklamy na Old Spice. Taky jsem z ní vydoloval všechny mouchy, brouky, vosy, včely a další havěť, který jsem cestou nabral jako nezvaný pasažéry.
Už podle obrázků vidíš, že to není škopek, za kterým se každá baba otočí, protože za prvý není moc nápadná a za druhý ti stejně do xichtu neuvidí, tak proč by to dělala. Podle inženýrů z UK, který snad nedělají nic jinýho, než že celý dny nechávají bušit do helem, tahle potvora dostala 5 hvězdiček z 5ti, což si můžeš klidně ověřit tady: https://sharp.dft.g...helmets/caberg-vox/. To znamená, že když nepoletíš po silnici jako debil a někde s sebou třepneš, tak by ti mohla zachránit i život, nebo bys mohl mít na funuse otevřenou rakev. Tohle teda vodzkoušený nemám, páč se mám rád a nikde jsem se s ní nevyklopil. Tenhle test tak nechám na nějakého dalšího majitele. Né že bych mu to přál, ale jak sem psal, já to naštěstí nevotestoval.
Váhově to není žádný pírko, váží průměrný kilo a půl, takže jako každej jinej škopek v téhle cenové skupině, ale hlavu ti to v rychlosti taky neurve, pokud to někam blbě nenarveš. Kromě takovejch těch ventilačních vdechů, výdechů a vzdechů má ještě zabudovanou sluneční clonu, takže do ní nemusíš strkat sluneční brejle jak Tomáš Křížek v Top Gunu. Co se týká celkovýho stavu, tak jsou tam nějaký drobný šrábance, páč mi spadla párkrát ze sedla a na plexi jsou taky nějaký rejhy, ale nic přes co bys neviděl na díry v silnici a ženský v sukýnkách. A vo tom to je. Co se kraválu týká, tak do osmi pětek až kila je to celkem v pohodě, ale jak jedeš rychleji, tak v tom hučí víc než pedofilovi v kládě před mateřskou školkou. Co bys taky za ty prachy chtěl. Prostě si v tom Vltavu od Smetany fakt neužiješ.
Když taliáni tenhle škopek poslali do prodeje, stál kolem sedmi Palackých. Já jí kupoval za čtyři Palacký, ale je taky možný, že jsem za ní dal dvě Destinový. Je to pět let a ten dějepis mi moc nejde. Když za ní dostanu toho Palackýho jednoho, tak to bude super, ale klidně to můžou bejt i dvě Němcový. Pokud bys chtěl nějakou slevu, tak maximálně půjdu na 4 Komenský, ale víc fakt ne. To si jí raději dám na tu skříň a budu na ní utírat prach. Ještě jsem ochotnej kejvnout na tekutej kolek, kterým by mohl bejt třeba rum. A rumem nemyslím bramborovou plachetnici, jak je u nás zvykem, ale kvalitní třtinovej, kterej cenou vodpovída výše uvedenýmu. Třeba Diplomatico, ale abys neřekl, že jsem nějakej vybíravej pražák, tak můžeš dodat třeba 3 sedmičky Republiky od Božkova. Prostě co se ti ponese/poveze líp.

Jméno:
Telefon:

F.H.

Naposledy editováno 06.07.2019 23:52:07

2 reakcí na tento příspěvek Co vás pobavilo v inzerci

7.7.2019 v 04:48 | Nahoru | #4

7.7.2019 v 06:52 | Nahoru | #5
Kubák> To nic není, až u Kolína skončí klima kemp . Tak budou na bazosi varny, na solární pohon

7.7.2019 v 09:10 | Nahoru | #6
Kubák>

7.7.2019 v 09:42 | Nahoru | #7
Zánovní pneu, no nekup to. Počítám, že za těch 26 let budou vyzrálé tak akorát

7.7.2019 v 10:58 | Nahoru | #8
Sete , si to nepochopil . 1993 je ročník , kedy sa dodávala Honda CBR 600 F2 (myslím , že 91-94)

Naposledy editováno 07.07.2019 10:59:08

7.7.2019 v 11:21 | Nahoru | #9
decentní štítek na 50ku skůtra

7.7.2019 v 11:43 | Nahoru | #10
brazel> neboj, pochopil

7.7.2019 v 12:21 | Nahoru | #11
mmks> Po větru mu to nejspíš zvýší maximálku tak na dvojnásobek. No a proti větru musí jako plachetnice kličkovat.

7.7.2019 v 12:46 | Nahoru | #12
stráťa>

7.7.2019 v 16:04 | Nahoru | #13
ViktorH> To je materiál ....

7.7.2019 v 16:07 | Nahoru | #14
Dle prohlášení výrobce výrobek mj. nenarušuje aerodymaniku a v případě nehody se snadno oddělí od helmy.

7.7.2019 v 20:43 | Nahoru | #15
ten s tou helmou pobavil fest!!!

7.7.2019 v 21:58 | Nahoru | #16

Tohle je taky dobrý..

7.7.2019 v 23:06 | Nahoru | #17
Jednou jsem viděl inzerát na nějakého fichtla od mladého tunéra a v popisku bylo napsáno "CHYTÁ NA PRVNÍ ROZTLAČENÍ"

2 reakcí na tento příspěvek Co vás pobavilo v inzerci

8.7.2019 v 09:36 | Nahoru | #18
Dobrý byl před léty ten inzerát triumph, nebouraný, lehce spadlý ze stojánku, top stav a na fotkách shořelá mašina

Každopádně klasik je tento prodejce https://luckycow.tipmoto.com/motorky/ . Takový trošku Srstka

Vespa GTS 250i.e.

Jede jako peklo na kolech! Motocykl v cool šedém matu s drobotou doplňků, zcela bez dalších investic.

Suzuki VS 800 Intruder

Ty voe kult za pár korun!

Honda Dylan 150

Jedu do práce - jedu z práce. A tyhle dvě věty, vám při kvalitě tohoto skútru vydrží do důchodu. Prostě Honda a ještě po 1 majitelce. Motocykl s plexisklíčkem originálním a kufříkem praktickým.

Ducati GT 1000

Každý z nás to zažil. Jednou " JI " někde náhodou zahlédnete, zůstane vám nevysvětlitelně v hlavě a toužíte ji potkat znova, tak, jako já tuhle Ducatku. Dlouho jsme v našem "Óčku" neměli něco tak krásného, jako je tohle červené GT. K prodeji proto opravdu neradi nabízíme tento skvost na dvou kolech v jediné možné barvě "Made in Ducati" a absolutně nevídaném celkovém stavu. Motocykl po 1 majiteli (r. 1963) a kompletní servisní kontrole, včetně výměny obou pneu. Servisní karta, servisní kniha, klíč červený a další dva černé samozřejmostí! Jednoznačně investiční záležitost. Cena vyšší, neb Vavřa tuší…

Aprilia Pegaso 650

Dvě jsou fuč a jedno nové je zase tady. Trochu mi to připomíná všemožné složenky, které jsem už zaplatil a ony se stále opakují… Mrchy! K prodeji tedy nabízíme nesmrtelnou klasiku s motorem ROTAX u kterého ovšem lehce "fouklo" těsnění pod hlavou Motocykl nacházející se v krásném originálním stavu

Aprilia Atlantic 500 GT

V celé EU se ho nemůžou zbavit, ale u nás je to hit - tak jako hromada jiných skvostů v té naší zemičce… Tenhle má ale omluvenku. Je krásný, prostorný, nenáročný, rychlý, nikomu nevadí a za ty peníze je to úžasný sluha! K prodej tedyi nabízíme neponičený motocykl s motorem silným a nenáročným, jako holky zamlada.

Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX-34tkm

A tak přemýšlím, (občas se to stane) proč mi volají ti udivení "kupci", jestli ta "Guči" má vážně najeto jen třicet tisíc. Jo má. A to je ten rozdíl mezi motorkou a "tupcem" ona má, ale ty ne, tak prosím kupci bez peněz už nevolejte. Děkujeme!

BMW F 800 R

Už mě nabaví vysvětlovat, že když je někdo… ABS mu ke štěstí nepomůže a už vůbec ne u takového motokola, jako je tohle. Tak prosím ABS tu opravdu není a tak se ani nep…..

Yamaha YZF-R125

Krásný rozhodně není, ale funkční rozhodně ano! Motocykl snů pro všechny "náctileté"

Yamaha FZS 600 S Fazer

Znáte to? Co se v mládí naučíš… A je to tu! Tak tohle byla úplně první motorka, kterou jsem vykoupil. V té době to byla krasavice, jako ty holky co jsme tenkrát… Ona je krasavice stále, i když trošku obstarožní, ale ty holky, jsou na tom mnohem hůř… A tak k prodeji nabízíme motocykl nehavarovaný, nezničitelný a hlavně neponičený ve stavu originálním a krásném.

Suzuki GSF 650 N Bandit

Druhý majitel byl trošku trdlo. Byla mu prý velká a těžká tak, jako je velká a těžká naprostá většina holek z našeho mládí. A tak mu upadla, tak, jako upadly ty holky. Sice stál a nic se nerozbilo, ale lekl se a prodával. A já koupil.

Honda VFR 800 VTEC

Je jaká je… Povídal božský Kája. Základ nezničitelný by zůstal, ale ten zbytek je tak nějak "pře..bán..". Nezničitelné VFR s IT TP.

Aprilia RSV 1000 R Factory

Je prostě krásná. A tak, jak jsem ji tam viděl si povídám, "tu potřebuju" a trochu mi to připomenulo časy dávné, kdy mě více než dvě kola dunící, zajímaly dvě nožky od různých samicí (samiček)… Samičky jsou dnes hrošice a naštěstí jsou fuč, ale ty kola zůstala a já musím říci, že tahle letitá záležitost stojí za to.

Honda NT 650 Deauville

Honda vymyslela perpetum mobile. Kdo říká, že tahle motorka neoslní, ať se podívá do zrcadla. Je jako manželka po třiceti letech - stále pekelně "stejně stejná". Nepřekvapí, neodejde, nescénuje a neumírá. Jen jeden rozdílek by tu asi byl - narozdíl od manželky nic nechce. Péťa zapracoval, ale tahle holka, má už něco za sebou a je to na ní zlehka vidět, ale veřte, že to nebude ani zdaleka půlka její budoucnosti a za ty drobný… K prodeji nabízíme motocykl kultu cestovního ve výborném technickém stavu s drobotou optických nezmarů na jejím kabátku. Motocykl se dvěma "HISS" klíči, manuálkem

Piaggio Liberty 125 4T

Chcete něco co nic nechce? Tak si vyžeňte manželku a kupte si Liberty.

BMW K 1300 GT

Býval takový můj neoblíbený večerníček o medvědech - "Potkali se u Kolína" se jmenoval, nebo tak nějak… I tenhle příběh je dozajista pro majitele tohoto BMW neoblíbený. Neb i tady se potkali resp. "potkaly" neb ventil je ten a podle vzoru hrad píšeme si trvdé… Kdybych nebyl tak lenošný a Péťa pohodlný, koupil bych ten motor a Péťa ho vyměnil. Ale… Opravy neděláme, retuše také ne a práce je nám cízí, jako prostitutce věrnost.

Aprilia Mana 850 GT

Říkal pan Kuchyňka u kterého jsem se pokoušel dělat v pravěku svůj první řidičáček, že: "Jestli pustím tu spojku na Simálovi zase jako prase, tak se budeme válet jako ty svině". Naštěstí neváleli. A tak mi to nějak v hlavě utkvělo, ač jsem se jako prase válel později já. S holkama… Proto s radostí oznamuji, že s touhle "bezspojkovou" mrchou se budete válet maximálně v příkopu a to možná i s tou roštěnkou…

Aprilia Leonardo 250

Říká mi Denis "za ty peníze…"
A já říkám Denisovi, "ty vole, nejsme Rumunsko, na to nikdo nevleze"!
A on na to klidně - "já viděl ty vaše holky u cesty…".
A já na to - "na ně nikdo nevleze…".
A on - "za ty peníze…".
A tak na prodej motocykl nehezký, ač plně funkční s vynikajícím silným a nezničitelným motorem

Kawasaki Z 1000

Říkal mi Petřík, že tudle na ni jezdil ve filmu Alda Delonůj a mě tak napadlo se na ní taky provětrat. Jenže, Znojmo není Paříž, já nejsem Delún, jak povídala jedna nahodilá francouská známost a nasírat lidi maloměsta se ze zásady nevyplácí. I když ty zásady… Moto plně funkční, vhodný do dob budoucích

Moto Guzzi V 11 Sport Le Mans

Povídal mi Péťa, že tuhle motorku si nikdo normální nekoupí. Prý na ni volají jen exoti s pokročilou sklerózou, neb prý jen popleta si domluví prohlídku a zapomene na ni. A pak nebere telefón… Já mám pro poplety název jiný, ale oni by nám potom na motorkářích ten inzerátek zase "zneviditelnili" a bylo by. Už i bez těch pi… ů, co nikdy nepřijeli toho máme dost. 1x doktor, 2x Ing. a mnoho dalších "kupců". A tak k prodeji nehavarovaná krasavice s dovětkem "Le Mans" z rodiny italské v originálním stavu, bez větších dalších investic. Motocykl s motorem zábavným, jež je nezbastlen a hodí se i jako investice do budoucnosti nejisté.

Moto Guzzi V 11 Cafe Sport

A jsem v prd. li a silně mi to připomíná mé odchozí mládí. Původně jsem si řekl, že už neutrácím a že "jich" už mám dost. Ale… Odolejte!!! Je tááák krásná, ale já chtěl původně opravdu jen "TU" Tenni. Prostě to není tak, jak to vypadá a tak činím tenhle nucený pokus u kterého mi rozhodně nejde o to, jestli prodám. Bydleli na ní léta pavouci, nejméně tři roky nejela, pochcal ji pes (několikráte) a tak, dle mého, musí být "ready" na vše. Krásná nečíslovaná nevěsta s věnem přesahujícím většinu "číslovaných" serií V11! Skvost skvostů a krása krás v bezchybném stavu, zcela bez oděrek, oxidace a poškození.

Moto Guzzi V 11 Sport Scura-TOP 249.999,- Kč

A tak nám to na "motorkářích" vymazali - tedy jako tenhle inzerát. Prý si někdo na nás stěžoval. Ale mě nikdo nevolal a asi ani nepsal. A tak asinky neměl ty peníze a naštvalo ho to, neb určo nečetl, že děláme i "lízink" a ten to "cálne". No nevím. A tak opakuji: Absolutní TOP stav motocyklu limitované edice, který snad ani nechci prodat. Tak snad ani NEVOLEJTE a hlavinky NEPIŠTE. Děkuji! P. S. Sada výfuků originálních vč. stupaček v ceně.

Naposledy editováno 08.07.2019 10:34:24

8.7.2019 v 11:00 | Nahoru | #19
kubacech> LuckyCow jsou hodně svérázní ale jinak mám dobrou zkušenost. Inzerát na moje Norge byl:

No, tak krásnej rozhodně moc není, hezkej taky ne, ale funguje! A to krásně! Motocykl po 1 majiteli, evidentně jezdícím všude, všudy a hlavně vždy, nebo-li furt. Alespoň to ale není žádná vylítaná a do. ebaná "POLIZIA STRADALE". Koráb vybaven 2x kufry originálními, el. plexisklem, ABS a IT TP. NEPIŠTE, pouze VOLEJTE (ne SMS ani e-mil). Díky! Řiťopichové a puňtičkáří - vy ani nevolejte. P. S. Sleva má podtext "už nás sere...", tak ať zůstane jen u něj... Díky 2x

A v podstatě přesně to jsem dostal, žádnou leštěnku po důchodci ale fungující motorku (mínus pár bolestí téhle řady - startování za tepla a zlobící displej) na které bylo vidět nějaký to používání za slušnou cenu.

Naposledy editováno 08.07.2019 11:04:31

8.7.2019 v 11:26 | Nahoru | #20
Vavřa Svět je malý, studovali jsem spolu 4 roky, udělali pár 3,14čovin. Jsem rád, že to kšeftování bere s humorem.

8.7.2019 v 11:34 | Nahoru | #21
kubacech> Toho autora přes Guzzi znám ... Lucky COW Znojmo umí

8.7.2019 v 11:44 | Nahoru | #22
spike-cz> Já myslím že ho zná každý, kdo občas koukne na Guzzí inzerci

8.7.2019 v 20:33 | Nahoru | #23
Tohle je taky dobrý : super popis a kvalitní fotka... https://www.motorka...ere-700-1452972.html

8.7.2019 v 21:34 | Nahoru | #24
peta.hvezda> tak ten me rozsekal

9.7.2019 v 11:31 | Nahoru | #25
Dnes mě pobavilo tohle.

Kdo proboha dá na to hovadsky široký okufrovaný stelivo ještě kanistry aby bylo širší?

Naposledy editováno 09.07.2019 11:32:04

9.7.2019 v 12:52 | Nahoru | #26
Konec textu v inzerátu je taky srandovni....