globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM duke
4.7.2019 v 17:58
Ahoj, už párkrát sem musel do svojí furt sem doufal, že jen nebyl úplně dolitý chladič a že si jen párkrát cucne z nádobky

Naposledy editováno 16.09.2019 15:18:40
Předchozí
1 2
Následující

KTM duke

5.7.2019 v 08:03 | Nahoru | #1
Čau, teda, keď si jazdil na tú emulziu vody s olejom tak.....sa modli , aby nebol zničený motor. Neviem ako u KTM , ale u iných motoriek keď prdne gufero na vodnej pumpe, tak je tam ešte jedno a medzi guferami je v bloku dierka a tede vyteká voda. Do oleja sa dostane, až keď nejaký blb tú dierku zapchá a potom voda natečie do oleja. V prvom rade by si sa mal informovať v servise, možno tesnenie pod hlavou, ale, keď si s tým jazdil a emulzia v motore , to sa urobí také niečo ako majonéza, nedá sa to ani vyčistiť, už som také riešil, ale našťastie u dvojtaktu v prevodovke, tam to nie je také nebezpečné ako u 4t. V každom prípade Ti držím palce, nech sa Ti to podarí opraviť.

KTM duke

5.7.2019 v 10:01 | Nahoru | #2
olej je čistej

Naposledy editováno 16.09.2019 15:46:00

KTM duke

5.7.2019 v 13:02 | Nahoru | #3
Čau, tak to mi odľahlo, že ten olej je OK. Koľko sa ti tratí tej vody? Možno stačí vymeniť tesnenie pod hlavou. A nebuble to to? V chladiči? Keď vieš ako na to tak tam daj nové tesnenie, čo iné ešte môžeš urobiť? Možno to prefukuje do vody a pri nasávaní si to trošku vody potiahne, odparí sa a potom to kondenzuje ako si písal.

KTM duke

5.7.2019 v 18:16 | Nahoru | #4
vody zmizne tak 0,1l na 100km

Naposledy editováno 16.09.2019 15:46:31

KTM duke

6.7.2019 v 12:39 | Nahoru | #5
tak co problém nastal sem začal hledat a hledat na netu a na plno indických forech je opravdu hodně lidí s tímto problémem, jak si psal o té dírce co je mezi gufery a nesmí se zacpat, no tak problém je v tom, že duke 390 jí nemá vůbec ( jestli sem to teda pomocí toho překladače pobral ) našel sem i jedno video kde to řeší a podle mě tam jde o stejný problém (titulky stojí za hov.o )

KTM duke

6.7.2019 v 12:41 | Nahoru | #6
sem zvědavý kdo se ozve další, protože jak sem přestal hledat na CZ stránkách, našel sem toho opravdu hodně a dost pochybuju, že budu jediný kdo tohle bude řešit

KTM duke

6.7.2019 v 13:27 | Nahoru | #7
Čau, tak si mal nakoniec pravdu a problém je v podľa Indov v tej vodnej pumpe, a s tou dierkou, to vylepšili, vynechali to, veď načo, nech sa majitelia trápia. Si to vypátral, u nás, teda v bývalom ČSSR je tých mašín málo, tak sa o tom nevie. Držím palce, možno sa niekto skúsenejší a hlavne majiteľ tejto motky ohlási, alebo, kto ju servisoval.

KTM duke

6.7.2019 v 16:44 | Nahoru | #8
právě, u nás o tom není vůbec nic a to než sem to kupoval sem hledal jak to šlo jestli nejsou problémy ( boužel jen na CZ str. ) našel sem jen recenze, ale o problémech nic, takže si myslím, že se časem najde i někdo další, já už čekám na gufera tak je tam hodím a uvidím, ale četl sem, že někdo to za 500km řešil znovu a přitom já si myslel, že těsnost gufer je 100% ale prej nějakej ten unik je tam skoro pokaždý a nebo hodně brzo příjde a to pak právě řěší ta dírka, až na tenhle případ budu doufat že to pokaždé vyřeší problém aspoň na 5000km ( to bych ještě přežil)

1 reakcí na tento příspěvek KTM duke

6.7.2019 v 18:04 | Nahoru | #9
Již jsem těchto oprav dělal hodně a je to nemoc bohužel všech 390. Dříve nebo později to potká skoro každou. Těsněním na pumpě to není. To je vše co k tomu napíši. Aby jste nevyhazovali zbytečně prachy za to co to není.

Naposledy editováno 06.07.2019 18:30:13

KTM duke

6.7.2019 v 18:38 | Nahoru | #10
A proč nenapíšeš, čím to tedy je? Jako "vím to, ale neřeknu"????

KTM duke

6.7.2019 v 19:08 | Nahoru | #11
Plno lidí tam psalo, že jim to nepomohlo, ale nic jiného sem nenašel no

Naposledy editováno 17.09.2019 11:14:33

KTM duke

6.7.2019 v 22:03 | Nahoru | #12
No, teda motoca, si to mohol poradiť chalanom, čo to je, ako to opraviť, urobil by si dobrý skutok.

1 reakcí na tento příspěvek KTM duke

6.7.2019 v 22:09 | Nahoru | #13
To víš chce na tom vytriskat, prostě borec

(reakce na) KTM duke

6.7.2019 v 23:04 | Nahoru | #14

georgeCZ píše: To víš chce na tom vytriskat, prostě borec



No, aspoň prezradil, že to nie je tesnenie pumpy.

KTM duke

7.7.2019 v 10:56 | Nahoru | #15
mohl napsat aspoň kolik taková oprava u toho duka stojí

KTM duke

7.7.2019 v 16:45 | Nahoru | #16
tak sem napsal klukovi do indie a ten mi odepsal, že pokud to není pod hlavou, tak by to mělo být těsnění vodní pumpy, takže to prostě zkusím a pak budu řešit dál, protože čím víc hledám tím méně vím

2 reakcí na tento příspěvek KTM duke

7.7.2019 v 19:51 | Nahoru | #17
Klasika na duke 390, bratrancovi prdla hlava ešte v záruke, vymenili mu bezplatne novú. A k tomu praská airbox, to menili dokonca v rámci zvolávačky.

(reakce na) KTM duke

8.7.2019 v 06:58 | Nahoru | #18
jean192> a projevovalo se to taky jen vodou v oleji, nebo i jinak ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM duke

8.7.2019 v 13:19 | Nahoru | #19


Breached
The site of the breach was clearly visible when we pulled the head. The RC390 uses a MLS (multi-layer steel) gasket with Viton-coated leaves. You can see where the thin rubber got blasted off the steel plates by the ingress of combustion pressure.

https://www.motorcyclistonline.com/long-term-ktm-rc390-blown-head-gasket-repair/
...je třeba potvrdit cookies, pak se stránka otevře...

KTM duke

8.7.2019 v 14:51 | Nahoru | #20
To se týká starších modelů nebo i těch novejch? Sakra taky jsem před koupí hledal všude možně a pak se člověk dozví tohle...

KTM duke

8.7.2019 v 16:10 | Nahoru | #21
...od 2017 KTM změnilo hlavu, přidali můstek doprostřed vodního kanálku, což by mělo eliminovat závadu - otázka je, jestli to pomohlo...jo a změněná hlava má stejné číslo dílu jako původní, takže podle partnumber se to nepozná...jestli na tuhle závadu byla svolávačka nebo ne je otázka na zastoupení KTM, ale po určitých zkušenostech uživatelů fóra s přístupem KTM v našich končinách k řešení oprav i v záruce bych se moc divil...

1 reakcí na tento příspěvek KTM duke

8.7.2019 v 16:18 | Nahoru | #22
tenhle problém s vodou sem na indických forech četl u všech ročníků, psalo tam snad 30 lidí, takže to asi nepomohlo svolávačky sem se snažil dohledat a jediné co sem našel byla nějaká vada světla u 2017

Naposledy editováno 16.09.2019 15:49:11

(reakce na) KTM duke

8.7.2019 v 16:27 | Nahoru | #23
mmp> díky, doufám že to bude max to těsnění a ne např. ta prasklá hlava

1 reakcí na tento příspěvek KTM duke

8.7.2019 v 16:31 | Nahoru | #24
...ona je otázka, jestli je to ta správná závada - takhle prošlehlé těsnění by mělo tlakovat vodu a spaliny by měly jít do ní...a tady se to neděje viz příspěvek #4

(reakce na) KTM duke

8.7.2019 v 17:31 | Nahoru | #25

mmp píše: ...ona je otázka, jestli je to ta správná závada - takhle prošlehlé těsnění by mělo tlakovat vodu a spaliny by měly jít do ní...a tady se to neděje viz příspěvek #4



to mi právě taky příjde divný

(reakce na) KTM duke

8.7.2019 v 22:32 | Nahoru | #26

motoca píše: Již jsem těchto oprav dělal hodně a je to nemoc bohužel všech 390. Dříve nebo později to potká skoro každou. Těsněním na pumpě to není. To je vše co k tomu napíši. Aby jste nevyhazovali zbytečně prachy za to co to není.


...promiň, ale jsi debil!

(reakce na) KTM duke

8.7.2019 v 22:36 | Nahoru | #27

jean192 píše: A k tomu praská airbox, to menili dokonca v rámci zvolávačky.


...jo, já musel koupit novej.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM duke

8.7.2019 v 23:02 | Nahoru | #28

RAMIR píše: tenhle problém s vodou v oleji sem na indických forech četl u všech ročníků, psalo tam snad 30 lidí, takže to asi nepomohlo svolávačky sem se snažil dohledat a jediné co sem našel byla nějaká vada světla u 2017


Zas na druhou stranu, těch Duků se muselo prodat jen v té v Indii mraky-tipuju třeba 200 tisíc, takže jestli jsi na Indickém foru KTM 390 Duke našel 30 lidí s tímto problémem, vůbec bych to nebral nějak hystericky. Já než jsem si Duka pořídil, jsem taky trochu pátral a na různých fórech jsem se dočetl o motorkách co mají natočený k 50-ti tisíců kilometrů bez problému. A ještě co jsem koukal na videa a zkušenosti z Indie, moc se tam s tím neserou. Ty motorky mají docela v bordelu a servisy jsou hodně "na koleně". Vzpomínám si na jednu debatu s Petrem Hošťálkem (jestli někdo ví kdo to je),....říkal, že v těchto zemích je problém s kvalitou benzínu atd., to asi může také mít vliv na nějaké takové věci ne? Co jsem já zkoumal, vyznělo mi to, že nejvíc problémů s těma Dukama mají právě asi v té Indii. Můj ročník 2015 (ten novější model jsem nechtěl, nelíbí se mi), má najeto 10 tisíc a krom toho airboxu naprosto bez problému. Tak doufám, že to ještě tak nějakou dobu bude.

Naposledy editováno 08.07.2019 23:05:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM duke

9.7.2019 v 05:45 | Nahoru | #29
Matess727x>
Já těch 30napsal jen tak, bylo to možná na tom jednom fóru, našel sem i článek o nějaké hromadné stížnosti na ktm, světla,voda v oleji, netesnost budíků, a nakonec to dopadlo tak, že jim ktm dala +2roky záruku

Ale motor je dá se říct stejný jako u staršího modelu, tak doufám, že to s tou vodou nebude tak hrozné a nebude se to třeba opakovat, taky sem narazil na plno kusů 50-60 000+ a pohoda, to mi přijde na docela výkonný jednovalec slušný

Naposledy editováno 09.07.2019 05:48:57

(reakce na) KTM duke

9.7.2019 v 07:08 | Nahoru | #30

RAMIR píše: Matess727x>
Já těch 30napsal jen tak, bylo to možná na tom jednom fóru, našel sem i článek o nějaké hromadné stížnosti na ktm, světla,voda v oleji, netesnost budíků, a nakonec to dopadlo tak, že jim ktm dala +2roky záruku

Ale motor je dá se říct stejný jako u staršího modelu, tak doufám, že to s tou vodou nebude tak hrozné a nebude se to třeba opakovat, taky sem narazil na plno kusů 50-60 000+ a pohoda, to mi přijde na docela výkonný jednovalec slušný


...tak uvidíme. Na to že to není úplně levnej strojek, bych taky nerad řešil takovéto fatální závady. Moto mám z Itálie už po záruce-s najetýma 6 tis km. Ale v KTM mi přesně vyjeli v té jejich registraci, kde byla dělaná serviska a v jakém servise v tý Itálii-to bylo zajímavý. A pak,...já měl tu svou zavřenou na 30 kW (udané i v TP),....dorazem na klapce (takže plyn nešel plně otevřít) a zavřenou palivovou mapu v řídící jednotce. Takže té motorce nikdo asi při zajíždění a do té doby co jsem jí otevřel nikdo nenakládal, tak by mohl být motor v pohodičce. To zaškrcení na klapce jsem samozřejmě odstranil a mapu přehrál na tu nejostřejší a s laďákem a KN filtrem to jede parádně. No aby to tak vydrželo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čistič plexi Suzuki GSX 1100 Fukušima 24 26.2.2024 v 17:44 WildOne
Gsxs1000f boční brašny ( kufry) Suzuki GSX 1100 jimmy 2 4.2.2023 v 08:39 jimmy
přepis vozidla/motocyklu - nespolup... [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX 1100, Honda CBR 600F, Suzuki C1800 Intruder Dolin 108 25.12.2022 v 17:35 CRF1000
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Gsxr 1000 k8 rozvody Suzuki GSX 1100 k1gsxr1000 13 9.4.2022 v 13:57 k1gsxr1000


TOPlist