bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rovnání disků brzd po pádu
24.6.2019 v 22:51
Ahoj,
jakou máte zkušenost s rovnáním disků brzd zdeformovaných po pádu?
Sundala mne srnka a jeden přední disk teď hází asi 0.3mm (měsíc starý Brembo)
Vím, že se tu před časem řešilo, že nemá smysl rovnat disky zvlněné teplem z intenzivního brzdění, že se za chvíli zvlní znovu.
Srnka mi skočila z boku přímo do předního kola. Motorka si plynule doklouzala po padacim rámu na rovném asfaltu. Disk je plynule zvlněný. Nenašel jsem na něm žádný ostrý důlek např. od kamene nebo odřeniny.
Díky
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek rovnání disků brzd po pádu

26.6.2019 v 16:03 | Nahoru | #31
Se mi ozvi uvidime zac to brembo umi, mam dobry ceny, myslim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání disků brzd po pádu

26.6.2019 v 16:27 | Nahoru | #32
Lazyfucker> a co Bremba na Piaggio? (BV 500 ie 2006)????

(reakce na) rovnání disků brzd po pádu

26.6.2019 v 20:02 | Nahoru | #33
CRF1000> na bv 500ie '06 nic. Ale na beverly 500 ie 2006 vyjde na 1750 s dani za kus.

(reakce na) rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 00:11 | Nahoru | #34

M_A_B píše: Chachaři, díky za rady.
Podpořím prumysl a koupím novej.
Jestli jsem ze srnky vyvázl jenom s účtem za novou bundu a jeden kotouč, tak to pořád vyšlo dobře.


To je správnej názor Ty seš celej a to je to hlavní

rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 07:17 | Nahoru | #35
Podle mě a reálný zkušenosti mýho tchána to jde. Taky jsem mu říkal, že je to risk, ale ve finale ho srovnal s rozhozem cca. 0.2
Po pádu na zem měl kotouč ohnutej asi 3mm. Rovnal ho na lisu a poklepem. Pokud je plovoucí, tak bych snad 0.3 ani neřešil... Mělo by to utýct v nejtech ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 07:54 | Nahoru | #36
Lazyfucker> Dostaneš se pod 160 € a max týden na doručení? To bys musel kouzlit nebo nevyděláš. Ital vyrábí = ital posílá.

rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 08:07 | Nahoru | #37
Tak srovnat jde plno věcí, ale mikrotrhliny je svinstvo.
Nikdy nevíš co se tam pořádně děje.
A řešit to v krizový situaci bych fakt nechtěl.

Jinak samosebou dle chuti každýho soudruha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 08:09 | Nahoru | #38
_Michal>
Nevím jak pro Tebe, ale pro mě je přední brzda společně s pneu nejdůležitější.

Ale chápu, každej to má jinak.

(reakce na) rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 16:54 | Nahoru | #39
Dodo1976> pro me take, ale kolik masin je slepenych jen tak na oko a tohle je oprava, ktera nikoho nemuze ohrozit. Kdyz pichnes, tak kupujes novou pneu? Necháš zalepit a jezdis dal. Ale zase odkud potud.

rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 19:26 | Nahoru | #40
Nechával jsem brousit kopající kotouč na ZZR 250 a výsledná cena se blížila ceně nového kotouče

rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 20:35 | Nahoru | #41
mikrotrhliny jsou fuk, ty kotouce nejsou mechanicky namahany vic nez 40-50Mpa (podle prvkovyho modelovani) spis jde o to ze srovnat to i na tech 0,2 co pise Freedom bude docela fuska, a hlavne pak rovnomerne vyzihat aby se to nezkroutilo zase.. a 0,2 zadna slava, to bude uz hezky "bubnovat" do packy pri brzdeni

BTW v nejtech jak jakejch, v racingovejch rozdelavacich utece snad i milimetr v klidu, ale pri posunu celyho kotouce, ne pri krivosti,.. ten kotouc ale nestihne v tech nejtech utikat tak rychle aby se "vlnil" v prubehu otaceni..

rovnání disků brzd po pádu

27.6.2019 v 22:02 | Nahoru | #42
V nejtech neuteče ani prd pokud je kotouč křivej, a je jedno jestli jsou to full nebo semi floating nejty. Destičky při brždění neuhnou resp. pístky brzdičů a vibruje to jak prase... I když vůle na rejsovejch nýtech jsou velký, tak zase je tam odstředivá síla při větších rychlostech a ten kotouč se centruje do jedné kolmice s kolem, není to tak, že 6 nýtů je s kotoučem vysunutých doleva a dalších 6 doprava, to by byly full floating kotouče/nýty naprd, furt by drhly o desky a smazalo by to tu výhodu menšího tření o desky a 0,005 PS navíc co kradou ostatní kotouče.... Prostě křivej kotouč vibruje kdekoliv na jakejkoliv nejtech/šroubech...

Naposledy editováno 27.06.2019 22:02:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání disků brzd po pádu

28.6.2019 v 07:29 | Nahoru | #43

foxdive píše: Spíš než na soustruhu zkusit srovnat na magnetce
Tech 0,3 je takový problém? Dyt to nemůže nic dělat



to taky nefunguje. jak je ten kotouč tenký, tak si ho magnet přitáhne, tím se srovná, ty ho obrousíš, povolíš magnet a prohne se zpět, tam, kde byl..jen o ten brus tenší:))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání disků brzd po pádu

28.6.2019 v 09:34 | Nahoru | #44
M_A_B> poslyš řekni přesně na jakou motorku ať netápu

2 reakcí na tento příspěvek rovnání disků brzd po pádu

28.6.2019 v 19:15 | Nahoru | #45
Tak taky něco přidám. Stejný problém, srna ve 120,rana jak do zdi, moto na kaši.Kotouce na rovnání (motokotouce.cz) a musím říct, že super. Sice doba dlouhá(měsíc a kousek) , ale za čtyřku dva kotouče.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání disků brzd po pádu

28.6.2019 v 20:36 | Nahoru | #46

Hans68 píše: Kotouce na rovnání a musím říct, že super. Sice doba dlouhá(měsíc a kousek) , ale za čtyřku dva kotouče.....



to je jak z basniku, "sama pozitiva a zivotni jistoty".. ze jsem tak smelej, nakolik ze by vysly novy ?

(reakce na) rovnání disků brzd po pádu

28.6.2019 v 21:26 | Nahoru | #47

Hans68 píše: Tak taky něco přidám. Stejný problém, srna ve 120,rana jak do zdi, moto na kaši.Kotouce na rovnání (motokotouce.cz) a musím říct, že super. Sice doba dlouhá(měsíc a kousek) , ale za čtyřku dva kotouče.....


Me pred lety vibrovaly kotouce. Dal jsem je repasovat na motokouce.cz a vydrzelo to jen par KM. Pak jsem si koupil nove NG (ktere nestaly ani o tolik vic) a uz mam klid asi 4 roky. Je to dost osemetna vec, ty moje pritom byly podle mereni hodinkama v poradku. A pri jizde jsem se bal prudce brzdit, to se klepala i predni maska.. Takze si nedovedu predstavit, ze do toho nekdo mlati kladivem...

Naposledy editováno 28.06.2019 21:30:20

(reakce na) rovnání disků brzd po pádu

28.6.2019 v 21:40 | Nahoru | #48
kerut> To ti řeknu přesně 11000 originál, 9000,-EBC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání disků brzd po pádu

29.6.2019 v 18:02 | Nahoru | #49

Lazyfucker píše: M_A_B> poslyš řekni přesně na jakou motorku ať netápu


BMW F800GS, je to babička r. 2009

(reakce na) rovnání disků brzd po pádu

29.6.2019 v 22:04 | Nahoru | #50
M_A_B> 4500 za kus Brembo. 2tydny zpet jsem prodal posledni skladem, takze na objednavku.

(reakce na) rovnání disků brzd po pádu

30.6.2019 v 08:32 | Nahoru | #51
RUTAN>
Jo recht. V práci jsme dělali přesný příruby s rovinností 0,01mm. Brousit už to nešlo (tak jak popisuješ) tak museli jít lapovat
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS 1705ol 85 Dnes v 18:52 1705ol
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist