globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá
21.6.2019 v 23:17
Ahoj, mám dotaz jestli někdo neměl podobný problém.
Pro vyjížďce asi po 250km mi najednou moto chcíplo a rozsvítila se dioda FI. Motorka pak nešla nastartovat. Po vypnutí klíčku a zapnutí nebylo slyšet ani čerpadlo že by si nasálo a žádné relé nezaklepalo. Po další vypnu a zapnutí vše naběho a motorka chytla ale po pár vteřinách zase chcíplo a rozsvitila se FI.
Takhle mi to udělalo asi 10* po sobě s tím že někdy nechcipla hned a zvládl jsem takhle ujet asi 5km pak to zas chcíplo a pak jsem nastartoval uase už jsem dojel asi 30 km až domů bez jediného problémů.
Zkoušel jsem vyblikat chybu ale nic neblikalo. ( Propojil jsem drát na minus a doufal že FI začne blikat ale nic)

Neměl někdo něco podobného ? Mechanik mi říkal že když to nebude dělat tak že na nic nepřijde tak si s tím nevím rady jen snad jezdit dokud se to nevysere úplně ale to je dost nebezpečné.

Budu rád za jakoukoli radu. Díky
Lukáš

1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

22.6.2019 v 10:55 | Nahoru | #1
Mně přesně tohle dělala W 800. Na vině byly přívěry sacího potrubí (vzduchové klapky) jejichž osičky se prachem zanášely a ovládající selenoid (či co za bazmek s nimi hýbe) už neměl sílu odpor přeprat.
Stačilo prostříkat např. Konkorem 101 a byl klid. V nouzi pak pomáhalo klapky před nastartování několikrát protočit ručně.
Samozřejmě netuším, jestli u Z1000 je to stejně řešené a může se k nim rukou jako u wéčka ..

1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

22.6.2019 v 17:55 | Nahoru | #2
Přesně stejná závada na Z750 (2005) - zoxidovaný a malinko vypálený štekr na regulátoru. Vyčištěno, nastříkáno KONTAKTOLEM, dotažené piny a o závadě už jsem nevěděl Na tomhle modelu dost nešťastně umístěnej regler - lítá na něj veškerej bordel od zadního kola.....

(reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

22.6.2019 v 23:16 | Nahoru | #3
pps2>
No popravdě se v přímo v tomhle moc nevyznám. Občas mi i přijde že když jedu pak úvěrů úplně plyn a pak zase přidán tak ta to v té době možná nějak cukne nebo ta odezva mi přijde pomalá ale to nevím jestli se mi jen nezdá.
Kouknu do manuálu jestli poznám o čem to mluvíš :) nejsem úplně mechanik.
Dnes jsem vyměnil hadičku od nádrže páč byla úplně zpuchřelá a v jednom místě úplně zlomená + jsem prostříkal kontakty na čerpadlo a všechny konektory co jsem zrovna našel pod nádrží když jsem ji měl dole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

22.6.2019 v 23:23 | Nahoru | #4
parezi>
Byl jsem to teď ještě okouknout. Regulátor je čistý . Kontakty vypadaly taky v pohodě ale projistotu jsem to prostriknul kontaktolem.

Jen mám ještě dotaz. Je možné že by to mohla dělat i špatná baterka? Dnes jsem se v tom celý den hrabal. Pak jsem se byl projet asi 50 km abych to testnul. Pak jsem zastavil chcipnil ale nechal jsem asi 15 minut otočený klíček a pak jsem už nenastartoval. Musel jsme být roztlačen.

Prřiel jsem domů a změřil baterii měla měla asi 12.6V. zkusil jsem nechat otočený klíček a po 30min když jen svítila mi jsem měl úbytek napětí 0,4V. Zkoušel jsem jinou baterií stejně značka a označení a ta měla úbytek za stejnou dobu 0,08V. Pomůže jen nabití nebo bude v háji? Mám ji už na nabíječce a ta píše po 3 hodinách nabíjení že už je nabitá z 80%

(reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

23.6.2019 v 20:06 | Nahoru | #5
mikusacek> dle mého by to baterkou být nemělo (ale třeba se mýlím).

1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

25.6.2019 v 07:33 | Nahoru | #6
Já z toho trochu podezírám ten regulátor jestli nemůže dělat problémy protože dobíjecí napětí se mi úplně nezdá. Musím jetšě změřit alternátor ale to zmáknu až o víkendu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

25.6.2019 v 15:03 | Nahoru | #7

mikusacek píše: Já z toho trochu podezírám ten regulátor jestli nemůže dělat problémy protože dobíjecí napětí se mi úplně nezdá. Musím jetšě změřit alternátor ale to zmáknu až o víkendu.



Zkus ještě pořádně očistit a prostříknout ten velkej štekr u regleru...

(reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

26.6.2019 v 07:04 | Nahoru | #8
parezi>

Jojo to už jsme udělal. Byl úplně čistý ale kontaktolem jsem ho prostříkal.

Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

27.8.2019 v 11:58 | Nahoru | #9
Dělalo mi Zetko úplně to stejný, náhodný chcípání a nemožnost nastartovat a pak se najednou nic třeba 2km ale i dva dny nic nedělo. Dělal mi to totálně zoxidovanej kontakt přímo na vstřikovači.

Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

11.12.2019 v 13:13 | Nahoru | #10
Ahoj, posílám video které jsem udělal podruhé, když se mi problém objevil ale od té doby jsem pak najel opět asi 300km a závada se nevyskytla ale furt tomu nevěřím. Beru všechny rady.

Naposledy editováno 25.07.2022 08:49:13

1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

11.12.2019 v 14:53 | Nahoru | #11
To vyblikání tady počítám funguje jako u jiných kawasaki, lze to udělat jen v případě, že ti FI začne blikat, nesmíš vypnout klíček jen chcípákem chcípneš motor pokud běží a spustíš self diagnostiku.
Nebo se zastav a napíchnem to na diagnostiku a uvidíme co tam je zapsaný a pak se bude bádat dál....

(reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

12.12.2019 v 10:04 | Nahoru | #12
Fugo>
Byl jsem v Kawasaki na diagnostice a tam byl zápis 5x chyba čidla vačky a 1x chyba čidla kliky ale to mi říkal, že může být z nějaké předchozí doby páč to tam napíše žádný čas a datum a prý to nějde ani smazat.

1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

12.12.2019 v 15:42 | Nahoru | #13
Blbost, normálně to diagnostikou smažu. Ale i to co je v tý paměti nemusí být nutně ta chyba..

(reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

13.12.2019 v 08:50 | Nahoru | #14
Fugo>
Mě říkali v Hradci v Kawasaki, že to nejde tak otázka je jestli to spíš umí no.
Nenapadá tě, který čidla můžou teda rozsvítit FI a chcípnout motor, rád bych to alespon nějak nasimuloval, třeba odpojením čídla při nastartované mtoroce nebo něco takového. Těžko řešit když ti v servisu řeknou, že neví co s tím když to v tu chvíli nic nedělá. Já to chápu kdyby to nejelo vůbec tak to najdeš hned ale sková sporadická závada je peklo.

Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

13.12.2019 v 10:36 | Nahoru | #15
U toho posledního videa jsem si všiml, když zatřepáš motorkou tak to začne blbnout.
Tak bych důkladně prošel pojistky, kabeláže a štekry třeba něco najdeš.
Podle mě tam bude nějakej přechoďák nebo něco uvolněný.

Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

13.12.2019 v 11:58 | Nahoru | #16
Jo , podle druhýho videa se to tváří jako vadná / vybitá baterka nebo studeňák ( vadný nebo zaoxidovaný spoj klidně i na baterii , kostře ... ) .

1 reakcí na tento příspěvek Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

13.12.2019 v 13:02 | Nahoru | #17
Já jsem právě už procházel kompletně všechny elektriku co je pod nádrží a zadním plastem. Všechny kontaktry jsem rozebrat, očistil, prostříkal kontaktolem a zapojil zpět.
Jediné, kde jsem se ještě nevrtal je pod maskou, mohla by být i chyba tam který by mohla tohle odpojení způsobit ?
Neoddělával jsem hlavní kabely co vedou k pojistkám páč do toho jsem se zaboha nemohl dostat abych ten konektor odpojil nebo nevím jak - zkusím to tedy ještě jednou.
Kolik ukostření by tam mělo být? Baterku jsem už právě vyměnil a udělalo to i potom.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

13.12.2019 v 13:33 | Nahoru | #18
mikusacek> jasně , že ti to může dělat i cokoli jiného . ALE NEJdůležitější na 12 V instalacích obecně je dobrý spoj na baterii a ukostření v místě kde je ukostřený hlavní mínusový kabel z baterie ( tzn. na motoru , popř. startéru ... ) . Ostatní je jak s Vietnamskýma Adidas (čím víc pruhů tím víc Adidas ) - tzn. ostatní ukostření byť dílčí je taky důležité a každý kostřící drát navíc je spíš k dobru než aby vadil . Jinak konkrétně tvou mašinu neznám . Jinak mě kdysi na mašině blikala chyba - FI a vyklubala se z toho zatuhlá výfuková přívěra ( ale mašina nezdechala a jela ) .

(reakce na) Z1000 rv2004 FI kontrola + chcípá

13.12.2019 v 14:21 | Nahoru | #19
Malp>
Tak kostry zkusím najít v manuálu a zkontorluju, ještě podezřívám pádové čidlom to taky dělá, že by to mělo chcípnout když motorka spadne tak ho zkusím oddělat a otocit s ním když bude nastartováno, jestli to udělá to stejné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
neutrál Kawasaki Z 1000 marfajz 14 23.4.2023 v 21:40 JobboSK
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 36 25.2.2023 v 22:37 Deadman
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44


TOPlist