globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chcípne a za minutu zas jede
21.6.2019 v 16:46
Zdravím, už delší dobu zápolím s problémem, moto jede dobře,ale občas,nečekaně chcipá, jakoby došel benzin. Nejdřív se objeví opožděná reakce na plyn. Když chcipne, tak pak počkat minutu a zase naskočí. Jednou ujedu 600 km a nic, jindy mi to udělá na pěti km třikrát. Je jedno, jestli to držím pod krkem na dálnici nebo jen na kousek plynu na kochačku, či mám zavřený plyn a brzdím motorem z dlouhýho kopce. Zatím se mi podařilo vyloučit: Karby (vyčištěny,repasovány), CDI, svíce, fajfky s kabelem, cívky, nádrž ( hadice,filtr,kohout, víčko,podtlak). Dobíjení je ok, rotor i regl nový, komprese v normě. Už mě došly nápady...

Naposledy editováno 21.06.2019 17:27:29

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 17:56 | Nahoru | #1
jestli předchází opožděná reakce na plyn, nedotéká benzín...proč je otázkou - všechno, co bych prohlédl jsi napsal jako dělané.

stalo se mi to 3x - po lakování nádrže mi ucpával bordel palivový filtr, vypadlá hadička podtlaku a blbý benzín

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 18:12 | Nahoru | #2
mariano> no nádrž jsem nelakoval. Ale vyčistil ji, benzínu už protekly stovky litrů, filtr se jevil čistý a byl průchozí, přesto jsem jej vyměnil, hadičky taktéž. Zkoušel jsem v té situaci přidat sytič a to chcípla okamžitě.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 18:15 | Nahoru | #3
řešil jsem podobnou závadu, nakonec to byla přicpaná cesta někde v těle karburátoru, benzín tekl ale ne dostatečně. Pomohlo vyfoukání všech otvorů kompresorem. Zkusil bych to samé a také u kohoutu.

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 18:18 | Nahoru | #4
Humusus> Karburátory byly na ultrazvuku, jsou tam dva a děje se to oběma naráz. Kohout jsem repasoval a profoukl, navíc když se to stane, je vidět ve filtru dostatek benzínu, takže z nádrže teče.

Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 18:20 | Nahoru | #5
Jo, když jedu hodně sportovně, a nenechám plyn a převody v klidu, tak se to neděje.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 18:38 | Nahoru | #6
když to chcípne a nejde to nastartovat tak zkusit jestli dává jiskru, pokud ne tak už snad zbývá snímač otacek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 18:40 | Nahoru | #7
JiriK84> problém je, že do minuty svíčku vyndat nestíhám Snímač jsem měřil u CDI a má předpisový odpor. Hlavně nerozumím, jak by ho ovlivňovala dynamika práce s plynem...

Naposledy editováno 21.06.2019 18:44:05

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 19:44 | Nahoru | #8
potom, co jsi všechno napsal...někde se ti ucpává přívod vzduchu ke karburátoru (blbá reakce na plyn by odpovídala)

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 20:03 | Nahoru | #9
mariano> jako logiku to má, ale to by fakt musel být jedině airbox, kterej jsem taky s filtrem kontroloval, jinak má každej karb a válec svou cestu

Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 20:30 | Nahoru | #10
Kdysi dávno se mi něco podobného stávalo na kx 250. Ze zoufalství jsem vyměnil i fajfku a problem zmizel

Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 20:31 | Nahoru | #11
Jo už čtu že jsi zkoušel...

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 20:57 | Nahoru | #12
Zkus sundat nádrž, nastartovat a držet přitom ucpanou podtlakovou hadičku, která vede k ventilu nádrže. Případně ji můžeš napíchnout volným koncem na podtlak druhého karburátoru. Možná se budou dít nečekané věci, hadička se zmáčkne a stane se neprůchozí ...
Je to dvouválec, takže kdyby byla závada v karburátoru, cívce, svíčce, tak se nezastaví úplně. Musí to být v něčem, co je společné pro oba válce.

Naposledy editováno 21.06.2019 21:00:07

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 21:03 | Nahoru | #13
Kohlstein> zkoušel jsem. A na druhém karbu je záslepka,tam kdysi vedla hadička do ventilu pair systému. Ta záslepka pořádně netěsnila,tak jsem to opravil a foufal,že to byla ta příčina,ale ono ne. Máš pravdu, na jeden válec to jezdit umí,tady to umře celé. Mám na baterce voltmetr, když startuju,tak klesá napětí na stejné hodnoty jako normálně, i když se marně snažím nastartovat hned poté, co chcipne. Musím počkat aspoň minutu, pak chytne a párkrát musím pořádně protočit plyn.

Naposledy editováno 21.06.2019 21:15:22

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 21:10 | Nahoru | #14
nam se tohle samý stavalo u firemní avie , někdy to chcíplo třikrat na pěti km a jindy tejden vrčela a furt ok , až když sme sundali nadrž a sundali všechno co šlo tak se ukazalo že vní sou mozazný kuličky , přavděpodobně od svařovaní z výroby a ty se občas usadily na odtokovym otvoru , kterej vedl k čerpadlu

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 21:17 | Nahoru | #15
zdenysrx6> čerpadlo nemám a odtokový otvor,co by se dal ucpat, taky ne.

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 21:24 | Nahoru | #16
Merhaut> takže mi z toho furt vychází ty tři věci - přívod paliva, přívod vzduchu (airbox), čidlo otáček .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 21:44 | Nahoru | #17
Merhaut> Mě ty příznaky pořád vychází na neprůchozí přívod benzínu. V jakém stavu je membrána nádržového ventilu? Máš na tom PRI polohu a zkoušel jsi ji? Jseš si jistý, že se občas nepřicpe víčko nádrže? Liješ tam jenom Natural, nebo občas i VIF aditivum nebo Vervu?

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

21.6.2019 v 22:55 | Nahoru | #18
Kohlstein> kohout nádrže komplet repasovaný včetně membrány, PRi jsem zkoušel,otevřenou nádrž taktéž, Vervu beru docela často, Vif jsem taky použil...

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede

22.6.2019 v 08:40 | Nahoru | #19
Skus hadičky,filtr vzduchu vyfoukat, ale možná ti začíná zlobit regulátor napětí přeměřit

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

22.6.2019 v 08:45 | Nahoru | #20
kawapavel> hadičky jsem vyměnil, filtr vyčistil, regl je novej, přeměřenej, voltmetr mám permanentně zapojenej.

Naposledy editováno 22.06.2019 08:46:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

22.6.2019 v 09:04 | Nahoru | #21

Merhaut píše: JiriK84> problém je, že do minuty svíčku vyndat nestíhám Snímač jsem měřil u CDI a má předpisový odpor. Hlavně nerozumím, jak by ho ovlivňovala dynamika práce s plynem...



ver tomu, ze to bude ten snimac... neovlivnuje ho prace s plynem... zacne chybovat kdyz se zahreje a super for je ten, ze si to dela zcela nahodne.

resil jsem KTM, ktera zahrata na miste nechcipala , sla za za plynem az do plnejch... jakmile jsme ji jel projet, tak po chvili zdechla a jedno kolik bylo plynu..pak nesla nastartovat... minutu jsem to nechal byt a uz to slo nastartovat a zas kus pokracovat. Ze zacatku rikal majitel, ze mu to spis vynechava kdyz chce razantne pridat , ale postupne se to zhorsovalo tak, ze uz po zahrati to fakt zdechlo a bylo jedno kolik bylo plynu a kdyz se pak pockalo a nastartovalo, tak az se to dostalo zas na urcitou teplotu, tak to zdechlo driv, protoze uz byl motor teplej.
Zaroven bylo velice matouci, ze na volnobeh se zavada neprojevovala... pravdepodobne je to tim, ze na miste kdyz to stoji se k snimaci nedostane olej (a nebo takove mnozstvi), ale za jizdy ano a ten jako izolant zvysi chybu senzoru a prestane snimat. Olej odtece a zase muzes nastartovat...

Taky jsem nebyl schopnej se dostat za minutku ke svicce, no tak jsem motorku odpalstoval tak abych az to zdechne jen nadzvedl nadrz, vytahnul fajfku a z kapsy vytahnul druhou svicku a zkusil jiskru

mereni odporu je opravdu jen o tom ,ze zjistis, jestli nemas v prdeli draty... ale senzor jako takovej by jsi musel merit na osciloskopu a to by jeste nebyl problem, ale musel by jsi nasimulovat presne podminky vzdalenosti rotoru od snimace a mnozstvi oleje a teplotu a tim padem je to v podstate nemeritelna zalezitost a test s druhou svickou v kapse je jedina rozumna metoda.

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

22.6.2019 v 12:22 | Nahoru | #22
cuir> Tak já po předchozích problémech s elektrikou ji taky nejvíc podezírám a ten tvůj popis to přesně vystihuje. Teď jsem se díval na ten snímač a nic jsem na tom kousku magnetu nevykoukal, akorát jsem od něj natáhl nové dráty napřímo do CDI.

Naposledy editováno 22.06.2019 15:46:30

1 reakcí na tento příspěvek Chcípne a za minutu zas jede

24.6.2019 v 04:51 | Nahoru | #23
Merhaut > Kdyz zpozorujes tu divnou reakci na plyn, zkus jit do stupacek .... deje se to porad? Pokud to zmizi, zamer se na pod sedlem vedeny hadicky odvzdusneni karburace.

(reakce na) Chcípne a za minutu zas jede

24.6.2019 v 17:37 | Nahoru | #24
Sim> tak to se mi stalo před léty, to pak chcípalo pozvolna do dvou minut. Už ji proto vedu jinak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist