Téma: GSX 1400 vs XJR 1300
Čau lidi,
najde se tu někdo, kdo měl možnost sedlat jak Suzuki GSX 1400 tak Yamahu XJR 1300 a podal třeba nějaké informace o porovnání? Řešit výkony motorů mi přijde jako blbost, ale třeba tuhost rámu, ovladatelnost,výška a pohodlí sedu, osobní preference?
Děkuju
Jarda
najde se tu někdo, kdo měl možnost sedlat jak Suzuki GSX 1400 tak Yamahu XJR 1300 a podal třeba nějaké informace o porovnání? Řešit výkony motorů mi přijde jako blbost, ale třeba tuhost rámu, ovladatelnost,výška a pohodlí sedu, osobní preference?
Děkuju
Jarda
1 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 vs XJR 1300
eda: Jestli to tam máš, tak se omlouvám za nešikovnost, ale nenašel jsem.
Jelikož jsem docela prcek, tak budou poznatky ohledně jízdních vlastností docela užitečný.Momentálně jezdím Seven Fifty, byť to taky není lehká váha, docela mě rozmazluje. Tak když už bych měnil, tak za lepší. Hydroštely nepletu li sebohužel nemá ani jedna, nahatýho vodníka nechci. Víc jsem si přečetl o GSX, za mě plusy: stříkačka, nastavitelný podvozek, hafo místa pod sedlem (jezdíme ve dvou),brzdy. Ale to jen teorie bez zkušenosti.
Budu muset zkusit sehnat nějakýho blázna, kterej mě svojí mašinu nechá alespoň potěžkat.
Jelikož jsem docela prcek, tak budou poznatky ohledně jízdních vlastností docela užitečný.Momentálně jezdím Seven Fifty, byť to taky není lehká váha, docela mě rozmazluje. Tak když už bych měnil, tak za lepší. Hydroštely nepletu li sebohužel nemá ani jedna, nahatýho vodníka nechci. Víc jsem si přečetl o GSX, za mě plusy: stříkačka, nastavitelný podvozek, hafo místa pod sedlem (jezdíme ve dvou),brzdy. Ale to jen teorie bez zkušenosti.
Budu muset zkusit sehnat nějakýho blázna, kterej mě svojí mašinu nechá alespoň potěžkat.
S CB750 se to nedá ani srovnávat. Je to jiná váhová kategorie. Myslím, že je fuk, kterou si vybereš. Já osobně bych na tvém místě vybíral dle aktuální nabídky tu, která se ti bude víc líbit a upřednostníl bych dobrej kup kterýkoliv z nich před hledáním jen jedný z nich. I když malinko se přikláním ke GSX, protože mi ve všem přijde malinko lepší, ale je to samozřejmě věc názoru.
Hydroštely to nemá, ale třeba já mám najeto přes 60.000 a nikdy nebylo potřeba měnit žádnou z podložek. Navíc oproti CB750, kde se musely po zimně vždy odkalovat karburátory, to raději jednou za pár let ty podložky překontroluju (nevím jakej máš roční nájezd, někdo musí tenhle servis udělat každý tři troky, někdo na to nemusí sahat za celou dobu ani jednou). Ale po zimně nastartuju na první dobrou, jak kdyby stála jen týden.
Jinak máš pravdu, pod sedlem je opravdu místa hodně moc.
Naposledy editováno 20.06.2019 08:25:27
Hydroštely to nemá, ale třeba já mám najeto přes 60.000 a nikdy nebylo potřeba měnit žádnou z podložek. Navíc oproti CB750, kde se musely po zimně vždy odkalovat karburátory, to raději jednou za pár let ty podložky překontroluju (nevím jakej máš roční nájezd, někdo musí tenhle servis udělat každý tři troky, někdo na to nemusí sahat za celou dobu ani jednou). Ale po zimně nastartuju na první dobrou, jak kdyby stála jen týden.
Jinak máš pravdu, pod sedlem je opravdu místa hodně moc.
Naposledy editováno 20.06.2019 08:25:27
1 reakcí na tento příspěvek GSX 1400 vs XJR 1300
jestli gsx brzdí , tak já jsem čínská královna srandy , jinak na údržbu jsem docela lempl , ale je fakt , že zatím jezdí a jezdí , mám 178 cm a sedlo oproti sérii přešitý a snížený , takže si jí radši opravdu pořádně osahej e: ale teď jsem si uvědomil , že mám nazvedanej zadek - takže vlastně zas tak velká není
Naposledy editováno 20.06.2019 09:03:29
Naposledy editováno 20.06.2019 09:03:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 vs XJR 1300
Mňojo píše: jestli gsx brzdí , tak já jsem čínská královna srandy
A s čím to srovnáváš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 vs XJR 1300
PetrL3> třeba šestka bandit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 vs XJR 1300
Mňojo> Tomu bych i věřil už kvůli váze, ale to je nesrovnatelný. To kdbys srovnal toho bandita třeba s mojí trialkou, bys viděl co znamená brzdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 vs XJR 1300
PetrL3> to chápu , když teda vezmu předcházející vefro s jeho CBS brzdama , tak to je paráda , možná by nebylo od věci ještě porovnat brzdy s ZRX - ale nikdo nechce půjčit
Je to tak jak píše Pitbull. Mam GSX krátce, najeto cca 2500km ale nejlepší je jet plynule a vézt se na vlně krouťáku.
Je to jako sednout obkročmo na lokomotivu. Pokud máš zkušenosti neboj se ani jedný.
Jsou to dobrosrdeční siláci. Na GSX se mi líbí kombinace klasického vzhledu a konstrukce a moderního řízení motoru.
E:Podvozek ani brzdy nejsou zas tak špatný, jen nesmíš srovnávat s moderníma sportama.
Naposledy editováno 20.06.2019 22:23:04
Je to jako sednout obkročmo na lokomotivu. Pokud máš zkušenosti neboj se ani jedný.
Jsou to dobrosrdeční siláci. Na GSX se mi líbí kombinace klasického vzhledu a konstrukce a moderního řízení motoru.
E:Podvozek ani brzdy nejsou zas tak špatný, jen nesmíš srovnávat s moderníma sportama.
Naposledy editováno 20.06.2019 22:23:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX 1400 vs XJR 1300
PetrL3 píše: Mňojo> Tomu bych i věřil už kvůli váze, ale to je nesrovnatelný. To kdbys srovnal toho bandita třeba s mojí trialkou, bys viděl co znamená brzdit.
Vazne je to tak znat? Cb750 ma tusim 215kg a tyhle motorky asi tak 220-225 kg.
Taky si trošku myslím, že by to z cb 750 nemusel být takový skok, pokud gsx nebude výrazně vyšší.Při 170cm nemám problém dosáhnout na zem (sedlo je originál).
Jak se shodneme, motor nemá smysl řešit, ale třeba seven fifty je chováním také příjemný silák, jeden by řekl až blbuvzdorný stroj.
Brzdy nejsou nic oslnivého, tím více, že jsem za účelem ušetření zánovních kotoučů zkusil organické desky, ale i s plnou nádrží a spolujezdkyní to zatím není o strach.
Uvidíme co Alpy, kdyžtak je hodím po větru. Tak si nemyslím, že by 6 pístkové třmeny u GSX s vhodným obložením ubrzdili o 20 Kg více nějak hůř.
Nepotřebuji honit stopky na okruhu,stačí že si naložená motorka v kopci vystačí s pohybem zápěstí a nemám otlačený boty od řazení.
Naposledy editováno 22.06.2019 23:43:25
Jak se shodneme, motor nemá smysl řešit, ale třeba seven fifty je chováním také příjemný silák, jeden by řekl až blbuvzdorný stroj.
Brzdy nejsou nic oslnivého, tím více, že jsem za účelem ušetření zánovních kotoučů zkusil organické desky, ale i s plnou nádrží a spolujezdkyní to zatím není o strach.
Uvidíme co Alpy, kdyžtak je hodím po větru. Tak si nemyslím, že by 6 pístkové třmeny u GSX s vhodným obložením ubrzdili o 20 Kg více nějak hůř.
Nepotřebuji honit stopky na okruhu,stačí že si naložená motorka v kopci vystačí s pohybem zápěstí a nemám otlačený boty od řazení.
Naposledy editováno 22.06.2019 23:43:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.