Téma: Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe
Chlapci a zralí pánové (těch bude asi mezi majiteli víc),
přestože jsem se doposud u mých příspěvků setkával spíše s negativními reakcemi (ňáký hovado mi napsalo: "pošli to ostatním pěti majitelům!"), rozhodl jsem se obrátit na vás - majitele těchto strojů. Není nás málo - za dva roky se v Česku prodalo přes 250 kousků Jawy 350 OHC.
Nedělám si žádné iluze o podpoře ze strany továrny, ani dealerů (čest výjimkám). V továrně, dle mých opravdu tristních dvouletých zkušeností, tomuto motocyklu přádně nerozumí NIKDO - alespoň se mi nepodařilo nikoho podobného objevit.
Takže - jak na to:
Motor dost žere olej. Mě, protože jezdím "jako prase" a navíc ještě "nadoraz", až litr na 1000 km. Vadí-li vám to, používejte olej viskozity 20W-60. Já používám ELF od Auto Kelly za 239 Kč/l a oproti oleji, který mi dali při záruční prohlídce v Jawě - 250 Kč/l (a to jsem se ani nedozvěděl jaký - výrobce, druh, viskozitu - nic!) ještě ušetříte.
V motocyklu je hlavní žárovka jakýsi čínský "bazmek". Vyměňte ji za nelegální, nicméně v dnešní době nezbytnou 100/120 W - budete sice trochu oslňovat, ale pravděpodobnost, že vás nějaký telefonující nebo senilní automobilista přehlédne, je menší.
V této souvislosti doporučuju těm, kdo mají dost peněz, koupi lithiového akumulátoru - je asi o dva kilogramy lehčí a lépe se vyrovná jednak s půlročním klidem a nechá si líbit i delší dobu na volnoběh, kdy alternátor "nestíhá".
Všem velmi doporučuju vyměnit sekundární řetěz. Originální čínský je děsně humpolácký (ale nepochybně nezničitelný), ale hlavně je těsněný O-kroužky. Takový řetěz vám z nijak oslnivého výkonu 20,4 kW sežere až 2 kW.
Nahradíte-li jej bezkroužkovým, tzv. motokrosovým, ve všech ohledech ušetříte (neplatí pro ty, kteří najedou ročně přes 5 000 km a často jezdí v dešti nebo v terénu). Já mám zlatý řetěz (frajeřina) ČZ 520 MX za 1750 Kč (kdo chce D.I.D. prosím, ale stojej skoro stejně a že je D.I.D. výrazně lepší, tomu nevěřím).
Teď už to bude pro trochu šikovnější:
Motor má kompresi 8,8 protože v Číně (a v Asii vůbec) je benzín často nekvalitní. Toho se v Evropě bát nemusíte. Kdo se na to cítí, může si velmi jednoduše kompresní poměr zvýšit tím, že z těsnění pod hlavou motoru, které je tvořeno třemi plechy (0,25; 0,2 a 0,25 mm) odebere plech 0,25 a 0,2 mm a nechá tam jen jeden 0,25 mm (to je ten s těsnící fólií). Nic víc není potřeba a komprese se vám zvedne přes 9 (asi 9,2).
Dá se pokračovat asi na 10,3, ale to už je trochu složitější (musí se snížit hlava i válec, v pístu prohloubit vyfrézované vybrání pro výfukové ventily a pro sichr vyměnit rozvodový řetěz za spolehlivější značku a přidat chladič oleje).
O odstranění konstrukční chyby, spočívající v tom, že motor v dešti nasává vodní tříšť s bahnem jsem už psal.
Komu motor zastudena zhasíná, tak ať nedá na rady doktora Krafta (počkat až se ohřeje) nebo pana uzenáře a přečte si, co jsem k tomuhle problému napsal v oddíle "Poradna".
Ještě se chystám vyměnit olej v přední vidlici, která je na můj vkus hodně "měkká". Je v ní olej viskozity SAE 7,5. Podle mě, je i víceméně standardní SAE 10 málo - já tam dám SAE 15 (existuje i SAE 20).
Pak šetřím na zadní gumu Conti+ (která je teda dost mastná - asi 2 300 Kč).
No, a to by bylo tak prozatím všechno.
Pozn.: Komu se to nelíbí, nebo ho čtení tak dlouhýho textu unavuje - ať to nečte (a hlavně ať drží hubu!).

P. S.: Ostatně soudím, že doktor Kraft (Jawa) musí být postižen těžkou formou slabomyslnosti (idiocie).
Předchozí
1 2
Následující

Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 01:23 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 10:06 | Nahoru | #2
koupit si motorku za 100tis nebo kolik, všude brečet, co je špatně a kdo všechno je debil...a završit to tím, že musím pošetřit dvojku na novou zadní gumu...
Ohledně těch SAE si něco přečti, abys ten rozdíl vůbec poznal. Ono totiž viskozita u jednoho výrobce pro 5W může být stejná, jako u jiného výrobce 10W

Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 10:29 | Nahoru | #3
Náhodou, tento příspěvek už je napsaný v o dost klidnější formě a myslím si, že zbylí majitelé si tam možná najdou i něco zajímavého.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 12:27 | Nahoru | #4
crestik>

Chlapče,
esis to nepochopil - tak JÁ BUDU POUČOVAT TEBE A NE TY MĚ!!! Pokud sis někde něco podobnýho přečet, co tady tvrdíš, tak to spláchni do hajzlu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 13:02 | Nahoru | #5
pen> spis si o tom neco precti ty! pac crestik ma pravdu.....ale joudovy jako ty to nema cenu vysvetlovat

Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 13:08 | Nahoru | #6
Eště k těm úpravám motorky.
Zapomněl sem eště napsat, že si můžete komplet vymontovat nožní startování - nemyslím tím jenom "nakopávačku", ale i všechny vnitřnosti (musíte teda vymyslet něco čim zacpete díru do karteru, žejo . Zbavíte se zbytečnejch 1,5 kg, kerý nemusíte zbytečně vozit.
Mě se teda během dvou let eště NIKDY nepodařilo studenej motor nakopnout (teplej sice de líp, ale taky asi až na potřetí) Podle mě je to v kombinaci se vstřikováním a přísnou regulací lambda sondou konstrukční kiks (tak jak je ta páka zpřevodovaná, to může fungovat jen s karburátorem, kerej má sytič - v Číně to určitě tak funguje).
Nevim esi na to přišli v Jawě náhodou (asi jo), ale Special už nakopávačku nemá; u Scramblera nevim. Ovšem je taky možný že u Specialu tam není proto, že se pod kapotáž nevejde a to, že studená mašina nakopnout nejde, možná dodnes nevědí (Kraft mi dokonce tvrdil. že von to umí, ale nikdy mi to nepředvedl - taky často kecá, protože tomu nerozumí).
Poslední věc napíšu abych nasral policajta uzenáře - máte-li dost dlouhej vrták 13 - 15 mm, udělejte s ním do vložky, kerá je uvnitř doutníkovýho tlumiče výfuku díru. Jenom ho tam zezadu strčíte... (ovšem musí bejt upnutej ve vrtačce, žejo . Nikdo vám to nedokáže, páč tlumič je nerozebíratelnej. Zvuk je potom daleko lahodnější - ovšem jak pro koho....
Tak ať vám to jezdí a ty hejty, kerejma sou moje příspěvky komentovaný nečtěte. Já to těm hovadům taky radim!

(reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 13:10 | Nahoru | #7
pen> poučovat mě můžeš, až budeš mít na to vědomosti. Laskavě si nastuduj technické listy různých výrobců tlumičových olejů, jaké mají viskozity pro dané třídy a pak možná zjistíš, že by sis mohl vytáhnout hlavu ze zadele a třeba ti dojde, že mám pravdu...omlouvat se pak za to nemusíš.

Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 13:11 | Nahoru | #8
Přečetl jsem pojednání od shora až dolů, dvakrát, a to vám říkám, ten pen musí být takový vůl, že je to nejspíš převtělení samotného Krafta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 13:14 | Nahoru | #9
HornisGSX>

Pane Hornisi - pravopis! Nejdřív se naučte, kde se píše měkké i a kde tvrdé y a pak něco vysvětlujte... Takhle to vypadá VELMI hloupě!

(reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 14:17 | Nahoru | #10
pen> muj pravopis je oproti tvemu psanemu projevu prochazka ruzovou zahradou.....ovsem ty sracky cos ty vyplodil to je neco neskutecneho....

1 reakcí na tento příspěvek Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 15:22 | Nahoru | #11
Sice si nám možná trochu zrozumněl ...ale stále si nepochopil jak tyto stránky fungují s že ve fóru nikdo nic za poslední rok beztak hledat nebude a rozumnější člověk si vyjede stroje počte si o nich a případně kontaktuje přímo majitele

Sleduj zvládnu to i z mobilu

Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 18:02 | Nahoru | #12
je to rebel....

Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 19:46 | Nahoru | #13
Zdravím pánové.
Teda čekal jsem nějaké pro a proti na tento stroj,ale jak tak čtu ta jawka nemůže za svého majitele.
Vzkaz pro pen...
Když jsi věděl co je to zač,proč jsi vlastně tu jawu kupoval ?
Všichni víme,jak to v Týnci vypadá.

1 reakcí na tento příspěvek Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

17.6.2019 v 21:46 | Nahoru | #14
pen, příště to těm 5 majitelům pošli mailem a ušetříš si tuhle diskusi. Jinak ta Jawa je děsnej merkur.

(reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 01:28 | Nahoru | #15
Quad> + Čurdajurda

Samozřejmě, že vy ste chytrý, dyž ste věděli, že Jawa je drek, šajse, bullshit, šrot, atd., a že fabrika je naprosto neschopná, plná blbců, nedůvěryhodná firma a jejím výrobkům je nejlepší se vyhnout.
JÁ TO TEĎ UŽ VÍM TAKY!
ALE: Tak blbejch, kerý to dřív než se rozhodli si motorku koupit, to nevěděli je v Česku minimálně 250 blbců, a mezi nima sem i já... No, stalo se! Co teď?
Zaprvý se mi zdá potupný rezignovat na to, že se tak stalo, a motocykl prodat.
Zadruhý, stroj to není zas tak špatnej - přecejen je to v originálu Honda.
Zatřetí je to pro mě otázka cti, že i když jsem udělal chybu a sráč Jawa 350 OHC sem si koupil - tak udělám všechno, co je v mejch silách, abych vodstranil všechny sračky, přehmaty a nedokonalosti, za kerý můžou Číňani, i ty za kerý může zasraná manufaktura v Týnci! ( a idiot Kraft - abych nezapomněl na hlavní žábu na prameni).
Vod toho, pánové, sou tyhle moje příspěvky a koho to nezajímá - nejspíš proto, že má motocykl jinej - tak ať to nečte, nekvalifikovaně nekomentuje, nehejtuje, nehledá vši na majiteli(ch) a stará se hlavně vo sebe!
To, co píšu je určený vlastníkům Jawy 350 OHC, a vostatním to může bejt u prdele! Neserte se, prosím, do problematiky, kerá se vás netýká!!
Děkuji vám za pochopení a porozumění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 01:49 | Nahoru | #16
Lam.>

Pane Lame,
neraďte mi, prosím, co (a jak) mám dělat, co naopak dělat nemám a respektujte, jak jsem to udělal.
Souložíte? Uvítal byste, abych vám radil?
Jestliže ano, napište mi...

(reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 11:47 | Nahoru | #17
pen> Jenže Lam. tady už poněkolikáté neběduje, že si vybral špatnou babu na soulož, a snaží se seč může, aby to s ní aspoň chvíli stálo za to, protože jí to nikdo pořádně nenaučil a bývalý to odflákl.
A úplně vidím, jak by takové rady vypadaly ve tvém podání..."aby to bylo lepší, musel jsem koupit silikony, nastřelit dlouhé vlasy, naučit mluvit, narovna zuby o futra a každý den prohánět po zahradě, aby neměla nohy jak gotické sloupy a pak se přesunout do ložnice"

1 reakcí na tento příspěvek Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 12:18 | Nahoru | #18
Hoši tak teď jste mě dostali, jsem na obědě U Koníčka v Dačicích na zahrádce a tlemím se do mobilu jak magor

2 reakcí na tento příspěvek Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 12:44 | Nahoru | #19
Tak přemýšlím, jestli Jirka Kraft nepřefiknul penovi (já vím, cizí slova se neskloňují, ale stejně budu osočen, že jsem pologramotný) babu.
Taková personifikace zla není přeci jinak vysvětlitelná.

Mimochodem - kolik je asi let té osobě, co si říká pen? Dle jeho tvrzení by musel být přes 60. Dle způsobu vyjadřování je puberťák.

(reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 13:06 | Nahoru | #20
650ccm> vyjadřování odpovídá klidně i tomu 60 letému člověku, podívej se jaké nesmysly podobní lidé cintají na novinkách a jak trolí v diskuzích o politice, je to úplně stejný styl komunikace.

1 reakcí na tento příspěvek Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 13:40 | Nahoru | #21
Litr oleje na 1000 km? To je nejaky polamany uz z vyroby, ne?
To mi ale rekni, ty, takovej chytrej clovek kteryho nikdo nemusi poucovat, jakto ze si koupis obrandovanou cinu od zlodejskyho ceskyho obchodnika.

(reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 15:12 | Nahoru | #22
panTerek> třeba to tam míchá jako do 2t

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 20:22 | Nahoru | #23
650ccm> + panTerek

Pánové,
máte motorku Jawa 350 OHC?
Jestliže ne, nečtěte co píšu, nestarejte se jak se vyjadřuju, kolik mi je, kdo mi může šukat babu, atd., ale hlavně - neserte se do mě, ale pište si někam jinam, nejlíp podle mašin, které vlastníte. To zaprvé.
Zadruhý slabomyslnýho doktora Krafta VOPRAVDU nemám rád, sám sem mu to několikrát řek a slíbil sem mu, že jemu a jeho fabrice se budu snažit dělat všude vostudu, co to pude! Dělám co můžu a von ví proč a za co. Pokud je to kamarád pana 650ccm, tak sorry; můj kamarád to není a nemám důvod ho chválit - navopak...
Panu Terekovi bych rád vzkázal, že i když mě žádný volové a hovada poučovat nemusej (a já to taky dost těžko vod nich snáším) - tak nejsem nevomylnej a vševědoucí. To je jenom Pámbu!!

1 reakcí na tento příspěvek Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 21:01 | Nahoru | #24
ty piš něco ostatním o pravopise...ty patvary jsi našel ve které učebnici?
O souloži jsi tu začal ty, tak ti tu můžem vesele psát reakce na to, cos napsal na foru, které je veřejně k dispozici. Začínám mít pocit, jestli jsi tu díru ve výfuku neprovrtal pro jiný účel, než pro lepší zvuk, protože takovou osobnost mít doma asi jen tak někdo nevydrží.
Mě osobně je jedno, kde je Jawa, jak to tam funguje, ale jestli existuje nějaký Kraft, tak asi není uplně blbý, když aspoň něco vyjelo pod touhle značkou, i když nevalné kvality. Určitě je dál, než nějací zoufalci, co jsou na potravinovém řetězci podstatně níž a jediné, na co se zmůžou, tak plivat na jiného špinu na foru.

(reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

18.6.2019 v 21:55 | Nahoru | #25
pen> zatím děláš největší ostudu sobě.

(reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

19.6.2019 v 00:07 | Nahoru | #26
crestik>

Pan doktor (filosofie) Kraft je, co se týče technickejch věcí, blbej až na samotnou dřeň blbství! Ale, že umí velmi dobře kšeftovat mu neberu, to mu de asi velice dobře. Stejně tak asi umí zmáknout český státní úředníky, aby fabrice přiklepli všemožný dotace. V EU by ale, s největší pravděpodobností narazil... (to není závist!)
Esi máš ptáka vo průměru 13 mm (né centimetrů!), tak můžeš spekulovat vo tom, proč sem ji tam vlastně provrtal.
Vo to, kdo mě doma vydrží (a podrží) se nestarej - do toho je ti hovno. A já si můžu psát hovorovou češtinou, jak semi zamane, páč ta v žádný učebnici není.
Ty seš protoplazma a budeš poučovat pána tvorstva???

Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

19.6.2019 v 07:23 | Nahoru | #27
Celou noc jsem se těšil na ráno, až si přečtu novinky na tomto fóru. A jóóóó
Krásný den bando.
Krásný den pene. A nenech se otrávit - piš sem dál a dál.

1 reakcí na tento příspěvek Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

19.6.2019 v 07:58 | Nahoru | #28
Docela by mě zajímalo, jestli jsi pene takový hrdina i když se neschováváš za anonymitu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

19.6.2019 v 11:47 | Nahoru | #29

Quad píše: Hoši tak teď jste mě dostali, jsem na obědě U Koníčka v Dačicích na zahrádce a tlemím se do mobilu jak magor



zrovna praktikují to samé v europarku

Mimochodem dokážete si představit jak by fórum vypadalo kdyby sme si tu každej postěžovali

Už vidím jak vás všechy moc zajímá jak mě každá jízda připomíná jaké to bude až budu mít parkinsna a jak mi každej den vrtá hlavou jestli to v převodovce je sjetý ložisko a nebo nerovnost někde na hřídeli,taky že mi to žere jak bl?zen, topí jak hovado, jak mě trošku štve že kapotáž je menší než u CBR a proto můj plán nechat přes celou stranu udělat polep silulety holky s vlasy ve větru bude porod, ze brzdový pístek u páčky čas od času m?znu aby nedrhnul, že vrstva laku přes novou barvu je super tenká a nešetrným otíráním se poškrábe, že budu muset jednoho dne oživit zapalování protože přehřátej stroj nestartuje na cvrknutí a p?r metrů to trvá než se okruh vzpamatuje

A jaká by asi byla vaše reakce ...neměl sis to kupovat když se ti to nelíbí, a tady se dostáváme k bodu úrazu ...snad každej víme co jsme si koupili a i přes ty všechny neduhy jsme se schopni obětovat, když nás trošku potrápí, protože nám dělá neskutečnou radost s ní jezdit a plnit si sen o tom že je prostě moje ...a na fórum se obracime jen tehdy kdy nás to naše zlatíčko zlobí a my potřebujeme radu borců co už se s tím někdy setkali.

Mimochodem metafory o ženskejch bych radši nezmiňoval, když je směřuješ na někoho kdo chodí s pořádnou vyzrálou babou, která má od jakživa srdce a tělo pořádné japonské sexy bojovnice a i přes to že její vyz?ž už za ty roky ztratila na kráse, tak se stále dokáže rozdov?ďet tak že mi koule zalezou až do krku a začnu se nima dusit, což je fajn protože mi připomíná že pořád mám do pořádnýho chlapa pro ženskou jako ona co dělat a nemůžu se k ní chovat jako k nějaký nevyzrálý dvacítce, aby se jednoho dne nenasrala a nekoupila strapona a v nestřežený chvilce mi ho nevrazila do prdele a často se mi s ní na procházce stává že ostatní chlapy uznají že taková ženská se jim fakt líbí ale už nemají sílu na takovej bouřlivěj vztah a už radši užívají krásnou a příjemnou rodinnou pohodu s pořádnou ženou co jim nedělá ze života peklo.

Zatím co ty jseš rozhodl chodit s čínskou kurvou, kterou tam za 10 korun mrdal každej druhej turista co chtěl ochutnat to záhadný asijský masíčko a tak pasáka napadlo že když její sestru kontejnerem propašuje do evropy, hodí na ni nějakej kvalitnější make-up a nauší jí mluvit šesky tak se najde nějakej pomatenec na kterým dobře vydělá, to že si v posteli zjistil že ji má jak struhadlo se syflem a pod makeupem je to pořád štětka z Hong Kongu, a bůh ví proč jí slézají nehty na rukou a vypadávají vlasy a pasák se na tebe vysral protože ho stejně nemůžeš nijak donutit aby ti to vynahradil a proto si do hospody chodíš chlapům stěžovat na to jak je ten svět zlej a že ta holka pořádně nic neumí a kolik práce ti dá udělat z ní alespoň rádoby Češku mluví samo za sebe

Sranda musí být

Naposledy editováno 19.06.2019 15:21:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praktické zkušenosti s Jawou 350 OHC; jak na to a lépe

19.6.2019 v 13:24 | Nahoru | #30
_zdenda_> + 650ccm

Děkuju za poklonu - doufám, že to není nějaká provokace...

Zdendo - co tím chceš říct? Já sem se za svoje názory nikdy nestyděl a umím si je vobhájit, ale nevím, proč by mělo bejt ňák zvlášť důležitý, vědět co sem, kde sem, jak vypadám, kde bydlim a jak se menuju?
Já ti to klidně můžu říct. Pravda ovšem je, že se už nerad peru. Ale když už to musí bejt - dát v sebevobraně někomu přes hubu, eště dokážu! Ale jak řikám, nijak to nevyhledávám a je fakt, že dyž sem byl mladší, tak mi to šlo líp, no...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servisovatelnost starých japonců [1, 2, 3, 4] Honda CB 400, Honda CB 400F Super Sport, Jawa 350 OH... Johny_Servis 98 20.9.2019 v 09:19 Anti
Jawa 350 OHC, Special , Scrambler -... Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... Stanislav1282 12 19.9.2019 v 15:55 Hobi
Varování před koupí "moderních" mot... [1, 2, 3] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... pen 63 12.9.2019 v 07:55 Kire640
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 34 17.7.2019 v 10:31 Čadil
Lambda sonda v Jawa 350 OHC [1, 2, 3] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... pen 76 29.6.2019 v 06:11 JiriK84

TOPlist