Motorka podle fotky hezká, cena příznivá, prodejce zněl rozumně. Následovala 300km cesta na prohlídku. Na prohlídce jsem zjistil následující. Levý svod za studena dost foukal u připojení k motoru. Po ohřátí už jen nepatrně. Ze stejného místa šel klapavý zvuk, jak tikání hodiněk v pravidelném taktu. Amatérsky jsem to vyhodnotil jako ventil. Spojková páčka čínská. Chyběl jeden ze šroubu držící světlo. Neoriginální šrouby na krytu budíků. Chyběla pojistka zadní matice kola. Gripy špatně přilepené. Pravé řidítko mělo závažíčko, asi z ochrany páčky, druhé ne. Elektrika po motorce měla odtažené bužírky, koukali dráty. Pod sedačkou total neoriginal elektrika zabalená do elektrikářské pásky, neoriginální pájení na komponenty, neoriginální svorky na baterce. Při jízdě ručička otáčkoměru skákala, patrně špatně připojená elektrika budíků. Rám a stupačky v komaxitu, lak vypadal nový. Matný černý lak na plastech, bez známek používání nebo ošoupání v místech nohou a podobně. Zadní guma na středu bez vzorku. Řetěž v dost špatném stavu, vypadal na zatuhlé články. Přední destičky na výměnu, zadní jsem nekoukal. Motorka se při jízdě měla tendenci rovnat, nebyla tak hravá jak má být. Prodejce mně instruoval vypínat přes chcípák a nechat dochladit větrákem, jinak že je tam pojistka a nejde potom nastartovat. Průběh motoru se zdál OK, ale ujeli jsme jen 2 km rovně max 70km/h. Při puštění řidítek jen nepatrně táhla do leva. VIN na rámu bylo červené (rám byl patrně předtím červený) poslední čísla vyražená mnohem méně než ostatní, poslední číslo skoro nebylo vyražené a kvůli tomu nečitelné. Pár čísel VIN mělo hluboce odloupnutý lak mezi linkami čísel. Číslo na motoru bylo dost schované za zadním tlumičem, z toho co bylo vidět to vypadalo jak pomalu vyškrábané nožem. Motorka byla 3/2019 prodaná firmou Race Print (metabond) na partnerku prodejce. V té době byl vystaven duplikát TP, který jsem dostal do ruky.
No sbalil jsem se a jel jsem bez motorky domu. Jaký by jste z těchto informací měly názor na motorku? A zajímalo by mně jak přišli na datumy té předešlé technické, co byla před vystavením duplikátu?
https://putos.rajce.idnes.cz/F4
Mám bohužel tu zkušenost, že v našem okrese jsou auta a motorky v hodně špatném stavu jak od soukromých prodejců tak v bazarech Kdykoliv koupím z lenosti jet někam dál něco kousek od baráku hrabu se v tom ještě čtvrt roku než to trochu vypadá a jezdí jak má.
1 reakcí na tento příspěvek Brutale F4 - prohlídka
Buď rád, že jsi utratil jenom za cestu a nekoupil si to. Cena byla dobrá, ale se servisem by mohl být problém. Japonec jede o něco hůře, ale opraví Ti ho v každém motoservise. Kdysi jsem měl Ducati a byl všude problém.
Naposledy editováno 15.06.2019 17:21:36
1 reakcí na tento příspěvek Brutale F4 - prohlídka
Ja jsem odjizdel s obavou ze je kradena. Ze byla vyvalena mne uplne nenapadlo. Kazdopadne jak pisete. Jsem rad ze jsem dal jen 1500 za cestu a ne 80k za kus srotu.
Ten design byl opravdu lakavej z fotek. Karbonove dily byly dokonce opravdu karbonove. V realu vypada kupodivu hur nez na fotkach.
tempest píše: Rám v komaxitu = dostalo to ranu. Taktéž tomu nasvědčuje, že motorka táhne na stranu. Může to být gumou, ložiska v krku, křivý rám a místo ježdění budeš bádat, proč to táhne na stranu. Nevím jak tyhle jebky, ale Ducati má taky elektriku pobalenou v kobercovce, jak od Franty z garáže.
Buď rád, že jsi utratil jenom za cestu a nekoupil si to. Cena byla dobrá, ale se servisem by mohl být problém. Japonec jede o něco hůře, ale opraví Ti ho v každém motoservise. Kdysi jsem měl Ducati a byl všude problém.
Táhne do strany nejspíš proto, že má mrdky gumy a krátkou stopu, tam se všechno znásobí. Rám nemusí být komaxit, ital to barvil v lázni a jiná barva rámu se dělala dodatečně - tak že už vyražené vin zalepili izolačkou a přestříkali to (no joke)
Jinak motorku znám a taky bych ji nekoupil, ani za těch 85 či za kolik se teď prodává.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka se “přidusí” u 5ti tisících... MV Agusta Brutale 750 | Dom7720 | 2 | 21.6.2023 v 20:46 X-tra-X |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |
Nové indukční cívky MV Agusta Brutale 750 | Foo | 0 | 20.5.2020 v 13:00 Foo |
Nepotřebuje někdo náhradní klíček n... MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | Putos | 5 | 27.4.2020 v 16:32 Putos |
Agusta Brutale držák nádrže MV Agusta Brutale 750 | Putos | 10 | 20.1.2020 v 20:07 Putos |