bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pitbike Stomp 170
 
7.6.2019 v 09:27
Dobrý den, dokázal by mi někdo poradit čím by to mohlo být?Problém je takový, že jsem si zakoupil nový motor značky Stomp o objemu 170 ccm s veškerým příslušenstvím. Stavím si pitbika od šroubku a před týdnem jsem montoval do rámu přesně tento motor, všechno zapojeno, řídicí jednotka, indukční cívka, karburátor spolu s těsněním a vzduchovým filtrem, svod výfuku, těsnění výfuku, koncovka výfuku, olejový chladič. Do karburátou jsem vůbec nešahal, nechal jsem vše tak, jak bylo, počítal jsem s tím, že je to už seřízené na tento motor. Po několikanásobném startování motorka vůbec neměla chuť chytnout. Nechytla ani jednou a po chvilce začal vytékat benzin z přepadové hadičky a benzín nepřestával téct. Takže hned kontrola jestli svíčka hází jisku, jiskru házela, tím jsem usoudil, že elektriku mám zapojenou správně a že to tím nebude. Jak mi tekl benzín z přepadu tak sem přemýšlel o tom, že se to možná uchcává, že je buď seklý plovák v plovákové komoře, nebo je už z výroby nastavená velmi vysoká hladina, tak jsem karburátor rozebral plovák seklý nebyl a hladina byla vysoká, tak jsem ohl plíšek na uzavíracím ventilu směrem nahoru aby se hladina zmenšila a z přepadu benzín už netekl. Benzín po ohnutí z přepadu přestal vytékat, ale motorka pořád nechtěla chytnout, ani sebemenší náznak, žkoušel jsem se sytičem, bez sytiče a pořád stejné. Tak sem si řekl, že bude špatně nastavená směs. Mám tam karburátor Kopii Mikuni VM28 a ten má šroubek bohatosti směsi zespodu, že se tam nedá dostat když je karburátor namontovaný, pokaždé co jsem chtěl zkusit pohnout se šroubkem jsem musel karburátor demontovat. Šroubek bohatosti směsi byl zašroubovaný snad skoro až na doraz, tak jsem si řekl že zkusím tu směs ochudit, že je třeba až moc bohatá, tak jsem šroubek vyšrouboval o 2 závity ven a motorka hned chytla, volnoběh držela krásně, ale při sebemenším přidání plynu na volnoběh okamžitě zdechla. Tak sem šroubek vyšrouboval ještě víc a zkoušel jsem dokuď motorka na volnoběh při přidání plynu už nechcípala. Šroubek vytočený skoro z 85%, že by skoro sám vypadl. Motorka sice drží krásně volnoběh, nekolísá, startuje na 1-2 našlápnutí, na volnoběh jde krásně za plynem do otáček, ale při jízdě je to neskutečné dusí se to, nejede to, a nehorázně to střílí do sání, jakoby se vracel nasáný vzduch z válce přes sací ventil zpátky do karburátoru a vystřeluje to až do filtru a občas se z toho zakouří. Při startech když se mi to nepodaří našlápnout na 1-2 tak potom jen při prošlápnutí mě kopne nakopávačka střelí zase do filtru a zakouří se. Vím, že by to mohlo být tím, že jsem to ochudil až moc, ale prostě jinak bych to ani nezkusil a nenastartoval, čím víc jsem směs obohacoval tím hůře to šlo nastartovat, nebo když už to chytlo tak po přidání plynu se to okamžitě zadusilo a zdechlo. Zkoušel sem to seřizovat snad už 100x, kontroloval jsem jestli není ucpaná tryska, obě trysky byly čisté a průchozí, nebo jestli není ohlá jehla, dokonce jsem zkoušel nastavovat i jehlu. Co jsem zkusil to bylo stejné, nebo ještě horší. A ještě čeho jsem si všiml že ten motor se neskutečně hřeje, po nastartování a běhu motoru tak 10 sek se nedá chytit ani výfukového svodu, po 2 minutách běhu na volnoběžné otáčky se motor doslova peče jako bych mu dával někde plnej kotel, ale přitom běžel jen na volnoběh. Srovnávali jsme to s kamarádovo taky novým 125 Lifanem a ani zdaleka i po delší jízdě tolik nehřál jako ten můj co bežel jen na volnoběh. Olej kontrolován několikrát, ten tam je, všechno jak by mělo být. Svíčka černá jak uhel a suchá. Benzín tam teče, odzkoušeno při sundaných hadičkách. Už si s tím nevím rady.

Pitbike Stomp 170

7.6.2019 v 10:44 | Nahoru | #1
ty krávo...TLDR

Pitbike Stomp 170

7.6.2019 v 12:48 | Nahoru | #2
a ještě bez odstavců, měl jsem snahu to přečíst ale po pár řádcích jsem se začal ztrácet

Pitbike Stomp 170

7.6.2019 v 13:46 | Nahoru | #3
Tak jinak. Motorka se za jízdy dusí a nejde do otáček. Svíčka je černá a suchá. Ventily OK, Karbec čistej, trysky čistý, benzín do karbece teče. Svíčka hází. Když mam šroubek bohatosti směsi zatočenej, aby byla směs bohatší s problémem chytne a po přidání plynu se okamžitě dusí až dokuď nechcípne, čím víc šroubek vytáčím tzv. ochuzuju, tím lépe to jde do otáček, ale pořád to neni ono a když ho vytočím ještě víc, tak to za jízdy začne střílet do sání a už to nejede vůbec, nedokážu to seřídit, dělá si to co chce a neznám důvod...

Naposledy editováno 07.06.2019 13:54:46

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike Stomp 170

7.6.2019 v 14:01 | Nahoru | #4
Máme malýho stompa, takže jen reakce na jednu věc:
ten motor se po přidání dusí, dokud není opravdu fest zahřátý. Běžná motorka se zahřeje za pět minut, tohle tak deset zcela seriózně. Pak funguje ok. Nastav karburator na výchozí hodnoty, nastartuj na sytič, nech ho pět minut, vypni sytič a dalších pět minut počkej. Taky jsem laboroval s karburátorem ale pak jsem pochopil, že to funguje jen pořádně zahřátý.

(reakce na) Pitbike Stomp 170

7.6.2019 v 14:15 | Nahoru | #5
PetrXX> No já bych si to myslel taky, že je to tim, že je to studený, ale měl jsem lifana 125 a ten se vůbec takhle nedusil ani za studens, jako vím, že je to úplně jinej motor, ale tohle se vysloveně dusí že je tam nějaký problém, motorku sem nechal běžet na volnoběh klidně 10 min a stejně se to totálně dusí i po zahřátí.

Naposledy editováno 07.06.2019 14:16:54

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike Stomp 170

9.6.2019 v 20:33 | Nahoru | #6
Problem solved.

Naposledy editováno 09.06.2019 20:34:23

(reakce na) Pitbike Stomp 170

16.12.2019 v 13:54 | Nahoru | #7
PitBoy> Ahoj, a čím to tedy bylo?

Pitbike Stomp 170

7.12.2023 v 19:36 | Nahoru | #8
Čau , mám ycf 150mx s motorem Detroit 170, dal jsem karburátor nibbi 26 a nějak nemůžu seřídit karbec, když přidám plyn dusi se a při jízdě to chcipa, prosím o radu jaky trysky dat, karbec čistý. Diky za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist