globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: baterka se vybíjí
1.6.2019 v 21:07
Může mi prosím někdo poradit. Při nabité baterii nastartuji na první pokus, světlo svítí, blinkry blikají, motorka normálně jede. Po čase (30-40km) světlo přestane plně svítit a blinkry neblikají, ale svítí trvale, vše velmi slabě. Motorka pořád jede, stane se, že při nízkých otáčkách chcípne a nejde nastartovat. Stačí jemné roztlačení, hned chytne a zase jede normálně. Bohužel světla a blinkry skoro nesvítí neblikají. Pomáhá jedině nabít baterku, ale to mě po každé jízdě nebaví. Sice jsem blondýna, ale nemyslím si, že problém je v baterce, vždy po nabití funguje vše normálně. Děkuji za jakoukoli radu.

baterka se vybíjí

1.6.2019 v 21:11 | Nahoru | #1
Čau, máš poruchu dobíjania, treba to hodiť do servisu, alebo niekomu znalému veci, nech to premerá, skontroluje kontakty , možno sú zaoxidované, káblové spojky, porucha regléru, alebo alternároru. Držím palce pri oprave.

baterka se vybíjí

1.6.2019 v 21:13 | Nahoru | #2
Dekuji za odpoved, da se nejak jednoduse zmerit, jestli je to regler nebo alternator?

baterka se vybíjí

1.6.2019 v 22:41 | Nahoru | #3
Prvý bod merania je zmerať baterku. Najprv v kľudnom stave, má mať minimálne 12,4 V. Potom naštartuj a má po naštartovaní ukazovať od 13,5 do 14,5 V. Baterka má byť normálne pripojená do siete. Tebe to asi nedobíja. Tu na fóre myslím gugo zverejnil podrobný postup kontroly dobíjania motky. Popátraj tu po fóre a nájdeš to. Ale neviem či by si k tomu nemala niekoho skúsenejšieho zavolať, aby to skontroloval. Mne v preibehu roka asi 2014 odišli regléry v troch motkách. V Yamaha XT 600 Z Ténere, Suzuki GS 750 a Yamahe RD 350. V Ténerke mi prebíjal a prebíjal len keď bol teplý sviňa reglér studený sa ukazoval OK, zničil baterku a čo je horšie aj riadaicu za vtedy ešte 6000 Sk. V tej Suzuki dobíjal , ale málo ukazovalo to len 13,2 V a zo svetlami len 12.8 V a to postupne vybilo baterku pod 12,4 V a vtedy zosulfatovala do roka bola v prdelke.Ja som si to robil sám, ale ja som sa tým tak trošku živil tak to viem, aspoň si to myslím. ale si ďaleko, tak Ti nemôžem pomôcť. Držím palce, aspoň.

PS: môže to byť regler, alternátor, alebo len nejaký studený spoj, zaoxidovaný. Treba skontrolovať všetky kontakty spoje , poistky oxidáciu, potom premerať znovu. Najskôr regler ,ale to je len typ. To meranie podľa guga vyžaduje trošku znalosti.

Naposledy editováno 01.06.2019 22:46:04

baterka se vybíjí

2.6.2019 v 08:23 | Nahoru | #4
Někde tu je postup na diagnostiku dobíjení, pohledej
Edit: něco jsem našel tutem

Naposledy editováno 02.06.2019 08:29:45

1 reakcí na tento příspěvek baterka se vybíjí

2.6.2019 v 12:58 | Nahoru | #5
Děkuji Vám za rady, přečteno, poučená jsem, ale asi bude jednodužší odvést motku někomu, kdo tomu rozumí

(reakce na) baterka se vybíjí

2.6.2019 v 14:53 | Nahoru | #6
cabrra> aspoň vieš, o čo sa jedná a ukážeš mechošovi , že si znalá veci.

baterka se vybíjí

2.6.2019 v 16:06 | Nahoru | #7
Kluci díky....Nechtělo se nám čekat až do pondělka a věřili jsme si, že to odhalíme sami. Koukli jsme do návodu (ve francouzštině) a na Partsdepot a našli, kde je alternátor (v návodu je napsáno „dynamo“). Změřili jsme napětí na baterce, které bylo něco málo přes 12V a to i když motorka byla nastartovaná. Šli jsme po kabelu od alternátoru, který vedl pod sedlo až ke konektoru. Pravda, nejdéle nám trvalo najít u mě klíč, který povolí šrouby pod sedlem. U konektoru si přítel všiml, že jeden z trojice konektorů nedoléhá na kontakt na protilehlém konektoru. Zastrčil ho a kontakty ošetřil. Motku jsme nastartovali a a zjistili, že na baterce je najednou přes 13V. Z toho jsme usoudili, že záhada je vyřešena. Za provozu jsme zkusili celý konektor rozpojit a najednou zase naměřili na baterce jen 12V a závada se opakovala. Po zapojení konektoru vše jede správně.
Zítra chci jet do práce, tak podám informace, jestli je vše v pořádku….
Jooo je dobrej ten můj chlap ? ale já mám zásluhu na nalezení správného klíče na odmontování sedla

baterka se vybíjí

2.6.2019 v 16:42 | Nahoru | #8
Tak grarulujem, k nájddeniu správneho kľúča aj chlapa, hahaha, nech sa darí.

PS: počas chodu motoru nikdy viac nerozpojujte žiadne konektory, lebo Ti už nepomôže správny chlap ani kľúč.

Naposledy editováno 02.06.2019 16:43:53

1 reakcí na tento příspěvek baterka se vybíjí

3.6.2019 v 18:48 | Nahoru | #9
Poslušně hlásim, že motka jede jako blázen, nevybíjí se baterka, vše funguje jak má.... dnešních 80km bez jediného problému

(reakce na) baterka se vybíjí

3.6.2019 v 19:53 | Nahoru | #10
cabrra> tak som si vydýchol.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 coconut69 8 8.4.2024 v 22:35 Seka100
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 Jakubv 10 11.8.2022 v 09:35 Seka100
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 Jakubv 3 1.6.2022 v 10:16 Ariete
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 Mirek1108 1 15.9.2021 v 09:41 Seka100
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 Jakubv 25 9.6.2021 v 09:36 Seka100


TOPlist