1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fake výfuky z Aliexpress
To je jasný, už jsme 21 století, takže pokrok nemůže být jen v číně ale někdo si holt zakládá poctivé ruční praci, tuším, že třeba výfuky Graves jsou dělané růčo. Možná i RP, ale fakt vařím tady z vody
Ale u kol třeba RB, Duratec určitě dělají růčo
1 reakcí na tento příspěvek Fake výfuky z Aliexpress
Kazdej by mel zacit u sebe...
a co se tyka zrovna koncovky (jak uz jsem psal mockrat) ladit na tom neni moc co... jo cely svody, to uz je uplne jina, ty je potreba odladit a odbrzdit bez debat.. vsak taky je cinani vetsinou nedelaj, oni fakt nejsou tak blby jak by se zdalo, ...moc dobre vedi kde by museli platit vyvoj a prodavat draho
1 reakcí na tento příspěvek Fake výfuky z Aliexpress
Svářeči u nás normálně dělají za 180 - 250kč hod. Je rozdíl jestli Ti zaměstnavatel zaplatí evropské svářečské zkoušky nebo s nimi už nastupuješ. Já je mám taky, ale bohužel už propadlé, protože už dělám něco jiného. Problém je v tom, že když svařuješ ovál, tak to těžko uděláš bez nějakého pomocného přípravku v jednom kuse a u napojení může vzniknout "studeňák".. Potom stačí aby jsi se dotknul jehlou a na rentgenu se to pozná. Na funkci rostlináře to nebude mít vliv, ale robotovi se to nestane - svářeči dost pravděpodobně. Tím nechci říct, že od robota to bude kvalitnější, je to pořád jen stroj a ten je zase závislý na obsluze a zase jsme u těch lidí.
2 reakcí na tento příspěvek Fake výfuky z Aliexpress
B/ ta JE je uplne OT,.. jednak je to naprosto individualni, prakticky kusova vyroba, (a individualni veci se varej vzdycky rucne, to se nevyoplati programovat a testovat).
a druhak se to vari vesmes na miste (resp. co se da v celku dovezt se samozrejme prefabrikuje uplne normalne, uplne beznejma metodama jako jakejkoliv jinej dil), v podminkach, a v rozmerech, ze by vyroba nejaskyho toho automatu "specialne na to" byla podstatne drazsi nez to zavait rucne.... for example - bitevbni lode se taky nevarej automatem zejo..
shewcza píše: Já jsem nikdy netvrdil, že stroj to zvládne líp. Jen jsem chtěl přispět poznámkami k zamyšlení do diskuze. Toť vše. Vše co má držet např. Mosty atd. se svařuje TIGem alespoň tedy kořenový svár až potom se to "zablije" céóčkem a dělají to vždycky lidi, to nebude náhoda. Jen říkám a za tím si stojím, že tady v tomto případě to je jedno a nevěřím tomu, že u akrapa to dělají ručně. Mohu se mýlit samozřejmě, ale nechce se mi věřit.
Na netu jsou myslím nějaká videa z Yoshimury, možná i Akrapa a tam si můžete přiblížit to, jak to svařují...
1 reakcí na tento příspěvek Fake výfuky z Aliexpress
1 reakcí na tento příspěvek Fake výfuky z Aliexpress
1 reakcí na tento příspěvek Fake výfuky z Aliexpress
2 reakcí na tento příspěvek Fake výfuky z Aliexpress
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fake výfuky z Aliexpress
WarLord píše: origo akrap odladene na brzde :) Tosu jeby...
Tohle bych zrovna za důkaz dobrého odladění nepovažoval
Už dávno neplatí, že jsou to jen levní kopírovači. Firmy typu Huawei už mají takové R@D (drží např. spoustu patentů na 5G mobilní sítě), že si z toho zbytek světa začíná kakat do gatí.
Pochopitelně když chce někdo výrobek za 1/10 ceny originálu, jinak než ojebem to udělat nejde...
Mají tam desetitisíce km rychlovlaků, zatímco my jezdíme z Liberce do Pardubic 3 hodiny, jako parním vlakem za Císařepána...
Japoncům se po válce taky jenom smáli a kde jsou dneska.
Naposledy editováno 05.06.2019 09:34:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fake výfuky z Aliexpress
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fake výfuky z Aliexpress
Sonicek píše: V_i_c_i> proč myslíš? To že Ti lítají plameny z výfuků přece nic neznamená koukni na TT skoro v každé zatáčce kdy decelerují tak taky lítají plameny :)
Zrovna tebe bych nečekal že se budeš ptát. Případ TT je trošku něco jiného než naladění moto na běžný provoz. To na fotce na kterou jsem reagoval nevypadá jako okruhovka kde řešíš životnost v podstatě jen na závod.
Předpokládám, že o vlivu bohatosti směsi na motor něco víš včetně toho co to dělá s teplotou motoru a výfukových plynů.
To, že tam při deceleraci okruhovek na TT "naserou" kurva bohatou směs která pomáhá chladit motor v konkrétním závodě kdy ten motor jinak jede v podstatě pořád na plno neřeší to, že z dlouhodobého hlediska které řešíš při běžném provozu to pro ventily moc dobré není. Ale ať si každý ladí a jezdí na čem chce a co chce, že.
Naposledy editováno 05.06.2019 11:39:37
neni to VUBEC NIC SPATNEHO !!! BTW u seriovyho laufu jsou za podobnych podminek budou plemany taky, akorat se skrz komory nedostanou ven
a protoze se urcite zase najde expert (Vici, Ty doufam ne) kterej zacne blabolit o strileni do vyfuku - strileni do vyfuku je TOHLE
a je to slyset, nikoliv videt
E: + drobna poznamecka... ten plamen v koncovce muze mit uplne klidne treba o 200K nizsi teplotu nez expandujici spaliny hned za ventilem.. na zvotnost motoru to nema naprosto zadny vliv, maximalne tak na zivotnost trubky u karbonove koncovky..
Naposledy editováno 05.06.2019 12:27:24
u tech plamenu u zavodaku jde vetsinou o prerazeni quickshfterem, prolejvani motoru benzinem frci spis u aut a spis nez kvuli chlazeni tak kvuli ALS