bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlumič řízení KTM 990 SMT
Zdarec, nemáte někdo zkušenost s tímto typem tlumiče zda jde všechno namontovat bez nějakého zásahu do motorky ? Případně jiný typ kdo má odzkoušeny a funguje. Díky

">https://s.click.alie...e5ed653d66.jpg[/img]

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 11:39 | Nahoru | #1
mam na SERku Scotta, kterej se dodava I s hornima brejlema. Montaz jednoducha.
Ten muj funguje, ale taky nebyl za 2300kc.
Co od toho tlumice ocekavas?

(reakce na) Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 11:52 | Nahoru | #2
KubaLC8> Ze mě ztlumi kmitání při akceleraci.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 12:01 | Nahoru | #3
Mozne priciny odstraneny? tlumic to totiz nevyresi, ale posune do vyssich rychlosti

(reakce na) Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 12:07 | Nahoru | #4
KubaLC8> Nova pneumatika, tlumiče jsou nastavené na sport, no děje se to kolem těch 120Km/h a výše kdyby se to posunulo aspoň na 150 byl bych rad. Protože zrovna u těch 120 to držím pod krkem a to vlnění nedává moc pocit jistoty z jízdy.

Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 12:12 | Nahoru | #5
Jeste nez to objednas, koukni na lc8.cz tam snad nekdo ten tlumic vyrabel

Tlumič řízení KTM 990 SMT

Skvělá odpověď, děkuji! 28.5.2019 v 13:00 | Nahoru | #6
Mám přesně tento a zatím spokojenost. Naštěstí nebyla potřeba jej vyzkoušet. Vše pasovalo dobře, tzn. jak na klemy, tak do děr v rámu (nejsou vidět, ani jsem nevěděl, že je tam mám, jsou v nich gumové záslepky). Já jsem měl problém, že mám verzi "jen" SM a ta má jinou nádrž, která pak nepasovala do toho otvoru, mezi spodní podkovou a držkem trnu, takže jsem musel nechat dělat jiný držák. To stejné řešili právě na LC8, takže ne tlumič, ale držák, ale oni to řeší na ADV.
Jinak tlumič by si myslím zasloužil hustší olej, ale zatím jsem to neřešil.
A je pravda, že u mě byl tlumič pořízen taky kvůli vlnění při vyšší rychlosti od cca 150-160 a nevím, jestli tomu tlumič zabrání, protože je (naštěstí) takové pomalé, takže to tlumič nepobere. Jinak nové gumy, nové ložisko krku řízení. Osobně si myslím, že to má na svědomí spíš odpor vzduchu,možná ve spojení s klemy řídítek, i když je pravda, že na ADV co jsem zkoušel jsem nic takového nepozoroval.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 13:10 | Nahoru | #7
Jestli se vam SM(T) vlni ve 150, tak tam mate neco blbe a tlumic to nevyresi.

(reakce na) Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 13:56 | Nahoru | #8
KubaLC8> Tož to by mě zajímalo co, podle mě je to vlastnost motorky, jakmile odlehčiš přední kolo vlivem prudkého přidání plynu tak začne to mírně vlnit nebo kmitat řiditky a prave myslím ze tohle by mohl vyřešit ten tlumič . Druhá věc je že když jedu ve dvou tak to cítím minimalně protože je motorka vic zatížena.

Naposledy editováno 28.05.2019 14:02:14

Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 14:37 | Nahoru | #9
Hodně dělá posez a tahání za řídítka

1 reakcí na tento příspěvek Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 15:49 | Nahoru | #10
měl jsem sm-t a do 180 se nevlnila...pokud jsi v náklonu nedal "v kilu ta tři plnej " (ale to bylo spíš o gumě, která to blbě pobírala)

tím netvrdím, že tlumič nepomůže, ale hledej trouble jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 15:59 | Nahoru | #11
mariano> to vlnění ve 180 beru, na to už prostě není stavěná, ale myslím spíš to co píšeš ,, v kilu za tři a plný '' a dostavý se proste to zavlňění od řídítek ne od zadního kola .Nebavím se tady o nějakém fatalním kmitání je to prostě menšího rázu, ale citelné pouze když jedu sám, s batůžkem nic. Nevím co bych měl na motorce hledat abych našel ten problém jinde.

Naposledy editováno 28.05.2019 16:01:54

Tlumič řízení KTM 990 SMT

Skvělá odpověď, děkuji! 28.5.2019 v 17:15 | Nahoru | #12
Já se obávám, že je to prostě vlastnost. Četl jsem to v x recenzích, třeba viz motohouse.cz/test-z-archivu-ktm-990-sm-vs-ktm-950-smr/. Možná taky závisí, kdo na tom a jak sedí, mám 195cm a tak sedím trochu víc vzadu, taky odpor vzduchu bude jiný než u někoho, kdo nejde vidět za plexi

Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 19:44 | Nahoru | #13
Psal jsem to hore, když tomu dáš po prdeli tak nesmíš svyrat moc řídítka a nechat se táhnout akceleraci dozadu, tím se hodně odlehči předek a to kmitání si zpusobujes sám, měls bys tu motorku i zasednout co nejvíc na nádrž, měl bys ještě pritvrdit zadní tlumič podle svoji vahy - pružinu, co určitě nemáš

(reakce na) Tlumič řízení KTM 990 SMT

28.5.2019 v 23:52 | Nahoru | #14

Ethi píše: mariano> to vlnění ve 180 beru, na to už prostě není stavěná, ale myslím spíš to co píšeš ,, v kilu za tři a plný '' a dostavý se proste to zavlňění od řídítek ne od zadního kola .Nebavím se tady o nějakém fatalním kmitání je to prostě menšího rázu, ale citelné pouze když jedu sám, s batůžkem nic. Nevím co bych měl na motorce hledat abych našel ten problém jinde.


hele, Jawa se vlnila víc v 70...pro klid duše si tlumič kup, ale nepotřebuješ ho

já tlumič mám na 990adv, ale hlavně kvůli jízdě v terénu (kam poslední roky prakticky nejezdím ?)

Tlumič řízení KTM 990 SMT

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2019 v 07:42 | Nahoru | #15
Mám 950 SM a dal jsem taky tlumič. Je to velký rozdíl, ať si říká kdo chce co chce. ADV to podle mě dělá méně kvůli kapotám a jiným brýlím. Částečně se to dá odstranit na SM, jak už někdo psal, správným nastavením zadního tlumiče (trochu i předních), posunutím těžiště změnou zapuštění vidlic a srovnáním kol do roviny, ale vždy se změní jen trochu rychlost kdy se to projevuje a frekvence toho vlnění....tak jsem to aspoň vysledoval a nakonec dal taky tlumič (spíše tedy z nudy, protože při nastavení výše zmíněných věcí se s tím už dá žít, ale chtěl jsem to zkusit a ve finále to za to stojí)

Tlumič řízení KTM 990 SMT

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2019 v 15:44 | Nahoru | #16
Ahoj, mám namontovaný ten samej kousek i když v jiném barevném provedení Jinak zatím max. spokojenost Hodně se s tím sklidilo řízení ať už při výjezdech ze zatáček na našich rozbitých silnicích a nebo při vyších rychlostech. Problém byl trochu při montáži, kde bylo potřeba trochu poupravit tu spodní podkovu co je přimontována na rám, válečky krz které jdou šrouby uchycené právě do té podkovy a pak také bylo nutné celou nádrž malinko šoupnout dozadu.

Tlumič řízení KTM 990 SMT

29.5.2019 v 15:45 | Nahoru | #17

Tlumič řízení KTM 990 SMT

30.5.2019 v 06:47 | Nahoru | #18
Jardik7>Nezmenšil se Ti rejd tímhle typem uchycení?

Tlumič řízení KTM 990 SMT

30.5.2019 v 09:51 | Nahoru | #19
Nezmenšil, uchycení na řidítkach, podkova na rámu, vše pasuje na mm. Akorát mi přišlo, že šéfkonstruktéři asi nepočítali s nádrží kde právě bylo nutné díly doupravit

Tlumič řízení KTM 990 SMT

30.5.2019 v 10:14 | Nahoru | #20
Oni to tedy dali do osy a posunuje se to při zatáčení na zastavovacím čepu. Vyčůraný

Tlumič řízení KTM 990 SMT

2.9.2020 v 12:24 | Nahoru | #21
Zdravím pánové,
Vím je to trosku starší téma, ale zkusím ho oživit.
Koupil jsem SMT, najeto 50k. Tohle vlnění v rychlostech 150+ pozoruju taky, je to hodně nepříjemné.

Čím jste tenhle problém vyřešili ?

Nikde jsem nenašel žádné vůle - v krku, v kolech.
Podle servisní knížky nikdy nebyl dělán repas tlumičů, jsem na nej objednány v říjnu. Myslíte ze by to mohl být zdroj toho problému vlneni ?

Díky za info.

Tlumič řízení KTM 990 SMT

1.10.2020 v 19:02 | Nahoru | #22
Čau, pro začátek bych nastavil podvozek podle továrního nastavení. Já jezdím soft nastavení, pera vepředu úplně povoleny, vzadu skoro taky, staticky SAG cca 30% (prostě podle prirucek) a je to za mě v poho. Mám cca 100kg voblecenej. V Alpách to většinou přenastavim na sport a kvůli bagazi pritahnu pero vzadu. Ale je to supermoto, takže nakou stabilitu ve vysokejch u rychlostech obětovali rychlosti řízení. Holt to není hayabusa ?

Tlumič řízení KTM 990 SMT

1.10.2020 v 19:47 | Nahoru | #23
Hodně pomůžou gumy, mě pomohl i ten tlumič. No a taky si na to prostě zvyknout. Nárazově se dá kolem těch 180,ale na nějaké velké přesuny v takové rychlosti to není. Říkal jsem si, jestli to nemuzou děláš blastry. Ale nezkoušel jsem je sundat.

Tlumič řízení KTM 990 SMT

23.10.2020 v 17:39 | Nahoru | #24
Je to zcela normální, měl jsem sm 950,ted smr 990 a obě se ve větších rychlostech vlnily.
Da se jet i přes 200 bez vlnění, trošku změn posez směrem do zadu a zapri se nohama do stupacek, musíš mít maximálně uvolněný ruce, jak je to vysoký, tak s těma riditkama vlnis ty.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T pavoukczech 22 25.8.2023 v 11:32 jara.
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... KubaLC8 441 18.9.2022 v 13:23 maca44
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM KubaLC8 31 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... Kamosmartin 9 24.5.2022 v 21:43 Julip2


TOPlist