bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chopper / cruiser na hodně dlouhé cesty
Ahoj,

vybírám motorku na dlouhé cestování (800km denně ;)) pro dva, ale nějak se mi nedaří vybrat. Byl jsem projet dokonce 4 BMW K1200LT (ryzí cesťák), ale ukázalo se, že se svými 165cm výšky a hendikepovanou rukou na to prostě nemám. Také byla neuvěřitelně těžká: 370kg. Proto bych raději nějaký chopper/cruiser, který bude splňovat následující požadavky:

- pro menší postavu, s mokrou váhou do řeněme 270kg.
- cestovní rychlost 130km/h (přesuny po dálnicích)
- cena 100K - 160K
- možnost uchycení brašen
- kardan nebo řemen (ne řetěz)

Docela pokukuju po chopperech Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki M 800 Intruder, jenom nemám zkušenost s tím pohodlím (bolavá zadnice, vibrace do rukou a nohou). U VL 1400 si nejsem jistý s vibracemi, protože co si budeme, už je to starší model, a u M 800 si zase nejsem jistý tou cestovní rychlostí.

Díky za rady a osobní zkušenosti. Nechám se přemluvit na jakýkoliv jiný ne-dědkovský model :)

Naposledy editováno 28.05.2019 21:59:33

2 reakcí na tento příspěvek Chopper / cruiser na hodně dlouhé cesty

31.5.2019 v 07:57 | Nahoru | #1

Úhel zalomení kardanu není rozhodně tak velkej,aby to mělo vliv na otáčení kola.


Ale jaké máš zdvih, aby ten úhel nebyl tak velké? 90mm? Toho se myslím týkala původní Viragova myšlenka a řekl bych, že není úplně špatná.

Třeba XJ900 (kardan s jedním kloubem) má vpředu 140mm, ale vzadu jen 110mm. Zatímco Hornet 900, Bandit 1200, CBF1000, FZS1000, TDM (řetězy) mají vzadu stejný nebo téměř stejný zdvih jako vpředu a to o 1-3 cm více jak kardanový XJ. Možná je to náhoda, možná něco pravdy na té Viragové myšlence bude.

Naposledy editováno 31.05.2019 08:11:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper / cruiser na hodně dlouhé cesty

31.5.2019 v 09:23 | Nahoru | #2
,

Naposledy editováno 28.12.2020 00:01:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chopper / cruiser na hodně dlouhé cesty

31.5.2019 v 11:35 | Nahoru | #3

Koudy01 píše: Ale jaké máš zdvih, aby ten úhel nebyl tak velké? 90mm? Toho se myslím týkala původní Viragova myšlenka a řekl bych, že není úplně špatná.

Třeba XJ900 (kardan s jedním kloubem) má vpředu 140mm, ale vzadu jen 110mm. Zatímco Hornet 900, Bandit 1200, CBF1000, FZS1000, TDM (řetězy) mají vzadu stejný nebo téměř stejný zdvih jako vpředu a to o 1-3 cm více jak kardanový XJ. Možná je to náhoda, možná něco pravdy na té Viragové myšlence bude.

Kouknul jsem jen na BMW a zdvih na zadku je 135mm. Co ty na to?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder OndrovoMotoStory 13 27.2.2024 v 17:08 1Gabo
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist