Téma: Chorvatsko 2019

25.5.2019 v 23:16
Začátkem června zatím mám dovču nahlášenou na 12 mám v planu vyrazit do Chorvatska přes Rakousko a Slovinsko. Tak hledám touto cestou parťaka/čku max 2. Jezdím zhruba 5 let zatím jen po Čechach na Hondě Transalp. Chci se vyhnout dalnicím a jet na pohodu rozumnou cestování rychlostí do 120. Vezu si stan ale pokud se naskytne po cestě cenově dostupne ubytovaní tak se tomu nebraním. Mam v planu cestu tam na 1noclech v Alpách a pak třeba 2 dny u moře a zpatečka.Pokud někomu nesedí termín nebo plan mužem se dohnout dle požadavku ale rád bych červen nestojim o nějaky zastupi na cestach.

1 reakcí na tento příspěvek Chorvatsko 2019

26.5.2019 v 09:41 | Nahoru | #1
Zdar, můžeme dát sraz a pokecat.. jsem od Plzně.

26.5.2019 v 17:33 | Nahoru | #2
Viki, Hořovice okres Beroun. Planuju podobny vylet v srpenci. Muzeme se podelit o zkusenost a tipy na vylety. ..jestli se chces sejit, dej vedet.

(reakce na) Chorvatsko 2019

26.5.2019 v 22:39 | Nahoru | #3
bunka20> Ahoj - plánuji podobný výlet na srpen taky, tak když by byl zájem tak se můžeme sejít na pokec též (já kousek od Berouna).

27.5.2019 v 07:59 | Nahoru | #4
Tony1973> Ok kdy a kde ja bydlím zhruba na pulce D5 mezi Prahou a Plzní

30.5.2019 v 15:03 | Nahoru | #5
Ahojte, také jedeme letos na dovču do Chorvatska, jenže přes Slovensko a Maďarsko (se zastávkou na Balatonu). Jedeme 29.7 - 9.8. Velkou motorku mám prvním rokem, tak budu rád za nějaké rady, popřípadě projížďky s někým kdo jezdí "s rozumem" (jsem ze severu čech)
díky

1 reakcí na tento příspěvek Chorvatsko 2019

30.5.2019 v 21:45 | Nahoru | #6
čaoo , třeba se někde potkáme. Vyjíždím asi v pátek 7.6. na Rakousy a Slovinsko někde k Bledskému jezeru a další den pochodím kolem , kouknu na nějaký hrad a posunu se dál na jih. Ohřeju se a asi v úterý - středu zpět.
Pokud někdo váhá, počasí má přát a tak je potřeba prohnat válce, byť se taky courám.
fšem přeji fajn sezónu

(reakce na) Chorvatsko 2019

31.5.2019 v 19:26 | Nahoru | #7
cmelda222> My vyrážíme dva ,v sobotu ráno 8.6..Přes Rakousko ,také do Slovinska do kempu Trenta v Triglavském parku.V neděli toulačky ,také i k Bledu.Odpoledne pokračujeme na Istrii......... Všem cestovní štěstí a pohodu.

2.6.2019 v 19:50 | Nahoru | #8
Caoo. Tak jsem udelal drobnou zmenu vypalim rychle smer Krk. Noc kam dojedu. Pak pres most na Krk a nasledne trajekt na Cres a ubytko. Pak velky a maly losinj couracka 2 dny koupani. A hyje cca utery ci streda domu. Kdybyste byli pobliz klidne volejte. Rad si s vami dam pivko. Pekne to je taky v Pule.

Naposledy editováno 02.06.2019 19:51:51

5.6.2019 v 04:47 | Nahoru | #9
Zdarec palec, já a batůžek vyrážíme cca v pondělí směr Chorvatsko, ještě nevím kudy možná nejdřív Itálie, a pak Istrie Pula, a pak přes Plitvice Madarskem zpět i když kdo ví, možná jen střelba přes Rakousko, Slovinsko, dolů k Makarske, výjezd na sv. Jure, a pak se stahovat den po dni zpět.. Prostě ještě se uvidí.. Tak snad nám všem klapne počasí, a třeba se potkáme..

7.6.2019 v 22:10 | Nahoru | #10
Ahoj, taky letos chci vyrazit směrem Chorvatsko, ideálně přes Rakousko, Slovinsko, možná Bosna, možná pak až na Hvar..mám už potvrzenou dovolenou 21.-30.6.2019, momentálně jsem rozhodnutý jet i sám, ale samozřejmě bych uvítal jízdu aspoň ve dvou..pokud někdo zvažuje, budu rád, když se ozvete.

9.6.2019 v 07:14 | Nahoru | #11
Zdarec, tak ve středu ráno 12.6 vyrážím cestu už jsem si naplánoval zhruba na týden s minimum dálnic a vyhybačkám velkým městům. Kdyby jste se někdo náhodou přeci jen rozhoupal, tak budu moc rád když se přidáte. Přeci jenom co se tyče cestování v zahraničí na motorce jsem nepolibenej panic
Jestli ne tak mi alspoň držte palce

10.6.2019 v 23:24 | Nahoru | #12
V Pule jsme právě teď, je tu na chcipnuti, moc....

21.6.2019 v 22:15 | Nahoru | #13
Zdarec motorkaři, tak jsem tu zpět z cest a i živ . Trasa se povedla teda alspoň směrem tam. Jel jsem to na tři zastavký první Rakousko NP Gesäuse dalši Slovinsko tam jsem skončil v jakémsi pohoři kousek od města Žiri a to diky zavalu na cestě, ale bylo tam krásně od tamtud vcelku nudná cesta kousek po HR dalnici na Krk do mestečka Vrbník vedro veliké ale jinak good. Tam jsem si dal 2 noci a v neděli ráno návrat směr domov. Vzal jsem to na Tolmin, Bovec a přes Triglavský NP kde jsem přenocoval a pak dál na Krajnskou Goru doposud paráda no a pak už jsem se chtěl vyspat doma. Tak jsem se rozhodl to narvat nejkratší cestou dom, čím jsem si dojem s cesty malinko pokazil. No mám přeci jen starši stroj, který rozhodně není určený na cestovaní na dalnicích ale diky bohu mě nikde nenechal a i když zničenýho mě dovezl i těch posledních asi 600 kiláku zpět ale už bych to neudělal Kdyby někoho zajímali nějaké dalši postřehy z cesty kliďo napište Čus