Motor mu zmrd pšonskej poslal oholenej (mmj právě i bez spojky), a na první pohled ty zuby (ani na jednom motoru) nevykazujou žádnou zjevnou anomálii. Je mi trošku blbý brát prachy za něco co nikam nepovede, nemluvě o tom že ta práce je vopruz
Tak se ptám, setkali jste se s tím někdo?
- má na tom být něco okem poznat?
- má cenu na ten "novej" motor roubovat spojkovej koš z toho původního, nebo už ty zuby budou nakurvený, i když na nich není nic vidět?
Dík
(na fotce vypadají jako by z nich byl vytrhanej materiál, ale není - jsou hladký lesklý)
Naposledy editováno 24.05.2019 11:46:06
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
Nevim jak ho sem uploadnout, tak ti ho kdyztak poslu na mejla jestli chces. Ale urcite bude k najiti nekde na netu..taky jsem ho nasel na googlu.
Jde o to, ze ty zuby nejsou poskozene, ale vlivem razu a vykonu motoru jsou deformovane. Takze beznym okem nevidis problem.
Bazar to resit nebude. musis koupit nove dily ktere maji "lepsi kvalitu"
honda na tento problem prodlouzila zaruku o 5let. Je v tom popsan i psotup jak identifikovat problem a dalsi interni kecy...
nicmene je tam take vyjadreni, ze to neovlivnuje ani zivotnost motoru, ani vykon motoru a jedna se pouze o "spokojenost zakazniku".
Takze bych se k tomu postavil tak jako honda... proste bych to prehazel kdyz si to zakaznik preje, s tim ,ze jestli mas bazarove dily tak to pravdepodobne nepomuze, ale kdyz si to preje tak bych se neostychal si za to vzit love.
jakej je tam zavit si nepamatuju... ja mam suplik plnej stahovaku, takze to neresim..sahnu a mam...sem linej to i merit..takze vetsinou zkousim :D az kdyz par minut nemuzu vyhrabnout spravnej tak pak to zmerim abych hledal cilene... :D
Naposledy editováno 23.05.2019 00:12:10
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
e: nedá se s tím nic dělat
Naposledy editováno 23.05.2019 05:53:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
Sonicek píše: první (08-) generaci to kvičení způsobovala překalena klika, pokud je to takové trochu pískání na volnoběh, tak je to určitě ono
e: nedá se s tím nic dělat
Prostě se smířit s tím, že máš kvičící Hujdu, co žere olej...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
BlackSabbath píše: Prostě se smířit s tím, že máš kvičící Hujdu, co žere olej...
Jenze takhle kvicici hujda si na okruhu s k5 vytre rit.
Honda taky nema moje sympatie (ale to kvuli podrazu na Biaggiho), ale jinak delaji moc dobre stroje, co skutecne funguji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
SLEEPER píše: Jenze takhle kvicici hujda si na okruhu s k5 vytre rit.
Honda taky nema moje sympatie (ale to kvuli podrazu na Biaggiho), ale jinak delaji moc dobre stroje, co skutecne funguji.
No když to říkáš ty, tak k tomu už nemám snad ani co dodat...
K5/6 maji supr motory, nizkou hmotnost, ale tim ty prednosti konci a cas na kolo neni zdaleka jen o vykonu motoru (a faros 08 uz taky dost jede).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
Bavime se ciste o produkcni motorce (bez uprav). K5 absolutne nebrzdi a oproti farosovi, nezataci a pokud na K5 nesedi strizlik, tak te i nakope na hasana, pze ma mekky zadni central. Pak se ti bez uprav jeste rozlomi na dve pulky, ale to nepocitam.
Ja jsem s okruhovou K6 asi prozil nejlepsi motoobdobi, vim jak ta motorka, po vyladeni, bezvadne funguje, ale faros ma proste lepsi handling a to ti to rychlejsi kolo udela.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
SLEEPER píše: Jenze takhle kvicici hujda si na okruhu s k5 vytre rit.
O tom pochybuju. Traduje se, že K5 si vytři prdel s ZX10R 05, a tenhle jezdil na mojí ninje, a zmiňoval se že oproti ní ten fároš nejede.
Čili K5 > ZX10R > ......................... (hodně dlouho nic)........................ hujda
Naposledy editováno 23.05.2019 09:09:48
dakarista píše: A nebudou ty kola párovaný. Aspoň někde tyhle soukolí bývají vždy do páru kvůli vůli
Budou.
Na desítce lidi taky mění altíky (zabírá tam do primáru, není na klice) stylem "co e-bay dal" a taky jim to funguje. Tak snad.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
SLEEPER píše: Sonicek> Tak si precti, ty fole, co pisu.
Bavime se ciste o produkcni motorce (bez uprav). K5 absolutne nebrzdi a oproti farosovi, nezataci a pokud na K5 nesedi strizlik, tak te i nakope na hasana, pze ma mekky zadni central. Pak se ti bez uprav jeste rozlomi na dve pulky, ale to nepocitam.
Ja jsem s okruhovou K6 asi prozil nejlepsi motoobdobi, vim jak ta motorka, po vyladeni, bezvadne funguje, ale faros ma proste lepsi handling a to ti to rychlejsi kolo udela.
Bez úprav se rozlomí co? Neznám jedinej případ, kdy rám sám od sebe praskl - jedině po předchozím narušení pádem. Ale to samé dělají třeba i BMW (třeba zrovna v Brně). Navíc nalepení výztuhy není úprava, ale svolávačka továrny. To daleko spíš na té Hujdě něco odejde. Už si to přesně nepamatuju, ale u 2008 bylo myslím něco s převodovkou nebo spojkou a žralo to olej.
A k sériové motorce. Jestli někdo jde na okruh s úplnou sérií, je asi celkem jedno, na čem sedí. Pokud to myslí s okruhem vážněji, tak si stejně ty úpravy udělá, takže asi tak.
A ještě další věc. K5/6 už má pár křížků na krku, novinka to není a co jsem viděl, tak ji stále na okruhu jezdí víc lidí, než tu Hujdu...
Naposledy editováno 23.05.2019 09:12:17
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
Jde mi o to, ze na tratit vyhraje ovladatelnost, prilnavost, odezva, brzdy nad silnejsim motorem (a ten rozdil v serii neni nijak dramatickej, faros 08+ umi taky pekne tahat ze stredniho pasma).
A ta omacka o okruhu a upravami, me nezajima, rikam pouze ten fakt, ze v serii faros 08 je na trati rychlejsi, nez k5 v serii.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
SLEEPER píše: BlackSabbath> Pripad, kdy se K5 sama od sebe rozlomila znam, ale ok, tohle bych neresil.
Jde mi o to, ze na tratit vyhraje ovladatelnost, prilnavost, odezva, brzdy nad silnejsim motorem (a ten rozdil v serii neni nijak dramatickej, faros 08+ umi taky pekne tahat ze stredniho pasma).
A ta omacka o okruhu a upravami, me nezajima, rikam pouze ten fakt, ze v serii faros 08 je na trati rychlejsi, nez k5 v serii.
Já z ČR znám snad jen Mipovu motorku a ta byla dobitá dost, než se zlomila.
Mě to taky nezajímá, protože na okruhu nejezdím. A kdo tam něco jezdí, nejezdí na sérii. Ale že je Hujda v základu více uživatelsky přívětivá a jede se na ní jednodušeji, to nerozporuju. Ale je to nuda.
Naposledy editováno 23.05.2019 11:24:54
FiZzeR píše: cuir> Díky, ten pamflet jsem našel taky
Taky jsem ale našel spoustu případů, kdy se ten primár vyzubil v nejmíň vhodnou dobu. Obrázek asi hovoří za vše
vyzubil to je vyraz
ale v zasade i hovno jde... proste nepojedes ,ale nic co by te sundalo z masiny...osobne bych to proste neresil. Protoze to levne reseni nema a dily z vraku jsou stejne kvality, takze bych to tak vysvetlil a pokud by na tom zakaznik trval tak pak nas zakaznika nas pan..ale jinak srat na to..
2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000RR 2008 - stahovák rotoru wanted
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | Včera v 18:54 Chmelda1 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 530 | Včera v 15:07 IvanDvoutakťák |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade | kain80 | 3 | 13.12.2023 v 20:11 kain80 |