bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nezpevněné cesty, šotolina
22.5.2019 v 10:30
Ahojte majitelé K1600GT, jakou máte zkušenost se silnicemi, které nejsou zrovna top asfalt ? Výjezdy do horských sedel po odbočení z hlavní silnice, nebo třeba silnice v Albánii, Rumunsku apod, kde je to samá díra a štěrk? Díky za každý poznatek.

2 reakcí na tento příspěvek Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 11:00 | Nahoru | #1
Kde v Rumunsku je sama dira a sterk?
Zrovna tam jsou silnice v lepsim stavu jak CR

(reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 11:09 | Nahoru | #2

KubaLC8 píše: Kde v Rumunsku je sama dira a sterk?
Zrovna tam jsou silnice v lepsim stavu jak CR

To sa navzájom nevylučuje. Ale musím povedať, že podľa mojich skúseností nie sú, hlavne sa menej často čistia.

Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 11:12 | Nahoru | #3
Pošuků, co už si to zkusili, je na tytrubce dost. Sám si s tím někam do pole netroufáš, abys to zkusil? Asi největší čelendž bude, až dojedeš někam k závoře na úzké lesní cestě, nejlíp z kopce dolů.
https://www.youtube...._query=k1600+offroad

Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 11:16 | Nahoru | #4
A proto mám GS ADV. Člověku odpadne dost problémů a není jen tak překvapený s trochy štěrku nebo prašné cesty. Tyhle 1600GT nebo Goldwing apod jsou pecka mašiny, ale spíše dálniční střely kde člověk nalítne 1000km za den jako prd . Když na to má člověk koule a prachy tak každého věc kam a na čem jede

Naposledy editováno 22.05.2019 11:23:26

(reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 11:51 | Nahoru | #5
KubaLC8> v rumunsku su lepsie cesty nez v CR? no ty vogo, tak to by som po minulorocnych skusenostiach fakt netvrdil.. cela transylvania rozmrdana az strach.. aj nove cesty peklo

Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 13:25 | Nahoru | #6
MInulej rok jsem tam byl taky a krome vjezdu na fagars tak silnice OK

2 reakcí na tento příspěvek Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 13:43 | Nahoru | #7
Zvládnout se to dá v pohodě i ve dvou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 15:28 | Nahoru | #8

baks píše: Zvládnout se to dá v pohodě i ve dvou.


Dá.Chce je sílu,rozvážnost a hlavně sucho

Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 15:33 | Nahoru | #9
Hlavne to sucho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 21:13 | Nahoru | #10
Děkuji baks - první konkrétní odpověď - jde o to, že letos plánuji nákup BMW moto, zkušenosti od Pionýra, Panelky, XT600 (sranda moto na offroad s partou, ale když jsme s manželkou vyrazili do Rakouska k jezerúm tak co 100km nutná zastávka - bolí zadek) no a pak zapůjčené R1200RT od bratra Plzeň - Bratislava pracovně 1 den na otočku a pak 4 dny do Maďarska kolem Balatonu a 500km denně nebyl problém, ale netroufl jsem si na žádné velké výjezdy mimo asfalt. V Rakousku mně hrozně bavili výjezdy z různých vesnic na vrcholky hor kam nás místní za poplatek pustili a byl právě občas štěrk, lesní cesty a tak. Na druhou stranu máme představu, pokud se nám podaří udat děti k babičkám třeba na 4 dny tak skočíme na motorku a zajedem na Gardu, nebo Lignano se vykoupat a to je cca 800km. No a tady jsem se zasekl - K1600GT nebo R1200GSA na GT nevím právě jak ta šotolina a GSA zase nevím jak ty dlouhé přejezdy

Naposledy editováno 22.05.2019 21:14:10

(reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 21:14 | Nahoru | #11

Anti píše: Dá.Chce je sílu,rozvážnost a hlavně sucho



Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 21:53 | Nahoru | #12

Harley1006 píše: Děkuji baks - první konkrétní odpověď - jde o to, že letos plánuji nákup BMW moto, zkušenosti od Pionýra, Panelky, XT600 (sranda moto na offroad s partou, ale když jsme s manželkou vyrazili do Rakouska k jezerúm tak co 100km nutná zastávka - bolí zadek) no a pak zapůjčené R1200RT od bratra Plzeň - Bratislava pracovně 1 den na otočku a pak 4 dny do Maďarska kolem Balatonu a 500km denně nebyl problém, ale netroufl jsem si na žádné velké výjezdy mimo asfalt. V Rakousku mně hrozně bavili výjezdy z různých vesnic na vrcholky hor kam nás místní za poplatek pustili a byl právě občas štěrk, lesní cesty a tak. Na druhou stranu máme představu, pokud se nám podaří udat děti k babičkám třeba na 4 dny tak skočíme na motorku a zajedem na Gardu, nebo Lignano se vykoupat a to je cca 800km. No a tady jsem se zasekl - K1600GT nebo R1200GSA na GT nevím právě jak ta šotolina a GSA zase nevím jak ty dlouhé přejezdy



Musí to být bmw? Na tohle je myslím ideální nový versys 1000

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 21:57 | Nahoru | #13

KubaLC8 píše: Musí to být bmw? Na tohle je myslím ideální nový versys 1000



Asi jo, baví mně brzdy, ESA, kardan a ty jejich různý vychytávky

(reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

22.5.2019 v 22:55 | Nahoru | #14

Harley1006 píše: Asi jo, baví mně brzdy, ESA, kardan a ty jejich různý vychytávky

Okrem kardanu to má aj Versys, pokiaľ viem. Ale poznám dosť ľudí, čo majú veľké GS, no nikoho, kto by ho mal a sťažoval si na nepohodlie počas dlhej jazdy na ceste. Ten pocit ako v aute tam mať nebudeš, to je pravda, ale málokto v tom vidí problém.

2 reakcí na tento příspěvek Nezpevněné cesty, šotolina

23.5.2019 v 11:14 | Nahoru | #15
Rozdil mezi polozenim GTL a GS bude jen v cene opravy.

Predpokladam, ze na obou motorkach budee mit priblizne stejny gumy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

23.5.2019 v 11:28 | Nahoru | #16

KubaLC8 píše: Rozdil mezi polozenim GTL a GS bude jen v cene opravy.

Predpokladam, ze na obou motorkach budee mit priblizne stejny gumy.


Já myslím že ne....na 1600 GT obouvá špunty

Nezpevněné cesty, šotolina

23.5.2019 v 11:29 | Nahoru | #17
woe to melo bejt spis opacne, ze na GS by si stejne hrubej vzorek nedal

(reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

23.5.2019 v 12:48 | Nahoru | #18

Harley1006 píše: Asi jo, baví mně brzdy, ESA, kardan a ty jejich různý vychytávky



JJ. Taky důvod proč sem zarytej Báwista. Nikdy mne nenechal ve štychu a brumlá cestou necestou sněhem i vodou
Zmínil si, že máš na seznamu i 1200GSA. Asi bych nic neřešil dál když máš vítěze zvlášť když sem tam rád prolítneš lesem nebo po louce. Na pohodlí je 12GS neskutečná pecka. Ty GT, RT nebo LTčka jsou fakt dělané na velký nájezd v pohodlí, ale jak sem psal. Prašnou cestu projedeš i na Harykovi nebo GoldWingovi. Jde jen o to kam až si člověk s tou velkou potvorou troufne. Sám mám 800GS ADV a to jen proto, že si chci ještě dávat drsnější offroadek kam je třeba už 12GSA moc velká a těžká. 1200GSA až tak na motodůchod

edit: 12GS se dá i pujčit tak bych asi někam zkusil na víkend vypadnout a zjistil jak mi to vyhovuje.

Naposledy editováno 23.05.2019 12:55:34

Nezpevněné cesty, šotolina

23.5.2019 v 19:55 | Nahoru | #19
Párkrát nás někde překvapila lesní cesta, štěrkovka s dírama, polňačka někam na vrchol i v mokru. Vždy se to dalo zvládnout normálně, ale že by to byla motorka přímo na to, to bych neřekl.

(reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

24.5.2019 v 08:29 | Nahoru | #20

KubaLC8 píše: Rozdil mezi polozenim GTL a GS bude jen v cene opravy.

Predpokladam, ze na obou motorkach budee mit priblizne stejny gumy.



Ano to souhlasí, špunty na blbnutí mám na XT600, na GSA by přišli pravděpodobně cestovní pneu

(reakce na) Nezpevněné cesty, šotolina

24.5.2019 v 08:34 | Nahoru | #21

dafikk píše: Já myslím že ne....na 1600 GT obouvá špunty



Nic není nemožné, na Elephant treffen jel kolega na Suzuki Bandit a obul špunty, aby na sněhu tolik nebruslil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdové destičky BMW K 1600 GT Radek-XVS-1100 1 18.7.2023 v 19:07 Maty_BMW
Správne radenie BMW K1600 GT [1, 2] BMW K 1600 GT atko3 35 20.7.2022 v 16:21 FJRPEPA
Správne radenie BMW K1600 GT BMW K 1600 GT atko3 2 4.7.2022 v 16:05 atko3
BMW K1600 GT - nesvietia dialkové s... BMW K 1600 GT atko3 11 4.7.2022 v 06:40 atko3
Rukojeť plynu BMW K 1600 GT janky 7 25.6.2022 v 09:08 StB


TOPlist