Na kyvce mám napsáno foukat na 2.4 a 2.9, ale jde mi o to orkuhové ježdění. Jedu 28.5 do Mostu, tak se tam s někým z vás mohu setkat.
Nebudu tam honit časy, ale pomalu taky nepojedu. Vím, že to není to pravý ořechový na okruh, ale teď to mám obuté takže tak... Díky za rady
Naposledy editováno 21.05.2019 21:04:38
1 reakcí na tento příspěvek Tuňák = Michelin Road 5 tlaky NA okruh
1 reakcí na tento příspěvek Tuňák = Michelin Road 5 tlaky NA okruh
MEK0TA píše: Na okruhu jsem s nimi ještě nebyl, ale podle toho, jak se chovají na mém eFku, tak bych tlak nechal jak je. Mám je jeté na hranu a ještě se mi nestalo, že bych pocítil nějakou nejistotu při tlacích uvedených na štítku. A pokud ubrat tlak, tak snad jen minimálně.
Porovnávat zatížení gumy na silnici a na okruhu je nesmysl. Na okruhu je ta guma, kromě rovinky, neustále na hranici své přilnavosti. Od toho, co tě traťák pustí z pitlajny tam máš stále buďto maximální plyn nebo maximální brzdy vzhledem k náklonu. Na silnici má guma čas se ochladit, na okruhu dostane maximálně trochu "vydechnout" na té rovince.
Rada ohledně snížení tlaku. Už při svých doporučených, silničních tlacích ji můžeš s prstem v nose přehřát. Co se asi stane, když tam bude tlak nižší (méně vzduchu) a tím se guma rychleji zahřeje?
Sleduj rozdíly a drž nárůst okolo 0,2-0,3 desetin. Jak se dostaneš přes 0,5, už jsi moc a snížíš ji nájezd dost razantně.
Dreamer Ti napsal, že na okruhu jsi pořád na limitu. Tady Ti limit dá především guma, zkus jezdit k němu a pod ním, i když normálně zvládneš jezdit rychleji.
Minuly rok sem byl v brne na volnych pred rekordem, vpredu PR5 vzadu PR3. PR3 sem uz na okruhu kedysi vyskusal a je to ciste maslo, presne to potvrdzovalo to co Krejza pisal. A to bylo aj na tychto volnych. Za to predna PR5 sa oproti zadnej PR3 ani zdaleka tolko neprehrivala, resp na ni nejake znamky prehrivana nebyli videt, na rozdil od zadnej.
Ano, zadna na litry dostava vic na frak, ale ja sem jezdil schvalne tak, abych zadek neprehrival, cize vyjezdy s citem a pomaly a radsi to dohnat na brzdach atd. Ta pr5 byla na tem ohodne lepsi jak pr3. A to aj pocitovo.
Jo inac, jake jezdis casy?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Tak ktoru [1 ... 5, 6] Aprilia Tuono 1000 R Factory, KTM 1290 Super Duke R,... | coffeeracer | 165 | 8.7.2022 v 12:52 MedWed |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |