globalmoto_duben_nolan





Téma: Rady ohledně ojetiny
20.5.2019 v 19:48
čau, chtěl bych se zeptat zda-li 50 000 km je na 125 moc. Popřípadě na co si dát pozor při této koupi.(myslím tím u 4t i u 2t) díky předem za srozumitelné odpovědi.

Rady ohledně ojetiny

20.5.2019 v 19:54 | Nahoru | #1
hele kámo to je úplně mrtvý, to neber ...

1 reakcí na tento příspěvek Rady ohledně ojetiny

20.5.2019 v 20:25 | Nahoru | #2
50tkm na 4T je OK, na 2T je nekdy moc i 5000km

(reakce na) Rady ohledně ojetiny

20.5.2019 v 21:24 | Nahoru | #3

KubaLC8 píše: 50tkm na 4T je OK, na 2T je nekdy moc i 5000km



pravdu má

Rady ohledně ojetiny

21.5.2019 v 06:52 | Nahoru | #4
Já bych takový optimista nebyl, pár 125 4t s větším nájezdem jsem viděl a většinou to buď bralo olej nebo už byla malá komprese, přece jen je to malý motůrek a tyhle motorky si kupují mlaďáci a nešetří to. Rozhodně počítej s investicemi.

Rady ohledně ojetiny

22.5.2019 v 20:07 | Nahoru | #5
dikec za rady

Rady ohledně ojetiny

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2019 v 13:09 | Nahoru | #6
Zdar,
Souhlasím s Humusus, tyhle motorky bývají hodně vyřízené, já (75kg i s postelí) osobně mám na dojíždění do práce 50ccm TMEC Betka 50Q (4T), koupena nová, která má na tachometru už 82 XXX km (82 tisíc!!!) a krom preventivní výměny ložisek v motoru jsem na motor sáhnout nemusel(ostatní se sere...). JENŽE já to nehoním, nechávám to ohřát, dávám tomu kvalitní olej (po 1500km, ne dle výrobce po 2500km) atd. Spojka i brzdy jsou originál.. Běžná cesta po rovině 25km do práce a 25km zpět znamená rozjezd, zařazení 4st. a trvalé udržování rychlosti kolem 50km/h, v práci brzda. Cesta zpět vypadá podobně. ..
PS.: Tímto tento stroj nikomu nedoporučuji ani jej od koupě nezrazuji. Motorek je fajn, se zbytkem jsem se ale natrápil až až...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist